nikiforos1 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Το πλαίσιο δε το βλέπω καθόλου ανιδιοτελές πάντως.... Δεν μου εχουν χρεωσει ποτε μπισκοτα , καφε , χαζολογημα δικο μου ενω εγω αντιστοιχα δεν τους εχω κερασει ουτε ενα γλυκο για την γιορτη μου.... Αποστολή από το GT-N7000 με τη χρήση Insomnia App
άδικος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Αν είναι η πραγματική σου απάντηση αυτή & όχι αστείο, τότε ναι αφού έχεις ψωνίσει εκεί τους έχεις κεράσει πολλά περισσότερα όπως επίσης & ο TS τους κέρασε 1 headset. Πως να το κάνουμε, δικαίωμα του είναι η αντικατάσταση εντός εγγύησης. Τέλος αν διάβασες αυτό που είπε είναι ανιδιοτελές μιας & ζήτησε καλύτερη συμπεριφορά & να μη τον κοροϊδεύουν & όχι αντικατάσταση.
nikiforos1 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Χαιρομαι που εχεις χιουμορ και καταλαβες το αστειο. Τελος απο εμενα. Αποστολή από το GT-N7000 με τη χρήση Insomnia App
kostis1982 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δηλαδή πριν το πας το είχες τραβήξει 500 φωτο απο διάφορες μεριές και το συγκεκριμενο σημείο; χμμμμ προτότυπο δεν μπορώ να πω... Έχω μια απορία όμως, αφού λένε την πρώτη φορα στο άλλαξαν γιατί αν όλα ήταν καλά δεν στο έκαναν και τώρα και αν στην ''έκαναν'' όπως λες γιατί δεν το είχαν κάνει απο την πρώτη φορά; Πάντως μπράβο τους που απάντησαν! χρειάζεται που και που να διαβάζουν κάποιοι την κοινότητα μας Υγ. μου αρέσει ο τρόπος που στρέφεις το καλώδιο πάντως στις 2 τελευταίες φωτο... δεν ταλαιπωρείς καθόλου το καλώδιο έτσι
JohnVani18 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Welcome to the club. Εμένα αρνήθηκαν να μου αντικαταστήσουν προβληματική μητρική, αλλά δεν τους άφησα έτσι, πήγα δύο φορές και την 2η μου την άλλαξαν. http://www.insomnia.gr/topic/452880-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CF%83%CE%B9%CE%BF/
Fotis13 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Ρε κατάντια λόγου μη κατανόησης...από πλευράς σου. Κομμένο καλώδιο προφανώς από μέσα το σύρμα,όχι κομμένο ολόκληρο,αυτό συμβαίνει συχνά όταν «τσακίζεται» διπλώνεται και τσαλακώνεται το καλώδιο και είναι γεγονός ότι αυτό είναι ευθύνη του χρήστη και όχι του κατασκευαστή. Ακριβως αυτο ,6μηνη χρηση σε ακουστικο ολοι ξερουμε πολυ καλα πως διπλωνει προφανως τσακισε εσωτερικα η εξωτερικα .Εχω αλλαξει 2 φορες ακουστικα logitech απο πλαισιο ελλατωματικα μεσα στην πρωτη εβδομαδα ομως οχι μετα απο 6 μηνες αρα κατι δεν μας λες ... Ενταξει τωρα υπερβολες τυπου "μαγαζακι" λες και εχουμε πολλες επιχειρησεις αυτου του μεγεθους στο Ελλαδισταν καλο ειναι να λειπουν εκτος αν εχετε παθει παρακρουση και νομιζεται πως ζουμε στις Η.Π.Α.
AiWaaa Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Δεν με ενδιαφέρει η αλλαγή αλλα η συμπεριφορά 1
άδικος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Ρε παιδιά γιατί γράφετε χωρίς να έχετε διαβάσει όλο το θέμα; Αφού σας λέει ισχυρίζονται κομμένο εξωτερικά & ανεβάσανε φωτό. Ο ίδιος ισχυρίζεται πως δεν ισχύει αυτό & ανέβασε φωτό με το καλώδιο άθικτο.
TheELF Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Πως να το κάνουμε, δικαίωμα του είναι η αντικατάσταση εντός εγγύησης. Ε όχι και έτσι...δικαίωμα του είναι η αντικατάσταση εντός όρων εγγύησεως, όχι έτσι χύμα επειδή γουστάραμε αλλάζουμε κάτι. Ρε παιδιά γιατί γράφετε χωρίς να έχετε διαβάσει όλο το θέμα; Αφού σας λέει ισχυρίζονται κομμένο εξωτερικά & ανεβάσανε φωτό. Ο ίδιος ισχυρίζεται πως δεν ισχύει αυτό & ανέβασε φωτό με το καλώδιο άθικτο. Ε αυτό που δείχνει το techsupport ,ο οποιοσδήποτε που έχει ασχοληθεί λιγάκι με ηλεκτρονικά, μπορεί να σου πει ότι προέρχεται από τράβηγμα/ζόρισμα.(Και οκ τώρα μας λέει οτι τράβηξε φώτο από πριν το ακριβός σημείο και μάλιστα τεντωμένο να φανεί ότι είναι άθικτο,οκ,cool story bro) 1
άδικος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Ε όχι και έτσι...δικαίωμα του είναι η αντικατάσταση εντός όρων εγγύησεως, όχι έτσι χύμα επειδή γουστάραμε αλλάζουμε κάτι. Δεν ανέφερα το αντίθετο. Ούτε πιστεύω υπάρχει κάποιος αφελής που να ισχυρίζεται κάτι τέτοιο.
TheELF Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Όταν διαβάζεις μερικά μηνύματα σε τέτοια παρόμοια θέματα πολύ είναι αυτοί που έτσι νομίζουν για αυτό το λέω, σαν εξακρίβωση.
kostis1982 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2012 αδικος... προφανώς και έχω διαβάσει το θέμα ολόκληρο απλά κάποια πράγματα με τον topic starter είναι κάπως,,, Και ξαναλέω πως δεν είναι καθόλου περίεργο πως κατέληξε η συσκευή του με τον τρόπο που στρέφει τα καλώδια στις 2 last φωτο. αναρωτιέμαι επίσης για ποια συμπεριφορά μιλάμε;
defacer Δημοσ. 31 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2012 Θα ήθελα να σχολιάσω λίγο το "γνωστό απαράδεκτο service του Πλαίσιο" κλπ. Νομίζω όλοι μπορούμε να καταλάβουμε ότι όπως είναι λογικό, όταν διαβάζεις σε online fora σχετικά με το after sales κάποιας εταιρίας, το μόνο που πρόκειται να διαβάσεις είναι άσχημα λόγια. Προφανώς κάποιος που εξυπηρετήθηκε σωστά και ωραία δε θα σχολιάσει το γεγονός, ενώ κάποιος που αδικήθηκε (ή θεωρεί ότι αδικήθηκε, more on that later) θα το πει ή θα το φωνάξει¹. Επομένως το ότι το 99% των ιστοριών που ακούς για κάποια εταιρία στην οποία το after sales απλά κάνει τη δουλειά του (με το ποσοστό fail που αυτό συνεπάγεται) είναι αρνητικές είναι το μόνο σίγουρο. Ακριβώς όπως όταν διαβάζεις ειδήσεις σχετικά με αεροπλάνα, κατά 99% δε λένε ότι έφτασαν εγκαίρως στον προορισμό τους αλλά ότι καθυστέρησαν ή συνετρίβησαν. Αυτό δε σημαίνει ότι αν ανεβείς σε αεροπλάνο την έκατσες. Όσον αφορά το επιχείρημα ότι δεν είναι απλά πως γράφονται άσχημα, αλλά επιπλεόν ότι είναι και πολλά σε αριθμό αυτά που γράφονται, η προφανής απάντηση είναι ότι μπροστά στον συνολικό αριθμό των περιστατικών που διαχειρίζεται καθημερινά μια μεγάλη αλυσίδα σαν το Πλαίσιο τα "πολλά σε αριθμό" είναι κατά πάσα πιθανότητα σταγόνα στον ωκεανό. Όχι απλά δεν είναι πολλά, αλλά αντιθέτως (ποσοστιαία, γιατί αυτό μόνο έχει σημασία) είναι λίγα. Επιπλέον ας μη ξεχνάμε ότι παντού και πάντα υπάρχουν άνθρωποι που είναι απλώς βλαμμένοι (κυριολεκτικά πριν μισή ώρα συνάντησα έναν τέτοιο στο διπλανό ταμείο στο σούπερ μάρκετ). Το ότι κάποιοι από αυτούς είναι πελάτες του Πλαίσιο δεν είναι απόδειξη κακού after sales. Για να μην παρεξηγηθώ, κλείνω με τα παρακάτω: Φυσικά και υπάρχουν περιστατικά όπου πραγματικά έγινε κακό after sales και έφταιγε το Πλαίσιο -- και άγγελοι να ήταν στην ψυχή (που δεν είναι), παραμένουν άνθρωποι Δεν υποστηρίζω ότι ξέρω πως το after sales του Πλαίσιο είναι καλό ή τρίκαλο, γιατί δεν έχω τα απαραίτητα δεδομένα στα χέρια μου -- απλά σημειώνω πως πολλοί άνθρωποι νομίζουν εσφαλμένα ότι τα έχουν και μάνι μάνι βγάζουν το "συμπέρασμα" Στη δική μου προσωπική επαφή με το after sales του Πλαίσιο στο παρελθόν έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος (φυσικά αυτό δε σημαίνει τίποτα για την αλυσίδα σα σύνολο, όπως δε θα σήμαινε και τίποτα το να είχα μείνει δυσαρεστημένος) ----------------------------- ¹ Υπάρχουν βέβαια και οι περιπτώσεις όπου το after sales είναι πραγματικά παραδεισένιο και σχολιάζεται ανάλογα. Αυτές, παρόλο που είναι ακόμα λιγότερες, όντως έχουν σημασία γιατί τόσο ευχάριστα για τον πελάτη πράγματα γίνονται μόνο βάσει σχεδίου και πολιτικής. Όταν δω τέτοια συμπεριφορά, ψηφίζω με τα λεφτά μου και γίνομαι πελάτης της εταιρίας. Σας παροτρύνω να κάνετε το ίδιο. 3
mandos Δημοσ. 31 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2012 οι Θεσσαλονικείς δεν έχετε τη vision studio? Μαθαίνω καλά λόγια (και καλές τιμές) οπότε ίσως πρέπει ως καταναλωτές να αλλάξετε προτιμήσεις και επιτέλους να αγοράζεται επώνυμα προϊόντα και όχι turbex και innovator... όσο για την φθορά του καλωδίου: το headset δεν έχει προστασία στο σημείο που το καλώδιο συνδέεται με το σώμα της συσκευής, αυτό ορίζεται ως κατασκευαστικό ατόπημα (είμαι σεμνός) και είναι αναμενόμενο να συμβούν φθορές αν συνδυαστεί με κακή ποιότητα καλωδίου οπότε ψηφίζω service εντός εγγύησης 1
AiWaaa Δημοσ. 31 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2012 Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του. Και φίλε defa δεν σε έθιξα σε προσωπικό επίπεδο. Το καλώδιο πριν φύγει απο το σπιτι για το πλαίσιο ήταν μια χαρα
Προτεινόμενες αναρτήσεις