Προς το περιεχόμενο

Pillars of Eternity (Project Eternity - Obsidian)


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπορείς να επιλέξεις πολλαπλά πακέτα, απλά συμβαίνει το εξής. Αν πάρεις weapon specialization πρώτη φορά σου δίνει +6 accuracy σε ένα πακέτο. Αν πάρεις weapon specialization δεύτερη φορά, ακόμα και σε διαφορετικό πακέτο, σου δίνει 1,15 damage multiplier. Πιο πάνω δεν έχω δει.

 

Εννοω αν μπορεις να παρεις δευτερο πακετο στην ιδια κατηγορια. δηλαδη θες να χρησιμοποιησεις sword και crossbow.Παιρνεις weapon focus knight.Αρα +6 accuracy.Μετα μπορεις να πας παραπανω?Να εξειδικευτεις περισσοτερο? να παρεις το πακετο knight 2 ας πουμε?

Αν οχι αυτο δεν ειναι εξειδικευση, μαθαινεις απλα στον χαρακτηρα σου να χρησιμοποιει καλυτερα το οπλο του σε σχεση με τα υπολοιπα που δεν ειναι μεσα στο πακετο.Γιατι να μην εχεις την δυνατοτητα να κανεις expert τον χαρακτηρα σου οσο θες σε καποιες κατηγοριες?Και μαλιστα σε καποιες συγκεκριμενες που σου αρεσουν εσενα οχι επειδη τυχαινει να ειναι μεσα σε ενα πακετο.

 

Το καλό είναι πως ακόμα και χωρίς αυτά οι χαρακτήρες και χτυπάνε και κάνουν αρκετή ζημιά. Πραγματικά δεν έχω βρει λόγο να τα πάρω καθώς με οποιοδήποτε όπλο αν έχεις επαρκή base stats είσαι χρήσιμος. Άλλα talents έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία από τα weapon proficiencies και στο κάτω κάτω o rogue μου έχει χρησιμοποιήσει με περίπου την ίδια αποτελεσματικότητα dagger, sword, mace, flail, stiletto , sabre. Αν θέλετε κάποιος να βαράει με κάτι απλά ΔΩΣΤΕ ΤΟ, μην κολλάτε στα specializations, η διαφορά είναι μικρή.

 

Το ιδιο λεμε. Ολοι τα κανουν ολα. Δωσε σε εναν mage με παραπανω strength απο καποιον warrior melee οπλο και θα κανει περισσοτερη ζημια,αν εχουν το ιδιο accuracy.Αυτο ειναι που δεν μου αρεσει προσωπικα. Οντως μπορει να μην εχεις αναγκη το weapon focus γιατι οι χαρακτηρες κανουν αρκετη ζημια απο μονοι τους αλλα γιατι να μην εχεις αυτη την επιλογη?Βασικα υποβαθμιζεται παρα πολυ η επιλογη του χαρακτηρα.Αν εξαιρεσεις τα special talents Τι νοημα εχεις να διαλεξεις warrior/thief/mage αν μπορεις να τα κανεις ολα με ολους? Δεν εχει και λογικη αυτο. Που ξανακουστηκε καποιος επειδη ασχολειται με πολεμικες τεχνες να μπορει με την ιδια ευκολια να κανει καρατε,μαου ται,κικ μποξ,κραβ μα γκα,γιογκα,γκλοπακια,σπαθια,πιστολια και της παναγιας τα ματια.

 

Επισης αν το εχω καταλαβει καλα, μου φαινεται παρα πολυ απλοικο το συστημα μαχης.Στην ουσια ειναι μια αφαιρεση.Εχεις παραπανω accuracy απο deflection?στο melee θεριζεις.

Εχεις παραπανω accuracy απο will? τα mental attacks σου θεριζουν.

Απο reflex? Τα area effects σου το ιδιο.

 

Οκ ισως στα d&d το συστημα μαχης να ηταν αρκετα περιπλοκο αλλα νομιζω το υπεραπλουστευσαν εδω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 660
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εννοω αν μπορεις να παρεις δευτερο πακετο στην ιδια κατηγορια. δηλαδη θες να χρησιμοποιησεις sword και crossbow.Παιρνεις weapon focus knight.Αρα +6 accuracy.Μετα μπορεις να πας παραπανω?Να εξειδικευτεις περισσοτερο? να παρεις το πακετο knight 2 ας πουμε?

 

Ναι μπορείς να πάρεις το επόμενο πακέτο, που σου δίνει επιπλέον 1,15 damage multiplier στα όπλα που ανήκουν στο Knight. Φαντάζομαι ότι συνεχίζει σε 3, 4 κλπ.

 

Για τον τρόπο που υπολογίζονται τα rolls, παντού μια αφαίρεση δεν είναι? Συγκρίνεις ένα νούμερο με ένα άλλο και αν είναι θετική η διαφορά τους rollάρεις damage έναντι resistances. Η μόνη διαφορά με το DnD είναι πως υπήρχαν περισσότερα saving throws (Breath, Death κλπ). Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.

 

Επίσης όχι μόνο δε μπορείς να κάνεις τα πάντα με όλους αλλά δεν υπάρχει και multiclass. Δεκτό πως τα skills θα μπορούσαν να είναι περισσότερα αλλά διαφωνώ στο ότι οι classes δεν είναι διακριτές. Καταρχάς χωρίζονται από τα base attributes τους (χώρια το ποιοί είναι spellcasters κλπ) και κατά δεύτερον το ότι έδωσες σε χαρακτήρα με χαμηλό Dexterity πωσδιάλοτολεν ένα σπαθί δεν πάει να πει πως θα πετύχει τίποτα.

 

Γενικά βλέπω με έκπληξη πως πράγματα που σε άλλα παιχνίδια περνάνε και περνούσαν απαρατήρητα, ή θεωρούνται θετικά, εδώ προκαλούν γκρίνια. Σεβαστές οι προτιμήσεις του καθενός (πχ μπορεί να μη γουστάρετε ελεύθερο character building ή να θέλετε να παίξετε munchkin, OK) αλλά μην κάνουμε την τρίχα τριχιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα τοσο το θεμα με τη κουραση οπως υλοποιειται που ψοφας λες και κοπανιοσουν με τις ωρες σε καθε μαχη ειναι αστειο οσο και το θεμα που δεν κερδιζεις ποντους εμπειριας στις μαχες.

 

Εκτος οτι καταστρατηγειται καθε εννοια των παιχνιδιων ρολων ειναι και τελειως μη ρεαλιστικο να μην κερδιζεις εμπειρια μετα απο καθε μαχη...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνιδι ειναι παιχνιδαρα δεν συζητιεται αυτο.Ο λογος της γκρινιας και της υπεραναλυσης ειναι οτι οι απαιτησεις απο τον διαδοχο του baldurs gate ηταν εξαιρετικα υψηλες.Σε αλλα παιχνιδια δεν περιμενες τιποτα επαιρνες οτι σου εδιναν.Εδω εχεις απαιτησεις, αλλες δικαιολογημενες (εταιρια παραγωγης,infinity engine,ντορος κτλπ) και αλλες ισως αδικαιολογητες (προσωπικες προτιμησεις).

Εγω επειδη ειχα βαρεθει παιχνιδια τυπου dragon age και επειδη υπαρχει αυτη η ταση για ανοιγμα του ειδους του rpg σε ποιο ευρειας κλιμακας gamers (νεους που τρελαινονται για hack n slash) περιμενα απο αυτο πολυ βαθος σε ολους τους τομεις.Οχι οτι δεν με καλυπτει απλα καπου θα ηθελα λιγο παραπανω.

 

Και οντως το θεμα του endurance ηταν χτυπητα ασχημη ιδεα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η επιλογή αυτή της Obsidian έχει να κάνει με τη γενικότερη λογική του παιχνιδιού. Έχουν δώσει προτεραιότητα στο story. Δηλαδή τις μάχες τις κάνεις γιατί σε εμποδίζουν να τελειώσεις το εκάστοτε quest. Δεν τις κάνεις για να πάρεις level. Για μένα είναι πολύ καλή επιλογή, το βρίσκω πιο λογικό και μακάρι να το βλέπαμε συχνότερα. Αλλά έχουμε συνηθίσει να πρέπει να "καθαρίσουμε" τα dungeon λες και είμαστε exterminators...

 

Η επιλογή μπορεί να είναι καλή αλλά δεν είναι σχεδιασμένη σωστά. Αφου έχουν δώσει προτεραιότητα στο στόρι τι γεμίζουν τα dungeons με αναίτιες filler μάχες?  Ας βάλουν το 40% των μαχών που έχουν τώρα και ας είναι πιο δύσκολες για να σε εμποδίζουν όντως να τελιώσεις το quest. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες εγω μέχρι τον raedric που ξεκανα άρχισα να εκνευριζομαι γιατι ενώ εχει μπόλι κους εχθρούς και άντε xp δεν παίρνεις τα items όμως ειναι με το κιλό και ίδια...για πιο λόγο δεν εχω καταλάβει...ας μην είχε κάν loot.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει υποτιθεται οτι απο καπου πρεπει να βγαλεις λεφτα (μεχρι τωρα δεν εχεις καποιο ιδιαιτερο gold income ) κ απλα κανεις loot τον εξοπλισμο που ειχαν οταν πεθαναν . Το οτι ΟΛΑ ειναι τα ιδια κ μαζευεις 15 μπαουλα απο ασπιδες/σπαθια/armorz κτλ ειναι οντως καπως αδιαφορο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει υποτιθεται οτι απο καπου πρεπει να βγαλεις λεφτα (μεχρι τωρα δεν εχεις καποιο ιδιαιτερο gold income ) κ απλα κανεις loot τον εξοπλισμο που ειχαν οταν πεθαναν . Το οτι ΟΛΑ ειναι τα ιδια κ μαζευεις 15 μπαουλα απο ασπιδες/σπαθια/armorz κτλ ειναι οντως καπως αδιαφορο

 

Μέχρι τώρα για το μονο που χρησιμοποίησα χρήμα ήταν για camp,Τεσπα ας μην το κρίνω βιαστικά αλλα έχουν κανει μερικές χτυπητες μαλακιες...επίσης το original sin θεωρώ ότι είχε καλύτερο combat...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^Kαλά, όταν θα αρχίσεις να ενδιαφέρεσαι για crafting, enchantments και stronghold θα σου πω εγώ αν θα κυνηγάς τις μάχες για loot/sell/gold :P

Και αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα.Το grinding έκανε αλλαξοκωλιά από το XP στα χρήματα.

Τώρα πρέπει να κυνηγάς τα random encounter με την #542 αράχνη-σαύρα γιατί το άτιμο το fort θέλει πολύ χρήμα και πρέπει να κουβαλάς 3 σεντούκια πράματα για πούλημα...

 

Μετά από αρκετές ώρες σήμερα(Πάσχα γαρ) έχω να πω ότι οι κλάσεις είναι αρκετά νιανια(ο priest βαράει πολύ δυνατά,ο μάγος μου ρίχνει μάπες αβέρτα και είναι μέτριος στα spells κ.ο.κ.) και το grinding είναι εδώ,ενωμένο δυνατό,αλλά σε ότι αφορά τα χρήματα.

Κάθε ώρα που βάζω δυστυχώς αποκαλύπτει καινούργια προβλήματα και χαλάει το feeling ενός εξαιρετικού παιχνιδιού(που ίσως δεν είναι καν τέτοιο,παρά το hype,δεν έχω αρκετές ώρες να κρίνω ακόμη με βεβαιότητα). :unsure:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα ειναι πολυ κριμα γιατι αλλιως θα μιλαγαμε για επικο παιχνιδι...απλα να κρατησουν τους βασικους και διαχρονικους κανονες επρεπε!Τιποτα αλλο!

 

Και κατι ακομα που δεν βλεπω να σχολιαζεται ειναι οτι τουλαχιστον στα δικα μου ματια το παιχνιδι ενω φαινεται να ειναι μεγαλο σε βαθος με την αυξημενη δυσκολια του κατανταει καπως linear γιατι ακομα και σε επιπεδο δυσκολιας normal που το παιζω εγω λιγο να ξεστρατησεις και να πας σε καποια περιοχη πριν την ωρα της σε μαζευουν κομματακια!

 

Μου φαινεται αστειο πχ να εχω ξεπαστρεψει ολοκληρο αρχοντα στο καστρο και μολις παω σε ενα δασος να μου τη πεφτουν κατι λιονταρια και να μου αλλαζουν τα φωτα!

 

Για να μην πω για την επικη τρολια με την αρκουδα με το καλημερα!!!


Να προσθεσω και δυο χτυπητες για μενα τουλαχιστον κοτσανες...το ενα ειναι που εν ετει 2015 δεν μπορεις να πας απευθειας μεσω world map απο τη μια περιοχη στην αλλη και πρεπει να περιμενεις να πανε τα ανθρωπακια στην ακρη της οθονης και οχι μονο αυτο αλλα και στη σωστη ακρη τουλαχιστον οταν πρωτοπηγαινεις σε μια περιοχη και η αλλη βλακεια ειναι με το inventory που δεν εχει ενα κουμπακι για να μεταφερεις ολα τα αντικειμενα που εχεις προς πωληση και πρεπει να τα τικαρεις ενα ενα σαν βλακας.

 

Βασικα το ολο παιχνιδι δειχνει σαν overhaul οπτικα μιας παλιας πετυχημενης μηχανης με ολα της ομως τα μειονεκτηματα τοσα χρονια μετα οσον αφορα το gameplay...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, απορώ με τα σχόλια/παράπονα κάποιων, ειλικρινά. Η μαμά Obsidian μας παρέδωσε τέτοιο έπος εν έτει 2015 και απλά ψάχνουμε κάτι να βρούμε/κράξουμε. Δεν καταλαβαίνω, ειλικρινά. Μέχρι και το no scaling αναφέρεται σαν αρνητικό. :o

 

Δεν αναφέρομαι σε κανέναν συγκεκριμένα, αλλά κάποιοι φαίνεται να κράζουν απλά για να κράξουν. Είμαι σίγουρος ότι και BG3 να έβγαινε, κάποιοι θα έκραζαν και θα έλεγαν ότι θα προτιμούσαν νέα ip και νέους κανόνες/μηχανισμούς. :unsure:

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, απορώ με τα σχόλια/παράπονα κάποιων, ειλικρινά. Η μαμά Obsidian μας παρέδωσε τέτοιο έπος εν έτει 2015 και απλά ψάχνουμε κάτι να βρούμε/κράξουμε. Δεν καταλαβαίνω, ειλικρινά. Μέχρι και το no scaling αναφέρεται σαν αρνητικό. :o

 

Δεν αναφέρομαι σε κανέναν συγκεκριμένα, αλλά κάποιοι φαίνεται να κράζουν απλά για να κράξουν. Είμαι σίγουρος ότι και BG3 να έβγαινε, κάποιοι θα έκραζαν και θα έλεγαν ότι θα προτιμούσαν νέα ip και νέους κανόνες/μηχανισμούς. :unsure:

Κατσε ρε φιλαρακο...χαρη μας εκανε δηλαδη;Με τα λεφτα των backers δεν εβγαλε το παιχνιδι;

 

Ακομα και τωρα δεν βγαζει ενα σωρο λεφτα πουλωντας το στο steam;

 

Γιατι λοιπον να μην εχουμε απαιτησεις;

 

Και κανεις δεν ειδα να μηδενιζει τιποτα...καποιες παρατηρησεις κανουμε πανω σε ενα πολυ καλο παιχνιδι οπως και να εχει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...