Physics_Rulez Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Ας μιλήσουν οι γνώστες του θέματος παρακαλώ. Σε 2-3 συνεργεία οι τεχνικοί μου είπαν το ίδιο πράγμα: Οι κινητήρες diesel βγάζουν προβλήματα λόγω του βιοντίζελ που περιέχει σε ένα ποσοστό το diesel κίνησης. Για να το αποφύγουμε λέει αυτό, θα πρέπει να προσθέτουμε ένα διαλυτικό στο ρεζερβουάρ ή να προτιμάμε να βάζουμε diesel τύπου v-power το οποίο "λένε" ότι δεν βλάπτει τόσο πολύ. Έχει ψάξει κανείς το θέμα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LOULATRANS Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 παπαριες.............τα ντιζελοκινητα τελευταιας γενιας εχουν προβλημα με ολα τα πετρελαια που διυλιζονται στο ελλαδισταν,λογο υψηλου θειου στο προιον.αυτο της σελ ειναι καθαρο γιατι ερχεται απο εξωτερικο καθαρο απο θειο και με προσθετα καθαριστικα.....κανει οντως δουλεια,αλλα και κοστιζει παραπανω........... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δηλαδή αυτό της SHELL δε θέλει διαλυτικό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 απ οσο ξερω απλα το vpower δεν εχει το 5% biodiesel Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Της σελ πως ειναι καθαρό και ερχεται απ'το εξωτερικό τη στιγμή που η σελ εχει φύγει απ'την ελλάδα και εχει παραχωρήσει τη φίρμα (για κάποια χρόνια),τα πρατήρια κτλ στον τωρινό της ιδιοκτήτη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα