Προς το περιεχόμενο

Pillars of Eternity (Project Eternity - Obsidian)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

2014 ε? Πφφ

 

Το έγραφαν εξαρχής, Απρίλιος του '14 -διάστημα που δεν είναι εξωφρενικό, εφόσον τηρηθεί, δεδομένου ότι θα φτάσουμε μέσα Οκτωβρίου για να κλείσει το campaign μέσω Kickstarter και να αρχίσουν να έχουν μια σαφή εικόνα του πόσα χρήματα τελικά θα διαχειριστούν μετά τις πληρωμές σε Amazon, Κickstarter, συν ό,τι ποσά θα έχουν συγκεντρωθεί μέσω Paypal.

 

Ενάμιση χρόνο, για τέτοιας κλίμακας παιχνίδι και, κυρίως, με τέτοιες προσδοκίες, συν τη φήμη της εταιρίας να διακυβεύεται από το αποτέλεσμα (όλα αυτά που συζητούσαμε νωρίτερα για το ποιος έφταιγε τελικά για τα κουτσουρεμένα παιχνίδια, τα bugs κ.ο.κ).

 

Ας πούμε, ο Schafer, σε κάποιο επεισόδιο από το ντοκιμαντέρ που συνοδεύει το DFA, το ομολογεί πως έθεσαν υπερβολικά σύντομο χρόνο κυκλοφορίας για ένα τόσο μεγάλο project (βέβαια, αυτός θεωρούσε πως θα σκάρωνε κάτι χαριτωμένο με 300.000 και βρέθηκε να διαχειρίζεται 3,5 εκατομμύρια). Οπότε, καλύτερα συντηρητικές εκτιμήσεις που θα τηρηθούν, παρά βιαστικές εκτιμήσεις που δίνουν λαβή για σχόλια.

 

Πάντως, πολλά παιχνίδια που σημείωσαν θεαματική επιτυχία (σε σχέση με το στόχο που είχαν θέσει) αντιμετώπισαν στην πορεία δυσκολίες να διαχειριστούν τα πολλά επιπλέον κεφάλαια (η Stoic "πνίγηκε" από τα physical items που είχαν τα διάφορα tiers, λ.χ., έκαναν πολλές μέρες να τα πακετάρουν και να τα στείλουν κι ακόμη στα updates φαίνεται πως υπάρχουν εκκρεμότητες με αυτά).

 

Υπάρχει ένα θέμα με το Kickstarter, αυτή τη στιγμή, υπό την έννοια πως οι devs θέτουν ένα στόχο και μετά αρχίζουν τα stretch goals. Λογικό από τη μία (για να τραβήξουν κόσμο) αλλά από την άλλη συχνά ξεφεύγουν και χάνουν τον έλεγχο. Ως πού, δηλαδή, προσθέτεις επιπλέον υλικό; Αν πάρεις 3 φορές παραπάνω χρήματα από αυτά που ζητούσες (περίπτωση που κάλιστα μπορεί να ισχύσει για το Eternity) είσαι "υποχρεωμένος" να δώσεις ένα παιχνίδι τρεις φορές μεγαλύτερο από αυτό που είχες στο νου σου με τα χρήματα που ζητούσες αρχικά; Το βρίσκω λάθος και οι μόνοι που ξέρω να έχουν γλιτώσει από αυτή την παγίδα ήταν οι devs του FTL (που, βέβαια, πήραν 2000% παραπάνω χρήματα από ό,τι ζητούσαν και φυσικά δε γινόταν να να βγάλουν ένα παιχνίδι 2000% "μεγαλύτερο" από το σχεδόν έτοιμο project που πρότειναν).

 

Πέρα από αυτό, ορισμένα πράγματα στα stretch goals δεν τα καταλαβαίνω: γιατί, ας πούμε, η Obsidian βάζει το "player house" πριν την έκδοση για Linux. Γενικά, την τάση των devs να υποβαθμίζουν στη σειρά των stretch goals τις εκδόσεις για Mac και Linux δεν την καταλαβαίνω, για μένα θα έπρεπε να είναι στις πρώτες βαθμίδες, αν όχι οι δύο πρώτες, αφού έτσι μαζεύεται ταχύτερα επιπλέον κόσμος που ξέρει από νωρίς πως θα βγει σίγουρα το παιχνίδι για το λειτουργικό που χρησιμοποιούν -μετά προσθέτεις σπίτια για να "chillax" οι σύντροφοί σου (σιγά το addition για 200.000 δολάρια επιπλέον, αλλά τέλος πάντων, πιστεύω πως ούτε οι χρήστες Linux θα μείνουν παραπονεμένοι τελικά, ήδη το project φλερτάρει με το 1.800.000, άλλες 400.000 είναι βέβαιο πως θα συγκεντρωθούν).

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Με το 6ο της update, η Obsidian ανακοίνωσε ότι επέλεξε τη Unity για το Project Eternity και παράλληλα ανακοίνωσε ότι η μεταφορά σε Linux παύει να αποτελεί στόχο στα 2,2 εκατομμύρια και θεωρείται ήδη δεδομένη, χάρη στις δυνατότητες που προσφέρει η συγκεκριμένη μηχανή.

 

Πολύ καλή κίνηση, η οποία δείχνει πως, αν μη τι άλλο, οι devs αφουγκράζονται σχόλια και αντιδράσεις στην κοινότητα. Το επιπλέον περιεχόμενο για το stretch goal των 2,2 εκατομμυρίων ισχύει, αλλά υπόσχονται ακόμη περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι θα αντικαταστήσει τη μεταφορά σε Linux αλλά και τι θέτουν ως στόχους πλέον μετά τα 2,2 εκατομμύρια (ήδη έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 1,8 εκατομμύρια) στο update της Δευτέρας.

Δημοσ.

Project Eternity ‘no plans for console or tablet ports’, says Obsidian

 

Project Eternity developer Obsidian Entertainment has stated that it has no plans to bring its successful Kickstarter title to consoles or tablets.

 

In an interview with GI.biz, Obsidian CEO Feargus Urquhart explained that console and tablet ports are not on the studio’s stretch goal list.

 

“No they’re not,” he confirmed, “It’s a game that goes back to the roots of the great RPG games of the past and the focus of those was keyboard and mouse. Not that console games aren’t great; they’re just different.”

 

“There’s a big difference between Baldur’s Gate: Dark Alliance [for consoles] and Baldur’s Gate II [for PC]. And we don’t want to create some camel in the middle to try to straddle a line. It’s do one thing or another, and we’re going to try to do the PC and do that right,” he concluded.

  • Like 2
Δημοσ.

Κολακευτικό το σχόλιο περί αποκλειστικότητας στα PC και "εγγενούς τίτλου", αλλά κάπως κενό ουσίας. Έχει αποδειχτεί αρκετές φορές πως το θέμα του χειρισμού ξεπερνάται με καλή θέληση και προσπάθεια. Κλασσικό παράδειγμα τα KotoR (στην εποχή τους ΔΙΔΑΞΑΝ χειρισμό) και το Torchlight, για συγγενή είδη. Πιστεύω πως απλά ήθελαν να χαϊδέψουν αυτιά και να βγάλουν ένα tru συναίσθημα.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Project Eternity: Most Funded Game Kickstarter Ever

 

Obsidian’s Project Eternity has become the most successful video game Kickstarter of all time. The game’s campaign ended yesterday with $3,986,929 in all, beating out the$3.3 million earned by Double Fine Adventure and $2.7 million for Wasteland 2.

 

Project Eternity is described by Obsidian as “an isometric, party-based computer RPG set in a new fantasy world.” The game hit its original goal of $1,100,000 in under three days and offered fans game enhancements including a personal stronghold, a second city and more.

  • Like 1
Δημοσ.

Απίστευτο και πολύ ευχάριστο, κρίμα όμως που ενώ μάζεψαν τόσα λεφτά δε επιτεύχθηκε ο τελευταίος στόχος για $13.000 περίπου.

Δημοσ.

Project Eternity $4 million stretch goal confirmed

 

Obsidian Entertainment has confirmed that its combined funding from Kickstarter and PayPal has secured a promised $4 million stretch goal.

 

Project Eternity’s Kickstarter ended yesterday just shy of $4 million; it’s the most-funded campaignthe platform has ever hosted. In a backer update, Obsidian revealed the totals including those garnered offsite.

  • Kickstarter
    Backers: 73,986
    Pledged: $3,986,929
  • PayPal
    Backers: 3,681
    Pledged: $176,279
  • Totals
    Backers: 77,667
    Pledged: $4,163,208

The combined totals secured the $4 million stretch goal to ‘enhance the whole game’, and pushed a proposed “mega-dungeon” to 14 levels; you can expand this last tally by
.

 

For a short time, Obsidian will continue taking pledges through PayPal, complete with reward tiers – but this offer is limited, so
if you want to get on board.
Δημοσ.

Αααα οκ τέλεια τότε. Κοίτα να δεις ε, 100% επιτυχία είχε. Τώρα περιμένουμε για την υπέρτατη παιχνιδάρα λοιπόν. :D

  • 1 μήνα μετά...
  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ.

Infinity Engine FTW!!!!!

 

Άντε να το δούμε, το Shadowrun παρά τις (προσωπικές) αδυναμίες του ήταν πολύ καλό και άξιζε, ελπίζω και τα υπόλοιπα RPG να είναι της ίδιας κλάσης.

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

τελικα, φαινεται πολλα υποσχομενο το συγκεκριμενο...δειτε τις σε foul screen για να δειτε λεπτομερια..

ολα στο χέρι..κέντημα!!!!

 

 

pe-wilderness-01-1920x1080.jpg

 

 

pe-troll-1920x1080.jpg

 

pe-wilderness-02-1920x1080.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...