kostacurtas Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Obsidian Teasing Mysterious "Project X" A teaser for what appears to be a countdown to the reveal of a brand new game has appeared on popular RPG developer Obsidian's website. Clicking on the image takes you to forum landing page for Project X Speculation & Discussion where Obsidian fans have begun to speculate on what the words mean. Described as a forum for "Obsidian's next RPG endeavor" it teases said game is so secret "not even its project codename is yet being revealed."
chek2fire Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Μια από τι ποιο αγαπημένες ,μου εταιρείες. Αντέ να μας δώσει κανα rpg που να αξίζει. 1
kostacurtas Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Obsidian's new game is Project Eternity, a fantasy RPG Obsidian's new game is Project Eternity, a Kickstarted fantasy RPG that pays homage to Planescape: Torment, Baldur's Gate and Icewind Dale. Game designers Chris Avellone (lead designer of Planescape: Torment), Tim Cain (creator of Fallout) and Josh Sawyer are helming the project. Project Eternity will have tactical real-time combat with a pause system. Positioning party members and coordinating attacks will be key to success. You'll create your own hero and collect companions along the way. It sounds like the hero you make will persist across "future adventures", providing this game gets funded and off the ground. The story will explore "mature themes" and present you with "complex, difficult choices". Obsidian needs $1.1 million to make the dream come true. http://www.youtube.com/watch?v=DC4w9GdFPrg 1
chek2fire Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Τρέλανε μας ρε obsidian!! Ηδή από την πρώτη μέρα που μπήκε στο kickstarter έχει συγκεκντρώσει το εξωφρενικό ποσό των 888.000 ευρώ. Για να δείτε τι δυναμική έχει αυτή η εταιρεία. 1
alexandergr Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Έλα, πάμε γερά! Άντε, να παίξουμε κανα rpg της προκοπής!
Tobajara Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2012 ΕΙΔΙΚΑ για την Obsidian είναι η τελευταία της ευκαιρία. Μετά από ένα σερί παιχνιδιών που φλέρταραν με την απαξίωση λόγω τεχνικών προβλημάτων και άφθονων απραγματοποίητων ιδεών, τώρα απαλάσσεται από τους publishers και υποτίθεται θα μας δώσει ένα αριστούργημα. Μακάρι, με όλη μου την καρδιά. Αν δεν το κάνει όμως, τέρμα τα ψέματα. 2
Super Moderators Snoob Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Σαφώς η Obsidian ρισκάρει: ζήτησε το μεγαλύτερο βασικό ποσό που (εγώ τουλάχιστον) έχω δει στο Kickstarter (1,1 εκατομμύριο δολάρια), το έπιασε μέσα σε δύο ημέρες με χαρακτηριστική άνεση, αυτή τη στιγμή απέχει ελάχιστα από το πρώτο stretch goal (1,4 εκατομμύρια) και έχει ανακοινώσει σκέψεις για την αξιοποίηση pledges μέχρι τα 2,2 εκατομμύρια και...βλέπουμε. Με τέτοια ένθερμη υποστήριξη, λοιπόν, χωρίς την αγωνία του να πιάσει το στόχο και απαλλαγμένη από τους μοχθηρούς, soulless corporate producers (τους οποίους πολλοί δημιουργοί αλλά και χρήστες έχουν κατηγορήσει για διάφορες περιπτώσεις βιαστικών κυκλοφοριών, ανεπαρκούς beta testing, κουτσουρεμένου περιεχομένου κτλ.) οφείλει να δώσει ένα σύγχρονο κλασικό αριστούργημα. Όταν λες ότι "είμαστε οι δημιουργοί των Fallout, του Baldur's Gate, των Icewind Dale, του Planescape:Torment" οι απαιτήσεις είναι ανάλογα υψηλές. Σε αναμονή, βέβαια, βρισκόμαστε ακόμη πολύ νωρίς, χρόνο κυκλοφορίας έχουν θέσει τον Απρίλιο του '14 (το πιο μακρινό project που έχω υποστηρίξει μέχρι στιγμής) και μέχρι να κλείσει οριστικά το budget θα ακουστούν πολλά. Σε πρώτη φάση, το μόνο που εύχομαι είναι να χειριστούν προσεκτικά το campaign, να μη μας πλακώσουν στους player-named/themed characters. Τρίτο μεγάλο στοίχημα για τους φίλους αυτού του μοντέλου χρηματοδότησης παιχνιδιών (μετά το DFA και το Wasteland 2) και "τελευταία ευκαιρία" για την Obsidian. Όπως σωστά γράφει ο Tobajara, μετά, "τέρμα τα ψέμματα". 6
bnvdarklord Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Αυτά τα stretch goals και promises δεν μ'αρεσουν καθολου.
