Προς το περιεχόμενο

Pillars of Eternity (Project Eternity - Obsidian)


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ελπίζω να βάλουν και στόχευση όταν κάνεις κλικ πάνω στο πορτρέτο, και να μη χρειάζεται να ψάχνεις μέσα στη μάχη να βρεις πού θες να κάνεις το spell ή την ability. Μέχρι να καταλάβω τι συνέβαινε έβλεπα το μάγο ή τον priest μου να τρέχουν στο κάτω αριστερά μέρος της οθόνης και να κάνουν κάτι άκυρο.

 

Ή έχω χάσει κάτι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ποιο epic avatar το είδα στον Hellion του  ragequit στο review που κάνανε για το game :D

 

http://ragequit.gr/reviews/item/pillars-of-eternity-review

 

Pillarsofeternity-3.jpg

 

O Παπαμιχαήλ- Παπαφλέσσας :P

  • Like 21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλει και την Μπουμπουλίνα- Βουγιουκλάκη για healer
Αυτό μου αρέσει που γράφει..
 

Μπαίνεις στο character creation, περνάς 1-2 ώρες δοκιμάζοντας πιθανούς συνδυασμούς, από Races, Sub-Races, Skills, Backgrounds, βρίσκεσαι σε απόγνωση... και τότε έρχεται στο νου η λύση που αποτελεί ουσιαστικά το αποκορύφωμα του Role-Playing αλλά και απάντηση σε όλα τα μεγάλα διλήμματα της ζωής: θα φτιάξω τον Παπαφλέσσα.

 

 

 

lol! :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έχει καταφέρει κανείς να βρει λύση με τα crashes στο Raedric's Hold? Μου τυχαίνει το γνωστό πρόβλημα όπου δε μπορώ να βγω έξω, ούτε στην ταράτσα ούτε στην αυλή, και έχω κολλήσει μέσα στο κάστρο. Ευτυχώς έχω save απ'έξω αλλά είναι 3 - 4 ώρες χαμένες.

 

Γενικά, το παιχνίδι είναι αυτό που περιμέναμε, αυτό που άξιζε στην Obsidian (συν τα bugs) και αυτό που ΠΡΕΠΕΙ. Δηλώνω ενθουσιασμένος αν και κρατάω μικρό καλάθι για τη διάρκεια, σε 10 - 12 ώρες παιχνιδιού έχω βγάλει το Act 1 μαζί με τα μισά περίπου side quests συμπεριλαβανόμενου του σχεδόν τελειωμένου κάστρου

 

Καταπληκτική γραφή στους διαλόγους, και χαρακτήρες που τους ψυχολογείς πολύ δύσκολα οπότε πρέπει να προσέχεις τι τους λες - για την ακρίβεια, οι επιλογές είναι δύσκολες και απαιτούν σκέψη.

 

Μου αρέσει πάρα πολύ το σύστημα των τραγουδιών του Chanter, που φτιάχνεις κασέτα με μεγάλες επιτυχίες και τη βάζεις να παίζει. Θετικές επίσης οι προσαρμογές στο spell book των μάγων και των διαθέσιμων spells, όπου έχουν φύγει οι αγκυλώσεις του DnD με τα memorized spells. Γενικά στους κανόνες ό,τι αλλαγές έχω δει είναι προς το καλύτερο.

 

Δυσκολία αρκετή, αν και έχω την αίσθηση πως το melee υπερέχει σε χρησιμότητα. Την περισσότερη ζημιά στην ομάδα την έχει κάνει ο Aloth βέβαια, αλλά το μεγάλο λούκι το τραβάνε άλλοι. Ο Thief μου επίσης έχει πρόβλημα στο να μείνει όρθιος, στο τέλος έχει αρκετή πιθανότητα να είναι κάτω ξερός.

 

Για το σύστημα Health - Endurance...Έχουν προσπαθήσει να αποφευχθεί το συνεχές rest που σπάει τη ροή. Δεκτό. Καταλαβαίνω επίσης το πώς πέφτει το health στη μάχη και μετά τη μάχη. Παρόλα αυτά είμαι μάλλον ουδέτερος, θα είχε περισσότερη λογική να χρησιμοποιούσες Health στη μάχη και όταν έπεφτε στο 0 να πέθαινες αντί να μένεις τάβλα και το Endurance να είναι η γενική σου αντοχή στην περιπλάνηση.

