Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του. Και φίλε defa δεν σε έθιξα σε προσωπικό επίπεδο.

Το καλώδιο πριν φύγει απο το σπιτι για το πλαίσιο ήταν μια χαρα

Όποιος έχει την μύγα μυγάζεται μου φαίνεται,

ο defacer μίλησε γενικά για της εμπειρίες και της γνώμες του δεν αναφέρθηκε καθόλου σε εσένα...

  • Απαντ. 205
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

διάβασε πως χαρακτηρίζει τους πελάτες του πλαίσιο και θα καταλάβεις

Μα το λέει ότι και ο ίδιος είναι πελάτης του πλαισίου...

τι να καταλάβω λοιπόν;;

Δημοσ.

οι Θεσσαλονικείς δεν έχετε τη vision studio? Μαθαίνω καλά λόγια (και καλές τιμές) οπότε ίσως πρέπει ως καταναλωτές να αλλάξετε προτιμήσεις και επιτέλους να αγοράζεται επώνυμα προϊόντα και όχι turbex και innovator...

 

Ναι, και έχω δώσει πολλά χιλιάρικα στο VisionStudio (και για μένα και για λογαριασμό φίλων). TurboX και Innovator δεν έχω αγοράσει ποτέ, πάντα ψωνίζω parts και τα στήνω μόνος μου. Απο κει και πέρα ενίοτε (σπάνια) συμβαίνει το Πλαίσιο να έχει τη φτηνότερη τιμή στο προϊόν που θέλω, οπότε αγοράζω Πλαίσιο. Στη Θεσ/νικη οι επιλογές είναι λιγότερες και τα μεταφορικά παίζουν ρόλο.

 

By the way στο σύντομο μέλλον θα πάω ένα χτυπημένο Samsung HD204UI για αλλαγή στο VS... πρώτη φορά που θα χρειαστεί, για να δούμε τι εμπειρία θα έχω κι εκεί.

 

Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του. Και φίλε defa δεν σε έθιξα σε προσωπικό επίπεδο.

Το καλώδιο πριν φύγει απο το σπιτι για το πλαίσιο ήταν μια χαρα

 

διάβασε πως χαρακτηρίζει τους πελάτες του πλαίσιο και θα καταλάβεις

 

Φίλε μου με συγχωρείς, δεν είχα σκοπό να θίξω κανέναν. Παρεξήγησες το post μου, το οποίο δεν αναφερόταν σε σένα ούτε σε κανέναν άλλο προσωπικά. Αναφερόμουν σε απόψεις όπως αυτή οι οποίες είναι καθημερινό φαινόμενο στο insomnia και αλλού.

Δημοσ.
Στη Θεσ/νικη οι επιλογές είναι λιγότερες και τα μεταφορικά παίζουν ρόλο.

 

σκέψου και εμάς στην Πάτρα και άλλες πόλεις που δεν είναι Αθ/Θεσ :-)

  • Like 1
Δημοσ.

Εμείς έχουμε το eworld που δεν έχουν οι άλλοι :P

 

Αναφερόμουν σε απόψεις όπως αυτή οι οποίες είναι καθημερινό φαινόμενο στο insomnia και αλλού.

Θα είναι καθημερινό φαινόμενο όσο καθημερινή είναι η αντιεπαγγελματική/απαξιωτική & πολλές φορές παράνομη αντιμετώπιση αυτών των καταστημάτων.

Δημοσ.

Αν εχουν φαει πολλα και ακομα τρωνε σε εχουν χεσμενο,αν θελουν να φανε προσεχουν το παραμικρο,οχι μονο το πλαισιο αλλα ολα τα μαγαζια...

 

Αποστολή από το LG-P500 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

πάντως όπως και να το κάνουμε καλύτερα απο πλαίσιο παρά απο φοροφυγάδες που γέμισαν eshops στο skroutz και δεν είναι λίγα τα μαγαζάκια αυτα .

Δημοσ.

Κι εγω 10 χρονια στο πλαισιο δεν ειχα προβλημα με επιστροφές και αλλαγές ( σε αντιθεση με το eshop). Μια φορα μονο δεν μου αλλαζανε ολοκαινουριες μνήμες λόγω ασυμβατοτητας με το Μ/Β με τη δικαιολογία οτι τις άνοιξα!!! Μου ειπε οτι ποιός θα τις αγοράσει ανοιγμενες! Η συσκευασία των μνημών απλα ηταν ανοικτη από τη μια πλευρά καθως είναι και δύσκολο να ανοιχθουν χωρίς μαχαίρι. Ο ίδιος πωλητής που μου τις πρότεινε λοιπόν, την επομενη δεν τις άλλαζε. Φωναξα τον διευθυντή, μου ειπε τα ίδια και του απαντησα οτι μπορουν να μπουν σε σύστημα turbo-x και να αφησουν την κλαψα. Τοτε αναγκάστηκε να τις άλλαξει.

 

Αποστολή από το MT11i με τη χρήση Insomnia App

  • Like 2
  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

Προσωπικά δεν γνωρίζω τι κάνουν οι εταιρίες στα forum γενικότερα.

 

Το σχόλιο μου έγινε με βάση το 1ο επίσημο ποστ του Πλαισίου στο insomnia.

 

Πάντως, όπως και να έχει, μόνο ως θετικό μπορώ να το εκλάβω.

Συμφωνώ, είναι καλό να αρχίσουν οι εταιρίες να απαντούν στα παραπονα των καταναλωτών επισήμως και με επιχειρήματα...Αν μη τι άλλο δείχνει ότι λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τα παράπονα και αυτό είναι το πρώτο βήμα...

Δημοσ.

το πλαίσιο λοιπόν έχει σταματήσει να απαντάει σε παράπονα πχ. στο skroutz σήμερα το είδα και εγω (γιατί σε έχει ....κανονικά ( όλους μας λέω όχι ειδικά εσένα :) ) και να σου πω καλύτερα είναι μιας και που απαντούσε και παλιότερα όλο ύφος και τρέλα ήταν ....εγώ είμαι 2 χρόνια καθαρός από ΠΛΑΙΣΙΟ και έχω βρει την υγειά μου. ;)

Δημοσ.

το πλαίσιο λοιπόν έχει σταματήσει να απαντάει σε παράπονα πχ. στο skroutz σήμερα το είδα και εγω (γιατί σε έχει ....κανονικά ( όλους μας λέω όχι ειδικά εσένα :) ) και να σου πω καλύτερα είναι μιας και που απαντούσε και παλιότερα όλο ύφος και τρέλα ήταν ....εγώ είμαι 2 χρόνια καθαρός από ΠΛΑΙΣΙΟ και έχω βρει την υγειά μου. ;)

Μα τι σου έκαναν καλέ/καλή μου; Στο φίλο μου πάντως πρόσφατα επισκεύασαν HP laptop σε dt και ήταν πολύ ευχαριστημένος, παρότι είναι ανθρωπός που βρίσκει συνέχεια να παραπονιέται...

Δημοσ.

Μα τι σου έκαναν καλέ/καλή μου; Στο φίλο μου πάντως πρόσφατα επισκεύασαν HP laptop σε dt και ήταν πολύ ευχαριστημένος, παρότι είναι ανθρωπός που βρίσκει συνέχεια να παραπονιέται...

 

οκ , είναι η καλύτερη και στο service που φυσάει αλλά και σε τιμές πραγματικά (Νο 1) !!!

Εμένα προσωπικά μου έχουν διάφορα και είναι τυχεροί που δεν έβαλα δικηγόρο ( γιατί δεν ήθελα να χαλάσω λεφτά ) 

Ένα θα σου πω για να καταλάβεις ( σε καταγγελία μου στην Γενική Γραμμάτια καταναλωτή στείλανε χαρτί αποδεικτικό το οποίο ναι με έλεγε αυτά που θέλανε αυτοί αλλά δεν είχε καμία υπογραφή από εμένα και μάλιστα είπαν ότι έχω γνώση ....( αυτό μήπως είναι παράνομο λέω εγώ...? αλλά που λεφτά για δικηγόρους!!!).

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...