άδικος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Καλά εντάξει δεν υπάρχει περίπτωση..σε τέτοιου είδους sites μη πιστεύετε ότι διαβάζετε.. Μη το λες. Κρίνεις την είδηση από τη σελίδα αντί από την αληθοφάνεια της, η οποία είναι αδιαμφισβήτητη. Δεν έχει πάει κανείς σας πλαίσιο ποτέ & υπάλληλος να φέρεται περίεργα, ιδρωμένος/η (κάπου παραπάνω αναφέρθηκε), να πλησιάζει, να μυρίζει και να γλύφει; Μη μου πείτε πως δεν έχει συμβεί σε κανένα;! Αυτά. Δε θα συνεχίσω να σχολιάζω μια είδηση η οποία είναι αυταπόδεικτη... θα κλειδωθεί
Pavarotti Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Μη το λες. Κρίνεις την είδηση από τη σελίδα αντί από την αληθοφάνεια της, η οποία είναι αδιαμφισβήτητη. Δεν έχει πάει κανείς σας πλαίσιο ποτέ & υπάλληλος να φέρεται περίεργα, ιδρωμένος/η (κάπου παραπάνω αναφέρθηκε), να πλησιάζει, να μυρίζει και να γλύφει; Μη μου πείτε πως δεν έχει συμβεί σε κανένα;! Αυτά. Δε θα συνεχίσω να σχολιάζω μια είδηση η οποία είναι αυταπόδεικτη... θα κλειδωθεί Ναι θα κρίνω την είδηση απο την πηγή φίλε μου...αν προσέξεις τα υπόλοιπα άρθρα της συγκεκριμένης ιστοσελίδας δεν θέλει και πολύ να καταλάβεις ότι δεν μπορείς να την εμπιστευτείς.
artshadows Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 ναι μουφα η ειδηση μαλιστα, την εβγαλε ενας φιλος στο φορουμ και εγινε και μανουρα (με αδμιν και τσιρους)καντινα report μονος σου
άδικος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 On topic: Αγαπάμε πλαίσιο! Υπόδειγμα επαγγελματισμού, εξυπηρέτησης και εν γένει εταιρίας. Κάποιος mod να διαγράψει τα τελευταία 9 post, PLEASE!
artshadows Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 please δεν μου παει η καρδια να πατησω report οταν ειμαι Αθηνα παντα περναω για καφεδακι!! 1
ariannaki85 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Αληθεύει ή είναι δυσφήμιση;;; http://www.katohika.gr/2013/03/sok-me-skandalo-ipnotismou.klonizei-to-plaisio.html http://www.palo.gr/cluster/articles/eidhseis-ellada/23/?clid=7241396 Πιο τρολιά πεθαίνεις όμως
The_Judas Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Οι υπάλληλοι είναι σπαστικοί, αλλά είναι απλά παπαγαλάκια της διοίκησης δεν φταίνε αυτοί. Είχα πάει για να αγοράσω μια οθόνη LG και μου λέει ο υπάλληλος: "μην πάρεις αυτή, πάρε turbo-x" "πάρε και ένα πολύπριζο ασφαλείας γιατί αλλιώς δεν ισχύει η εγγύηση" Δηλαδή μειώνουν την άποψη του πελάτη και το παίζουν έξυπνοι και νομίζουν ότι αυτή είναι καλή τακτική μάρκετινγκ; Πάντως όσον αφορά το after sales είναι καλοί σε σχέση με αρκετούς από τον ανταγωνισμό. Σε άλλες μεγάλες αλυσίδες μου έχει τύχει να περιμένω 1μήνα+ για να μου αντικαταστήσουν ένα από φλασάκι ή ένα ζευγάρι ακουστικά..
Prof_Chaos Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 (επεξεργασμένο) Δεν εχω χρονο να διαβασω τι εχει ειπωθεί παραπάνω αλλα θα σας πω καποια πραγματάκια τα οποία αντιστοιχούν στην πραγματικότητα και οχι στην φαντασία του καταναλωτη. Πολλά μεγαλα μαγαζια τις επιστροφές τις βάζουν στο ράφι στο τέλος της μέρας η όταν ανοίγει το κατάστημα. Επιστροφές εννοούμε οχι απαραίτητα χαλασμένα προϊόντα αλλα προϊόντα κατηγορίας ´´´έρχεται ο πελάτης και με τσαμπουκά απαιτεί να το αλλάξουν γιατι τις περισσότερες φορές δήθεν ή όντως ο πωλητής του υπέδειξε λάθος προϊόν .. ή ¨που η γυναίκα του γκομενα του του το πήρε δώρο δεν του άρεσε και αφού το άνοιξε επαιξε λιγο η απλά το ειδε το επέστρεψε.. Σε αυτές τις περιπτώσεις λοιπόν το προϊόν παει πίσω στο ράφι μετα απο γρήγορο οπτικό έλεγχο.. Δεν υπάρχει χρόνος για εξονυχιστικο έλεγχο κατι το οποίο απαιτεί και επαρκες προσωπικό το οποίο το έχουν περικόψει.. Ο πελάτης που μπορει να το αγοράσει μετα ,πιθανότατα να βρει δακτύλιες ή μικρές γρατζουνιες..ενώ πολλές φορές θα αναρωρωτιεστε γιατί αγοράσατε τηλεόραση με συντονισμένα κανάλια!! Γιατί βρε η εταιρεία δεν θέλει να σας κουράζει.. Μπορει να πίστεψε και σε αυτο.. Υπάρχει και ή κατηγορία πελατών που το επιστρέφουν χαλασμένο προφασιζομενοι οτι ειναι ολοκαινουργιο και απλα ανοιξαν την συσκευασια. Δεν το εκαναν εσκεμενα σιγουρα αλλα στη προσπάθεια τους για παραδειγμα να βάλουν τον φόρτιση στο κινητο στραβωσαν το βύσμα, ή προσπαθώντας να βάλουν USB σε hdmi πορτ και αλλα πολλά που αν συνεχίσω δεν θα εχουμε τελειωμό.. Ετσι λοιπόν παει και το προϊόν χαλασμένο στο ράφι τις περισσοτερες φορές ειδικά αν δεν ειναι εμφανές το προβλημα και υπάλληλος του service δεν εχει την εμπειρία να το δει ή του ξεφύγει λογο φόρτου εργασίας επειδή δουλεύει 12 ώρα και αλλα πολλά.. Αυτά ειναι αρκετά δεν μπορω να πω κατι παραπάνω θα σας πω μόνο αυτο και τελος .. Το προϊόν παει στο service(οχι του καταστήματος) με προβλημα και επιστρεφει επισκευασμενο οχι αντικατεστημένο...επιστρέφει στα ράφια του καταστηματος με τιμολόγηση καινούργιου.. Αυτά γίνονται απο μεγάλες εταιρείες ..τα συμπεράσματα δικά σας. Φαυλος κύκλος όπως έγραψα το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι και σίγουρα δεν φταίνε οι υπάλληλοι ......! και άλλα πολλά είναι : 1. Αναγκάζουν τα κακόμοιρα παιδάκι (μιας και μιλάμε για 20-21 χρονών χωρίς καμία εμπειρία ) να σου λένε ότι χαζομάρα έχουν αποφασίσει αυτοί και μάλιστα πολλές φορές να νιώθουν άσχημα 2. κράζεις αυτόν-ους που βλέπεις ( που δεν φταίει σε κάτι όπως σε όλα τα e-shop και τα λαμόγια είναι πάντα κριμένα ) 3. όταν πας να. πάρεις κάτι τρέχουν πάνω σου σαν κοράκια (έτσι τους είπαν ) και στα πρήζουν κιόλας λες και εσύ δεν ξέρεις τι θέλεις να πάρεις και γιατί μπήκες μέσα . Ο καφές όντως είναι στα +++ του καταστήματος ( μόνο για κάτι παππούδια είναι που τους λένε χάλασε ο δίσκος για να τον αλλάξουμε θέλουμε 80-90€ αγορά δίσκου , αν θέλετε να γίνει μια προσπάθεια ανάκτησης ( δεν θυμάμαι πόσο είπε) και χρέωση τοποθέτησης σύνολο περίπου 200€ για laptop (p4) αυτό που λέω έγινε μπροστά στα μάτια μου πριν κανένα χρόνο. Τα πρώτα 3 αντιστοιχούν στην πραγματικότητα και θα σου πω και άλλη μια.. Ο πωλητές δεν το χαίρονται αυτο που κάνουν μιας και ξέρουν οτι ειναι εκνευριστικο για τον πελάτη.. Αν δεν το κάνουν έστω και για ένα πελάτη λογοδοτούν.. Πριν πολλα χρόνια δούλευα κι εγω..10 ώρα ορθοστασιας με κουβαλημα επίπλων στον πανω όροφο και υπολογιστών 7 με 9 το πρωι και μετα με ιδρώτα και πιάσμενη μέση εξυπηρέτηση σε ολα τα τμήματα με το χαμόγελο στα χείλη .. Οσοι έχουν δουλεψει.....ξέρουν ακριβώς τι λέω... Επεξ/σία 8 Μαρτίου 2013 από Prof_Chaos 1
The_Judas Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Είναι προφανές ότι υπάρχουν και πολλοί πελάτες που προσπαθούν με φωνές και φασαρίες να υπερασπίσουν ακόμη και τα άδικα αιτήματά τους ή τις δικές τους απατεωνιές. Στην Ελλάδα ζούμε τα έχουμε δει όλοι... 2
Prof_Chaos Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 Φυσικα και υπαρχει και οταν εμενα μου πουλανε ανοιγμενο και χρησιμοποιημενο προιον ειναι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ καταλαβατε τελεια και παυλα.Φυσικα υποπτευομαι οτι το Πλαισιο εχει δικια του φιρμα διοτι μπορει ευκολα να τα ξανα συσκευαζει και να τα βαζει στο ραφι κατι που δεν ειναι ευκολο με τα επωνυμα... Εννοειται οτι το Πλαισιο δεν ειναι το μονο που του κανει.Εχω παρει κινητο απο MediaMarkt με την sdcard προηγουμενου πελατη τι να λεμε τωρα.... Μια απο τις 3 μεγαλύτερες εταιρείες laptop με κατα τα αλλα φημισμένο πολύ καλο service. Ερχεται ο υπάλληλος τους τεχνικός αν θυμάμαι ,φιλαράκια με τον προϊστάμενο στο κατάστημα γνωστής μεγάλης αλυσίδας .. Και του λέει.. Πάρε 5 αυτοκόλλητα ασφαλειας και κολα τα στις εγκοπες των κουτιων που έχουν ανοιχτεί για να φαίνονται σφραγισμένα και να τα ανεβάσεις για πώληση.. Μπροστά μου αυτο.. Δεν μιλάω για πλαίσιο για να μην υπάρξει παρεξήγηση..
Heatspreader Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 Είναι λογικό να έχει used πράγματα. Από τη στιγμή που σου άλλαζαν τα πράγματα για πλάκα επειδή τελικά δεν σου άρεσαν, να τα πέταγαν; Είπαμε να το κράζουμε επειδή προσλαμβάνει μέχρι 28, αλλά να είμαστε και λίγο αντικειμενικοί. 2
qsis Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 ναι οντως κι εγω εχω παει πισω πραγμα γιατι δεν εκανε αυτο ακριβως που μου ελεγε ο πωλητης (προσεκτικα εγω ο ιδιος το εκλεισα οπως ηταν και δε φαινοταν τιποτα γιατι μου φαινοταν λογικο οτι πρεπει να πουληθει ξανα ) και εχω παρει πραγμα που φαινοταν οτι εχει ανοιχτει (δε ξερω αν θα το εκανα για επεξεργαστη ή μητρικη , αλλα για πιο ασημαντα στα @@ μου ) επισης πολλες φορες εχω ζητησει να μου ανοιξουν πραγματα να δω αν δουλευουν , πχ το τροφοδοτικο που εχω στο λαπτοπ μου το δοκιμασα εκει επι τοπου με το λαπτοπ μου (για να δω αν ταιριαζουν τα βυσματα ) αν αυτο δε δουλευε θα το πηγαινα ετσι κι αλλιως επι τοπου πισω απο τη στιγμη που μου ειπε οτι θα ειναι οκ και προτιμησα να το δοκιμασω εκει για να γλιτωσω το πηγαινε ελα τι θα το εκανα? θα το κραταγα και θα εχανα 50 ευρω ή θα το πεταγαν αυτοι και δε θα το πουλουσαν σε κανενα ? το προβλημα ειναι να μη μπαινουν πραγματα πισω που διαπιστωμενα ειχαν προβλημα και δε θα επρεπε να πουληθουν σε κανενα ξανα
JohnVani18 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 Eγώ τους πήγα προβληματική μητρική, δεν μου την άλλαζαν (έλεγαν πως δεν είχε πρόβλημα), και τελικά αφού "δέχτηκαν" να μου την αλλάξουν, αυτήν που τους πήγα την έβαλαν πάλι για πώληση. Τι να λέμε τώρα.. Μόνο dvd και μαρκαδοράκια απο το συγκεκριμένο κατάστημα, με τίποτα κομμάτια hardware. Όλα είναι ανοιγμένα, με μόνη προστασία ένα κομμάτι σελοτέιπ που βάζουν οι ίδιοι.
άδικος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 Τι να λέμε τώρα.. Μόνο dvd και μαρκαδοράκια απο το συγκεκριμένο κατάστημα, με τίποτα κομμάτια hardware. Μπα. Από τότε που σταμάτησαν τα taiyo ούτε γι'αυτό...
Doc1355 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2013 Αληθεια ειναι ολα παιδια..επισης σε ολες τις οθονες τους προβαλλονται για κλασματα του δευτερολεπτου εικονες με τον σατανα να κανει μπαφους,οι οποιες στοχευουν το υποσυνειδητο μας...!!! Ελεος παιδες,οταν εγω και εσεις κανουμε φουστιες για να σουταρουμε το hardware ωστε να μας δωσουν νεο ειναι καλα..οταν μας κανουν μας κακοφαινεται... Αποστολή από το GT-I9001 με τη χρήση Insomnia App 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις