vagg_sigio Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Ρε φιλε συγκρινεις πατατες με ντοματες να στο πω χωριατικα... Μου λες για καινουριο πετρελαιο και μεταχειρισμενο βενζινοκινητο..Το μεταχειρισμενο πετρελαιοκινητο το σκεφτηκες που παιζει στο 1 με 1,5 χιλιαρικο πανω απο το ιδιο με βενζινη?Οσο δλδ ειναι το κοστος της μετατροπης.. Και βενζινοκινητο με μικρη καταναλωση υπαρχει κατι 1,000 με 65 αλογα που αν βγεις στην εθνικη θα καις 9 αρια επειδη θα του βγαινει η παναγια..
Ntinaras Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Η διαφορά είναι ότι το υγραέριο για να το βάλεις στο αμάξι σου θες 1.000 ευρώ, ενώ για να πάρεις ένα diesel αυτοκίνητο θες πολύ περισσότερα λεφτά. Επίσης, το diesel συμφέρει ΜΟΝΟ στα ταξίδια. Εκεί έχει χαμηλή κατανάλωση αλλιώς μέσα στην πόλη καίει το ίδιο με βενζίνη.. Λογικό δεν είναι;; Και εάν πας σε κατηφόρα θα ανέβει ο δείκτης της ταχύτητας και εάν είσαι σε ευθεία θα είναι σταθερός.. Ποιο το νόημα σε αυτό που λες γιατί δεν το καταλαβαίνω;; Ότι με υγραέριο το αυτοκίνητο θα ζορίζεται στις ανηφοριές;; Γιατί κάτι τέτοιο δεν ισχύει... οχι εννοω οτι το diesel εχει περισσοτερη ροπη,οποτε στα ζορια δε κοβει.ενω με τη βενζινη θελεις ενα κατεβασμα...
Timour21 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 H παραπάνω ροπή έχει να κάνει κυρίως με το turbo και λιγότερο λόγω οτι είναι diesel. Αν μπούμε στην διαδικασία να συγκρίνουμε diesel με βενζίνη, θα συγκρίνουμε τα τούρμπο του ενός με τα τούρμπο του άλλου, και αντίστοιχα τις ατμοσφαιρικές τους εκδόσεις (αν και στα diesel πλέον ατμόσφαιρα σπάνια θα βρεις). Μια γρήγορη σύγκριση λοιπόν του 308 THP (1.6T) με το 308 1.6 eHDI οι ιπποδυνάμεις/ροπές έχουν ως εξής. 156bhp/240Nm το πρώτο (αν και κυκλοφορεί και έκδοση 200bhp/275Nm) και 116bhp/285Nm για το δεύτερο. Η μόνη διαφορά που θα μπορέσει κάποιος να καταλάβει απο την πρώτη στιγμή (γιατί απο επιδόσεις -αν εξαιρέσεις την τελική ταχύτητα- δεν θα τις πολυκαταλάβεις) είναι η κραυγαλέα διαφορά στον τομέα της κατανάλωσης, οπου το diesel φυσικά καίει περίπου 30-40% λιγότερο.
*Kezar* Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 H παραπάνω ροπή έχει να κάνει κυρίως με το turbo και λιγότερο λόγω οτι είναι diesel. Αν μπούμε στην διαδικασία να συγκρίνουμε diesel με βενζίνη, θα συγκρίνουμε τα τούρμπο του ενός με τα τούρμπο του άλλου, και αντίστοιχα τις ατμοσφαιρικές τους εκδόσεις (αν και στα diesel πλέον ατμόσφαιρα σπάνια θα βρεις). Μια γρήγορη σύγκριση λοιπόν του 308 THP (1.6T) με το 308 1.6 eHDI οι ιπποδυνάμεις/ροπές έχουν ως εξής. 156bhp/240Nm το πρώτο (αν και κυκλοφορεί και έκδοση 200bhp/275Nm) και 116bhp/285Nm για το δεύτερο. Η μόνη διαφορά που θα μπορέσει κάποιος να καταλάβει απο την πρώτη στιγμή (γιατί απο επιδόσεις -αν εξαιρέσεις την τελική ταχύτητα- δεν θα τις πολυκαταλάβεις) είναι η κραυγαλέα διαφορά στον τομέα της κατανάλωσης, οπου το diesel φυσικά καίει περίπου 30-40% λιγότερο. diesel Και ατμοσφαιρα λιγο δυσκολο πολυ πριν το 90' κυκλοφορουν τα turbo diesel.
Timour21 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 και turbo-petrol έχουν κυκλοφορήσει πριν το 90'. Δεν είναι σωστό να συγκρίνει κάποιος έναν turbo με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα. Το turbo αυξάνει την ροπή, όχι το καύσιμο.
NT1G Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Το turbo δεν αυξάνει τον αέρα; Ο περισσότερος αέρας δεν θέλει πιο πολύ καύσιμο;
Timour21 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2012 Φυσικά . Αλλά εγώ μιλάω σε σχέση πετρελαίου/βενζίνης.
TheOneGandalf Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 H παραπάνω ροπή έχει να κάνει κυρίως με το turbo και λιγότερο λόγω οτι είναι diesel. Αν μπούμε στην διαδικασία να συγκρίνουμε diesel με βενζίνη, θα συγκρίνουμε τα τούρμπο του ενός με τα τούρμπο του άλλου, και αντίστοιχα τις ατμοσφαιρικές τους εκδόσεις (αν και στα diesel πλέον ατμόσφαιρα σπάνια θα βρεις). Μια γρήγορη σύγκριση λοιπόν του 308 THP (1.6T) με το 308 1.6 eHDI οι ιπποδυνάμεις/ροπές έχουν ως εξής. 156bhp/240Nm το πρώτο (αν και κυκλοφορεί και έκδοση 200bhp/275Nm) και 116bhp/285Nm για το δεύτερο. Η μόνη διαφορά που θα μπορέσει κάποιος να καταλάβει απο την πρώτη στιγμή (γιατί απο επιδόσεις -αν εξαιρέσεις την τελική ταχύτητα- δεν θα τις πολυκαταλάβεις) είναι η κραυγαλέα διαφορά στον τομέα της κατανάλωσης, οπου το diesel φυσικά καίει περίπου 30-40% λιγότερο. Μην κοροιδευόμαστε. Δεν ειναι αυτός ο κύριος λόγος που τα diesel έχουν υψηλή ροπή. Αυτός ειναι ο δευτερεύον. Η μεγαλη σχέση συμπίεσης είναι αυτή που δίνει την υψηλότερη ροπή.
arxaggelos Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Έχετε φύγει εντελώς εκτός θέματος με τα diesel και έχει σχεδόν αχρηστευθεί το νήμα.
Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Απορω γιατι καποιοι μαμανε ενα θεμα.....Εδω το θεμα εχει σαν ερωτημα να βαλει καποιος υγραεριο ή οχι και οχι συγκρισεις ασχετες. Οριστε η δικια μου εμεπιρια ακρως προσφαη. Εβαλα σε ενα Ibiza 1.4 με 101 αλογα γκαζι και εκνα την πρωτη μετριση σημερα 295 χλμ εντος πολης (λαϊκα βορεια προαστεια Αττικης οπως Λυκοβρυση , Πευκη , Ν.Ιωνια κλπ) Ειχα γεμεισει και ξαναγεμισα στο ιδιο πρατηριο στην Μεταμορφωση Καταναλωση 32 λιτρα αρα 10,88 λιτρα /100 χλμ Οση βενζινη εκαιγε το Ibiza 1.2 του 2006 Νομζω ειναι παρα πολυ καλα !!!!
NT1G Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 αν διαβάσεις σε πιο ας πούμε εξειδικευμένα φόρουμ για υγραέρια και έτσι, το να καεί το ίδιο με όταν είχε βενζίνη δεν είναι καλό. συνήθως σημαίνει πιο φτωχά μείγματα.
*Kezar* Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Απορω γιατι καποιοι μαμανε ενα θεμα.....Εδω το θεμα εχει σαν ερωτημα να βαλει καποιος υγραεριο ή οχι και οχι συγκρισεις ασχετες. Οριστε η δικια μου εμεπιρια ακρως προσφαη. Εβαλα σε ενα Ibiza 1.4 με 101 αλογα γκαζι και εκνα την πρωτη μετριση σημερα 295 χλμ εντος πολης (λαϊκα βορεια προαστεια Αττικης οπως Λυκοβρυση , Πευκη , Ν.Ιωνια κλπ) Ειχα γεμεισει και ξαναγεμισα στο ιδιο πρατηριο στην Μεταμορφωση Καταναλωση 32 λιτρα αρα 10,88 λιτρα /100 χλμ Οση βενζινη εκαιγε το Ibiza 1.2 του 2006 Νομζω ειναι παρα πολυ καλα !!!! σε ποιο πρατηριο στην μεταμορφωση? εγω μενω κοντα στα φαναρια του βλαχου φαντασου... 1 πρατηριο αξιζει. εαν ξερεις στον παραλληλο της εθνικης οδου στην παλλια renault 2 μικρες εξοδοι ποιο πριν ειναι μια BP και μια αλλη δεν θυμαμαι ονομασια εκει εχει 100% καλο υγραεριο.
Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2012 σε ποιο πρατηριο στην μεταμορφωση? εγω μενω κοντα στα φαναρια του βλαχου φαντασου... 1 πρατηριο αξιζει. εαν ξερεις στον παραλληλο της εθνικης οδου στην παλλια renault 2 μικρες εξοδοι ποιο πριν ειναι μια BP και μια αλλη δεν θυμαμαι ονομασια εκει εχει 100% καλο υγραεριο. Εχει εκει κοντα υγραεριο ???Εγω εβαλα στην Ναυπλιου που ειναι απο την γεφυρα της Μεταμορφωσης απεναντι απο την Εθνικη μολις κατεβουμε την γεφυρα αμμεσως δεξια.Εκει που ειναι τα δυο ....ξενοδοχεια .... Αλλη μια τωρινη μετρηση.Εβαλα σημερα υγραεριο και στο μεγαλο 2λιτρο Honda CRV και το πηρε η κορη να παει Κυμη. Εβαλε μετα απο 123 χλμ υγραεριο και η καταναλωση ειναι 9,42 λιτρα/ 100 χλμ Επειδη εχω κανει πολλες φορες τον ιδιο δρομο με βενζινη τοσο ηθελε και με βενζινη σε καταναλωση.
maxdore217 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα ,καμία άποψη για zanardi σύστημα ?λέει ότι είναι της εταιρίας N.I.G.S ( έδρα Ιταλία πλευρά ) όποιος έχει προσωπική άποψη ή γνώση pm να θέλει να εξηγηση 2-3 πραγματάκια. Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2012 από maxdore217
Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2012 Καλησπέρα ,καμία άποψη για zanardi σύστημα ?λέει ότι είναι της εταιρίας N.I.C.S ( έδρα Ιταλία πλευρά ) όποιος έχει προσωπική άποψη ή γνώση pm να θέλει να εξηγηση 2-3 πραγματάκια. Μηπως εννοεις NIGS ? North Italy Gas System ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα