Προς το περιεχόμενο

Να βαλω Αεριο στο Αμαξι η οχι?


vagg_sigio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν διαφωνω με τους αριθμους αλλα δεν πεσαμε και πολυ εξω...Απλα δεν ειχα υπολογισει την μικρη αυξηση ττης καταναλωσης με υγραεριο που απο οτι ακουω ειναι υπαρκτη και θα το τσεκαρω σε μερικες μερες...

 

Σημασια εχει οτι αν οχι σε 12 εστω σε 15 μηνες εχει γινει σχεδον αποσβεση του κοστους εγκαταστασης. Τα δυο χρονια εγγυηση που δινουν δεν νομιζω οτι μετα απαξιωνεται το συστημα και πανε τα λεφτα χαμενα...

 

Την μεγαλυτερη σημασια εχει η μεση καταναλωση και τα χιλιομετρα που κανουμε .Για ...αντιπαραδειγμα στο Honda Civic που ειχα δεν θα εβαζα ευκολα υγραεριο γιατι παρα τα 1800 κυβικα του και τα 140 αλογα εντος πολης δεν ξεπερναγε τα 9.5 λιτρα /100 χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 274
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

δηλαδή στην ίδια ανηφόρα ένα αμάξι με βενζίνη και 100άλογα δεν θα ανεβαίνει;

θα ανεβαινει αλλα εισαι στο συνηθισμενο ανεβα κατεβα ταχυτητες..

ενω ενα αμαξι με πετρελαιο τετοιο προβλημα δεν εχει λογο ροπης+ turbo+πετρελαιο ποιο φθηνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@*Kezar* Δεν καταλαβαίνω τον συλλογισμό σου.. Τι συγκρίνεις;;;; Ένα αμάξι με υγραέριο και ένα αμάξι με diesel;;;

 

Γιατί το υγραέριο όποιος το βάζει, το βάζει με το σκεπτικό την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοβαρευτείτε ρε παίδες λίγο... Τι ανηφόρες και κατηφόρες... Τι έχετε κανένα Yugo Zastava;;;

 

Απλά τα πράγματα είναι: Εάν κάνεις χιλιόμετρα (1.000 και πάνω κάθε μήνα) βάλε υγραέριο στο τουτού σου, εάν όχι μείνε με την βενζίνη σου...

δοκιμασε να πας σε ανηφορα εθνικης και θα δεις πως θα αρχισει να πεφτει ο δεικτης της ταχυτητας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@*Kezar* Δεν καταλαβαίνω τον συλλογισμό σου.. Τι συγκρίνεις;;;; Ένα αμάξι με υγραέριο και ένα αμάξι με diesel;;;

 

Γιατί το υγραέριο όποιος το βάζει, το βάζει με το σκεπτικό την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ...

ενω το diesel το παιρνεις για να κανεις κοντρες?

 

δοκιμασε να πας σε ανηφορα εθνικης και θα δεις πως θα αρχισει να πεφτει ο δεικτης της ταχυτητας...

οδηγησε πετρελαιο με λιγοτερα κυβικα και λιγοτερα αλογα απο οτι 1 με βενζινη και υγραεριο και μετα ελα πες μου ποιο σε ευχαριστει ποιο πολυ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το diesel για οικονομία το παίρνεις.

Η διαφορά είναι ότι το υγραέριο για να το βάλεις στο αμάξι σου θες 1.000 ευρώ, ενώ για να πάρεις ένα diesel αυτοκίνητο θες πολύ περισσότερα λεφτά.

Επίσης, το diesel συμφέρει ΜΟΝΟ στα ταξίδια. Εκεί έχει χαμηλή κατανάλωση αλλιώς μέσα στην πόλη καίει το ίδιο με βενζίνη..

 

δοκιμασε να πας σε ανηφορα εθνικης και θα δεις πως θα αρχισει να πεφτει ο δεικτης της ταχυτητας...

Λογικό δεν είναι;; Και εάν πας σε κατηφόρα θα ανέβει ο δείκτης της ταχύτητας και εάν είσαι σε ευθεία θα είναι σταθερός.. Ποιο το νόημα σε αυτό που λες γιατί δεν το καταλαβαίνω;; Ότι με υγραέριο το αυτοκίνητο θα ζορίζεται στις ανηφοριές;; Γιατί κάτι τέτοιο δεν ισχύει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για να καταλαβεις.

http://www.4troxoi.g...edition_id=6727 Diesel 1.4

Citroen C3 C3 1.4 HDi Attraction

Αστικός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 5.2 Εκτός πόλης (λίτρα/100 χλμ.) 3.7 Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.)

4.2

 

Suzuki Swift 5d 1.2 GL

Αστικός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 6.1 Εκτός πόλης (λίτρα/100 χλμ.) 4.4 Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.)

5.0

 

 

το 1.4 καιει λιγοτερο παντου απο οτι το 1.2 και ειναι Diesel to 1.4 τωρα μηπως σου λεει κατι η διαφορα?

μονο στα ταξιδια συμφερει τελικα?

που και σε αυτο το diesel citroen ειμαι κατα γτ δν μου αρεσει καθολου./ μην μιλησουμε για i20 καταναλωση κλπ.και αλλα μοντελα diesel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι, οτι κάποιοι έχουν ήδη αυτοκίνητα βενζίνης, και προκειμένου να τα δουλεύουν πιο οικονομικά η υγραεριοκίνηση τους συμφέρει. Καλή φάση το diesel δεν λέω, και κάποιος που αγοράζει καινούριο αμάξι σήμερα θα είναι χαζός να μην το σκεφτεί, αλλά στο συγκεκριμένο τόπικ συζητιέται το κατά πόσο αξίζει (ή όχι) το να βάλει κανείς υγραέριο στο βενζινοκίνητο αυτοκίνητό του. Μην κανιβαλίζεις το τόπικ λοιπόν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαφορά είναι ότι το υγραέριο για να το βάλεις στο αμάξι σου θες 1.000 ευρώ, ενώ για να πάρεις ένα diesel αυτοκίνητο θες πολύ περισσότερα λεφτά.

Επίσης, το diesel συμφέρει ΜΟΝΟ στα ταξίδια. Εκεί έχει χαμηλή κατανάλωση αλλιώς μέσα στην πόλη καίει το ίδιο με βενζίνη..

 

 

ας μείνει μεταξύ μας αυτό.

 

Αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι, οτι κάποιοι έχουν ήδη αυτοκίνητα βενζίνης, και προκειμένου να τα δουλεύουν πιο οικονομικά η υγραεριοκίνηση τους συμφέρει. Καλή φάση το diesel δεν λέω, και κάποιος που αγοράζει καινούριο αμάξι σήμερα θα είναι χαζός να μην το σκεφτεί, αλλά στο συγκεκριμένο τόπικ συζητιέται το κατά πόσο αξίζει (ή όχι) το να βάλει κανείς υγραέριο στο βενζινοκίνητο αυτοκίνητό του. Μην κανιβαλίζεις το τόπικ λοιπόν.

 

 

H συζήτηση ξεκίνησε από την προηγουμενη σελίδα με την απορία νέο αμάξι με βενζίνη + LPG η diesel με την ίδια τιμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαφορά είναι ότι το υγραέριο για να το βάλεις στο αμάξι σου θες 1.000 ευρώ, ενώ για να πάρεις ένα diesel αυτοκίνητο θες πολύ περισσότερα λεφτά.

Επίσης, το diesel συμφέρει ΜΟΝΟ στα ταξίδια. Εκεί έχει χαμηλή κατανάλωση αλλιώς μέσα στην πόλη καίει το ίδιο με βενζίνη..

 

 

Λογικό δεν είναι;; Και εάν πας σε κατηφόρα θα ανέβει ο δείκτης της ταχύτητας και εάν είσαι σε ευθεία θα είναι σταθερός.. Ποιο το νόημα σε αυτό που λες γιατί δεν το καταλαβαίνω;; Ότι με υγραέριο το αυτοκίνητο θα ζορίζεται στις ανηφοριές;; Γιατί κάτι τέτοιο δεν ισχύει...

 

Καλα αυτο φιλε δεν ισχυει αστο..Αν ηταν τοτε οι ταριφες θα ειχαν βενζινη...Αλλα και παλι δες αστικο κυκλο πετρελαιου και αστικο κυκλου βενζινης του ιδιου μοντελου...Ασε που εχει πολυ λιγοτερη καυση το πετρελαιο απο την βενζινη...

 

Το συμπερασμα ειναι..ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΤΙΜΑΣ DIESEL - AN EXEIΣ ΗΔΗ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΒΑΖΕΙΣ ΑΕΡΙΟ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκεφτομαι απο το να αγορασω πετρελαιο που και πιο ακριβο ειναι και τα αμαξια ειναι πιο τσιμπημενα λεω να αγοραζω βενζινοκινητο μεχρι 6 χιλιαρικα και μετα να βαλω αεριο..

 

ΤΙ προτεινεται???Σε κανα yaris λεω...Συμφερει??Η τιμη δεν ειναι η μιση της βενζινης??

Και ας απαντήσουμε στο αρχικό ερώτημα:

 

Εάν πας να αγοράσεις αυτοκίνητο με diesel θα πάρεις π.χ. το Citroen C3 C3 1.4 HDi Attraction που έχει μέση κατανάλωση 4,2!!!!! και κοστίζει η βασική του έκδοση 16.100 ευρώ.

Εάν πας να αγοράσεις ένα βενζινοκίνητο με 6.000 ευρώ, που θα βρεις και πολύ καλό αυτοκίνητο, και του βάλεις και ένα κιτ υγραερίου με 1.000 ευρώ θα σου κοστίσει 7.000 ευρώ.

 

Επίσης, η άλλη εναλλακτική είναι να πας να δώσει κάτι παραπάνω, π.χ. το ποσό των 10.000 και θα βρεις ένα πάρα μα πάρα πολύ καλό μεταχειρισμένο.

 

Τέλος, υπάρχει και η λύση του υβριδικού Toyota Auris HSD.

 

Υ.Γ. @vagg_sigio από ότι μπορείς να καταλάβεις ο καθένας εδώ μέσα λέει το μακρύ και το κοντό του. Δεν υπάρχει κανείς που να έχει δοκιμάσει τα πάντα, δηλαδή και υγραέριο και diesel και υβριδικό. Έτσι ο καθένας λέει την μ@λ@κί@ του, μαζί και εγώ εννοείται. Ρώτα 2-3 φιλαράκια, κάνε και εσύ μια έρευνα αγοράς, αποφάσισε για ποιο σκοπό θες να έχεις αυτοκίνητο και σίγουρα κάτι θα βρεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ας απαντήσουμε στο αρχικό ερώτημα:

 

Εάν πας να αγοράσεις αυτοκίνητο με diesel θα πάρεις π.χ. το Citroen C3 C3 1.4 HDi Attraction που έχει μέση κατανάλωση 4,2!!!!! και κοστίζει η βασική του έκδοση 16.100 ευρώ.

Εάν πας να αγοράσεις ένα βενζινοκίνητο με 6.000 ευρώ, που θα βρεις και πολύ καλό αυτοκίνητο, και του βάλεις και ένα κιτ υγραερίου με 1.000 ευρώ θα σου κοστίσει 7.000 ευρώ.

 

Επίσης, η άλλη εναλλακτική είναι να πας να δώσει κάτι παραπάνω, π.χ. το ποσό των 10.000 και θα βρεις ένα πάρα μα πάρα πολύ καλό μεταχειρισμένο.

 

Τέλος, υπάρχει και η λύση του υβριδικού Toyota Auris HSD.

 

Υ.Γ. @vagg_sigio από ότι μπορείς να καταλάβεις ο καθένας εδώ μέσα λέει το μακρύ και το κοντό του. Δεν υπάρχει κανείς που να έχει δοκιμάσει τα πάντα, δηλαδή και υγραέριο και diesel και υβριδικό. Έτσι ο καθένας λέει την μ@λ@κί@ του, μαζί και εγώ εννοείται. Ρώτα 2-3 φιλαράκια, κάνε και εσύ μια έρευνα αγοράς, αποφάσισε για ποιο σκοπό θες να έχεις αυτοκίνητο και σίγουρα κάτι θα βρεις!

 

Και η Honda εχει το υβριδικο Jazz αλλα πανακριβο.Πανω απο 18.000 ευρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα αυτο φιλε δεν ισχυει αστο..Αν ηταν τοτε οι ταριφες θα ειχαν βενζινη...Αλλα και παλι δες αστικο κυκλο πετρελαιου και αστικο κυκλου βενζινης του ιδιου μοντελου...Ασε που εχει πολυ λιγοτερη καυση το πετρελαιο απο την βενζινη...

 

Το συμπερασμα ειναι..ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΤΙΜΑΣ DIESEL - AN EXEIΣ ΗΔΗ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΒΑΖΕΙΣ ΑΕΡΙΟ...

Καλά και οι ταρίφες δεν καίνε 4 λίτρα... Τι νομίζεις έχουν κάτι αυτοκινητάκια της πλάκας;; Κάτι 2λίτρα έχουν οι περισσότεροι.

 

Επίσης, μπορείς να πάρεις και αυτό που έχει 4,1 μέση κατανάλωση και κοστίζει 13.750...

Επομένως, μπορείς να καταλάβεις ότι και βενζινοκίνητο υπάρχει με πολύ μικρή κατανάλωση!!

 

Τέλος, για να γίνω και λίγο κακός, εάν εσύ θες να πληρώσεις έναν κουβά με 4 ρόδες και να έχεις πολύ μικρή κατανάλωση είναι δικό σου θέμα! Επιλογές υπάρχουν όπως είδες...

 

Υ.Γ. Ποποπο τι σου βρήκα σε έφτιαξα!!!! Πάρε αυτό !!!! 4,2 κατανάλωση ΜΟΝΟ 9.300 ευρώ και χωρίς τέλη!! Έλα φύγε με την μία να το παραγγείλεις!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...