naruto14 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Για Χbox360 και PS3 θα βγει. Δεν είπαν ακόμα σε ποιες κονσόλες θα βγει. Εγώ δεν νομίζω να το δούμε στις τωρινές, και αν το δούμε δεν θα είναι με τέτοια γραφικά.
naruto14 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 το γραφει στο τελος του trailer XBOX + PS3 A δεν το είχα προσέξει. Μωρέ λες τέτοια γραφικά να βγάζει το PS3? Δεν ξέρω σχεδόν απίθανο μου φαίνεται.
cortaN@ Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Με Hideo γίνονται. Μπορεί να είναι λίγο χαμηλότερης ανάλυσης, αλλά το παιχνίδι θα βγει σίγουρα για 360 + PS3 με lead development απ' ό,τι φαίνεται το PC. Θα δούμε.
Vole Maulder Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Και τα γραφικά του Snake Eater δύσκολα τα περίμενες από το PS2, αλλά ο Χιδέος τα κατάφερε. Δεν περιμένω να είναι ακριβώς όπως σε αυτά τα βίντεο, αλλά σίγουρα θα εντυπωσιάσει οπτικά. Στα υπόλοιπα δεν ξέρω τι θα κάνει. Μετά το 4 έχω χάσει την πίστη μου σε αυτό τον άνθρωπο να γράψει καλό παιχνίδι. Ελπίζω μόνο στο ότι το 5 θα είναι συνέχεια του Snake Eater, το οποίο για μένα ήταν το καλύτερο της σειράς. 1
JohnVani18 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Oτι έδειξαν στην παρουσίαση έτρεχε σε PC. Φυσικά στις κονσόλες θα είναι αισθητά κατώτερα. Επίσης είναι σχεδόν σίγουρο πως θα κυκλοφορήσει και στις ερχόμενες κονσόλες. Kojima explains Metal Gear Solid 5's 'Mogren' fakeout, Hayter's absence Moby Dick Studio Head CEO Joakim Mogren is not CG. "We found a Swedish guy to stand in" for Hideo Kojima in his terror inducing Mogren mask, Kojima told GameTrailers. Kojima explained that the bizarre, counterintuitive campaign for Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, during which a non-Metal Gear version of the game was shown off by a fake studio at the Spike VGAs, was meant to get fans active on social media. "We wanted to do something to really energize the community." The campaign, which was conceived and planned with Geoff Keighley over two years, was also meant to help Kojima Productions "evaluate the FOX Engine," as it meant every frame of The Phantom Pain's trailer would be examined in detail.
cortaN@ Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Oτι έδειξαν στην παρουσίαση έτρεχε σε PC. Φυσικά στις κονσόλες θα είναι αισθητά κατώτερα. Επίσης είναι σχεδόν σίγουρο πως θα κυκλοφορήσει και στις ερχόμενες κονσόλες. Kojima explains Metal Gear Solid 5's 'Mogren' fakeout, Hayter's absence Eμάς μας ενδιαφέρει να κυκλοφορήσει στις τωρινές κονσόλες, μπουαχαχαχα Εντάξει τα γραφικά καλά θα είναι. Πάντως αυτή η γενιά κονσολών αρνείται να πεθάνει... Να είχε και MGS4 το 360 καλά θα ήταν. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί ο Kojima το κράτησε multi-platform. Κάτι άλλο τώρα, το έχει δει κανείς το Rising? Τι λέει γενικά?
JohnVani18 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Bayonetta σε MGS universe. Καλό είναι, αλλά πολύ μικρό. 1
xavier Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Eμάς μας ενδιαφέρει να κυκλοφορήσει στις τωρινές κονσόλες, μπουαχαχαχα Εντάξει τα γραφικά καλά θα είναι. Πάντως αυτή η γενιά κονσολών αρνείται να πεθάνει... Να είχε και MGS4 το 360 καλά θα ήταν. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί ο Kojima το κράτησε multi-platform. Κάτι άλλο τώρα, το έχει δει κανείς το Rising? Τι λέει γενικά? το παιζω εδω και κανα 2μερες , καλο παντως παλουκι... 1
Vole Maulder Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Είναι μικρό, αλλά το νόημα σε τέτοια παιχνίδια είναι να τα ξαναπαίζεις σε υψηλότερες δυσκολίες. Αντέχει σε τέτοια ξαναπεράσματα το συγκεκριμένο;
JohnVani18 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δεν μπορώ να πώ με σιγουριά, πάντως εγώ μια φορά, δεν το αντέχω σε μεγαλύτερη δυσκολία.
JohnVani18 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 O Kojima έχει χρόνια που ενδιαφέρθηκε για το PC λόγω των δυνατοτήτων (κανένας περιορισμός όπως στις κονσόλες), αλλά το θέμα είναι στα χέρια της ΚΟΝΑΜΙ που μόνο τα κωλοπρο βγάζει για να αρμέγει. υγ : αν δεν κάνω λάθος, και τα τρία πρώτα MGS κυκλοφόρησαν στο PC
cortaN@ Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Το 1 και το 2 κυκλοφόρησαν στο PC. Το 1 μάλιστα πιστεύω είναι καλύτερο τώρα να το δει κανείς σε PC παρά σε PS1 λόγω των ελαφρώς καλύτερων γραφικών στο PC. Και με δεδομένο πως μπορείς να προσθέσεις filters όπως AA και AF. Δεν μπορώ να πώ με σιγουριά, πάντως εγώ μια φορά, δεν το αντέχω σε μεγαλύτερη δυσκολία. Τόσο δύσκολο είναι? Από σενάριο λέει τίποτα? Η δεν έχει να κάνει τίποτα με το σύμπαν των MGS ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα