Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν.. Εγώ έχω πάρει το lower του PTE με πολύ καλό βαθμό και έχω ξεκινήσει προετοιμασία για proficiency αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμη ποιο να δώσω τελικά.. 

Η καθηγήτρια μου προτείνει ECPE κυρίως, αλλά έχουμε κάνει και practice tests και για PTE και σε λίγες βδομάδες θα κάνουμε και για ECPE και msu.. Βασικά μετά από όλα αυτά που έμαθα για το msu είμαι ανάμεσα σε ECPE και PTE.. Εσάς ποια είναι η γνώμη σας για το PTE ;; 

Εμένα από τα Practice tests για μόνο 3 μήνες περίπου προετοιμασία μου φάνηκε γενικά μέσα στις δυνατότητες μου αλλά μήπως δεν αναγνωρίζεται όπως το ECPE ; Λέγεται ότι είναι ανώτερο του msu και κατώτερο του ECPE.. ειν αλήθεια ;

  • 2 χρόνια αργότερα...
  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γεια σας....εχει  ζητησει κανείς αναβαθμολογηση σε πτυχιο msu c2?Ποσο καιρο εκανε να παρει απαντηση?και ποια τα αποτελεσματα του?

Δημοσ.
Στις 4/9/2012 στις 12:19 ΜΜ, LambisElef είπε

Λοιπόν, έχω δώσει για το πτυχίο MSU CELC (Lower) και το πήρα.

Τώρα, θέλω να δώσω το MSU CELP (Proficiency). Όμως, θα ήθελα να μου πείτε εάν αναγνωρίζεται. Δε θέλω να το δώσω και μετά να μου πουν δεν αναγνωρίζεται.

εχω certificate of proficiency in english απο το michigan .Το εχω απο το 2005

το υποβαλω με αιτήσεις . επικυρωμενο απο δικηγόρο και με μετάφραση στα ελληνικά απο το υπουργείο. Μεχρι τωρα αναγνωρίζεται δεν εχω πρόβλημα.

Στις 15/4/2014 στις 7:13 ΜΜ, savvinamp είπε

Μετράει το MSU.Είναι το ίδιο πράγμα με το proficiency του Michigan απλά έχουν άλλο φορέα.Απλά το MSU σου δίνει έναν πιο καθημερινό τρόπο επικοινωνίας και όχι τις υπερβολές του Michigan και του Cambridge.

msu = michigan state university

Δημοσ.

εγω εδωσα τον μαιο και κοπηκα για μια μοναδα στην εκθεση(59/60) ολα τ αλλα τα ειχα περασμενα,και παω για αναβαθμολογηση..Για αυτο θελω να μαθω αν καποιος εχει μπει σ αυτη τη διαδικασια και τι αποτελεσματα ειχε

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 25/7/2018 στις 12:49 ΠΜ, evanl είπε

εγω εδωσα τον μαιο και κοπηκα για μια μοναδα στην εκθεση(59/60) ολα τ αλλα τα ειχα περασμενα,και παω για αναβαθμολογηση..Για αυτο θελω να μαθω αν καποιος εχει μπει σ αυτη τη διαδικασια και τι αποτελεσματα ειχε

Διαβάζω στο site του msu ότι έχει καταργηθεί η βάση 60 σε όλα τα units; Τι ισχυεί τελικά; Τι έγινε με την αναβαθμολόγηση;

  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

Εάν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει το Go For MSU CELP (C2) based on the new format with 100 extra grammar items πουλάω το δικό μου σε άριστη κατάσταση (όπως το πήρα από το βιβλιοπωλείο) μαζί με έξτρα καλούδια που δεν τα περιλαμβάνει το βιβλίο του μαθητή.

Όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει inbox στο facebook (Mitsi Mitchell) με θέμα MSU!!

20190717_171300.jpg

20190717_171339.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/1/2014 στις 1:12 ΜΜ, ΜΑΡΤΑ είπε

Για το msu εχω προσωπική εμπειρια και κατά συνέπεια και άποψη. Έδωσε η κόρη μου MSU proficiency μετά από επιμονή του φροντιστηρίου ότι σίγουρα το παιδι θα περάσει γιατι ειναι καλη μαθήτρια. Για να παρεις λοιπόν την πιστοποιηση, θα πρέπει να πιασεις πάνω από 60% στο συνολικο σκορ και θα πρέπει επίσης και στα 4 μέρη να έχεις 12% και πάνω. Κατέβηκε το παιδι, έγραψε καλά και περιμέναμε τα αποτελεσματα.  Πριν λίγες μέρες βγήκαν. Αποτέλεσμα; 'Eγραψε στα γραπτα 18% και στο speaking έπιασε 11%. Κόπηκε με συνολικο σκορ 63%. Ένας μαθητής που γραφει αυτό το ποσοστό είναι δυνατον να μην τα πεί στο speaking; Συνήθως όλοι οι μαθητές περνάνε σ' αυτη την δοκιμασία ή αν κοπουν σ' αυτή, σημαίνει ότι κόβονται σίγουρα και σε άλλες. Αυτά ήξερα εγώ σαν μητέρα. Αυτή την στιγμή εχουμε κάνει αίτηση για αναβαθμολόγιση (25$) και περιμένουμε. Το παιδί μου είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση, γιατι πραγματικά είδε, ότι στον βωμό του κέρδους, μια εμπορική επιχείρηση παιζει με τον κόπο τους και την τσέπη την δική μας. Πως θα εμπιστευτώ ξανά το MSU; Θέλω την άποψη σας. Σας ευχαριστω....

Με αφορμή το παραπάνω μήνυμα και ακριβώς επειδή έδωσα και εγώ το C2 CELP (MSU), να καταθέσω τη δική μου άποψη : αποφάσισα να ξεκινήσω μαθήματα τον Οκτώβριο, με σκοπό να δώσω τον Μάιο. Με ένα δίωρο μάθημα την εβδομάδα μέσω Skype και περίπου 4 ώρες συστηματικής μελέτης / εβδομάδα, κατάφερα και το πήρα.

Η αρχική απόφαση για Michigan C2, άλλαξε στην πορεία (περίπου μετά τα Χριστούγεννα), καθώς ούτε παραπάνω χρόνο μπορούσα να αφιερώσω σε ενδεχόμενη αποτυχία, αλλά ούτε και επιπλέον χρήματα. Επομένως, κατέληξα στο MSU.

Η συνολική βαθμολογία μου ήταν 82/100 και σίγουρα θα μπορούσε να είναι και παραπάνω, αν ήμουν λίγο πιο τυχερός και είχα δουλέψει κατά την προετοιμασία, το συγκεκριμένο θέμα της έκθεσης (πολύ ιδιαίτερο ομολογουμένως). Το συγκεκριμένο θέμα που επέλεξα, ήταν σαφώς το πιο δύσκολο εκ των δύο και ακόμα και σήμερα αναρωτιέμαι, πόσοι πραγματικά να ήμασταν επί συνόλου υποψηφίων, που αποφασίσαμε να δουλέψουμε επ' αυτού. Εν πάση περιπτώσει και για την ιστορία, η αναλυτική βαθμολογία μου είχε ως εξής :

Writing 17/25, Listening 21/25, Reading 21/25, Speaking 23/25. 

Μπορώ μετά βεβαιότητας να πω ότι ο,τι ακριβώς έπιανα στα σκορ του βιβλίου των 20 τεστ που πήρα, έπιασα και στην τελική εξέταση. Συνολικά, υπολογίζω ότι έκανα 20 τεστ συν 4-5 παλαιότερα από το επίσημο σαιτ, συν ο,τι άλλο βρήκα σκόρπια. Οι εκθέσεις κυμάνθηκαν περίπου στον ίδιο αριθμό. Όλες τις εκθέσεις μου τις διόρθωνε ο καθηγητής και εν συνεχεία συζητούσαμε λάθη και ενδεχόμενες βελτιώσεις. Σε ο,τι αφορά το προφορικό, πάντα ξεκινούμε και κλείναμε με κάποιο πιθανό θέμα. Ο χρόνος προφανώς και αυξήθηκε έναν μήνα πριν την τελική εξέταση, οπότε ήδη είχα αποκτήσει μεγάλη ευφράδεια λόγου, καθώς και ικανότητα άμεσης ανάλυσης και διατύπωσης διαφόρων πιθανών θεμάτων.

Το πρώτο πράγμα που φρόντισα να κάνω (όπως και σε όλες τις υπόλοιπες πιστοποιήσεις που εχω) ήταν να κρατάω χρονόμετρο σε όλα μα όλα τα τεστ. Θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό να εξοικειώνεται κανείς με τον χρόνο, δεδομένου ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των υποψηφίων ρίχνει το βάρος κυρίως στο τελικό σκορ (που δίνει και την ηθική ικανοποίηση ότι όλα πάνε καλά). Ειδικά στο listening οι ηχογραφημένες συνομιλίες / διάλογοι ακούγονταν όσο και την εξέταση (από μία δηλαδή, τα short & longer conversations και από δύο οι extended). Πιστεύω ότι αυτό ήταν που με κράτησε στη σωστή ρότα.

Όπως λοιπόν γίνεται κατανοητό και αναφορικά με το μήνυμα της παραπάνω κυρίας, με σκορ 11/25 στο speaking δυστυχώς δεν πας πουθενά. Ενδεχομένως ο/η υποψήφιος/α να είχε μια καλή σχέση με τον γραπτό λόγο, αλλά μεγάλες εξ όσων φαίνεται, ελλείψεις στον προφορικό.

Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι οι εξεταστές κατά τη διάρκεια της προφορικής εξέτασης, καταβάλλουν κάθε δυνατή (στο πλαίσιο πάντα της λογικής) προσπάθεια να υποστηρίξουν τον υποψήφιο. Σε περίπτωση που κολλήσει κανείς, δεν επικρατεί σιγή ιχθυος, η ερώτηση αναδιατυπώνεται για να τον βοηθήσει, ζητούνται επιπλέον διευκρινήσεις κ.λπ. Στην περίπτωσή μου δεν χρειάστηκε κάτι τέτοιο, είτε γιατί είχα πολύ καλή ροή λόγου, είτε γιατί τα θέματα μπόρεσα να τα αναπτύξω άμεσα, χωρίς δεύτερη σκέψη. Μία εκ των έξι ήταν η εξαίρεση, σε φαινομενικά εύκολη περιγραφή, ωστόσο ισοσκελίστηκε με τις απαντήσεις που έδωσα στα υπόλοιπα ερωτήματα.

Επομένως, καλό θα ήταν πριν ξεκινήσει κανείς τις κατηγορίες προς πάσα κατεύθυνση, με υπονοιες περί δόλου, να διερευνά και τις υπόλοιπες συνυπάρχουσες παραμέτρους (αυξημένο άγχος υποψηφίου κ.ά.).

Τέλος, προσωπική εμπειρία και συνεπώς άποψη, μπορεί να έχει μόνο κάποιος / α που έχει λάβει μέρος στις εξετάσεις. Μόνο αυτός μπορεί να γνωρίζει τι ακριβώς είπε, έγραψε, κατανόησε. Ούτε η μαμά του, ούτε ο μπαμπάς του, ούτε η θεία του, ούτε ο αδερφός του.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.
Στις 18/7/2019 στις 11:26 ΠΜ, MauroPaltoudias είπε

Με αφορμή το παραπάνω μήνυμα και ακριβώς επειδή έδωσα και εγώ το C2 CELP (MSU), να καταθέσω τη δική μου άποψη : αποφάσισα να ξεκινήσω μαθήματα τον Οκτώβριο, με σκοπό να δώσω τον Μάιο. Με ένα δίωρο μάθημα την εβδομάδα μέσω Skype και περίπου 4 ώρες συστηματικής μελέτης / εβδομάδα, κατάφερα και το πήρα.

Η αρχική απόφαση για Michigan C2, άλλαξε στην πορεία (περίπου μετά τα Χριστούγεννα), καθώς ούτε παραπάνω χρόνο μπορούσα να αφιερώσω σε ενδεχόμενη αποτυχία, αλλά ούτε και επιπλέον χρήματα. Επομένως, κατέληξα στο MSU.

Η συνολική βαθμολογία μου ήταν 82/100 και σίγουρα θα μπορούσε να είναι και παραπάνω, αν ήμουν λίγο πιο τυχερός και είχα δουλέψει κατά την προετοιμασία, το συγκεκριμένο θέμα της έκθεσης (πολύ ιδιαίτερο ομολογουμένως). Το συγκεκριμένο θέμα που επέλεξα, ήταν σαφώς το πιο δύσκολο εκ των δύο και ακόμα και σήμερα αναρωτιέμαι, πόσοι πραγματικά να ήμασταν επί συνόλου υποψηφίων, που αποφασίσαμε να δουλέψουμε επ' αυτού. Εν πάση περιπτώσει και για την ιστορία, η αναλυτική βαθμολογία μου είχε ως εξής :

Writing 17/25, Listening 21/25, Reading 21/25, Speaking 23/25. 

Μπορώ μετά βεβαιότητας να πω ότι ο,τι ακριβώς έπιανα στα σκορ του βιβλίου των 20 τεστ που πήρα, έπιασα και στην τελική εξέταση. Συνολικά, υπολογίζω ότι έκανα 20 τεστ συν 4-5 παλαιότερα από το επίσημο σαιτ, συν ο,τι άλλο βρήκα σκόρπια. Οι εκθέσεις κυμάνθηκαν περίπου στον ίδιο αριθμό. Όλες τις εκθέσεις μου τις διόρθωνε ο καθηγητής και εν συνεχεία συζητούσαμε λάθη και ενδεχόμενες βελτιώσεις. Σε ο,τι αφορά το προφορικό, πάντα ξεκινούμε και κλείναμε με κάποιο πιθανό θέμα. Ο χρόνος προφανώς και αυξήθηκε έναν μήνα πριν την τελική εξέταση, οπότε ήδη είχα αποκτήσει μεγάλη ευφράδεια λόγου, καθώς και ικανότητα άμεσης ανάλυσης και διατύπωσης διαφόρων πιθανών θεμάτων.

Το πρώτο πράγμα που φρόντισα να κάνω (όπως και σε όλες τις υπόλοιπες πιστοποιήσεις που εχω) ήταν να κρατάω χρονόμετρο σε όλα μα όλα τα τεστ. Θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό να εξοικειώνεται κανείς με τον χρόνο, δεδομένου ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των υποψηφίων ρίχνει το βάρος κυρίως στο τελικό σκορ (που δίνει και την ηθική ικανοποίηση ότι όλα πάνε καλά). Ειδικά στο listening οι ηχογραφημένες συνομιλίες / διάλογοι ακούγονταν όσο και την εξέταση (από μία δηλαδή, τα short & longer conversations και από δύο οι extended). Πιστεύω ότι αυτό ήταν που με κράτησε στη σωστή ρότα.

Όπως λοιπόν γίνεται κατανοητό και αναφορικά με το μήνυμα της παραπάνω κυρίας, με σκορ 11/25 στο speaking δυστυχώς δεν πας πουθενά. Ενδεχομένως ο/η υποψήφιος/α να είχε μια καλή σχέση με τον γραπτό λόγο, αλλά μεγάλες εξ όσων φαίνεται, ελλείψεις στον προφορικό.

Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι οι εξεταστές κατά τη διάρκεια της προφορικής εξέτασης, καταβάλλουν κάθε δυνατή (στο πλαίσιο πάντα της λογικής) προσπάθεια να υποστηρίξουν τον υποψήφιο. Σε περίπτωση που κολλήσει κανείς, δεν επικρατεί σιγή ιχθυος, η ερώτηση αναδιατυπώνεται για να τον βοηθήσει, ζητούνται επιπλέον διευκρινήσεις κ.λπ. Στην περίπτωσή μου δεν χρειάστηκε κάτι τέτοιο, είτε γιατί είχα πολύ καλή ροή λόγου, είτε γιατί τα θέματα μπόρεσα να τα αναπτύξω άμεσα, χωρίς δεύτερη σκέψη. Μία εκ των έξι ήταν η εξαίρεση, σε φαινομενικά εύκολη περιγραφή, ωστόσο ισοσκελίστηκε με τις απαντήσεις που έδωσα στα υπόλοιπα ερωτήματα.

Επομένως, καλό θα ήταν πριν ξεκινήσει κανείς τις κατηγορίες προς πάσα κατεύθυνση, με υπονοιες περί δόλου, να διερευνά και τις υπόλοιπες συνυπάρχουσες παραμέτρους (αυξημένο άγχος υποψηφίου κ.ά.).

Τέλος, προσωπική εμπειρία και συνεπώς άποψη, μπορεί να έχει μόνο κάποιος / α που έχει λάβει μέρος στις εξετάσεις. Μόνο αυτός μπορεί να γνωρίζει τι ακριβώς είπε, έγραψε, κατανόησε. Ούτε η μαμά του, ούτε ο μπαμπάς του, ούτε η θεία του, ούτε ο αδερφός του.

Καλησπέρα,

Θελω να σου κάνω κάποιες ερωτησεις σχετικά με την εμπειρία στις εξατάσεις MSU CELP(C2)

1.Διαβασα καποια (παλιά) σχόλια που λένε ότι βρήκαν τα θέματα εξετάσεων(ειδικα listening κ reading) αρκετά πιο δύσκολα από τα sample test που κυκλοφορούν ακόμα και απο αυτά που ανεβάζει το ίδιο το MSU.Ισχύει αυτο?

2. Ποιο βιβλίο για τεστ είχες?Εγω έχω το GO FOR MSU.Πιστεύεις οτι είναι αρκετό?

3.Σχετικά με το speaking.Στο βιβλίο που έχω αναφέρει ότι στις ερωτήσεις με supported opinion η απάντηση πρέπει να διαρκεί 2-3 λεπτά.Το MSU όμως έχει ανεβασμένα στο youtube βίντεο προσομοίωσης, όπου η κάθε απάντηση είναι το πολυ 1.5 λεπτο. Εσύ θυμάσαι πόσο εκτεταμένες ήταν οι απαντήσεις σου?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, irenechatz είπε

1.Διαβασα καποια (παλιά) σχόλια που λένε ότι βρήκαν τα θέματα εξετάσεων(ειδικα listening κ reading) αρκετά πιο δύσκολα από τα sample test που κυκλοφορούν ακόμα και απο αυτά που ανεβάζει το ίδιο το MSU.Ισχύει αυτο?

Εμένα δεν μου φάνηκε αρκετά πιο δύσκολο κάποιο ακουστικό ή γραπτό κείμενο της εξέτασης. Αν θυμάμαι καλά (γιατί πάνε και 3 1/2 χρόνια από τότε), ίσως να ήταν ένα κείμενο και ένα ακουστικό, αλλά θεωρώ ότι οφείλεται στην εξέταση (άγχος). Το συμπέρασμα ήταν ότι έπιασα πολύ σκορ και σε αυτόν τον τομέα - έστω και αν όπως σου είπα, ένα ή δύο μου φάνηκαν λίγο πιο δύσκολα -.

1 ώρα πριν, irenechatz είπε

2. Ποιο βιβλίο για τεστ είχες?Εγω έχω το GO FOR MSU.Πιστεύεις οτι είναι αρκετό?

Θα πρέπει να το αναζητήσω στο σπίτι και να σου πω με σιγουριά.

1 ώρα πριν, irenechatz είπε

3.Σχετικά με το speaking.Στο βιβλίο που έχω αναφέρει ότι στις ερωτήσεις με supported opinion η απάντηση πρέπει να διαρκεί 2-3 λεπτά.Το MSU όμως έχει ανεβασμένα στο youtube βίντεο προσομοίωσης, όπου η κάθε απάντηση είναι το πολυ 1.5 λεπτο. Εσύ θυμάσαι πόσο εκτεταμένες ήταν οι απαντήσεις σου?

Αρκετά εκτεταμένες θεωρώ πως ήταν (θα μπορούσα να είμαι και πιο λακωνικός). Δεν εξετάζουν αν είσαι σύμφωνος/η με το θέμα ή όχι, απλώς τσεκάρουν κατανόηση ερώτησης, ευφράδεια λόγου και χρήση λεξιλογίου. Εφόσον τους καλύψεις, σε διακόπτουν στο 1 με 1 1/2 λεπτό (ενδιάμεσα δεν διακόπτουν συνήθως, ίσως όμως να σου κάνουν μία υποερώτηση). Εκεί έπαιξαν και οι δικοί μου χρόνοι. Φαντάσου έμεινα μέσα περίπου 10-12', μου έκαναν 6-8 ερωτήσεις και έπιασα πολύ καλό σκορ (23/25).

ΥΓ Γενική συμβουλή : Βάζε πάντα χρονόμετρο και προσπάθησε να είσαι πάντα, εντός χρονικών ορίων. Αυτό είναι το άλφα και το ωμέγα.

 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, MauroPaltoudias είπε

Εμένα δεν μου φάνηκε αρκετά πιο δύσκολο κάποιο ακουστικό ή γραπτό κείμενο της εξέτασης. Αν θυμάμαι καλά (γιατί πάνε και 3 1/2 χρόνια από τότε), ίσως να ήταν ένα κείμενο και ένα ακουστικό, αλλά θεωρώ ότι οφείλεται στην εξέταση (άγχος). Το συμπέρασμα ήταν ότι έπιασα πολύ σκορ και σε αυτόν τον τομέα - έστω και αν όπως σου είπα, ένα ή δύο μου φάνηκαν λίγο πιο δύσκολα -.

Θα πρέπει να το αναζητήσω στο σπίτι και να σου πω με σιγουριά.

Αρκετά εκτεταμένες θεωρώ πως ήταν (θα μπορούσα να είμαι και πιο λακωνικός). Δεν εξετάζουν αν είσαι σύμφωνος/η με το θέμα ή όχι, απλώς τσεκάρουν κατανόηση ερώτησης, ευφράδεια λόγου και χρήση λεξιλογίου. Εφόσον τους καλύψεις, σε διακόπτουν στο 1 με 1 1/2 λεπτό (ενδιάμεσα δεν διακόπτουν συνήθως, ίσως όμως να σου κάνουν μία υποερώτηση). Εκεί έπαιξαν και οι δικοί μου χρόνοι. Φαντάσου έμεινα μέσα περίπου 10-12', μου έκαναν 6-8 ερωτήσεις και έπιασα πολύ καλό σκορ (23/25).

ΥΓ Γενική συμβουλή : Βάζε πάντα χρονόμετρο και προσπάθησε να είσαι πάντα, εντός χρονικών ορίων. Αυτό είναι το άλφα και το ωμέγα.

 

Σ'ευχαριστώ για την απάντηση.Η αλήθεια είναι το μόνο που με προβληματίζει είναι το speaking,ίσως και λόγω της καθηγήτριας μου.Βασικα επιμένει ότι οι απαντήσεις πρέπει να είναι 3' κ μάλιστα χωρίς υποερωτησεις πράγμα που με δυσκολεύει.Αλλα και μαθηματικά να το δεις με 3λεπτες απαντήσεις τα 12' της εξετάσεις δεν θα αρκούν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, irenechatz είπε

Βασικα επιμένει ότι οι απαντήσεις πρέπει να είναι 3' κ μάλιστα χωρίς υποερωτησεις πράγμα που με δυσκολεύει.Αλλα και μαθηματικά να το δεις με 3λεπτες απαντήσεις τα 12' της εξετάσεις δεν θα αρκούν.

Σωστά επιμένει θεωρώ. Αν δεν συνηθίσεις σε υψηλά στάνταρτς (ομιλία για 3') και δέσεις σκοινί κορδόνι ότι είναι 1 - 1 1/2 λεπτό η κάθε ερώτηση, τότε δεν θα ξεμπλοκάρεις ποτέ. Πρέπει να το προσέξεις αυτό. Μην επαναπαύεσαι με χρόνο 1 - 1 1/2', αυτό είναι το χειρότερο λάθος !

@irenechatz Βρήκα το βιβλίο, είναι αυτό εδώ.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...