KYRIAKOS_GKLEZAKOS Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Ειναι που αυτα τα παιχνιδια εχουν πεθανει και δεν εχουν αγοραστικο κοινο...γαμω τις κωλοεταιριες και τους publishers. 4
panther_512 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Αυτά τα stretch goals και promises δεν μ'αρεσουν καθολου. E, μα πώς αλλιώς να συνεχίσεις να προσελκύεις κόσμο, όταν έχεις ήδη φτάσει το στόχο σου από τις πρώτες ώρες? Μήν το βλέπεις τόσο ως κάτι αρνητικό, αλλά ως μία αναγκαιότητα για να κρατά το ενδιαφέρον του κόσμου. Με τους έξτρα στόχους έρχονται πιό πολλά λεφτά, τα οποία εξασφαλίζουν περισσότερους πόρους για το παιχνίδι που θα φτιάξουν.
bnvdarklord Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δεν διαφωνώ, αλλα το παιχνίδι ακουγεται πολύ φτωχό στα πρώτα goals, δηλαδη προσφέρουν πράγματα που θα πρεπε να υπάρχουν κατα την γνώμη μου.
Tobajara Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Αν υπάρχει κάτι που με χάλασε στα goals είναι το όριο των 25.000 donators για το ελάχιστο ποσό που θα έχει κάποιος digital copy, με το επόμενο tier να δίνει ακριβώς τα ίδια αλλά...5 δολλάρια ακριβότερα. Δηλαδή έλεος...
Super Moderators Snoob Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2012 Αν υπάρχει κάτι που με χάλασε στα goals είναι το όριο των 25.000 donators για το ελάχιστο ποσό που θα έχει κάποιος digital copy, με το επόμενο tier να δίνει ακριβώς τα ίδια αλλά...5 δολλάρια ακριβότερα. Δηλαδή έλεος... Διάβαζα σε βρετανικό site, τις πρώτες ώρες του campaign, πως ήταν "ύβρις" ο αριθμός των 25.000 υποστηρικτών στο επίπεδο των 20 δολαρίων, πως ανοίγονται πολύ κτλ. Μετά, ξαναζήσαμε την κατάσταση με το DFA, δεν προλάβαιναν να μετράνε χρήματα Τέλος πάντων, κάτι που παρατήρησα χθες, όσο υπήρχαν ακόμη διαθέσιμα pledges στο επίπεδο των 20 δολαρίων, ήταν πως αρκετός κόσμος επέλεγε συνειδητά τα 25 δολάρια, για το ίδιο ακριβώς πράγμα, σε ένδειξη υποστήριξης του project. Πάντως, έχω ξαναδεί "early bird tiers", είναι ένας τρόπος να προσελκύσουν κόσμο και να καλύψουν μεγάλο μέρος του ζητούμενου ποσού (στη συγκεκριμένη περίπτωση, σχεδόν το 50%, 500.000 δολάρια). Kατανοώ την ενόχληση, αλλά ως πρακτικό μέσο το βρίσκω χρήσιμο. Το θετικό για μένα είναι ότι έχουν κρατήσει ως τώρα μικρό τον αριθμό των high-level pledges (κάτι που, ας πούμε, ο Fargo απέτυχε να ελέγξει κι έχουμε τώρα γύρω στους 200 player-named χαρακτήρες/όπλα/τοποθεσίες -πράγμα που θέλει πολύ προσοχή για να α)τηρήσεις τη δέσμευση που ανέλαβες έναντι τόσων ανθρώπων και β)να μη γίνει σούργελο το όλο θέμα). Όπως έγραψα και νωρίτερα, είναι το μεγάλο στοίχημα αυτή η τριάδα παιχνιδιών: αν πάνε όλα κατ' ευχή, ίσως και να μιλάμε για οριστική μεταβολή στον τρόπο χρηματοδότησης ορισμένων τίτλων -την αντίθετη περίπτωση προτιμώ να μη τη σκέφτομαι, όχι για τα χρήματα που έδωσα, αλλά γιατί θα είναι μεγάλη η απογοήτευση και το μέλλον προδιαγράφεται ζοφερό: EA Presents, GENERIC SHOOTER XVIII!!!!!! 1
kostacurtas Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2012 Lots more Project Eternity information and a tentative spring 2014 release date Obsidian Entertainment was "floored" by the response to the Project Eternity Kickstarter funding drive, Tim Cain told me. The goal of $1.1 million was surpassed in one weekend, and the total now stands at over $1.55 million...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα