Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σημαντικές αλλαγές ετοιμάζονται για το εκπαιδευτικό σύστημα της Εσθονίας καθώς σύμφωνα με τελευταίες αποφάσεις το μάθημα του προγραμματισμού γίνεται μέρος της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι οι μαθητές θα ξεκινήσουν να μαθαίνουν προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών σε ηλικία επτά ετών.Η προσπάθεια ξεκινά αρχικά σε πιλοτικό στάδιο στα πλαίσια του προγράμματος ProgeTiiger ενώ στη συνέχεια θα επεκταθεί σε όλα τα σχολεία της χώρας. Μία από τους συντονιστές του προγράμματος η Ave Lauringson, σε συνέντευξη της αναφέρει ότι μία από τις αφορμές στάθηκε η ευκαιρία που μπορεί να δοθεί στους μαθητές να "δημιουργήσουν οτιδήποτε" με τους υπολογιστές. Αρχικά θα διδαχθεί η λογική του προγραμματισμού μέσα από τα μαθηματικά και τη ρομποτική ενώ στη συνέχεια οι μαθητές θα προχωρήσουν στην ανάπτυξη προγραμμάτων.

 

Ακόμη η Lauringson αναφέρει ότι η Εσθονία είναι μια χώρα με μικρή σχετικά έκταση και μπορεί να λειτουργήσει ως "εκκολαπτήριο" νέων ιδεών. "Άλλες χώρες" τονίζει, "ξεκινούν μαθήματα προγραμματισμού στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά δεν τολμούν να κάνουν το πρώτο βήμα και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση". Δεν είναι η μόνη που έχει τονίσει την ανάγκη την εκμάθησης του προγραμματισμού ως μέρος της εκπαίδευσης των μαθητών. Ο εφευρέτης του Rasbery Pi, Eben Upton έχει τονίσει στο παρελθόν το πόσο σημαντικό είναι τα παιδιά να ενισχύσουν τις γνώσεις τους στην επιστήμη των υπολογιστών από μικρή ηλικία.

 

Link.png Site: verge.com

  • Like 1
  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν θα πετύχει και καθιερωθεί τελικά, αλλα και μονο η εφαρμογή του εστω και πιλοτικά λεει πολλά. Respect απο εμένα και καλη αρχή

  • Like 1
Δημοσ.

Τουλάχιστον να το έχει ως μάθημα επιλογής γιατί πρέπει να μπορεί ένα παιδί να έχει την δυνατότητα της επιλογής. Θεωρώ ότι υπάρχουν άτομα τα οποία δεν θα έχουν κλίση στον προγραμματισμό.

Δημοσ.

Πολλα συγχαρητηρια απο εμενα. Θεωρω πως ειναι ενα μια πολυ σημαντικη αλλαγη του εσθονικου εκπαιδευτικου συστηματος, καθως αυτο θα βοηθησει τα παιδια να κατανοησουν τους υπολογιστες λιγο καλυτερα και το πως μπορουν να δημιουργησουν μεσ απο αυτους οχι μονο να παιζουν παιχνιδακια :) Μακαρι κατι τετοιο να γινοταν και στην Ελλαδα αφου εγω ετσι κι αλλιως εχω μεγαλωσει και το σχολειο δεν προκειται να με βοηθησει και πολυ στον προγραμματισμο (παλι καλα που ασχοληθηκα μονος μου ) αλλα τουλαχιστον για τους μικροτερους

Δημοσ.

Πολύ καλή κίνηση, πλέον το παιδί παίρνει κατεύθυνση απο το δημοτικό και άμα του αρέσει συνεχίζει σε γυμνάσιο και λύκειο με πληροφορική/προγραμματισμό. Πολύ καλύτερο θα ήταν να διδασκόμαστε αυτά που μας αρέσουν απο μικρή ηλικία παρά μέχρι το λύκειο να μαθαίνουμε γενικότητες...

Αν ξεκινήσεις απο το δημοτικό προγραμματισμό μέχρι το λύκειο θα ξέρεις πολλά και ξεκινώντας το πανεπιστήμιο εμβαθύνεις ακόμα περισσότερο , όχι στο πρώτο έτος να κάνεις "εισαγωγή στον προγραμματισμό"

  • Like 1
Δημοσ.

Γενικά, υπάρχουν ΠΟΛΛΑ μαθήματα στα οποία δεν έχουν κλίση εξ'αρχής όλοι οι μαθητές και πολλές φορές είναι περιττό να ασχολέισαι με την ύλη ή το αντικείμενο που πραγματεύονται αλλά καλώς ή κακώς τα διδασκόμαστε.

Προσωπικά, με βρίσκει σύμφωνο αυτή η κίνηση αλλά έχω ενδιασμούς ως προς την εφαρμογή του έργου...ας ελπίσουμε ότι δεν θα "καούν" τα παιδιά.

 

edit: Το ύφος του developer στο πρόσωπο του πιτσιρικά είναι όλα τα λευτά!

  • Like 1
Δημοσ.

Μη κολλαμε στο οτι θα εφοδιασει τα παιδια με γνωσεις προγραμματισμου.

 

Τα βηματα αναλυσης και επιλυσης ενος προβληματος,η δημιουργικοτητα κατα την υλοποιηση και ο εμπλουτισμος του με επιπλεον λειτουργιες σαν παιχνιδι θα ωφελησει τα μάλα τα παιδια και στο υπολοιπο της μαθητικης και μή τους ζωης ανοιγωντας τους νεους οριζοντες σκεψης.

 

Θυμαμαι στο γυμνασιο αφου αναλυσαμε τα kilo centi τροπους μετρησης κλπ ο καθηγητης ρωτησε πως μπορουμε να μετρησουμε την αποσταση Αθηνα Πατρα (δορυφοροι χαρτες κλπ δεν επαιζαν σαν απαντηση) και κανενα απο τα 40 παιδια δεν ειπε το αυτοκινητο.

 

Χαζο παραδειγματακι αλλα φαινεται η σημασια ενος μαθηματος που ενισχυει την κριση του παιδιου και την διαφορα με την παπαγαλια που δυστυχως ζησαμε οι περισσοτεροι

  • Like 11
Δημοσ.

Πάντως γενικά δεν είναι κάτι καινούργιο στον Ευρωπαϊκό χώρο. Συγκεκριμένα το παραπάνω είναι, εδώ και αρκετά χρόνια, στα εκπαιδευτικά συστήματα την Ρουμανίας , Βουλγαρίας και Σερβίας.

Δημοσ.

Λες και δεν εχουμε ηδη πολλα καμμενα παιδια με τον προγραμματισμο..χιλιες φορες καλυτερα να εκαναν επεξεργασια εικονας και ηχου.θα ενδιεφερε πολυ περισσοτερους νομιζω..

Δημοσ.

Λες και δεν εχουμε ηδη πολλα καμμενα παιδια με τον προγραμματισμο..χιλιες φορες καλυτερα να εκαναν επεξεργασια εικονας και ηχου.θα ενδιεφερε πολυ περισσοτερους νομιζω..

 

δλδ είναι κακό για τα παιδιά (μελλοντικούς ενήλικες όταν πάρουν τη ζωή στα χέρια τους) ο προγραμματισμός;

 

και η επεξεργασία εικόνας/ήχου είναι πιο ενδιαφέρον αντικείμενο όντως, αλλά ακόμα καλύτερο ξέρεις τι είναι; η μπάλα, τα videogames, η τηλεόραση κτλ. ελπίζω να καταλαβαίνεις το νόημα.

 

 

καλύτερα διατυπώνει την αξία του προγραμματισμού ο συνφορουμίτης παρακάτω:

 

 

Μη κολλαμε στο οτι θα εφοδιασει τα παιδια με γνωσεις προγραμματισμου.

 

Τα βηματα αναλυσης και επιλυσης ενος προβληματος,η δημιουργικοτητα κατα την υλοποιηση και ο εμπλουτισμος του με επιπλεον λειτουργιες σαν παιχνιδι θα ωφελησει τα μάλα τα παιδια και στο υπολοιπο της μαθητικης και μή τους ζωης ανοιγωντας τους νεους οριζοντες σκεψης.

 

Θυμαμαι στο γυμνασιο αφου αναλυσαμε τα kilo centi τροπους μετρησης κλπ ο καθηγητης ρωτησε πως μπορουμε να μετρησουμε την αποσταση Αθηνα Πατρα (δορυφοροι χαρτες κλπ δεν επαιζαν σαν απαντηση) και κανενα απο τα 40 παιδια δεν ειπε το αυτοκινητο.

 

Χαζο παραδειγματακι αλλα φαινεται η σημασια ενος μαθηματος που ενισχυει την κριση του παιδιου και την διαφορα με την παπαγαλια που δυστυχως ζησαμε οι περισσοτεροι

 

 

 

Τουλάχιστον να το έχει ως μάθημα επιλογής γιατί πρέπει να μπορεί ένα παιδί να έχει την δυνατότητα της επιλογής. Θεωρώ ότι υπάρχουν άτομα τα οποία δεν θα έχουν κλίση στον προγραμματισμό.

 

πιστεύω πως ο προγραμματισμός δεν είναι θέμα κλίσης, όλοι το "έχουν" απλά έχει υποτιμηθεί η αξία του και εξειδικευτεί ο ρόλος του, λόγο κατεστραμμένων και ανώριμων κοινωνικών στερεότυπων απο προηγούμενες δεκαετίες (sic geeks).

Δημοσ.

Και στην Ελλαδα παντως ειχαμε μαθηματα προγραμματισμου και δεν αναφερθηκε... Ενα στην τριτη γυμνασιου (πληροφορικη) και ενα στην τριτη λυκειου (αρχες αναπτυξης εφαρμογων καπως ετσι). Της τριτης λυκειου μαλιστα δεν ηταν καθολου κακο αφου σου μαθαινε τα βασικα και εστω αν και σε ανυπαρκτη γλωσσα προγραμματισμου, αποκτουσες μια ιδεα. Ειδικα αμα σκεφτειτε οτι αμα ξερεις μια γλωσσα τοτε ξερεις πανω κατω και τις αλλες, εμενα το μαθημα κατευθυνσης στην τριτη λυκειου με ειχε βοηθησει παρα πολυ για τη μετεπειτα ενασχοληση μου με τον προγραμματισμο (εστω και σαν οικονομολογος)...

 

Ο φιλος πιο πανω που ειπε για καμμενα παιδια εχει πλακα αλλα μπορει να εκφερει την αποψη του στο διαδικτυο, γιατι οχι μονο υπαρχουν "καμμενα παιδια" που του το κατεστησαν εφικτο, αλλα και ευτυχως που δεν πηγαν για μαθηματα photoshop, οπως προτεινει... Χωρις παρεξηγηση αλλα βρηκα υπεραπλουστευμενη τη δηλωση σου...

 

Και για να γινω πιο σχετικος με το θεμα.... Οπως παλια μαθαιναμε αγγλικα και γαλλικα σημερα η προτεραιοτητες οριζουν αγγλικα και μια γλωσσα προγραμματισμου... Ειτε γινεις μαθηματικος ειτε φυσικος ειτε πολ. μηχανικος ειτε γιατρος, ειτε οικονομολογος, ειτε ΑΠΛΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ειτε οτιδηποτε (οκ οχι φιλολογος), ΔΕ νοειται να μην ξερεις τα παραπανω.

 

Εχω δει πολλους στους παραπανω τομεις να προοδευουν επειδη ηξεραν αγγλικα και προγραμματισμο και δεν ειχαν ουτε καν πτυχιο.. Τι να κανουμε? στο μελλον τεραστιο κομματι του φορτου εργασιας μας θα εχει σχεση με υπολογιστες... εαν σκεφτουμε ποσο εχουν εξελιχθει οι υπολογιστες δεν αρκoουν το ECDL και το Microsoft users specialist, αλλα θα πρεπει να ξερουμε να μπαινουμε βαθυτερα στην επιστημη αυτη, καθως ειναι αναποσπαστο κομματι παρα πολλων αλλων επιστημων...

 

Για να μην μακρηγορησω λεγοντας πως στην οικονομικη κατασταση που ειναι η χωρα μας και λογω των μειωμενων δυνατοτητων της χρειαζεται εξειδικευση για να εξαγουμε προηγμενου επιπεδου υπηρεσιες...

Δημοσ.

Μη κολλαμε στο οτι θα εφοδιασει τα παιδια με γνωσεις προγραμματισμου.

 

Τα βηματα αναλυσης και επιλυσης ενος προβληματος,η δημιουργικοτητα κατα την υλοποιηση και ο εμπλουτισμος του με επιπλεον λειτουργιες σαν παιχνιδι θα ωφελησει τα μάλα τα παιδια και στο υπολοιπο της μαθητικης και μή τους ζωης ανοιγωντας τους νεους οριζοντες σκεψης.

Αυτό ακριβώς.

Δημοσ.

Απλα υπαρχει ο κινδυνος να αναγαγουμε (εξιδανικευσουμε) τον προγραμματισμο σαν το κυριο και βασικο τροπο χρησης της τεχνολογιας και να ξεχασουμε οτι η τεχνολογια ερχεται ως απαντηση στην λυση ανθρωπινων προβληματων τα οποία προσεγγίζονται μέσα από άλλα γνωστικά αντικειμενα. Και οτι απλα χρησιμοποιουμε την τεχνολογια ως εργαλείο.

 

Αντι λοιπον να προετοιμαζουμε τα παιδια για "εργατες" (καλοι προγραματιστες), καλυτερα να τα βοηθαμε να γινουν "δημιουργοί"(με ευρεία εννοια).

(--Βλεπε κινεζικη εκπαιδευση vs σουδική--)

Οσο πιο αργα βαζουμε τα παιδια σε καλούπια τοσο καλυτερα...

δες:

http://www.youtube.com/watch?v=ecinNaR32Qs

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...