noob Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Λιγούρευσαι μια μάνα με δύο μπομπιράκια καλέ; Ντροπή... Mιλφ δηλαδή.. δε βλέπω πού είναι το πρόβλημα. Και οι μιλφ έχουν ψυχή... 1
dimitra_m3 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 ό,τι δίποδο θηλυκό κυκλοφορεί κατευθείαν να το καρφώσετε !!!α ρε greek lovers! έτσι θα γίνουν και οι υιοί μου!
parsifal Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Παραγγέλνω που λέτε πριν λίγο καιρό από το www.emimikos.gr ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο για TV, δέκτες κλπ. Είχα πάρει άλλα 2 ίδια και στο παρελθόν, τώρα ήθελα ένα ακόμη για τον πατέρα μου. Αφού ταλαιπωρήθηκα αρκετά με τον προγραμματισμό του και έκανε 2-3 βόλτες μεταξύ του σπιτιού μου και του πατέρα μου (όχι δε δουλεύει, προγραμματισμός με πιο καινούργιο καλώδιο, όχι άλλαξε μπαταρίες, ξανά προγραμματισμός κλπ), τελικά κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το συγκεκριμένο κομμάτι είχε ελάττωμα. Στέλνω το Σάββατο email στο κατάστημα, τους περιγράφω αναλυτικά το ιστορικό και ρωτώ πώς μπορώ να το επιστρέψω για έλεγχο και για χρήση της 2ετούς εγγύησης. Μετά από ένα μισάωρο έρχεται απάντηση από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη: «Μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία. Σας στέλνουμε τη Δευτέρα με courier και χωρίς καμία δική σας χρέωση άλλο κομμάτι. Το χαλασμένο, απλά πετάξτε το»! Στο καπάκι, μου έρχονται από το site τους email ειδοποιήσεις για άνοιγμα νέας παραγγελίας, αποστολή δωρεάν κλπ κλπ. ΕΜΕΙΝΑ! Μιλάμε για αντιμετώπιση επιπέδου Amazon, όχι αστεία! Δύσκολα βρίσκεις ελληνική επιχείρηση με τέτοιο after-sales support σε πελάτες λιανικής. Το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να απευθύνω δημόσια τις ευχαριστίες μου και να ευχηθώ να συνεχίσουν έτσι! 6
viper2005 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Παραγγέλνω που λέτε πριν λίγο καιρό από το www.emimikos.gr ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο για TV, δέκτες κλπ. Είχα πάρει άλλα 2 ίδια και στο παρελθόν, τώρα ήθελα ένα ακόμη για τον πατέρα του. Αφού ταλαιπωρήθηκα αρκετά με τον προγραμματισμό του και έκανε 2-3 βόλτες μεταξύ του σπιτιού μου και του πατέρα μου (όχι δε δουλεύει, προγραμματισμός με πιο καινούργιο καλώδιο, όχι άλλαξε μπαταρίες, ξανά προγραμματισμός κλπ), τελικά κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το συγκεκριμένο κομμάτι είχε ελάττωμα. Στέλνω το Σάββατο email στο κατάστημα, τους περιγράφω αναλυτικά το ιστορικό και ρωτώ πώς μπορώ να το επιστρέψω για έλεγχο και για χρήση της 2ετούς εγγύησης. Μετά από ένα μισάωρο έρχεται απάντηση από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη: «Μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία. Σας στέλνουμε τη Δευτέρα με courier και χωρίς καμία δική σας χρέωση άλλο κομμάτι. Το χαλασμένο, απλά πετάξτε το»! Στο καπάκι, μου έρχονται από το site τους email ειδοποιήσεις για άνοιγμα νέας παραγγελίας, αποστολή δωρεάν κλπ κλπ. ΕΜΕΙΝΑ! Μιλάμε για αντιμετώπιση επιπέδου Amazon, όχι αστεία! Δύσκολα βρίσκεις ελληνική επιχείρηση με τέτοιο after-sales support σε πελάτες λιανικής. Το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να απευθύνω δημόσια τις ευχαριστίες μου και να ευχηθώ να συνεχίσουν έτσι! Ξέρουν οτι είσαι mod εδώ.
cthulhucarbide Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Μήπως ήταν πολύ μούφα και δεν άξιζε να το πάρουν πίσω; Είδα κάποια εργαλεία από το κατάστημά τους, not amused
parsifal Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Ξέρουν οτι είσαι mod εδώ. Δε νομίζω. Σου το εκμυστηρεύθηκαν;
g_alkis Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Mιλφ δηλαδή.. δε βλέπω πού είναι το πρόβλημα. Και οι μιλφ έχουν ψυχή... Πες τα άνθρωπε και με λένε ανώμαλο που κυνηγάω μιλφ
Τοξοβόλος_UK_ Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 πάρσι κάνε με κ μένα μόντα να τεστάρω την υπόθεση της διακριτικής μεταχείρισης.Προφανώς μετά θα είμαι μόντας φορέβα
nicoc89 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Παραγγέλνω που λέτε πριν λίγο καιρό από το www.emimikos.gr ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο για TV, δέκτες κλπ. Είχα πάρει άλλα 2 ίδια και στο παρελθόν, τώρα ήθελα ένα ακόμη για τον πατέρα μου. Αφού ταλαιπωρήθηκα αρκετά με τον προγραμματισμό του και έκανε 2-3 βόλτες μεταξύ του σπιτιού μου και του πατέρα μου (όχι δε δουλεύει, προγραμματισμός με πιο καινούργιο καλώδιο, όχι άλλαξε μπαταρίες, ξανά προγραμματισμός κλπ), τελικά κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το συγκεκριμένο κομμάτι είχε ελάττωμα. Στέλνω το Σάββατο email στο κατάστημα, τους περιγράφω αναλυτικά το ιστορικό και ρωτώ πώς μπορώ να το επιστρέψω για έλεγχο και για χρήση της 2ετούς εγγύησης. Μετά από ένα μισάωρο έρχεται απάντηση από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη: «Μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία. Σας στέλνουμε τη Δευτέρα με courier και χωρίς καμία δική σας χρέωση άλλο κομμάτι. Το χαλασμένο, απλά πετάξτε το»! Στο καπάκι, μου έρχονται από το site τους email ειδοποιήσεις για άνοιγμα νέας παραγγελίας, αποστολή δωρεάν κλπ κλπ. ΕΜΕΙΝΑ! Μιλάμε για αντιμετώπιση επιπέδου Amazon, όχι αστεία! Δύσκολα βρίσκεις ελληνική επιχείρηση με τέτοιο after-sales support σε πελάτες λιανικής. Το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να απευθύνω δημόσια τις ευχαριστίες μου και να ευχηθώ να συνεχίσουν έτσι! θέλω να μάθω μετά το πόστ σου πόσοι θα κάνουν μπινιά να παίρνουν πράγματα και να λένε οτι ειναι χαλασμένα (κρατώντας το παλιό ) δε το ήθελες αλλα έβαλες ιδέες (όχι σε εμένα , δεν είμαι γίφτας) χαχαχα
noob Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Πες τα άνθρωπε και με λένε ανώμαλο που κυνηγάω μιλφ Α τους ανώμαλους...! g_alkis the milfhunter
gatokoritso Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 τι εγινε στις αστειες εικονες και το κλεισανε? ακυρο ξανανοιξε...
mary Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 τι εγινε στις αστειες εικονες και το κλεισανε? ακυρο ξανανοιξε... Καναν καθαρισμα πρώτα....
Liverpool89 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2013 Ρε σεις γιατι παντα τα γυναικεια προιοντα να μαι πιο φθηνα απο τα αντρικα... Ακομα και τα αποσμητικα ειναι ποκυ πιο ακριβα... Τι σκατα παλι ευνοουμενες ειστε... Αφου ελεγα θα παρω γυναικειο αποσμητικο, αν με ρωτουσαν θα ελεγα το παιρνω για την μανα μου.. Καθε μερα βαζω ειδικα τονπρωι στην δουλεια.. Αλλα δεν βγαινω, βλεπε αδερφια εχουν βρει την χαρα τους..
Προτεινόμενες αναρτήσεις