Προς το περιεχόμενο

Να βαλω Αεριο στο Αμαξι η οχι?


vagg_sigio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο πρατήριο που βάζω εγώ, 0,938 αέριο και 1,638 βενζίνη. Την προηγούμενη βδομάδα η βενζίνη ήταν στα ίδια ενώ το άεριο 0,878. 6 λεπτά αύξηση. Δεν είναι και τραγικά τα πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 274
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στο πρατήριο που βάζω εγώ, 0,938 αέριο και 1,638 βενζίνη. Την προηγούμενη βδομάδα η βενζίνη ήταν στα ίδια ενώ το άεριο 0,878. 6 λεπτά αύξηση. Δεν είναι και τραγικά τα πράγματα.

 

Αν τα πραγματα παραμεινουν οσο ειναι θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου...Το υγραεριο ειναι πιο οικονομικο.Αρκει η ψαλιδα να μην μικρυνει κι αλλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μας που βάλαμε και έχουμε κάνει απόσβεση, και να μικρύνει κι άλλο πάλι αξίζει, αλλά λιγότερο .

 

Για κάποιον που δεν έχει βάλει, δεν ξέρω αν αξίζει πλέον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μας που βάλαμε και έχουμε κάνει απόσβεση, και να μικρύνει κι άλλο πάλι αξίζει, αλλά λιγότερο .

 

Για κάποιον που δεν έχει βάλει, δεν ξέρω αν αξίζει πλέον.

 

Αν η διαφορα με βενζινη παραμεινει ή μεγαλωσει συμφερει...Αυτο ομως κανεις δεν το εγγυαται οπως και πολλα αλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να συμφέρει πρέπει να κάνεις πολλά χιλιόμετρα το χρόνο.

 

Σε μεγαλα αμαξια που καινει πολυ οπως το δικο μου Honda CRV και με 10.000 τον χρονο συμφερει

Εχει σχεση και η καταναλωση σε βενζινη ανα 100 χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί να πέσει στο μισό το κόστος εγκατάστασης?

μια χαρά βγάζανε περίπου μια 500αρούμπα από τον καθένα γιατί να αλλάξει αυτό...

εδώ πριν έβλεπες ότι το kit κάνει 400 πλήρες μαζί με δεχαμενή και απόδειξη και σου έλεγε ο τύπος κάτω από 1000Ε δεν μπορώ να το βάλω γιατί είναι τα λειτουργικά έξοδα του κολοσσού-επιχείρησης που έχει δηλαδή μια τρύπα.

 

οριακά πρόλαβα και δεν έβαλα μιας και τα χιλιόμετρα που κάνω θα μου κάναν απόσβεση σε 6 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια απορία, ποιο ακριβώς kit έχει κόστος 400€? Από όσο ξέρω υπάρχουν δεκάδες kit με διαφορετικές ποιότητες-τιμές και προέλευση Ιταλία, Βουλγαρία, Σκόπια, Ολλανδία κτλ. Λανθασμένη άποψη είχα τόσο καιρό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ένα σχετικά γνωστό ΚΙΤ με 3 λέξεις αρχικά που ξεκινάει από B._._ από Ιταλία πλευρά (χώρα προέλευσης) το έχω δει στο car.gr στα 450Ε από αποθήκες και μαζί με δεξαμενές και καλώδια όλα κομπλε.

για να μην παρεξυγηθώ το είχα δει πριν κανα 2 μήνο τώρα δεν ξέρω τι παίζει αλλά τα βουλγάρικα είχαν 250ε.

 

πάντως για κάποιον που κάνει χιλ. αξίζει η μετατροπή ακόμα και σήμερα απλά η απόσβεση θα καθυστέρηση εννοείτε βέβαια ότι θα ψαχτεί για μια τιμή σωστή υπολογίζοντας τα οικονομικά γεγονότα τους gas σήμερα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' όσο ξέρω το αέριο καίγεται πιο γρήγορα απ' τη βενζίνη.

 

Επίσης, κάθε λίγο και λιγάκι πρέπει να βάζεις λίγη βενζίνη για τις εκκινήσεις και μέχρι να ζεσταθεί ώστε να ξεκινήσει να καίει αέριο.

 

Αν συνυπολογίσεις και το κόστος της εγκατάστασης και ότι όπως πάνε τα πράγματα η διαφορά στην τιμή μειώνεται, παίζει η τελική διαφορά να 'ναι αρκετά μικρότερη απ' ότι νομίζουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει η αύξηση ειναι μια κακή εξέλιξη. Αλλα με τόσα αγαθα που προσπαθούν να φορολογήσουν θα την γλύτωνε το αεριο;

Η αύξηση 10 λεπτα παραπάνω δεν ειναι ιδιαίτερα τραγική. Η πιστεύει κανένας οτι δεν θα βρουν τρόπο να αυξήσουν την βενζίνη.

Για αυτό δεν είμαστε για τιποτά σε αυτη τη χώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' όσο ξέρω το αέριο καίγεται πιο γρήγορα απ' τη βενζίνη.

 

Επίσης, κάθε λίγο και λιγάκι πρέπει να βάζεις λίγη βενζίνη για τις εκκινήσεις και μέχρι να ζεσταθεί ώστε να ξεκινήσει να καίει αέριο.

 

Αν συνυπολογίσεις και το κόστος της εγκατάστασης και ότι όπως πάνε τα πράγματα η διαφορά στην τιμή μειώνεται, παίζει η τελική διαφορά να 'ναι αρκετά μικρότερη απ' ότι νομίζουμε.

δε καιγεται πιο γρηγορα,απλα εχει 30% λιγοτερη ενεργεια ανα λιτρο,οποτε για να ερθεις στα ισα σου πρεπει να καψεις περισσοτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' όσο ξέρω το αέριο καίγεται πιο γρήγορα απ' τη βενζίνη.

 

Επίσης, κάθε λίγο και λιγάκι πρέπει να βάζεις λίγη βενζίνη για τις εκκινήσεις και μέχρι να ζεσταθεί ώστε να ξεκινήσει να καίει αέριο.

 

Αν συνυπολογίσεις και το κόστος της εγκατάστασης και ότι όπως πάνε τα πράγματα η διαφορά στην τιμή μειώνεται, παίζει η τελική διαφορά να 'ναι αρκετά μικρότερη απ' ότι νομίζουμε.

 

Παντα τα πρωτα μετρα το αυτοκινητο τα κανει με βενζινη μεχρι να ερθει στην θερμοκρασια που πρεπει γαι να γυριζει στο υγραεριο.Τωρα τον χειμωνα απαιτειται πιο μεγαλη κινηση με βενζινη απο οτι το καλοκαιρι λογω χαμηλοτερης θερμοκρασιας

 

Το κερδος ηταν καπου στο 45% και τωρα στο 40%

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...