 

Για το "You must gather your party before venturing forth" είχε δίκιο ο Άλεξ, αλλά έχουν κάνει μια πολύ καλή μίμηση στο Pillars of Eternity (λίγο πιο ψιλή φωνή, ελάχιστα διαφορετικός τόνος).

 

Πάω να δω μήπως μπορώ να κάνω κάτι με το κάστρο, γιατί αλλιώς την κάτσαμε τη βάρκα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάω να δω μήπως μπορώ να κάνω κάτι με το κάστρο, γιατί αλλιώς την κάτσαμε τη βάρκα...

 

From Steam:

 

Basically you need to delete the AR files inside your savegame so the area resets.

You can locate your savegames here (windows 7):

C:\Users\[YOU USER]\Saved Games\Pillars of Eternity

I opened the savegame by just clicking on it and (with 7-zip installed) 7-zip->open

Then I deleted these two files:

AR_0707_Raedrics_Hold_Ext.fog

AR_0707_Raedrics_Hold_Ext.lvl

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω δει αυτό, αλλά κάνει reset μόνο το χάρτη στον οποίο βρίσκεται το Keep (κάστρο, τάφρος, φρουροί, βάτα που σκαρφαλώνεις, μπάρες στον υπόνομο κλπ) ή ΚΑΘΕ χάρτη έξω από το Keep? Τα όσα διαβάζω στα forum δεν είναι πολύ σαφή και δε θέλω να ξανακαθαρίσω 7 - 8 χάρτες από εχθρούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο παιχνίδι,αλλά αυτό με το που πρέπει να πληρώνεις το camp-rest είναι μέγιστη βλακεία,επίσης οι μάγοι είναι αναιμικοί στην καλύτερη και στην χειρότερη άχρηστοι διότι ο ρόλος τους αναπληρώνεται από λοιπές κλάσεις.Όλα τα ζα έχουν πολλαπλά resistances σε elemental dmg=μάγος νιανια και το πιο περίεργο είναι ότι δεν δίνουν xp. :blink:

Κρίμα που δεν κράτησαν τις κλασσικές συνταγές σε αυτόν τον τομέα.

Ελπίζω σε μοντ μπας και διορθωθεί η κατάσταση διότι τώρα είναι μάλλον ενοχλητική η κατάσταση.

 

Τέλος δεν κατάλαβα εάν γίνεται να πας από περιοχή σε περιοχή δίχως να πρέπει να περάσεις από αυτές που ήδη έχεις αποκαλύψει.

Τι παίζει με αυτό;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι σχεδιαστική επιλογή το να μην παίρνεις XP από μάχες ώστε να μην επιβραβεύεσαι έμμεσα από το να σκοτώσεις όσο το δυνατόν περισσότερους. XP παίρνεις από ολοκλήρωση αποστολών, καθηκόντων κλπ. Το προτιμώ να πω την αλήθεια και είχα να το δω από τον καιρό του Bloodlines. Ας μην ξεχνάμε πως και το Planescape: Torment έτσι ήταν, τα XP από μάχες ήταν ένα μικρό μόνο μέρος αυτών που έβγαζες συνολικά.

 

Από το μάγο μου δεν έχω παράπονο, και το crowd control του το έχει και το damage του μπορεί να το βγάλει. Προσωπικά εγκρίνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο παιχνίδι,αλλά αυτό με το που πρέπει να πληρώνεις το camp-rest είναι μέγιστη βλακεία,επίσης οι μάγοι είναι αναιμικοί στην καλύτερη και στην χειρότερη άχρηστοι διότι ο ρόλος τους αναπληρώνεται από λοιπές κλάσεις.Όλα τα ζα έχουν πολλαπλά resistances σε elemental dmg=μάγος νιανια και το πιο περίεργο είναι ότι δεν δίνουν xp. :blink:

Κρίμα που δεν κράτησαν τις κλασσικές συνταγές σε αυτόν τον τομέα.

Ελπίζω σε μοντ μπας και διορθωθεί η κατάσταση διότι τώρα είναι μάλλον ενοχλητική η κατάσταση.

 

Τέλος δεν κατάλαβα εάν γίνεται να πας από περιοχή σε περιοχή δίχως να πρέπει να περάσεις από αυτές που ήδη έχεις αποκαλύψει.

Τι παίζει με αυτό;

 

Τπτ,αν έχεις ανοίξει την περιοχή στο map απλά κανεις κλικ όπου κ αν βρίσκεσαι.αν εννοείς αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι σχεδιαστική επιλογή το να μην παίρνεις XP από μάχες ώστε να μην επιβραβεύεσαι έμμεσα από το να σκοτώσεις όσο το δυνατόν περισσότερους. XP παίρνεις από ολοκλήρωση αποστολών, καθηκόντων κλπ. Το προτιμώ να πω την αλήθεια και είχα να το δω από τον καιρό του Bloodlines. Ας μην ξεχνάμε πως και το Planescape: Torment έτσι ήταν, τα XP από μάχες ήταν ένα μικρό μόνο μέρος αυτών που έβγαζες συνολικά.

 

Από το μάγο μου δεν έχω παράπονο, και το crowd control του το έχει και το damage του μπορεί να το βγάλει. Προσωπικά εγκρίνω.

Άλλο μικρό ποσοστό,άλλο τίποτα(πέρα από το beasteary).Το ξέρω για την επιλογή τούτη,αλλά πάλι είναι μεγάλο μείον.

Έτσι είναι ελεεινό grinding για εμένα, διότι πολλούς από τους εχθρούς πολύ απλά δεν μπορείς να τους αποφύγεις.

Πολεμάς δίχως ουσιαστικό λόγο και απλά χαλάς την ώρα σου σε κάτι που αποφέρει μηδαμινά αποτελέσματα in game.Λίγοι εχθροί έχουν lore από πίσω,να πεις ότι κάτι φτιάχνεις ρε παιδί μου,τα περισσότερα encounters είναι generic.

 

Σε σχέση με τα D&D/DA είναι τελείως αναιμικός,μου θυμίζει περισσότερο Dungeon Siege II από άποψη balance.

 

Τπτ,αν έχεις ανοίξει την περιοχή στο map απλά κανεις κλικ όπου κ αν βρίσκεσαι.αν εννοείς αυτο.

Π.χ. Πόλη Α->Περιοχή Β->Σημείο Γ, εγώ θέλω να πάω από το Α στο Γ δίχως να περάσω από το Β,γίνεται;

Διότι μέχρι τώρα δεν βρήκα τον τρόπο να το κάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολεμάς δίχως ουσιαστικό λόγο [...]

 

Π.χ. Πόλη Α->Περιοχή Β->Σημείο Γ, εγώ θέλω να πάω από το Α στο Γ δίχως να περάσω από το Β,γίνεται;

Διότι μέχρι τώρα δεν βρήκα τον τρόπο να το κάνω.

 

Πολεμάς γιατί είναι ληστές που παραμονεύουν στο δρόμο, μισθοφόροι, άγρια ζώα κλπ. Και ανταμείβεσαι με loot.

 

Επίσης αυτό που λες γίνεται κανονικά, στο world map κάνεις κλικ στην περιοχή που θες να πας και σου αθροίζει το χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Π.χ. Πόλη Α->Περιοχή Β->Σημείο Γ, εγώ θέλω να πάω από το Α στο Γ δίχως να περάσω από το Β,γίνεται;

Διότι μέχρι τώρα δεν βρήκα τον τρόπο να το κάνω.

 

Γίνεται, απλά την πρώτη φορά πρέπει να βρεις το σημείο της περιοχής Β που οδηγεί στην περιοχή Γ. Όταν γίνει αυτό, μετά μπορείς να πας απ' το Α στο Γ όσες φορές θες.

 

Εν ολίγοις, πρέπει να κλικάρεις στις dedicated έξοδους/εισόδους μιας περιοχής που οδηγούν σε καινούριες για να μπορείς μετά να πηγαινοέρχεσαι σε αυτές.

 

Δεν ξέρω αν μπέρδεψα περισσότερο, ελπίζω να βοήθησα. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...