Nazar Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Τα συγχαρτήρια μου στη Hol που έβαλε φραγή στη σύνδεσή μου για ανεξόφλητο λογαριασμό Ιουλίου με 25 €. Άραγε ξέρουν εκεί ότι ο κόσμος μπορεί να λείπει διακοπές Αυγουστιάτικα; Εξόφλησα μεν σήμερα,αλλα θα την κάνω στην πρώτη ευκαιρία
TheELF Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Άραγε ξέρουν εκεί ότι ο κόσμος μπορεί να λείπει διακοπές Αυγουστιάτικα; Άραγε το ξέρουν όσοι πάνε διακοπές αυγουστιάτικα ότι υπάρχουν πανεύκολη τρόποι να αποφεύγονται τέτοια προβλήματα;; Άραγε το ξέρουν ότι μπορείς να μπεις στον λογαριασμό σου και να κατεβάσεις ακόμα και να εκτυπώσεις σε κάποιο net cafe (ναι καλά που δεν υπάρχει) τον λογαριασμό σου και να πας να τον πληρώσεις κανονικότατα;;; Άραγε ξέρουν κάτι άλλο εκτός του να αράααααααααααααααααζουν;; Και να κατηγορούν τους πάντες αρκεί αν μην φταίνε οι ίδιοι;;;
kostask91 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Τα συγχαρτήρια μου στη Hol που έβαλε φραγή στη σύνδεσή μου για ανεξόφλητο λογαριασμό Ιουλίου με 25 €. Άραγε ξέρουν εκεί ότι ο κόσμος μπορεί να λείπει διακοπές Αυγουστιάτικα; Εξόφλησα μεν σήμερα,αλλα θα την κάνω στην πρώτη ευκαιρία Eιναι τερμα τραγικοι σε αυτο το θεμα. Οταν αργουσα να πληρωσω για 10 μερες με εστελναν μηνυμα στο κινητο προειδοποιηση οτι αμα δε πληρωσω θα μου το κοψουν. Μερα παρα μερα. Μεχρι που ελειξε το συμβολαιο και εφυγα απο το HOL. Μα μου ειχαν πρηξει τα π@π@ρια , καθε λιγο και λιγακι. Και επειδη ημουν μια φορα εκτος πολης για μερες μου εστειλαν κλασικα τα προειδοποιητικα, και μια μερα μου στελνουν: Αγαπητε συνδρομητη , εαν εχεις εξοφλησει το υπολοιπο σου μη δωσεις σημασια στο μηνυμα. Αν οχι θα προβουμε στη διακοπη της συνδεσης τις επομενες ωρες. Άραγε το ξέρουν όσοι πάνε διακοπές αυγουστιάτικα ότι υπάρχουν πανεύκολη τρόποι να αποφεύγονται τέτοια προβλήματα;; Άραγε το ξέρουν ότι μπορείς να μπεις στον λογαριασμό σου και να κατεβάσεις ακόμα και να εκτυπώσεις σε κάποιο net cafe (ναι καλά που δεν υπάρχει) τον λογαριασμό σου και να πας να τον πληρώσεις κανονικότατα;;; Άραγε ξέρουν κάτι άλλο εκτός του να αράααααααααααααααααζουν;; Και να κατηγορούν τους πάντες αρκεί αν μην φταίνε οι ίδιοι;;; εγω οσες φορες αργουσα τυχαινε να αργουσα να πληρωθω. τι επρεπε να κανω δηλαδη ? αλλες εταιριες αφηνουν 2-3 μηνες.
Nazar Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Άραγε το ξέρουν όσοι πάνε διακοπές αυγουστιάτικα ότι υπάρχουν πανεύκολη τρόποι να αποφεύγονται τέτοια προβλήματα;; Άραγε το ξέρουν ότι μπορείς να μπεις στον λογαριασμό σου και να κατεβάσεις ακόμα και να εκτυπώσεις σε κάποιο net cafe (ναι καλά που δεν υπάρχει) τον λογαριασμό σου και να πας να τον πληρώσεις κανονικότατα;;; Άραγε ξέρουν κάτι άλλο εκτός του να αράααααααααααααααααζουν;; Και να κατηγορούν τους πάντες αρκεί αν μην φταίνε οι ίδιοι;;; Συμφωνώ απούτως. Σε μια τόσο σοβαρή εταιρία αξίζουν καλίτεροι συνδρομητές από εμένα
weber122 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 oi 10 ημέρες πιστεύω δεν είναι πολλές για να αρχίσουν τα τηλέφωνα. η hol ξέρει πολύ καλά να φέρνει πελάτες (από τους πωλητές της ειδικά) αλλά δεν ξέρει να τους κρατάει
chris_ap Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Το ίδιο έκανε και ο ΟΤΕ σε φίλο που έχει μάλιστα εταιριή σύνδεση. Παράπεσε ο λογαριασμός που έληγε στις 30/7 και στις 20/8 δεν είχε τηλέφωνο και μάλιστα σε επαγγελματικό πακέτο! ΟΚ ρε παιδιά, θα το κόψετε, αλλά αφού είναι εταιρεία, μήπως, λέω μήπως να ενημερώνατε πρώτα;;;;
poulinos Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 πλεον κανεις παροχος δεν δινει παραταση 2-3 μηνες οπως παλια για τον λογο οτι θελουν τα λεφτα και β.να πληρωθουν γιατι και αυτοι πληρωνουν τον οτε απευθειας.ο οτε δεν δεχεται καθυστερησεις.μετρητα κατευθειαν.αλλο που πολλες εταιρειες του χρωστανε και ο οτε κατεβαζει κυκλωματα.συνηθως δεν κοβουν την γραμμη απλα μπαινει φραγη οποτε απλα πληρωνεις και βγαινει η φραγη.δυστυχως δεν υπαρχει αυγουστος η κατι αλλο διοτι οι φραγες και τα μυνηματα ειναι αυτοματοποιημενα οποτε ναι το συστημα δεν ξερει οτι λειπεις διακοπες.κατα τα αλλα ουτε καν λογαριασμο δεν θες.απλα αν ο παροχος εχει καταστημα forthnet shop πχ η cyta δινεις το τηλ αλλιως θες τον κωδικο πληρωμης τι γραφει πανω για να το πληρωσεις πχ σε τραπεζα κτλ.για μενα οταν εισαι εταιρεια για να μην γινουν αυτα καλο ειναι η παγια εντολη η οπως κανω εγω.δεν περιμενω ουτε μυνημα ουτε κατι αλλο.ξερω οτι πχ 20 του μηνος περιπου βγαινει ο λογαριασμος και παω και τον πληρωνω.τωρα αν ο αλλος στηριζεται στα ελτα για να λαβει τον λογαριασμο ε μερικες φορες δεν φταιει η εταιρεια που το κοβει.η δινουν λαθος κινητα και δεν παιρνουν ποτε τα sms...εκτος αν νομιζουν οτι τους ξεχασε η εταιρεια και κανουν την παπια nazar αφου ειναι φραγη και οχι διακοπη γραμμης τοτε οκ.εισερχομενες εχεις απλα δεν εχεις ιντερνετ και εξερχομενες.συνηθως ενημερωνουν ειτε με mail ειτε με μυνημα στο κινητο.βεβαια καλως η κακως η εταιρεια σου δινει ενα μηνα σιγουρα οποτε το δεν πληρωθηκα η αργησα να πληρωθω δεν τους νοιαζει αφου δινουν ενα μηνα ολοκληρο.βεβαια και μυνημα μερα παρα μερα ειναι λιγο βλακεια.στειλε ενα δυο και αμα ο αλλος δεν θελει ε μετα μην λεει γιατι κοπηκε oi 10 ημέρες πιστεύω δεν είναι πολλές για να αρχίσουν τα τηλέφωνα. η hol ξέρει πολύ καλά να φέρνει πελάτες (από τους πωλητές της ειδικά) αλλά δεν ξέρει να τους κρατάει οι πωλητες αστα να πανε.βεβαια δεν ειναι ευθυνη του πωλητη ο πελατης απο την στιγμη που γραφτει.μετα φταιει η εταιρεια.απλα ναι θελει προσοχη τι στελνουν οι εταιρειες γιατι πολυ τσαντιζονται και διακοπτουν.
Nazar Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 συνηθως ενημερωνουν ειτε με mail ειτε με μυνημα στο κινητο.βεβαια καλως η κακως η εταιρεια σου δινει ενα μηνα σιγουρα οποτε το δεν πληρωθηκα η αργησα να πληρωθω δεν τους νοιαζει αφου δινουν ενα μηνα ολοκληρο.βεβαια και μυνημα μερα παρα μερα ειναι λιγο βλακεια.στειλε ενα δυο και αμα ο αλλος δεν θελει ε μετα μην λεει γιατι κοπηκε οι πωλητες αστα να πανε.βεβαια δεν ειναι ευθυνη του πωλητη ο πελατης απο την στιγμη που γραφτει.μετα φταιει η εταιρεια.απλα ναι θελει προσοχη τι στελνουν οι εταιρειες γιατι πολυ τσαντιζονται και διακοπτουν. Σωστό, στείλε μία ειδοποίηση πρώτα (εγώ δεν πήρα). Αν η εταιρία με τις πράξεις της δείχνει ότι δεν σε εμπιστεύεται... στην επόμενη προσφορά από κάποιο άλλο πάροχο, εσύ θα μείνεις πιστός;
poulinos Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Σωστό, στείλε μία ειδοποίηση πρώτα (εγώ δεν πήρα). Αν η εταιρία με τις πράξεις της δείχνει ότι δεν σε εμπιστεύεται... στην επόμενη προσφορά από κάποιο άλλο πάροχο, εσύ θα μείνεις πιστός; συνηθως ερχεται αυτοματα ειδοποιηση εκτος αν εχουν λαθος κινητο. δεν ειναι τοσο θεμα εμπιστοσυνης αλλα ειναι οτι ο κοσμος πλεον κανει και λιγο την παπια δικαιολογημενα λογω κρισης.καλα ναι αμα μου την σπασει ενας παροχος ναι θα παω σε αλλον αν εχει αυτα που θελω. κατα τα αλλα θα σου πω ενα παραδειγμα χωρις να αναφερω παροχο.σε καποιον παροχο παλια και να μην πληρωνες για 5-6 μηνες δεν σου κοβαν την γραμμη ουτε καν φραγη.καποια στιγμη εκαναν φραγη σε οσους δεν ειχαν πληρωσει πχ για 2 μηνες κτλ.ξαφνικα μαζευτηκε μια ουρα να πληρωσει και ολοι αντι να πουν οτι το γραψαμε και δεν ερχομασταν να πληρωσουμε ελεγαν το ξεχασα ,δεν μου ηρθε ποτε λογαριασμος(στην πραξη αυτο για μενα σημαινει οτι αφου δεν μου ηρθε ποτε λογαριασμος δεν ηρθα να πω αν χρωσταω τιποτα μπας και εχω ξεχαστει και δεν με χρεωνουν) και χιλιες δυο δικαιολογιες.καμια εταιρεια δεν χαριζει ειναι η αληθεια οποτε καλο ειναι να εχουμε στην ακρη του μυαλου μας οτι πρεπει να πληρωσουμε.και το να περιμενεις τα ελτα να φερουν τον φακελο ειναι χαζομαρα πλεον αφου ολα ειναι στο ιντερνετ.
Nazar Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 δεν ειναι τοσο θεμα εμπιστοσυνης αλλα ειναι οτι ο κοσμος πλεον κανει και λιγο την παπια δικαιολογημενα λογω κρισης. Πως δεν είναι θέμα εμπιστοσύνης αφού με συμπεριλαμβάνει σε αυτούς που κάνουν την πάπια; Η Hol κοιτώντας το συμφέρον της αποφάσισε να τραβήξει τα λουριά. (Να μειώσει πχ τα φέσια και ας εκνευρίσει κάποιους). Η μόνη μου ένσταση είναι ότι θα μπορούσε να το κάνει αυτό τον Σεπτέμβριο αναγνωρίζοντας κάποιο ελαφρυντικό, λόγω πιθανής απουσίας. Ότι οι φραγές γίνονται αυτοματοποιημένα που αναφέρει παραπάνω καποιος φίλος, δεν σημαίνει ότι αποφάσισε το $$$@# μηχάνημα μόνο του, αλλά ότι η πολιτική της εταιρίας υπαγόρεψε αυτή τη συμπεριφορά. Σημ. Σύμπτωση; Και το ειδοποιητήριο της πιστωτικής, πρόσθεσε όρο ότι αν δεν πληρωθεί ο προηγούμενος λογαριασμός "πιθανόν να διακοπεί η πίστωση"
poulinos Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 για το τελευταιο με την πιστωση δεν το ξερω.επισης ναι ειναι αυτοματοποιημενο οποτε τους πιανει ολους.πχ οτι το συστημα θα στειλει μυνημα η ειδοποιηση 20 μερες πχ μετα.τωρα αν ειναι χριστουγεννα πασχα σεισμος δεν αλλαζει κατι.δεν εχουν περαστει αυτα μεσα στο συστημα καλως η κακως.καποιος πρεπει να κανει αλλαγες στο συστημα πουεπειδη δινει ενα μηνα παρατασει δεν θα πιασουν ελαφρυντικο οτι ειναι καλοκαιρι.
chris_ap Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 εμένα μου έκανε τρελή εντύπωση που δεν ενημέρωσαν ούτε για το επαγγελματικό πακέτο. Ο άλλος κάνει δουλειά από αυτό το τηλέφωνο και του το έκοψαν έτσι απλά σα να μη τρέχει τίποτα...απαράδεκτο όπως και να χει.
TheELF Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 εμένα μου έκανε τρελή εντύπωση που δεν ενημέρωσαν ούτε για το επαγγελματικό πακέτο. Ο άλλος κάνει δουλειά από αυτό το τηλέφωνο και του το έκοψαν έτσι απλά σα να μη τρέχει τίποτα...απαράδεκτο όπως και να χει. Ιδίως σε αυτήν την περίπτωση όμως είναι και απαράδεκτο να μην φροντίζεις ο ίδιος να πληρώνεις κάτι από το οποίο βγάζεις λεφτά.
poulinos Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 εμένα μου έκανε τρελή εντύπωση που δεν ενημέρωσαν ούτε για το επαγγελματικό πακέτο. Ο άλλος κάνει δουλειά από αυτό το τηλέφωνο και του το έκοψαν έτσι απλά σα να μη τρέχει τίποτα...απαράδεκτο όπως και να χει. ναι κανονικα θα επρεπε στο εταιρικο να υπαρχει μεγαλυτερη περιοδος η να υπαρχει καποιο τηλεφωνημα απο την αλλη ομως αυτο που λεει ο φιλος πιο πανω.οταν εισαι εταιρεια βαζεις να πληρωνεται μονο του η προσεχεις διοτι αμα κοπει απλα χανεις λεφτα ειδικα αν ζεις απο αυτο. Ιδίως σε αυτήν την περίπτωση όμως είναι και απαράδεκτο να μην φροντίζεις ο ίδιος να πληρώνεις κάτι από το οποίο βγάζεις λεφτά. η αληθεια ειναι οτι βλεπω πολυ κοσμο που κανει διαφορα επαγγελματικα πακετα αλλα δεν ενδιαφερονται για τιποτα.ουτε για backup ουτε τιποτα και μετα σου λενε φταιει η κακια στιγμη.ε δεν παει ετσι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα