vag10 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 What's the difference between a jew and Harry Potter? Harry Potter escaped the chamber alive (χωρίς παρεξήγηση φυσικά) 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Δημοφιλής ανάρτηση Sellers Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Δημοφιλής ανάρτηση Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Τι μας κάνουν 1000 ΜΛ-ΚΚΕ? Ένα λίτρο ΚΚΕ. 45 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators stormrain Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Moderators Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Ω. Θεε. Μου. Sellers. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Unabomber Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Θα βγει καμια "Παγκοσμια ημερα χωρις make up" και δεν θα ξερετε που να κρυφτειτε μερικες. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Τι μας κάνουν 1000 ΜΛ-ΚΚΕ? Ένα λίτρο ΚΚΕ. Γιατί κάνεις πολιτικά post κύριε mod; Ω. Θεε. Μου. Sellers. Για να μην ανοίξω το στόμα μου και για 'σένα, που δεν τον επιπλήττεις...αλληλεγγύη σαν τους βουλευτάδες, ε; 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
OneTwo Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Τι μας κάνουν 1000 ΜΛ-ΚΚΕ? Ένα λίτρο ΚΚΕ. Συνέχεια του: -Πόσοι κομμουνιστές χωράνε σ' ένα κουτάκι κόκα κόλα; -330 ΜΛ. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
a.c.a.b Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Συνέχεια του: -Πόσοι κομμουνιστές χωράνε σ' ένα κουτάκι κόκα κόλα; -330 ΜΛ. Λάθος, οι κουμουνιστές δεν πίνουν αμερικανικα ποτα, ούτε μπαινουν μέσα σε αυτά, οι κουμουνιστές δε χωράνε πουθενά πουθενά... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
redhotstef Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Κομμουνισμου Μάθημα 1ο: ΙσότηταΛοιπόν, παιδιά, καθίστε. Ποιος έκανε τα μαθήματα του; Όλοι σηκώνουν τα χέρια τους, εκτός από τον Γιάννη. Α Γιάννη, καημένο παιδί! Λοιπόν, μαθητές, προσέξτε καλά.Σήμερα θα εξετάσουμε την βασική ιδέα του κομμουνισμού. Βλέπετε, το παιδίο Γιάννης από δω δεν έχει μία. Ζει σε μία τρώγλη της κακιάς ώρας και ημάνα του επιστρέφει κάθε μέρα σπίτι τύφλα στο μεθύσι και μάλιστα με ένανδιαφορετικό άντρα κάθε φορά. Λοιπόν, με μία τόσο χάλια ζωή, πιστεύετεπως είναι δίκαιο να του βάλω μονάδα, ενώ τα όμορφα πλούσια αγόρια καικορίτσια στις μπροστινές σειρές παίρνουν το ένα εικοσάρι μετά το άλλο; Τα παιδιά συμφωνούν διστακτικά. Και έχει κι άλλο. Αυτοί που είναι στις μεσαίες σειρές συνήθωςπαίρνουν δεκάξι και δεκαπέντε. Είναι χειρότεροι από τους φυτούκλες εδώμπροστά; Περισσότερα παιδιά συμφωνούν, αυτή τη φορά με περισσότερο ενθουσιασμό. Ο δάσκαλος υψώνει την φωνή του. ΑΚΟΥΣΤΕ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ! Νομίζετε πως είναι ΔΙΚΑΙΟ κάποιοςνα παίρνει κάτω από την βάση επειδή έχει κακιά μάνα, επειδή είναιτεμπέλης ή ακόμα και χαζός; Και είναι αυτοί που παίρνουν κάτω από 14ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ από τους ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΥΣ ΣΠΑΣΙΚΛΕΣ; Τώρα όλοι στην τάξη, εκτός από τις δύο πρώτες σειρές, βρυχώνται με επαναστατική μανία. Λοιπόν, καταργώ τους βαθμούς. Όλοι εδώ μέσα είναι ίσοι. Όλοιπαίρνετε 20! Αυτό είναι. Εικοσάρι για όλους. Και τέρμα οι εργασίες γιατο σπίτι. Τα παιδιά, κατενθουσιασμένα, χοροπηδάνε μέσα στην τάξη, πετώντας αντικείμενα στον αέρα και στους σπασίκλες. Ηρεμήστε, παιδιά, ηρεμήστε! Η Επανάσταση απαιτεί ηρεμία. Καιτώρα που το σκέφτηκα... Ναι, παιδιά, άσχημα νέα... Συγγνώμη, μα ανκάποιος εφηύρε κάτι τόσο βαρετό όσο τα μαθήματα για το σπίτι, πρέπει ναείχε κάποιον λόγο. Μπορεί να θυμηθεί κάποιος τι ήταν αυτός; Τα παιδιά δεν μιλάνε, μέχρι που ο Δημήτρης Νικολάου από την πρώτη σειρά σηκώνει το χέρι του.'Εε... να μαθαίνουμε πράγματα; Αμέσως τον χτυπάει στον λαιμό ένα μπαλάκι από χαρτί. Ναι, Δημήτρη, σωστά. Φαίνεται πως έχουμε ένα δίλημμα εδώ. Παράτην επανάστασή μας, είστε ακόμα εδώ για να μάθετε. Άρα... ναι, θαχρειαστεί να κάνουμε τα μαθήματα για το σπίτι υποχρεωτικά. Τα παιδιά μουρμουρίζουν απογοητευμένα. Ο Δημήτρης ρωτάει: Μα πώς θα τα κάνετε υποχρεωτικά χωρίς τους βαθμούς; Γιατί ρωτάς, Δημήτρη; Σκέφτεσαι να μην παραδώσεις τις εργασίες σου; Στο γραφείο του διευθυντή. Τώρα! Ο δάσκαλος κοιτάει την τάξη με ένα χαιρέκακο χαμόγελο. Αυτό θα συμβεί... Ακούγεται μία μακρινή κραυγή. Μάθημα 2ο: ΚινητοποίησηΠώς είστε σήμερα, παιδιά; Ποιος έκανε τα μαθήματά του; Όλοι σηκώνουν τα χέρια τους, εκτός από τον Γιάννη. Ναι σύντροφε Γιάννη; Σύντροφε δάσκαλε, είχα προβλήματα σπίτι. Έσπασα ένα ποτήρι και η μάνα μου με έδειρε με μία ζώνη. Σύντροφε Γιάννη... όλοι εδώ μέσα έχουμε προβλήματα, αλλά όλοιπρέπει να κάνουμε θυσίες για αυτό που παλεύουμε. Θα πάρεις 20, αλλά θαπρέπει να κάνεις τη δουλειά σου όπως όλοι οι άλλοι. Μα είμαι φτωχός, σύντροφε! Εσύ το είπες χθες! Δεν υπάρχει πλούσιος ή φτωχός πια. Αυτή η τάξη δεν έχει τάξειςτώρα. Όλοι θα πάρετε 20. Αλλά αυτό το όνειρο δεν θα γίνειπραγματικότητα χωρίς συλλογική προσπάθεια. Στο γραφείο του διευθυντή! Η τάξη μουρμουρίζει με έκπληξη. Δεν κάνετε ερωτήσεις, σύντροφοι! Εγώ ξέρω τι είναι καλύτερο για εσάς και αυτό είναι αναγκαίο, εκτός αν θέλετε τους βαθμούς πίσω. Ο δάσκαλος κοιτάει τα παιδιά χαιρέκακα. Και δε νομίζω να θέλει κανείς αυτή την φρικτή αδικία... Ε; Ησυχία. Ο σύντροφος δάσκαλος κάθεται, φτιάχνει τα γυαλιά του και ανοίγει το βιβλίο του. Λοιπόν, ας αρχίσουμε το δεύτερο μάθημα. Χθες είπα πως είστεεδώ για να μελετάτε, και, πράγματι, η μελέτη είναι καλό πράγμα. Αλλά δενπεριορίζεται στα μαθήματα για το σπίτι. Ξέρετε, όσο μιλάω, υπάρχουνορισμένοι μαθητές που προσέχουν, ενώ κάποιοι άλλοι παίζουν στα Game Boyτους. Θα κάνω τα στραβά μάτια. Ακούγεται ένα “κλικ, κλικ” από τις πίσω σειρές. Ωραία. Τώρα σας ξαναρωτάω, σύντροφοι. Πώς θα είμαι σίγουρος ότι όλοι προσέχουν χωρίς να δίνω διαφορετικούς βαθμούς; Ο Δημήτρης σηκώνει το χέρι του. Εεε... στέλνοντας αυτούς που δεν προσέχουν στο γραφείο του διευθυντή; Ακριβώς. Τώρα πήγαινε στο γραφείο του διευθυντή, Δημήτρη. Μα... δεν καταλαβαίνω. Δεν είναι δουλειά σου να καταλάβεις, ή να προσπαθήσεις νακαταλάβεις, ή να κάνεις οτιδήποτε μόνος σου. Είσαι τμήμα της τάξης καιδεν είσαι τίποτα χωρίς τους συντρόφους συμμαθητές σου. Ξεχώρισες και θαχτυπηθείς και θα ριχτείς κάτω ανάλογα. Τώρα φύγε πριν θυμώσω. Ο Δημήτρης κλαίει ενώ φεύγει από την αίθουσα. Είχε δίκιο, αλλά... Λοιπόν, γιατί τον στείλατε στον διευθυντή;, ρωτάει η Μαρία από την δεύτερη σειρά. Και εσύ, συντρόφισσα Μαρία! Στον διευθυντή! Ένα πλατύ χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο τού δασκάλου. Δεν θα επιτρέψω αυτήν την τάξη να γίνει πεδίο μάχης ανάμεσα σε πολιτισμούς. Ερωτήσεις; Ησυχία. Ωραία. Αφήστε με να σας πω τώρα: όλοι εδώ μέσα πρέπει να είναιτελείως αφιερωμένοι στην επανάστασή μας. Δεν παραπονιέστε για τουςάλλους, τους αντιδραστικούς, αυτούς που προσπαθούν να καταστρέψουν τοόνειρο μας. Δεν θα με απογοητεύσετε, το καταλάβατε; Όταν λέω ότι όλοι θαπροσέχουν, τότε όλοι θα προσέχουν! Απλό είναι! Αλλά το πιο σημαντικόείναι ότι θα προσέχετε επειδή το θέλετε και σας αρέσει κι όχι επειδήφοβάστε ότι θα πάτε στο γραφείο του διευθυντή. Το να σκέφτεστε έτσιείναι ένας λόγος από μόνος του για να σας στείλω εκεί. Ο σύντροφος δάσκαλος χτυπάει την γροθιά του στην έδρα. Σχολάσατε! Μάθημα 3ο: ΑντεπαναστάτεςΗ Άννα σηκώνει το χέρι της και ρωτάει: Δάσκαλε! Συγγνώμη, σύντροφε! Ο μπαμπάς μου είπε ότι είσαι έναςδεσποτικός φανατικός που προσπαθεί να μας κάνει να χεστούμε πάνω μας! Συντρόφισσα Άννα... Τι; Ξέρεις... Η Άννα φεύγει. Στο θέμα μας, σύντροφοι. Ας μιλήσουμε για τους εξωτερικούςεχθρούς. Υπάρχουν τάξεις στο σχολείο που δεν έχουν υιοθετήσει ακόμα τονκομμουνισμό. Επιμένουν να δίνουν διαφορετικούς βαθμούς στους μαθητές.Ναι, είναι κρίμα, αλλά θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε κάποτε. Πρώτα,θέλω να τους πείτε τι συμβαίνει εδώ στο διάλειμμα. Φυσικά, θα πρέπει ναχρησιμοποιήσετε διακριτικότητα όταν τους περιγράφετε τις χαρές μίαςτάξης χωρίς βαθμούς. Για να το κάνω πιο λιανά, μεγαλοποιήστε τα καλά καιπαραλείψτε τα κακά. Στο κάτω κάτω, εδώ δεν υπάρχουν κακά. Αν κάτι δενσας αρέσει, εσείς δεν έχετε αρκετό επαναστατικό πάθος. Όσον αφορά τουςάλλους μαθητές, πρέπει να τους πείσετε να πιέσουν τους δασκάλους τους νακάνουν τις τάξεις τους κομμουνιστικές. Αν χρειαστεί, θα μαζέψουμευπογραφές για να απολύσουμε αυτός που αντιστέκονται. Αλλά... Ο δάσκαλος βγάζει ένα πακέτο από την τσέπη του. ...φυσικά δεν μπορώ να σας λέω να κάνετε πράγματα χωρίς κάποιαανταμοιβή. Ο βαθμός θα είναι 20, αλλά αυτό το έργο είναι λεπτό καιαπαιτεί ευγένεια και καλή θέληση. Για αυτό, ο μαθητής που θα μαζέψει τιςπερισσότερες υπογραφές, θα πάρει αυτό το πακέτο γαριδάκια. Ο χοντρός της τάξης, ο Κώστας από την τρίτη σειρά, ανοίγει το δικό του πακέτο γαριδάκια. Τι στο διάολο είναι αυτό, σύντροφε; Ντροπιάζεις τονκομμουνισμό! Πώς μπορείς να έχεις τέτοια ενώ ο Μάνος μόλις πήρε μίατσίχλα; Αυτό κατάσχεται, και εσύ θα πας στον διευθυντή. Τώρα! Ο δάσκαλος ανασηκώνει τους ώμους του. Καλά νέα, παιδιά! Τώρα έχω δύο! Είστε όλοι χαρούμενοι; Κανένας δεν απαντάει. Ακόμα δεν καταλαβαίνετε; Το θέμα είναι ότι, εντάξει, ίσωςέχουμε προβλήματα, αλλά έχουμε ίσους βαθμούς, και αυτό είναι το μόνο πουμετράει. Αλλά δεν πρέπει να απωθείτε τους έξω μαθητές δείχνονταςαπογοητευμένοι. Δοκιμάζουμε να τους προσηλυτίσουμε, θυμάστε; Γι' αυτόσας ξαναρωτάω: Είστε χαρούμενοι; Η τάξη απαντά εν χορώ: Ναι, σύντροφε δάσκαλε! Κι εγώ! Λοιπόν, θα σας εξηγήσω τι θα κάνω με το άλλο πακέτο.Θα στείλω μερικούς από τους καλύτερους συντρόφους μας σε μυστικέςαποστολές. Θα δώσω λεπτομέρειες μόνο στους καλύτερους - είναι μυστικό!Δεν είναι συναρπαστικό; Επίσης, θα δώσω γαριδάκια στον μαθητή που θακαρφώσει τους περισσότερους απατεώνες. Αλλά μην το λέτε δυνατά. Οι έξωμαθητές ίσως παρεξηγήσουν το νόημα της επανάστασής μας. Απλά σημειώστετα ονόματα διακριτικά στην γωνία της σελίδας, εντάξει; Απόλυτη ησυχία. ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΤΙ. ΕΝΤΑΞΕΙ; Ο Δημήτρης σηκώνει τρεμάμενος το χέρι του. Σύ...σύ...σύντροφε δάσκαλε... ΤΙ; Όλοι παίρνουμε 20, αλλά το να δίνεις γαριδάκια σε μερικούς από εμάς δεν μας κάνει, ξέρεις, άνισους; Μικρέ... Πηγαίνω, πηγαίνω... Ωραία. Όλοι χαρούμενοι; Ναι, σύντροφε δάσκαλε. Ωραία. Μάθημα 4ο: Το διαγώνισμα [επεξεργασία]Λοιπόν, σύντροφοι μαθητές, θα αρχίσω με τα καλά νέα. Ένα πακέτογαριδάκια στον Παπαδόπουλο που έκαψε έναν σκουπιδοτενεκέ στηνκαπιταλιστική τάξη στο τέλος του διαδρόμου. Άλλο ένα στον σύντροφο Νίκοπου κόλλησε τσίχλα στα μαλλιά τριών μεγαλοαστικών κοριτσιών.Και ένα διπλό στον αρχηγό του προλεταριάτου, τον Γιάννη, που βοήθησετην επανάστασή μας κολλώντας ένα χαρτί “κλώτσα με” στην πλάτη τουδασκάλου των Οικονομικών. Τα παιδιά χειροκροτάνε. Θεόδωρε Λαδά! Βλάση Δέδε! Νεκτάριε Λιάκη! Βασίλειε Πετούμενε! Αθανάσιε Παππά! Ιωάννη Μπρακούλια! Σηκωθείτε στην έδρα! Σηκώνονται. Παρατήρησα ότι χθες οι μητέρες σας άρχισαν να μαζεύουνυπογραφές για να σταματήσει αυτό το πρόγραμμα. Τι έχετε να πείτε προςυπεράσπιση σας; Της είπα να μην το κάνει! Ναι, κι εγώ! Ω, μητέρα, τι ντροπή! Ναι, ναι! Λοιπόν, δεν θα σας τιμωρήσω, μικροί σύντροφοι, θα τιμωρήσω τιςμητέρες σας. Αλλά πριν, παιδιά, ένα μεγάλο “ουουου” για τους προδότες. Τα παιδιά αρχίζουν να γιουχάρουν δυνατά. Ξαφνικά, ένα τετράδιοπετάγεται και χτυπάει τον Μπρακούλια στο μέτωπο. Άλλα παιδιά σηκώνουνδιάφορα αντικείμενα και ετοιμάζονται να τα πετάξουν. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ, ΠΑΙΔΙΑ! Θυμηθείτε, αυτό είναι προσομοίωση, όχι αληθινός κομμουνισμός! Αντίσταση! Ποιος το είπε αυτό; ... ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟ; ... Τρία πακέτα γαριδάκια σ' όποιον καρφώσει αυτόν που το είπε.Έτσι! Πιάσ' τα, Άγγελε! Τώρα, Γιάννη, αντιδραστικέ μου, ακολούθα τους. Οδιευθυντής θα σου εξηγήσει τις διαφορές μεταξύ του Ουτοπικού και τουΕπιστημονικού Σοσιαλισμού. Φεύγουν. Λοιπόν, παιδιά, έτοιμοι για το τεστ; Α, παραλίγο να το ξεχάσω. Σύντροφε Δημήτρη! Έξω! Γιατί; Δεν έκανα τίποτα! Ζήτω η επανάσταση! Δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος, μικρέ, απλά δεν έχω διάθεση... Πήγαινε! Τώρα, για τους υπόλοιπους, το διαγώνισμα. Σύντροφε δάσκαλε! Να κάνω μία ερώτηση χωρίς να με πετάξεις έξω; Ορίστε; Αφού θα πάρουμε όλοι 20, γιατί το τεστ; Γιατί θέλω να ξέρω ποιος μελέτησε σωστά. Είναι επίσημες πληροφορίες για εμένα. Τώρα πάρε την κόλλα σου, σύντροφε. Διαγώνισμα πάνω στον ΚομμουνισμόΟνοματεπώνυμο:________________________________________________1. Ποιο ήταν το όνομα του κολλητού του Καρλ Μαρξ;( )Obi Wan ( )Έγκελς ( )Όσκαρ Ουάιλντ ( )Γκουσγκούνης ( )Μίκυ Μάους 2. Ποιο είναι το καλύτερο;( )Φερράρι ( )Πόρσε ( )Ποδήλατο ( )Λάντα ( )Φορντ 3. Ποιο είναι το χειρότερο;( )Θάνατος ( )Κλανιά ( )Βασανιστήρια ( )Δακρυγόνα ( )Καπιταλισμός 4. Ποιο είναι το τέρας που τρομάζει τα παιδιά τη νύχτα;( )Μπαμπούλας ( )Βριλ ( )Μεγαλοαστισμός ( )Βροντόσαυρος ( )Μητσοτάκης 5. Αν πάρω κάτω από τη βάση, η μάνα μου θα:( )Θυμώσει μαζί μου ( )Εξαφανιστεί ( )Σταλεί στην Σιβηρία ( )Γελάσει( )Δεν με ενδιαφέρει. Η επανάσταση είναι το μόνο που μετράει. Καλημέρα και πάλι, παιδιά! Όλοι χαρούμενοι; Ναι, σύντροφε δάσκαλε! Χαίρομαι που το ακούω. Τώρα θα σας δώσω τα αποτελέσματα τουδιαγωνίσματός σας στον κομμουνισμό. Χμμ... εεε.... α, εδώ είμαστε. Ναι,είναι 13 για όλους. Μα... μα... Ησυχία, παιδιά, δεν τελείωσα ακόμα. Ναι, είναι 13. Συγγνώμη,παιδιά, αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι όταν σας είπα ότι όλοι θα πάρετε20 μίλαγα για ιδανικές καταστάσεις. Οι βαθμοί δεν φυτρώνουν στα δέντρα.Στην πραγματικότητα, ο βαθμός που πήρατε είναι ο μέσος όρος της τάξης.Εκτός από αυτούς που τους απαγορεύτηκε να δώσουν, ο Γιάννης και οΔημήτρης. Αυτοί παίρνουν μονάδα. Μα... μα... Δημήτρη, μπορείς να σταματήσεις να τραυλίζεις τώρα. Τοκομμουνιστικό καθεστώς τελείωσε. Στο επόμενο διαγώνισμα θα έχετε όλοιδιαφορετικούς βαθμούς, όπως πάντα. Δηλαδή... μπορώ να κάνω ερωτήσεις τώρα χωρίς να πάω στο γραφείο του διευθυντή; Ναι. Αλήθεια; Καλώς ήρθες και πάλι στην ελευθερία! Εντάξει, σύντροφε... εννοώ δάσκαλε. Είναι ο κομμουνισμός τόσο άσχημος; Ε, στον πραγματικό κομμουνισμό, τα γαριδάκια είναι σαν λάστιχο. Και όταν πας να δεις τον διευθυντή, δεν ξαναγυρίζεις... Αν γελάσατε με το παραπάνω, 2bad! Σας την φέραμε! Δεν ήτο χιούμορ αλλάαπόσπασμα από μετεμφυλιωτικό εθνεγερτικό προπαγανδιστικό υλικό τωνταγμάτων ασφαλείας που αργότερα χρησιμοποιήθηκε και από την χούντα! Σε πιάσαμε κρυφοφασίστα! 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 ...and not a single like was given? 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
raid_av Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 22 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ultralisk Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 κλασσική περίπτωση tl;dr 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
headbanger Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 το διάβασα και έλιωσα στα γέλια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koularasss Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 το διάβασα και έλιωσα στα γέλια. plot twist δεν τα διαβασες και περιμενεις να τα διαβασουμε και να σου πουμε τη γνωμη μας 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
redhotstef Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Guys, ειναι ενα ολοκληρο κειμενο που αντεγραψα απο την Φρικιπαιδεια. Αν εχετε χρονο η οχι, ειναι δικο σας θεμα. Καλο, δεν θα σας κανει να το διαβασετε, ομως ειναι αρκετα ενδιαφερον, για οσους ειναι νεοι και διαμορφωνουν αποψη σχετικα... Ένας αγρότης είχε ένα πολύ μεγάλο αγρόκτημα με μια ωραία λίμνη στο πίσω μέρος του. Μια μοναχική βραδιά αποφάσισε να πάει μια βόλτα μέχρι την λίμνη. Καθώς πλησίαζε, κάνοντας το τρίτο τσιγάρο, άκουσε φωνές και γέλια. Όταν έφτασε είδε πολλά γυμνά νεαρά κορίτσια να παίζουν μέσα στα νερά. Μόλις όμως κατάλαβαν την παρουσία του, πήγαν στα βαθιά για να μην φαίνονται. Ένα από τα κορίτσια του φώναξε : - Δεν πρόκειται να βγούμε αν δεν φύγεις. Και απαντάει κι αυτός : - Ναι σιγά μην ήρθα για να σας δω να κολυμπάτε γυμνές. Εγώ απλά ήρθα να ταΐσω τον κροκόδειλο....! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CheOnWeb Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Guys, ειναι ενα ολοκληρο κειμενο που αντεγραψα απο την Φρικιπαιδεια. Αν εχετε χρονο η οχι, ειναι δικο σας θεμα. Καλο, δεν θα σας κανει να το διαβασετε, ομως ειναι αρκετα ενδιαφερον, για οσους ειναι νεοι και διαμορφωνουν αποψη σχετικα... Καλά που δεν το διαβάσαμε! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις