Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας. Ήθελα να εκφρασω την αγανάκτηση σου για το συγκεκριμένο μαγαζάκι. Είχα πάρει τον φεβρουάριο του 2012 κάτι headset turbox h646mv. Ξαφνικά μετά απο 6 μήνες λειτουργίας το μικρόφωνο παρέδωσε πνεύμα.

Ωραία λέω θα το πάω πίσω να πάρω αντικατάσταση. Πάω λοιπόν στο πλαίσιο τα αφήνω και μετά απο μισή ώρα με πέρνουν τηλέφωνο. Καλησπέρα μου λένε σχετικά με τα ακουστικά που μας φέρατε δεν γίνεται να γίνει αντικατάσταση διότι το καλωδιο είναι φθαρμένο.(το καλώδιο ήταν μια χαρα) Δεν λέω εκείνη την στιγμή τπτ επειδή είμαι μέσα σε αστικό και δεν θέλω να με ακούσει όλη η θεσσαλονίκη. Με το που πατάω σπίτι λοιπόν τους στέλνω πέρνω τηλ στο service στην θεσσαλονίκη για να μιλήσω και μου λένε οτι ο τεχνικός είναι απασχολημένος θα με πάρει μετα. Ο τεχνικός ποτέ δεν πήρε. Νευριάζω λοιπόν στελνω ενα ωραιότατο e-mail και μετά απο κανα δίωρο με πέρνει ένας τυπάκος και μου λεέι οτι τα ακουστικά εχουν κομμένο καλωδιο και δεν γίνεται να μου τα αλλάξουν. Του εξηγώ οτι το καλώδιο ηταν μια χαρά όταν τα παρέδωσα δεν ήταν κομμένο. Επέμενε οτι ήταν και του είπα α προσέχει τους τεχνικούς του. Εκέί το τηλεφώνημα τελείωσε. Είναι απαράδεκτο να κόβει καλωδιο ο τεχνικός για να μην δωθεί αντικατάσταση. Απο μένα ξανά ούτε στυλό. Αυτή ηταν η εμπειρία μου.

  • Like 1
  • Απαντ. 205
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ρε παιδιά τα ξέρετε για το Πλαίσιο. Κανείς δεν σας αναγκάζει να αγοράζετε από εκεί, οπότε δεν φταίνε αυτοί αλλά εσείς που τους προτιμάτε!

  • Like 6
Δημοσ.

Η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι και το καλυτερο shop..

 

OffTopic

 

Και ο κωτσοβολος το ιδιο πραγμα ειναι,αχρηστα εκει ολα

 

Δημοσ.

Ανα περιόδους που έχω στείλει hardware για αλλαγή κατάλαβα οτι είναι σε ποιον θα πέσεις. Μια φορά μόνο με ταλαιπώρησαν αλλά τα κατάφερα με ανορθόδοξες μεθόδους :devil:

Ο κυριότερος λόγος που πλέον δεν ψωνίζω απο αυτούς είναι οι τιμές.

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδιά τα ξέρετε για το Πλαίσιο. Κανείς δεν σας αναγκάζει να αγοράζετε από εκεί, οπότε δεν φταίνε αυτοί αλλά εσείς που τους προτιμάτε!

 

Δεν έχεις άδικο απλά δεν περίμενα για ένα περιφερειακό αξίας 20 ευρώ να είναι τόσο γύφτοι,

Δημοσ.

Δεν έχεις άδικο απλά δεν περίμενα για ένα περιφερειακό αξίας 20 ευρώ να είναι τόσο γύφτοι,

Οντως, αλλα οπως λεμε "μια φορα γυφτος, παντα γυφτος"
  • Like 2
Δημοσ.

Το θεμα ειναι ότι πλεον δεν υπάρχει κανενα καταστημα με πραγματικά σοβαρο after sales..Ισως να υπάρχουν καποια μικροτερα καταστηματα που εχουν ακομα λίγο καλυτερο after sales αλλα ολα τα γνωστα καταστηματα εχουν χαλασει..Πραγματικά είναι να μη σου τυχει καθως δεν ειναι ολοι οι υπαλληλοι ιδιοι...Βέβαια αν πας ενα ωραιο Σαββατο που θα εχει πολυ κοσμο και αρχισεις να φωνάζεις θα βρεις το δικιο σου..

Για αυτο το λογο προσωπικά ψωνίζω σχεδον τα πάντα απο Amazon (αν η τιμη ειναι ιδια σε ελληνικο καταστημα και αμαζον προτιμαω το δευτερο εκτος αν βιαζομαι πολυ). Μόνο σε κάποιες πολυ καλες προσφορες θα τσιμπήσω κάτι απο τα ελληνικά καταστηματα..

Ελπιζω καποια στιγμη να βαλουν μυαλο και να μας ξανακερδισουν σαν πελατες καθως κανεις μας δε θελει να δινει τα λεφτα του στους Αγγλους,Γερμανους κλπ.Αλλα αν τα ελληνικά καταστηματα σε αντιμετωπιζουν σαν απλώς ενα 100ευρω που κινειτε και μετα την αγορα δε θελουν να σε ξαναδουν τότε όχι κυριοι δε θα σας δωσω κανενα απο τα Ευρω μου.Προτιμαω να τα παρει ο Αγγλος..

Δημοσ.

Υπάρχουν αρκετά αξιόπιστα ακομα. Σε ένα σαλονικιοτικο κατάστημα πήγα μήμες με πρόβλημα 4 ημερών τις άλλαξαν κατευθειαν και μου έδωσαν και τις παλιές. Είναι θέμα σεβασμού προς τον πελατη

  • Super Moderators
Δημοσ.

αρχίστε να επιμένετε να κάνουν έλεγχο εξωτερικής φθοράς όταν τους το παραδίδετε έτσι ώστε να είστε μπροστά και να μην μπορούν μετά να σας λένε ότι είπαν στον TS...

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν έχεις άδικο απλά δεν περίμενα για ένα περιφερειακό αξίας 20 ευρώ να είναι τόσο γύφτοι,

 

Άσε εμένα δεν μου αντικαταστούσαμε ψήκτρα των 8 euro....

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε κατάντια λόγου μη κατανόησης...από πλευράς σου.

Κομμένο καλώδιο προφανώς από μέσα το σύρμα,όχι κομμένο ολόκληρο,αυτό συμβαίνει συχνά όταν «τσακίζεται» διπλώνεται και τσαλακώνεται το καλώδιο και είναι γεγονός ότι αυτό είναι ευθύνη του χρήστη και όχι του κατασκευαστή.

  • Like 7
Δημοσ.

Προτείνω κάποιο από αυτά τα πολύ συχνά θέματα "πλαίσιο-απαράδεκτο service" να γίνει επιτέλους sticky για να έχουν όλα τα μέλη του φόρουμ το νου τους & να είναι προειδοποιημένα :P

  • Like 5
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...