panos2171 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Ναι αλλα στο οπελακι δεν θα εχεις 101 αλογα και μοτερ honda ή ξυλα στο τιμονι.......και 200Ε κανει ο συμπλεκτης που σιγουρα θα χρειαστεις αργα η γρηγορα σε αυτα τα ταλαιπωριμενα μικρα. Ποιος σου είπε ότι είναι honda το μοτερ?? Το 16αρι ήταν, αυτό έχει τον κλασσικό μουφαντζίδικο Κ με ότι αυτό συνεπαγεται. Οι φλάντσες πιθανότατα αλλάχτηκαν στις 80000χλμ και αν όχι θα τις αλλάξει ο επόμενος αγοραστής με ασύμφωρο κόστος. Μπορεί να μην βγάλει τίποτα αλλά μπορεί να κοστίσει όσο ένα των 3000€. Για 500-800€ θα ταν καλή κίνηση, σε περίπτωση ζημιάς άνω των 100€ απλά το πετάς.
Lucifer Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Bασικά αυτό. Διάβασα εκατοντάδες κριτικές και από ιδιοκτήτες μετά από Χ χρόνια χρήσης. Το τίγκρα το κράζουν (κλασσικά και δικαίως) για τους χώρους, την πίσω ορατότητα και το πώς στην ουσία είναι μεταμφιεσμένο κόρσα. Αλλά το κακόμοιρο το ρόβερ, του σέρνουν τα άπαντα, το γενικό πόρισμα είναι πως θα ήταν 100 φορές καλύτερο αμάξι, ΑΝ δούλευε και δεν έβγαζε βλάβες που κοστίζουν. Οπότε μιας και εγώ ως τώρα οδηγούσα ένα ZX το οποίο έβγαλε μέσα σε 16 χρόνια μόνο τακάκια και φλάτζα και ήμουν ικανοποιημένος παρά το φέρετρο που ήταν εμφανισιακά (καλά για επιδόσεις δε συζητάμε, 180 σε κατηφόρα εθνικής ήταν το κύκνειο άσμα του) δε δίνω τόση βάση στο αν έχει ξύλα το τιμόνι ή 10 άλογα παραπάνω. Προτιμώ να νοιώθω σίγουρος πως ένα πιο φτωχό αμάξι δε θα μου ρουφήξει λεφτά την άλλη βδομάδα για απροσδόκτητη βλάβη.
lary7 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Ποιος σου είπε ότι είναι honda το μοτερ?? Το 16αρι ήταν, αυτό έχει τον κλασσικό μουφαντζίδικο Κ με ότι αυτό συνεπαγεται. Ακυρο τοτε, αν και με 1000 ή 800Ε δεν μπορει να περιμενει οτι θα παρει κατι που αργοτερα θα το δινει και στον γιο του για να βγαλει γκομενα....Αμα γουσταρει το tigra τοτε ακομα καλυτερα, αν και σε αυτο χωραει μονο 6χρονο στο πισω καθισμα.
apd453 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Αυτό το ρόβερ σε φίλο έσπασε ο ιμάντας (στα μισά χιλιόμετρα αλλαγής) και τα πήρε όλα στο χέρι. Γενικά πολλά προβλήματα μέχρι που το πούλησε και ησύχασε. Ο φίλος μου όμως το είχε σε πράσινο σκούρο. Τα βισσινί ίσως βγήκαν καλύτερα. 4
Lucifer Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Ακυρο τοτε, αν και με 1000 ή 800Ε δεν μπορει να περιμενει οτι θα παρει κατι που αργοτερα θα το δινει και στον γιο του για να βγαλει γκομενα.... Γενικά οι φιλοδοξίες μου περιορίζονται στο να πηγαίνω μέχρι πάρκιν μετρό και καμιά εκδρομή στις διακοπές.
apd453 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Γενικά οι φιλοδοξίες μου περιορίζονται στο να πηγαίνω μέχρι πάρκιν μετρό και καμιά εκδρομή στις διακοπές. Ματαιοδοξία λέγεται αυτό
lary7 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Ματαιοδοξία λέγεται αυτό Με την βενζινη στο 1.82 σιγουρα!
panos2171 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Bασικά αυτό. Διάβασα εκατοντάδες κριτικές και από ιδιοκτήτες μετά από Χ χρόνια χρήσης. Το τίγκρα το κράζουν (κλασσικά και δικαίως) για τους χώρους, την πίσω ορατότητα και το πώς στην ουσία είναι μεταμφιεσμένο κόρσα. Αλλά το κακόμοιρο το ρόβερ, του σέρνουν τα άπαντα, το γενικό πόρισμα είναι πως θα ήταν 100 φορές καλύτερο αμάξι, ΑΝ δούλευε και δεν έβγαζε βλάβες που κοστίζουν. Οπότε μιας και εγώ ως τώρα οδηγούσα ένα ZX το οποίο έβγαλε μέσα σε 16 χρόνια μόνο τακάκια και φλάτζα και ήμουν ικανοποιημένος παρά το φέρετρο που ήταν εμφανισιακά (καλά για επιδόσεις δε συζητάμε, 180 σε κατηφόρα εθνικής ήταν το κύκνειο άσμα του) δε δίνω τόση βάση στο αν έχει ξύλα το τιμόνι ή 10 άλογα παραπάνω. Προτιμώ να νοιώθω σίγουρος πως ένα πιο φτωχό αμάξι δε θα μου ρουφήξει λεφτά την άλλη βδομάδα για απροσδόκτητη βλάβη. Τα ροβερ με τον Κ ήταν για πέταμα, στις 80k χλμ καίγαν τις φλάντζες και από κει άρχιζε το μαρτύριο. Τα 16αρια δεν είχαν θέμα μιας και είχαν το μοτέρ της honda. Τα δίλιτρα τουρμπο εμφάνησαν πρόβλημα με τις βαλβίδες, όσοι τα φτιάξαν στην εγγύηση δεν αντιμετώπισαν κάποιο θέμα οι άλλοι τρέχαν. Με τα ηλεκρικά άλλα είχαν θέμα και άλλα όχι αλλά σε παρόμοια φάση βρίσκονταν και γαλλικά/ιταλικά. Αν δεν κυκλοφορούσε ο 14αρης ή αν προτημούνταν σε μικρότερο βαθμό απ ότι ο 16αρης η φήμη δεν θα ταν τόσο κακή. Το 200αρι πάντως σε ποιότητα ήταν τραγικό, είχα μπει σε ένα και νόμιζα ότι θα ξεκολλήσει το ταμπλό, καμία σχέση με 400,600 series.
Ntinaras Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2012 Γενικά οι φιλοδοξίες μου περιορίζονται στο να πηγαίνω μέχρι πάρκιν μετρό και καμιά εκδρομή στις διακοπές. απεφυγε το 1.4 τοτε ειναι η χειροτερη επιλογη κυβισμου η παρε κατι μεχρι 1.33 η πηγαινε σε 1.6 για δυναμη παρε κανα τετοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2585891/
nick#18 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2012 (επεξεργασμένο) To micra αυτο πραγματικα δε καιει τιποτα... και ισως δε σου γεμιζει το ματι, αλλα το 1000ρι το μοτερ εχει νευρο και κουναει μια χαρα την καροτσα του... Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2012 από nick#18
Ntinaras Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2012 αυτο καιει μονο αμα το φορτωσεις γιατι θα δουλευει στο 100% ολη την ωρα. λενε οτι ειναι το καλυτερο μικρα και απο τα καλυτερα νισσαν εβερ. αλλη παρομοια επιλογη ειναι κανα σταρλετ,η κανα χιουνται παλιο
leftermann Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2012 +1 στο μίκρα. Και έχεις και εμπειρία, αν θυμάσαι, άσχετα αν δεν έφτανε μέχρι τα Σόφια. Σκυλί είναι.
apd453 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Έλα μωρέ, μίκρα και @χιδιές, μια ζωή την έχουμε ναούμε. Πάρε το ροβεράκι που είναι και πιο μούρικο και χωράς να ρίξεις και κανένα φούτσο μέσα σαν άνθρωπος.
*Kezar* Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 φουτσο σαν ανθρωπος μεσα στο ροβερ? χαχαχα καλο αυτο..
apd453 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2012 Με καλή θέληση κάτι γίνεται. Ένας που μάμησε σε μίκρα και το έβαλε στο βιογραφικό του λένε ότι τον πήρανε στην Αλεγκρία χωρίς οντισιόν!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα