adi32 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2012 Δε φταις σε κατι εσυ Η Groupon νομιζω θα μας αποζημειωσει αν γινει κατι
pennalious Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2012 Μη στεναχωριέσαι για τις βλακείες που κάνει η κάθε εταιρία είμαι σίγουρη πως την έχουν πατήσει με αυτή τη προσφορά πολλά ακόμα άτομα εκτός φόρουμ, το πολύ πολύ όπως είπε και ο προλαλήσαντας να του τραβήξουμε λίγο το αυτί πριν μας επιστρέψει τα χρήματα.
geokart89 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2012 Παιδια μόλις πήρα τηλέφωνο για 5 φορά εδώ και ένα μήνα!!! Αλλά όλο θα παραλάβουνε την άλλη βδομάδα λένε και όλο @@ παραλαβάνουν!!! Μήπως πρέπει να κάνουμε καμοιά καταγγελία ομαδική να γίνει χαμός!!!! Γιατί θα τους πάρω και 6 φορά και θα τους αρχίσω στα μπινελίκια! :mad:
adi32 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2012 Μπορουμε τωρα να κανουμε ακυρωση στη Groupon και να παρουμε τα λεφτα μας πισω? γιατι εδω λεει αλλα και οι 14 μερες εχουν περασει προ πολλου 5.4 Δικαίωμα υπαναχώρησης: O Πελάτης έχει το δικαίωμα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 παρ. 10 του Ν. 2251/1994, όπως ισχύει, να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την σύμβαση πώλησης προϊόντος/υπηρεσίας, εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς του Κουπονιού. Η άσκηση του δικαιώματος αυτού πραγματοποιείται με έγγραφη δήλωση του Πελάτη προς την Groupon, αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση [email protected] για Ελλάδα και [email protected] για Κύπρο, υπόδειγμα της οποίας δήλωσης υπαναχώρησης μπορείτε να βρείτε εδώ. Εν συνεχεία, και κατόπιν επικοινωνίας και συνεννοήσεως της Groupon με τον Πελάτη, η Groupon υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του Κουπονιού στον Πελάτη και ο Πελάτης υποχρεούται στην επιστροφή του Κουπονιού στην Groupon, το οποίο Κουπόνι και θα ακυρώνεται. Μετά την παρέλευση της ανωτέρω προθεσμίας, το δικαίωμα της υπαναχώρησης παύει να ισχύει και η Groupon δεν έχει ουδεμία περαιτέρω υποχρέωση εκ της ανωτέρω αιτίας.
pennalious Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2012 Δεν νομίζω πως θα πάμε μέσω Groupon, η καταγγελία πρέπει γίνει απ' ευθείας στην εταιρία αφού η αξίωσή μας αφορά τo e-technoshop.gr.
adi32 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2012 αν δεν κανω λαθος τα λεφτα μας τα εχει η groupon μολις εξαργυρωσουμε τα κουπονια τα παιρνει το μαγαζι
pennalious Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2012 Δεν κάνεις λάθος μόλις το τσέκαρα και από το paypal και έχει μια λογική αφού αγοράσαμε από εκεί το κουπόνι. Το θέμα είναι που σταματάει η ευθύνη της Groupon αφού το κουπόνι που μας πούλαγε το πήραμε, αλλά το προϊον που αναφέρεται στο κουπόνι το δίνει η άλλη εταιρία.
Manu Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2012 Λοιπον μετα απο πολλα τηλεφωνηματα μου ειπαν οτι μεχρι τη δευτερα θα εχουν σταλει τα tablets. Αντε να δουμε...........
adi32 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2012 Ελπιζω να μην εννοουν την Καθαρα Δευτερα Aπο το μαγαζι στο ειπαν ή απο τη Groupon ?
troy23 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2012 Επιβεβαιωνω και εγω τον Manu σημερα σε τηλ επικοινωνια με το καταστημα και μενα αυτα μου ειπαν.....
FatMan Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2012 Καλημέρα, παρέλαβε την Παρασκευή η ξαδέρφη μου το Scorpion και σας έχω άσχημα νέα. Η οθόνη είναι resistive και οχι capacitive Κατα τ'αλλα, το μηχάνημα πάει σφαίρα που του δοκίμασα αρκετές εφαρμογές, η ανάλυση της οθόνης είναι ικανοποιητικη για το μεγεθός της, δεν χρειάζεται αναγκαστικά πενάκι για να δουλέψεις (με λίγη περισσότερη πίεση στο δάχτυλο κάνεις δουλειά) και ο εξωτερικός δέκτης GPS δουλεύει άψογα. Έχει φυσικά το επίσημο Play store για κατέβασμα εφαρμογών, έχουν περασμένο το android 4 και η κάμερα του δεν είναι τίποτα φοβερό αλλά για skype είναι οτι πρέπει. Με την χρήση ζεσταίνεται λιγάκι απο πίσω (αλλά αυτό είναι σχετικά φυσιολογικό).
kamui Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2012 resistive?!?!?!?!!?? Αμ γι αυτό δεν μπλέκεις με ελληναράδες
adi32 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2012 Νομιζω ομως οτι πουθενα δεν ανεφερε αν ειναι capacitive Αν το λεγανε μονο στο τηλεφωνο τι μπορουμε να κανουμε ? Αν δε μας αρεσει και θελουμε να το επιστρεψουμε μπορουμε να πατησουμε στο οτι δεν τηρηθηκε ο χρονος παραδοσης ?
troy23 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2012 Ευχαριστω τον fatman για τις πληροφοριες και προλαβα λιγη ωρα πριν μου παραδωσει το προιον η acs να παρω την αποφαση να μην παραλαβω την ταμπλετα.Σε δυο απο τις παμπολες επικοινωνιες μου με τα καταστημα,με διαβεβαιωσαν οτι η οθονη ειναι capacitive και την πληροφορια αυτη την ανηρτησα.Αισθανομαι ασχημα που εγινα ταχυδρομος ψευτικων πληροφοριων προς τα μελη του insomnia.Σημερα το μεσημερι αφου ειχα διαβασει την αναρτηση του fatman τηλεφωνησα για πολοστη φορα και τελικα η οθονη δεν ηταν capacitive αλλα resistive!!!!!.Μου ειχαν πει οτι λογω καθηστερησης θα εκαναν δωρο και μια θηκη για την ταμπλετα.Ισχυει κατι τετοιο?Αν και λιγη σημασια εχει πια γιατι εχω χαλαστει αφανταστα.
adi32 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2012 Αν δεν παραλαβεις επιστρεφονται τα χρηματα ? Αν κατα τα αλλα δουλευει οκ ειναι τοσο μεγαλο μειον το resistive ωστε να το ακυρωσουμε ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις