Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 274
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μηπως εννοεις NIGS ? North Italy Gas System ?

 

Nαι αυτό εννοώ απλά έκανα λάθος και αντί G έβαλα C :)

γενικά τί λεεί βλέπω να παίζει πολύ αυτόν τον καιρό στο 800Ε

Δημοσ.

Nαι αυτό εννοώ απλά έκανα λάθος και αντί G έβαλα C :)

γενικά τί λεεί βλέπω να παίζει πολύ αυτόν τον καιρό στο 800Ε

 

Το εβαλα εγω σε Honda CRV πριν 15 μερες και το πληρωσα 1400 ευρω με την τοποθετηση και το ΚΤΕΟ γιατι το εβαλα σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο για να μην χασω την εγγυηση.Βεβαια μιλαμε για 2λιτρο αμαξι και 150 ιππους. Κοστος υλικων 950 ευρω περιπου

 

100co.jpg

Δημοσ.

Γενικά πώς το βλέπεις... τώρα στο αυτοκίνητο ( σου κόβει από δύναμη, κατανάλωση κ.α.) ή χρειάστηκε καμία ρύθμιση μετά?

 

Επειδή είναι σχετικά καινούργιο το σύστημα αυτό και δεν υπάρχει αρκετό υλικό στο internet γιαυτό σε ρωτάω , απ ότι βλέπω υπάρχει αρκετή ανταπόκριση από συνεργία που το τοποθετούν τώρα ( οπότε θα είναι καλό σύστημα) αν θες πες κάνα 2 λεπτομέρειες και τι σου είπαν εσένα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

 

Να ευχηθώ καλή απόσβεση του συστήματος-κέρδος και καλά χιλιόμετρα!

Δημοσ.

Λοιπον...Εχω κανει καπου 1000 χλμ με το αμαξι χωρις κανενα απολυτως προβλημα.Χασιμο ιπποδυναμης 0% .Ουτε καταλαβαινεις καποια διαφορα στηννσυμπεριγορα του.Για ελεγχο θα παω στα 6.000 χλμ

 

Καταναλωση καπου 10% πιο πανω αλλα με μιση τιμη ανα λιτρο καυσιμου.

 

Βαζουν μονο αυτο εκει που το πηγα γιατι απο οτι λενε καλυπτει τις προδιαγραφες της Honda,

Δημοσ.

Όλα άριστα απ ότι φαίνεται,θα το ψάξω και εγώ λίγο ακόμα γιατί έχω στο μυαλό μου και το Brc και θα αποφασίσω αρχές νέου μήνα .

Πάντως σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες θα βοηθήσουν.

Δημοσ.

Εγώ απ ό,τι φαίνεται για φέτος δεν θα το χρειαστώ φέτος για το Corsa γιατί μάλλον δεν θα τα κάνω τα χιλιόμετρα. Αν αλλάξει κάτι και το περάσω τελικά θα ενημερώσω.

Δημοσ.

Να κάνω μια ερώτηση, ολίγον εγκυκλοπαιδική:

 

μπαίνει υγραέριο σε κινητήρα ντήζελ; Αν ναι, ένα euro 4 που κανονικά δεν κυκλοφορεί αθήνα-θεσσαλονίκη, αποκτά δικαίωμα να κυκλοφορήσει;

 

Λίγο κουλή ερώτηση, ε; :-D

Δημοσ.

Να κάνω μια ερώτηση, ολίγον εγκυκλοπαιδική:

 

μπαίνει υγραέριο σε κινητήρα ντήζελ; Αν ναι, ένα euro 4 που κανονικά δεν κυκλοφορεί αθήνα-θεσσαλονίκη, αποκτά δικαίωμα να κυκλοφορήσει;

 

Λίγο κουλή ερώτηση, ε; :-D

 

Ριξε μια ματια εδω :

 

http://www.solaris-lpg.gr/

 

http://users.sch.gr/anastasopoulos/index.php/2011-04-17-16-16-28/2011-10-09-16-25-09/185-lpg-diesel

Δημοσ.

δεν ξέρω. Το ντήζελ (euro 4) απαγορεύεται. Το υγραέριο επιτρέπεται. Από ότι διαβάζω, το σύστημα δίνει ένα μίγμα ντήζελ-αερίου. Τι συμβαίνει με αυτό που προκύπτει;

Δημοσ.

Να κάνω μια ερώτηση, ολίγον εγκυκλοπαιδική:

 

μπαίνει υγραέριο σε κινητήρα ντήζελ; Αν ναι, ένα euro 4 που κανονικά δεν κυκλοφορεί αθήνα-θεσσαλονίκη, αποκτά δικαίωμα να κυκλοφορήσει;

 

Λίγο κουλή ερώτηση, ε; :-D

 

Δεν ξέρω αλλά δεν θα δοκίμαζα σε ντίζελ με υγραέριο. Αν τώρα αρχίζει να γίνεται γνωστό το υγραέριο σε κινητήρες βενζίνης, σε πετρελαίου είναι ακόμα εντελώς άγνωστο.

 

 

Γιατι να απαγορευεται ???????????

για την απαγόρευση των παλιών ντίζελ σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη λέει.

Δημοσ.

Έβλεπα ένα διαφημιστικό φυλλάδιο που λέει 590+φπα για 4κυλινδρο (που είναι εμένα). και λέει στα 5.000χλμ ένα τυπικό έλεγχο και στα 15.000 έλεγχο και service. Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω κατόχους στο service τι παίζει; τι αλλάζουν; πόσο κοστίζει;

Ευχαριστώ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...