Προς το περιεχόμενο

The [Old] Official Off Topic Thread V


Lucifer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λιγούρευσαι μια μάνα με δύο μπομπιράκια καλέ; Ντροπή...

 

Mιλφ δηλαδή.. δε βλέπω πού είναι το πρόβλημα. Και οι μιλφ έχουν ψυχή...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • nicoc89

    2558

  • viper2005

    2348

  • leftermann

    1563

  • athlios

    1526

Παραγγέλνω που λέτε πριν λίγο καιρό από το www.emimikos.gr ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο για TV, δέκτες κλπ. Είχα πάρει άλλα 2 ίδια και στο παρελθόν, τώρα ήθελα ένα ακόμη για τον πατέρα μου. Αφού ταλαιπωρήθηκα αρκετά με τον προγραμματισμό του και έκανε 2-3 βόλτες μεταξύ του σπιτιού μου και του πατέρα μου (όχι δε δουλεύει, προγραμματισμός με πιο καινούργιο καλώδιο, όχι άλλαξε μπαταρίες, ξανά προγραμματισμός κλπ), τελικά κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το συγκεκριμένο κομμάτι είχε ελάττωμα.

 

Στέλνω το Σάββατο email στο κατάστημα, τους περιγράφω αναλυτικά το ιστορικό και ρωτώ πώς μπορώ να το επιστρέψω για έλεγχο και για χρήση της 2ετούς εγγύησης. Μετά από ένα μισάωρο έρχεται απάντηση από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη: «Μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία. Σας στέλνουμε τη Δευτέρα με courier και χωρίς καμία δική σας χρέωση άλλο κομμάτι. Το χαλασμένο, απλά πετάξτε το»! Στο καπάκι, μου έρχονται από το site τους email ειδοποιήσεις για άνοιγμα νέας παραγγελίας, αποστολή δωρεάν κλπ κλπ. ΕΜΕΙΝΑ! Μιλάμε για αντιμετώπιση επιπέδου Amazon, όχι αστεία! Δύσκολα βρίσκεις ελληνική επιχείρηση με τέτοιο after-sales support σε πελάτες λιανικής.

 

Το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να απευθύνω δημόσια τις ευχαριστίες μου και να ευχηθώ να συνεχίσουν έτσι!

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγέλνω που λέτε πριν λίγο καιρό από το www.emimikos.gr ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο για TV, δέκτες κλπ. Είχα πάρει άλλα 2 ίδια και στο παρελθόν, τώρα ήθελα ένα ακόμη για τον πατέρα του. Αφού ταλαιπωρήθηκα αρκετά με τον προγραμματισμό του και έκανε 2-3 βόλτες μεταξύ του σπιτιού μου και του πατέρα μου (όχι δε δουλεύει, προγραμματισμός με πιο καινούργιο καλώδιο, όχι άλλαξε μπαταρίες, ξανά προγραμματισμός κλπ), τελικά κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το συγκεκριμένο κομμάτι είχε ελάττωμα.

 

Στέλνω το Σάββατο email στο κατάστημα, τους περιγράφω αναλυτικά το ιστορικό και ρωτώ πώς μπορώ να το επιστρέψω για έλεγχο και για χρήση της 2ετούς εγγύησης. Μετά από ένα μισάωρο έρχεται απάντηση από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη: «Μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία. Σας στέλνουμε τη Δευτέρα με courier και χωρίς καμία δική σας χρέωση άλλο κομμάτι. Το χαλασμένο, απλά πετάξτε το»! Στο καπάκι, μου έρχονται από το site τους email ειδοποιήσεις για άνοιγμα νέας παραγγελίας, αποστολή δωρεάν κλπ κλπ. ΕΜΕΙΝΑ! Μιλάμε για αντιμετώπιση επιπέδου Amazon, όχι αστεία! Δύσκολα βρίσκεις ελληνική επιχείρηση με τέτοιο after-sales support σε πελάτες λιανικής.

 

Το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να απευθύνω δημόσια τις ευχαριστίες μου και να ευχηθώ να συνεχίσουν έτσι!

Ξέρουν οτι είσαι mod εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάρσι κάνε με κ μένα μόντα να τεστάρω την υπόθεση της διακριτικής μεταχείρισης.Προφανώς μετά θα είμαι μόντας φορέβα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγέλνω που λέτε πριν λίγο καιρό από το www.emimikos.gr ένα προγραμματιζόμενο τηλεχειριστήριο για TV, δέκτες κλπ. Είχα πάρει άλλα 2 ίδια και στο παρελθόν, τώρα ήθελα ένα ακόμη για τον πατέρα μου. Αφού ταλαιπωρήθηκα αρκετά με τον προγραμματισμό του και έκανε 2-3 βόλτες μεταξύ του σπιτιού μου και του πατέρα μου (όχι δε δουλεύει, προγραμματισμός με πιο καινούργιο καλώδιο, όχι άλλαξε μπαταρίες, ξανά προγραμματισμός κλπ), τελικά κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το συγκεκριμένο κομμάτι είχε ελάττωμα.

 

Στέλνω το Σάββατο email στο κατάστημα, τους περιγράφω αναλυτικά το ιστορικό και ρωτώ πώς μπορώ να το επιστρέψω για έλεγχο και για χρήση της 2ετούς εγγύησης. Μετά από ένα μισάωρο έρχεται απάντηση από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη: «Μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία. Σας στέλνουμε τη Δευτέρα με courier και χωρίς καμία δική σας χρέωση άλλο κομμάτι. Το χαλασμένο, απλά πετάξτε το»! Στο καπάκι, μου έρχονται από το site τους email ειδοποιήσεις για άνοιγμα νέας παραγγελίας, αποστολή δωρεάν κλπ κλπ. ΕΜΕΙΝΑ! Μιλάμε για αντιμετώπιση επιπέδου Amazon, όχι αστεία! Δύσκολα βρίσκεις ελληνική επιχείρηση με τέτοιο after-sales support σε πελάτες λιανικής.

 

Το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να απευθύνω δημόσια τις ευχαριστίες μου και να ευχηθώ να συνεχίσουν έτσι!

θέλω να μάθω μετά το πόστ σου πόσοι θα κάνουν μπινιά να παίρνουν πράγματα και να λένε οτι ειναι χαλασμένα (κρατώντας το παλιό ) 

δε το ήθελες αλλα έβαλες ιδέες (όχι σε εμένα , δεν είμαι γίφτας) 

χαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε σεις γιατι παντα τα γυναικεια προιοντα να μαι πιο φθηνα απο τα αντρικα...

 

Ακομα και τα αποσμητικα ειναι ποκυ πιο ακριβα...

 

Τι σκατα παλι ευνοουμενες ειστε...

 

Αφου ελεγα θα παρω γυναικειο αποσμητικο, αν με ρωτουσαν θα ελεγα το παιρνω για την μανα μου..

 

Καθε μερα βαζω ειδικα τονπρωι στην δουλεια..

 

Αλλα δεν βγαινω, βλεπε αδερφια εχουν βρει την χαρα τους..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...