Physics_Rulez Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Ας μιλήσουν οι γνώστες του θέματος παρακαλώ. Σε 2-3 συνεργεία οι τεχνικοί μου είπαν το ίδιο πράγμα: Οι κινητήρες diesel βγάζουν προβλήματα λόγω του βιοντίζελ που περιέχει σε ένα ποσοστό το diesel κίνησης. Για να το αποφύγουμε λέει αυτό, θα πρέπει να προσθέτουμε ένα διαλυτικό στο ρεζερβουάρ ή να προτιμάμε να βάζουμε diesel τύπου v-power το οποίο "λένε" ότι δεν βλάπτει τόσο πολύ. Έχει ψάξει κανείς το θέμα;
LOULATRANS Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 παπαριες.............τα ντιζελοκινητα τελευταιας γενιας εχουν προβλημα με ολα τα πετρελαια που διυλιζονται στο ελλαδισταν,λογο υψηλου θειου στο προιον.αυτο της σελ ειναι καθαρο γιατι ερχεται απο εξωτερικο καθαρο απο θειο και με προσθετα καθαριστικα.....κανει οντως δουλεια,αλλα και κοστιζει παραπανω...........
Physics_Rulez Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δηλαδή αυτό της SHELL δε θέλει διαλυτικό;
Ntinaras Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 απ οσο ξερω απλα το vpower δεν εχει το 5% biodiesel
kanesaxo Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Της σελ πως ειναι καθαρό και ερχεται απ'το εξωτερικό τη στιγμή που η σελ εχει φύγει απ'την ελλάδα και εχει παραχωρήσει τη φίρμα (για κάποια χρόνια),τα πρατήρια κτλ στον τωρινό της ιδιοκτήτη;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα