sistah Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 αρχίστε να επιμένετε να κάνουν έλεγχο εξωτερικής φθοράς όταν τους το παραδίδετε έτσι ώστε να είστε μπροστά και να μην μπορούν μετά να σας λένε ότι είπαν στον TS... Αυτο ειναι καποιου ειδους δικαιωμα ως πελατης? Μπορω να το ζητησω?
AiWaaa Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Θάνο το ξέρω οτι είναι εύκολο απλά με δαύτους δεν ξαναμπλέκω. Δεν θέλω ούτε στο μαγαζί τους να ξαναπατησω. Έχω δώσει πάνω απο 500 ευρώ για αγορές απο εκει δεν το περίμενα.
Thanos1972 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Τωρα το καταλαβες? κοιτα,με νορμαλ χρηση δεν θα επρεπε να κοπει το καλωδιο εσωτερικα.τωρα εαν το κοπανουσες απο εδω και απο εκει και το ζοριζες,τι να σου πω.αλλα δεν το νομιζω. αλλα με νορμαλ χρηση εαν σου κοπηκε το καλωδιο του μικροφωνου,αυτο δειχνει για ακομη μια φορα την ποιοτητα των turbox προιοντων.
AiWaaa Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 τα πρόσεχα. έχω κα΄νει και πατέντα στο γραφείο για να τα κρεμάψ να μην παθουν κάτι
Thanos1972 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Παρτα πισω και δες εαν ειναι ακριβως ετσι οπως τα αφησες.εαν ειναι οκ εξωτερικα πηγαινε τα σε αλλο Πλαισιο. ετσι και αλλιως,εχει ανοιξει και του κεντρου το πλαισιο η πηγαινε καλαμαρια.
άδικος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δεν ειναι τιποτα παντως να τα φτιαξεις εαν οντως το προβλημα ειναι το κομμενο καλωδιο. Ναι ρε Θάνε αλλά αυτό το κάνεις όταν λήξει η εγγύηση & δε σε καλύπτουν πραγματικά. Εδώ γιατί να μη πάρει αντικατάσταση που δικαιούται; Σωστός; Προσωπικά διέκοψα αγορές από το πλαίσιο λίγο μετά από τις καλές του εποχές, όταν άρχισε να χαλάει το service, πριν πάθω & 'γω καμιά τέτοια...
Thanos1972 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Σωστος και ετσι ειναι αδικε.Αλλα αφου δεν του το αλλαζουν,τι να κανει?να το λουστει ετσι οπως ειναι χαλασμενο?τωρα θα μου πεις οτι θεμα ειναι να του το αλλαξουν.το ξερω και του το ειπα παραπανω μια καλη λυση μπας και....
Super Moderators Thresh Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Super Moderators Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Αυτο ειναι καποιου ειδους δικαιωμα ως πελατης? Μπορω να το ζητησω? δεν είναι και κάτι παράλογο, αν δεν έχουν σκοπό να κάπουν λαμογιά γιατί να μην το δεχτούν?
άδικος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Ακριβώς να πάει & στα άλλα πλαίσια & αν δε βγάλει άκρη εκεί απλά θα είναι από τους λίγους τυχερούς που πάθανε-μάθανε με μικρό κόστος τουλάχιστο. Από μένα πάντως φίλε πάε εκεί & αν σου πουλήσουν ιστορία κάνε σκηνή μπροστά στο service αποκαλώντας τους απατεώνες. Τουλάχιστο θα'χεις φύγει από εκεί για τελευταία φορά έχοντας εκτονώσει τον εκνευρισμό σου & μπορεί να πετύχεις & αντικατάσταση...
maxdore217 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Το θέμα είναι ότι να γίνεις ρόμπα και να φωνάζεις σαν τρελός για 20ε.... φίλε μου δυστυχώς δεν θα βγάλεις άκρη γιατί είναι λαμόγια και όχι τα παιδί αλλά αυτοί που είναι και καλά υπεύθυνου καταστήματος και λ.π. κάνε αυτό που λέει ο Θάνος και μην ξανά ασχοληθείς μαζί τους.
άδικος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Όχι να γίνει ρόμπα ούτε να κάνει σα τρελός. Να τους εκθέσει μπροστά στους πελάτες τους...
nikiforos1 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Βρε φιλαράκι καταλαβαίνω την αγανάκτησή σου , όμως εγώ έχω αγοράσει από το πλαίσιο πάνω από 10κ πράγματα και πάντα είμαι απόλυτα ευχαριστημένος . Μια φορά μου χάλασε κάτι και μέσα σε μια ώρα μου το άλλαξαν (ένας ssd) . Πραγματικά μου κάνει εντύπωση η ιστορία σου καθώς και το γεγονός ότι πολλοί πιστεύουν ότι έχει κακό after sales . Μακάρι να μην έχω ποτέ παρόμοια εμπειρία.... 1
AiWaaa Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Η αλήθεια να λέγεται έχει κάκιστο after sale. To ότι δεν έτυχε σε σένα δεν σημαίνει οτι εχει καλό. Ψαξε στο νετ και θα δεις πολλα παραπονα. Ελπίζω να μην σου τυχει 2
Th3Beh0ldeR Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Το πλαίσιο πέρα από το άθλιο support ειδικά σε επιστροφές έχει και απαράδεκτες, για το μέγεθος του ως μαγαζί, τιμές. Είναι δυνατόν να βρίσκω στο skroutz, για να μην πω στο εξωτερικό και γίνω άδικος, προιόντα είτε φτηνά είτε ακριβά, με 10δές ή και 100άδες ευρώ φτηνότερα. Απλά στηρίζονται ότι είναι το κατάστημα που θα πάει, είτε ο ανυποψίαστος, είτε αυτός που θέλει να πάρει κάτι στα γρήγορα. Έτσι πως πάνε δεν τους βλέπω σύντομα καλά. Αυτά από εμένα.
nikiforos1 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Το πλαίσιο πέρα από το άθλιο support ειδικά σε επιστροφές έχει και απαράδεκτες, για το μέγεθος του ως μαγαζί, τιμές. Είναι δυνατόν να βρίσκω στο skroutz, για να μην πω στο εξωτερικό και γίνω άδικος, προιόντα είτε φτηνά είτε ακριβά, με 10δές ή και 100άδες ευρώ φτηνότερα. Απλά στηρίζονται ότι είναι το κατάστημα που θα πάει, είτε ο ανυποψίαστος, είτε αυτός που θέλει να πάρει κάτι στα γρήγορα. Έτσι πως πάνε δεν τους βλέπω σύντομα καλά. Αυτά από εμένα. Συγνώμη αλλά το shoping δεν έχει να κάνει μόνο με την τιμή.... Για εμένα store σαν το πλαίσιο του mall (Μαρούσι) δεν υπάρχει , επίσης δεν με νοιάζει να δώσω λίγα περισσότερα λεφτά αν είναι να το ευχαριστηθώ. Θυμάμαι είχα πάει στο msystem (κάπως έτσι) για να πάρω μια gpu (550 ευρώ) και ίσα που μου μιλάγανε... εξαιρετικό μαγαζί δεν λέω και με καλές τιμές , όμως εμένα δεν μου φτάνει... θέλω ράφια , χώρο , μοκέτα , στημένα games και πωλητές που με ρωτάνε αν θέλω laptop , νερό παρέα , ηχεία κλπ.... Κλείνοντας θεωρώ ότι αν γυρίζα ένα hands free μετά από 6 μήνες αξίας 20 ευρώ και επειδή δεν μου το αντικατέστησαν να τσαντιστώ , θα ήμουν ανεπειρέαστος από την δύσκολη εποχή μας και θα ήμουν προνομιούχος με τόσο ελεύθερο χρόνο και λίγες υποχρεώσεις ... γιατί αν υπολογίσεις πόσο σου κόστισε σε χρόνο η όλη διαδικασία θα εκπλαγείς που από την αρχή δεν το πέταξες... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις