panos0100 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Φυσικα και υπαρχει και οταν εμενα μου πουλανε ανοιγμενο και χρησιμοποιημενο προιον ειναι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ καταλαβατε τελεια και παυλα.Φυσικα υποπτευομαι οτι το Πλαισιο εχει δικια του φιρμα διοτι μπορει ευκολα να τα ξανα συσκευαζει και να τα βαζει στο ραφι κατι που δεν ειναι ευκολο με τα επωνυμα... Εννοειται οτι το Πλαισιο δεν ειναι το μονο που του κανει.Εχω παρει κινητο απο MediaMarkt με την sdcard προηγουμενου πελατη τι να λεμε τωρα.... εμενα πρωσοπικα το πλαισιο με πουλησε μονο σαβουρα και τιποτα αλλο, φτανει να πω οτι αλαξα 17 καρτες γραφικων οντος συμφωνω οτι τα ανηγμενα κουτια ειναι και μεταχειρησμενα/επισκευασμενα, μακαρι να τελειωσουνε οι εγγυησεις απο τα προϊοντα να μην ξαναπατησω εκει περα μεσα το πλαισιο ειναι καλο μονο για καφε και τα μπισκοτακια που εχει!!!
DaveMurray Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 (επεξεργασμένο) Λοιπόν το λήγω εδώ γιατί βλέπω να μου έρχεται εξώδικο. Καλά κάνει το πλαίσιο και ας πουλάει όσο θέλει αλλά μην περιμένει από φόρουμ τεχνολογίας υποστήριξη. Εδώ υπάρχουν άνθρωποι ( όπως εγώ ) που γουστάρουμε και ψαχνόμαστε σε αυτά τα θέματα και ξέρουμε και από που να αγοράζουμε. Καταρχήν, ποιός σε υποχρεώνει να δικαιολογηθείς...; Λάθος σου εξαρχής, που μπήκες στην διαδικασία να απολογηθείς και δικαιολογηθείς, αναφέροντας επάγγελμα, αριθμό μηνυμάτων, κτλ κτλ... Δεν έχεις καμία δουλειά, καμία υποχρέωση να δικαιολογείσαι σε ΚΑΝΕΝΑΝ και σε τίποτα... Δεν κατάλαβα... Εξ αρχής, δεν έπρεπε να του δώσεις σημασία, γιατί ίσως μπορεί να φαίνεται ότι είναι υπάλληλος κάποιας εταιρείας... Δεν λέω του Πλαισίου, η δεν λέω κάποιας συγκεκριμένης, γιατί δεν δύναμαι να γνωρίζω, αλλά φαίνεται ότι κάτι "ύποπτο" παίζει... Γνωρίζουμε ΟΛΟΙ εμείς, το ΑΠΟΛΥΤΑ αδιαμφισβήτητο γεγονός, πως αρκετές εταιρείες, πληρώνουν με μισθό, κανονικό μάλιστα, υπαλλήλους, για να συμμετέχουν σε κοινότητες χρηστών, δήθεν απλοί χρήστες, για να προωθούν τα προϊόντα τους, η τα όποια συμφέροντα έχουν... Αυτό... είναι FACT, τελεία και παύλα, period! Γνωρίζουμε επίσης, τουλάχιστον από περιπτώσεις στο εξωτερικό, πως αυτοί οι υπάλληλοι των εταιρειών, πολλές φορές, κάνουν και μηνύσεις εναντίον χρηστών, που απλά... τόλμησαν να πουν την άποψη τους, επειδή τάχα τους δυσφημούν... Γνωρίζουμε επίσης, πως σε πολλές κοινότητες χρηστών, ανάλογα με την πολιτική των συντονιστικών ομάδων τους και των διαχειριστών, εμφανίζονται χρήστες, με λίγα σχετικά μηνύματα, που αν προσέξει κάποιος ιδιαίτερα, ενεργοποιούνται και συμμετέχουν σε απόλυτα συγκεκριμένα θέματα συζητήσεων, ανάλογα με τα συμφέροντα των εταιρειών που εκπροσωπούν... Να διαχωρίσω κάπου εδώ την θέση μου, και να πω, πως, δεν είμαι εναντίον της εκπροσώπησης εταιρειών σε forums... Αυτό για εμένα είναι δώρο προς όλους μας, και χρησιμεύει πάρα πολύ για εμάς.. Το ζήτημα όμως που προσωπικά με απασχολεί είναι, πως πιστεύω πως θα έπρεπε να εκπροσωπούνται, ΕΠΩΝΥΜΑ, επίσημα, όχι στα κλεφτά, σαν..... "μουτζαχεντίν".... Δεν έχει νόημα... Να φέρω... παράδειγμα, ένα "διπλανό" forum; Εκεί, μερικές εταιρείες, όπως πχ η... Cyta, η Netone (παλαιότερα πριν το κλείσιμο της, η με ακρίβεια την παύση υπηρεσιών προς ιδιώτες/οικιακές συνδέσεις ---> ιδιοκτησίας Algonet που δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα), αλλά και άλλων εταιρειών, είχαν βγεί ΕΠΙΣΗΜΑ, και είχαν ανακοινώσει την ΦΑΝΕΡΗ εκπροσώπηση από αντιπροσώπους τους, με συγκεκριμένα usernames για να είναι αναγνωρίσιμα και να γνωρίζουν πως πρόκειται για κάτι επίσημο, και όχι κάποιο φάντασμα λογαριασμό... Εκεί οι χρήστες, τα μέλη της κοινότητας αυτής, χαιρέτησαν αυτό το γεγονός και αναγνώρισαν ότι ήταν χρήσιμο εκ μέρους των εταιρειών αυτών, και το επικρότησαν. Έτσι, ήξερες σε ποιόν μίλαγες... και τι έβλεπες... Σε πολλά forums όμως, σε όλο τον κόσμο δεν γίνεται αυτό. Δεν ενθαρρύνεται από την διαχειριστική/συντονιστική ομάδα, η ΕΠΙΣΗΜΗ εκπροσώπηση των εταιρειών, αλλά και δεν γίνεται να το υποχρεώσεις, η να το καταφέρεις αυτό παντού και πάντα.. Θέλω λοιπόν να πω με αυτό, πως... πάντα θα υπάρχουν... φαντάσματα λογαριασμοί, πιθανοί εκπρόσωποι εταιρειών... Δεν προσπαθώ να σπείρω φόβο σε κανέναν, αλλά ούτε και να μπλέξω με... θεωρίες συνωμοσίας, που προφανώς, είναι ένα από τα αγαπημένα σπορ των "ξένων", που πλέον βρίσκει και ανταπόκριση και από εμάς εδώ... Όχι σε καμία περίπτωση... Τα όσα έχουμε ακούσει, τα όσα έχουμε δει, μας υποδεικνύουν, πως απλά πρέπει να τους απομονώνουμε... Αν θέλεις κύριε εκπρόσωπε, (δεν αναφέρομαι σε κάποιον συγκεκριμένα, από το παρών νήμα), αποκάλυψε ποιος είσαι, ποιον εκπροσωπείς, και μόνο τότε θα έχουμε και εμείς την δυνατότητα να σε πάρουμε στα σοβαρά και να συζητήσουμε μαζί σου... Όχι...; Απλά σε απομονώνουμε γιατί δεν.... μας αρέσουν οι.... "μουτζαχεντίν"...(έχω μια καταλληλότερη λέξη αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να την γράψω δημόσια, γιατί θα τιμωρηθώ).. Απομονώστε τους υπαλλήλους των εταιρειών, με... φαντάσματα λογαριασμούς... Συμβουλή μου....! Επεξ/σία 10 Μαρτίου 2013 από DaveMurray 2
TheELF Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 εμενα πρωσοπικα το πλαισιο με πουλησε μονο σαβουρα και τιποτα αλλο, φτανει να πω οτι αλαξα 17 καρτες γραφικων οντος συμφωνω οτι τα ανηγμενα κουτια ειναι και μεταχειρησμενα/επισκευασμενα, μακαρι να τελειωσουνε οι εγγυησεις απο τα προϊοντα να μην ξαναπατησω εκει περα μεσα το πλαισιο ειναι καλο μονο για καφε και τα μπισκοτακια που εχει!!! lol, σοβαρά τώρα;;; Βρήκες εταιρία να σου αλλάξει 17 κάρτες και παραπονιέσαι κιόλα;; Άλλαξες 17 φορές κάρτα γραφικών και δεν σου πέρασε από το μυαλό ότι κάτι μπορεί να παίζει με τον υπόλοιπο Η/Υ σου; ή ότι κάτι κάνεις λάθος εσύ;;; Αν ήμουν εγώ,μετά την 2-3 φορά θα άρχιζα να το ελέγχω μέχρι αηδίας το θέμα να δω τι στο καλό μπορεί να έχει γίνει. 1
maxdore217 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Εντάξει τώρα λογικά θα τα παραλέει δεν νομίζω και εγώ να είναι 17 κάρτες γιατί αλλιώς είναι αυτό που λες εσύ. Αλλά και πάλι εμένα μου γεννιέται άλλο ερώτημα ακόμα και 2-3 φορές αντικατάσταση να του κάνανε ( πολύ καλά είναι ) γιατί εμένα απ την άλλη πασχίζανε να με βγάλουν τρελό- και ότι για όλα φταίω εγώ ( τι βλακείες είχα ακούσει τότε δεν λέγετε και στο τέλος σε παίρνει τηλ και ο γενικός διευθυντής τους, του λες αυτές τις βλακείες που σου είπε το προσωπικό και σου λέει όλα είναι ανθρώπινα δεν κάνει να κρεμάσουμε κανέναν ακόμα και αν σε έχουν στο τρέξιμο , εμένα πάλι ρίχνανε κλήρο ποιος θα φτιάξει τον κόμπο και ποιος θα ρίξει κλοτσιά στην καρέκλα. Σου λέει και στο τέλος άμα θες κάνε καταγγελία λες και δεν τον πιάνει τίποτα ...και όντος έτσι έγινε περάσαν αυτοί όλοι καλά και εγώ χάλασα τον χρόνο μου την διάθεση μου και λεφτά για να πάρω 1 χαρτί να το βλέπω και να γελάω.
panos0100 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 lol, σοβαρά τώρα;;; Βρήκες εταιρία να σου αλλάξει 17 κάρτες και παραπονιέσαι κιόλα;; Άλλαξες 17 φορές κάρτα γραφικών και δεν σου πέρασε από το μυαλό ότι κάτι μπορεί να παίζει με τον υπόλοιπο Η/Υ σου; ή ότι κάτι κάνεις λάθος εσύ;;; Αν ήμουν εγώ,μετά την 2-3 φορά θα άρχιζα να το ελέγχω μέχρι αηδίας το θέμα να δω τι στο καλό μπορεί να έχει γίνει. φιλε οταν τα κουτια ειναι ανοιχτα απ εξω τι συμαινει; βρισκεις την ταινια απο μεσα τσαλακωμενη αλλα οχι δεν ειναι μεταχειρισμενο, επισης λες οτι φταιω εγω, να σου πω τι εχω κανει, εχω βαλει ενα ups, εχω χωρισει τον υπολογιστη σε δικια του ασφαλεια στον πινακα, εχω βαλει γειωση στην πριζα, και επισης εχω αλλαξει και μητρικη, απο την στιγμη λοιπον που την τοποθετεις την καρτουλα και μετα απο 3 μηνες κεγαιτε κατι συμαινει αυτο ετσι δεν ειναι; και το αλλο ειναι οτι στα 2 χρονια καιγονται οι καρτες τους αυτο το θεωρεις μεγαλυτερο διαστημα; ας τολμουσαν να πουν δεν σου την αλλαζω την καρτα, τελος αυτα, το συμπερασμα δικο σου
TheELF Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 απο την στιγμη λοιπον που την τοποθετεις την καρτουλα και μετα απο 3 μηνες κεγαιτε κατι συμαινει αυτο ετσι δεν ειναι;Σίγουρα κάτι σημαίνει αυτό,αλλά τι;;; Και εγώ είχα πάρει ανοιγμένη καρτούλα(μάλιστα λείπανε και πράγματα από μέσα αλλά δεν με ένοιαζε ,ήταν από stock day) και μου άντεξε 7χρόνια και τελικά την έκαψα εγώ από βλακεία... δηλαδή θα άντεχε και άλλο. Το να σου καίγονται μέσα σε 3 μήνες δεν είναι φυσιολογικό ακόμα και να δουλεύανε 24/7 επί μήνες στον προηγούμενο. (Το τροφοδοτικό σου το κοίταξες καθόλου;; )
panos0100 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 προσφατα το αλλαξα πριν 2 χρονια γιατι το παλιο καηκε ειναι corsair 650w 120Ε ειχε και επισης σε αυτο εγινε ελεγχος και μου ειπανε οτι λειτουργει καλα
mikelamar Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Ρε παιδια δεν ειναι μόνο το πλαίσιο, αυτη ειναι η τακτική ΟΛΩΝ. Μα είτε αυτο ειναι Sony είτε ειναι απο το getitnow είτε Γερμανό απο όπου κ να ειναι, απλα επειδή το πλαίσιο έχει περισσότερους πελάτες χαμηλώνει κ το επίπεδο ικανοποίησης τους αναπόφευκτα. Το ίδιο συμβαίνει κ στα νοσοκομεία κ στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων μηχανών, εργαλείων κ ειδικά στα προϊόντα τεχνολογιας. Στέλνω πχ το λάπτοπ για αντικατάσταση σκληρού, το βγάζω φωτογραφίες απο όλες τις μεριές, του λέω το βλέπεις; Εχει 1 γρατζουνια, δευτερη δεν θα δω κ πράγματι δεν είδα οταν το πήρα. Μου στέλνουν πριν κανένα μήνα απο άλλο μεγάλο κατάστημα ενα nexus7 DOA. Το στέλνω πίσω κ λένε δε στο αλλάζουμε γιατι σε εμάς δούλεψε!!!! Ελα όμως που το είχα τραβήξει βίντεο απο το iPhone οτι δεν δούλευε κι έκανε γραμμές η οθόνη. Στέλνω το βίντεο κ μου λένε "μας συγχωρείται θα σας το αλλάξουμε" Η πολιτική τους(ΟΛΩΝ χωρις εξαίρεση) ειναι γνωστή, απλα πρεπει κι εμείς να παίρνουμε τα μέτρα μας. Πριν δώσετε κάτι για αλλαγή βγάλτε 4-5 φωτογραφίες, δηλωστε το οτι ξέρεις φίλε εγω σου στέλνω το προϊόν έτσι, σε αυτη τη κατάσταση. Είστε υποχρεωμένοι να το επιστρέψετε τουλάχιστον στην ίδια την οποία το παραλάβατε. Κατάλαβες δε μπορεί να λέει ο καθένας οτι θέλει, σε εμένα δούλεψε, σε εμένα όχι, στο αλλάζω όχι δε στο αλλάζω. Γιατι τρεμω κ μόνο που σκέφτομαι τι θα γινόταν αν δεν μου είχαν αντικατάστησει το Nexus επειδή δεν θα μπορούσα να τους αποδείξω οτι πράγματι είχε πρόβλημα. Sent from my iPhone using Insomnia
haris013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Σίγουρα κάτι σημαίνει αυτό,αλλά τι;;; Και εγώ είχα πάρει ανοιγμένη καρτούλα(μάλιστα λείπανε και πράγματα από μέσα αλλά δεν με ένοιαζε ,ήταν από stock day) και μου άντεξε 7χρόνια και τελικά την έκαψα εγώ από βλακεία... δηλαδή θα άντεχε και άλλο. Το να σου καίγονται μέσα σε 3 μήνες δεν είναι φυσιολογικό ακόμα και να δουλεύανε 24/7 επί μήνες στον προηγούμενο. (Το τροφοδοτικό σου το κοίταξες καθόλου;; ) σορρυ που μπαίνω σφήνα στο θέμα αλλά για το παιδί που άλλαξε 17 κάρτες όντως έπαιζε θέμα γιατί αν είναι η περίπτωση που θυμάμαι ξεστοκάραν κάποιες 6870 η 6850 (δεν θυμάμαι καλά) και ήταν αν όχι όλες οι περισσότερες ελατωματικές.όσοι αγώρασαν τις ξανάστηλαν πίσω.
sobi1984 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 το κινητο μου εγω το πηρα 230 ευρω πιο κατω απο οτι εκανε στο πλασιο τοτε και απο ελληνικο μαγαζι μαλιστα ναι αλλα ηταν παραεισαγωγης.... να λεμε και του στραβου το δικιο ετσι ? γιατι για αυτο το λογο και η cosmote εχει τις τιμες στα υψη ... και για αυτο βλεπεις να λενε στις αγγελιες ΕΛΛΗΝΙΚΟ και να τονιζεται.... ασχετα αν δεν παιζει ρολο στο θεμα εγγυησης οταν η παραεισαγωγη ειναι απο ευρωπη βλεπε Γερμανια off topic τι θα γινει με αυτη την μ@@@ με τις παραθεσεις που πρεπει ντε και καλα να γραφεις μεσα στο quote γκρρρρ
Προτεινόμενες αναρτήσεις