Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Electroworld


wiowia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα..

Εκανα στις 20-08 στις 10:00 παραγγελια για μια τηλεοραση samsung κ στις 17:00 πηρα τηλεφωνο

να αλλαξουμε την παραγγελια καθως η γυναικα μου ηθελε μια αλλη τηλεοραση samsung(πιο ακριβη)..

Ο τυπος που μιλησαμε μου ειπε πως δεν μπορει να γινει αλλαγη κ πως επρεπε να ακυρωσω

την παραγγελια κ να κανω καινουργια για την αλλη τηλεοραση..Η ακυρωση εγινε την ιδια μερα αλλα η καινουργια παραγγελια δεν μπορουσε να προχωρησει λογω ελλειψης υπολοιπου στην καρτα..

Απο Electroworld λενε πως εχουν ακυρωσει την παραγγελια αλλα μεχρι κ σημερα το ποσο δεν εχει αποδεσμευτει απο την καρτα μου..

Εχω επικοινωνησει απειρες φορες μαζι τους χωρις να βγαλω καποια ακρη με τις κοπελες απ'το call center,οι οποιες δεν ξερουν κ δεν μπορουν να κανουν τιποτα αλλα δεν μου δινουν ουτε καποιον ανωτερο

οταν τον ζηταω..Εχω στειλει επισης 2 mail χωρις φυσικα να εχω λαβει απαντηση..

Το προβλημα γινεται ακομα μεγαλυτερο οταν μετα απο επικοινωνια με την τραπεζα μου,μου ειπαν

οτι εχει εκδοθει ο πρωτος λογαριασμος κ οτι πρεπει να τον πληρωσω για να μην τοκιστω...

Να πληρωσω δλδ για μια παραγγελια που εχω ακυρωσει απο την πρωτη μερα κ εχουν περασει

7 μερες απο τοτε...

Θα ηθελα μια βοηθεια απο καποιον με νομικες γνωσεις να με συμβουλευσει για το πως

να χειριστω το θεμα γιατι οι ανθρωποι ειναι απαραδεκτοι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.Ο λογαριασμός που εκδόθηκε πότε έχει ημερομηνία αγοράς του προιόντος;

2.η ακύρωση έγινε μέσω τηλεφώνου ή ξαναμπήκες στο σάιτ και την ακύρωσες από τον λογαριασμό σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πας σε καποιο Κωτσοβολο (ειναι η ιδια αλυσίδα) και να βρεις την ακρη εκει. Μιλα με φυσικα πρόσωπα. Με τα mail και τα τηλεφωνα δεν βγαζεις ακρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πας σε καποιο Κωτσοβολο (ειναι η ιδια αλυσίδα) και να βρεις την ακρη εκει. Μιλα με φυσικα πρόσωπα. Με τα mail και τα τηλεφωνα δεν βγαζεις ακρη.

Τότε είναι που δεν θα βρει άκρη!Με τα τηλέφωνα δεν βγάζεις άκρη.Θα συμφωνήσω.Τα email όμως έχουν νομική ισχύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρησιμοποιούν κοινο σύστημα (unixfor) σε κοινό server. Λογικά το εμπορικό του τμημα θα μπορεί να ελεχξει την παραγγελία. Το ιδιο τα κατάστημα δεν θα μπορει να διαχειριστεί παραγγελίες web. Το εμπορικό ομως μπορεί. Αρα να παει σε καποιο διευθυντή καποιου καταστήματος ο οποιος θα ερθει σε επαφή με το εμπορικό τμημα της DIXON.

 

Το οτι γίνεται ισχύει. Θέμα του καθε διευθυντή ειναι πόσο θέλει να ασχοληθεί. Μην πας πάντως τσαμπουκαλεμενος καθώς δεν θα βγάλεις σίγουρα άκρη εύκολα.

 

ΥΓ. Να ηξερες ποσα mail αμα ο αλλος βαριέται ποσο εύκολα πάνε στον καδο....Το εχω δει να το κανουν μπροστά μου πολλοί product managers, buyers κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.Ο λογαριασμός που εκδόθηκε πότε έχει ημερομηνία αγοράς του προιόντος;

2.η ακύρωση έγινε μέσω τηλεφώνου ή ξαναμπήκες στο σάιτ και την ακύρωσες από τον λογαριασμό σου;

 

 

Ευχαριστω για τις απαντησεις σας πρωτα απ'ολα..

Δεν ξερω ακριβη ημερομηνια εκδοσης καθως δεν τον εχω ακομα στα χερια μου..

Σε τηλεφωνικη επικοινωνια με την τραπεζα εμαθα οτι εχει εκδοθει κ οτι πρεπει οταν τον παραλαβω

να πληρωσω κανονικα τη δοση μου..

Η ακυρωση εγινε μεσω mail που εστειλα στην εταιρια καθως απ'το τηλεφωνο δεν μπορουσαν να την ακυρωσουν..

Την επομενη μερα το πρωι που μιλησα στο call center μου ειπαν οτι η παραγγελια εχει ακυρωθει..

 

 

 

Ο σεβασμός στον πελάτη περισσεύει, για μια άλλη φορά.

 

Αποστολή από το Nexus S με τη χρήση Insomnia App

 

 

Αυτο ξαναπες το..

Εδω δεν κοιτανε ουτε το δικο τους συμφερον..

Τους ειπα εστω να μου κρατησουν ή να μου δεσμευσουν την τιμη για την καινουργια

τηλεοραση που θελω ωστε να γινει η αγορα σ'αυτους παλι κ ουτε αυτο δεν κανουν..

Αυτο κ αν δεν μπορω να το καταλαβω,δεν θελουν να γινει η αγορα απ'το καταστημα τους????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα τρελαθωωωωωω..........

Οι ανθρωποι δεν υπαρχουν,θελουν να με πεθανουν...

Μιλησε η γυναικα μου σημερα στο τηλεφωνο με μια κυρια απ'το electroworld κ της ειπε πως πρεπει

να πληρωσουμε ολες τις δοσεις(24 παρακαλω) κ τα λεφτα αυτα θα επιστρεφονται στην καρτα μας..

Δεν μπορει να γινει λεει διαφορετικα κ δεν ευθυνονται αυτοι αλλα οι τραπεζες..

Μα ειμαστε σοβαροι??????????

Πρεπει να πληρωσω για 2 χρονια μια τηλεοραση την οποια δεν εχω????

Κ αν καθυστερησω καποια δοση θα βγω κ χρεωμενος στο τελος???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλακειες της ειπαν (προφανως καποια ασχετη/ος που δεν ξερει την δουλεια του)

Η καλυτερη κινηση που μπορεις να κανεις, ειναι να μιλησεις με την τραπεζα της καρτας και να κανειςαμφισβητηση της χρεωσης, ωστε να αποδεσμευτει γρηγορα το ποσο.

Θα σου πουν εκεινοι (η τραπεζα) τι κινησεις πρεπει να κανεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ μπερδεμένα τα πράγματα.Το electroworld λογικά έχει πάρει τα χρήματα από την τράπεζα για την αγορά της τηλεόρασης.Άρα δεν προέβει σε ακύρωση ή τουλάχιστον προέβει αλλά ήταν εκπρόθεσμη.Άρα,όπως πολύ σωστά λεει ο φίλος iniohos,με το που έρθει ο λογαριασμός θα πρέπει να κάνεις αίτηση αμφισβήτησης.Μέχρι να έρθει ο λογαριασμός θα πρέπει να κάνεις υπομονή.Επειδή δεν ξέρεις την ημερομηνία αγοράς κινείσαι στα τυφλά.Προσωρινά κοίτα μην χάσεις το e-mail ακύρωσης που έστειλες.Είναι το μόνο αποδεικτικό στοιχείο που έχεις(ο προφορικός λόγος δεν μετράει) και ελεγξε στο site του electroworld τους κανονισμούς που διέπουν την ακύρωση αγοράς προιόντος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν εχεις παει ακομα σε καποια αλυσιδα Κωτσοβολος να λυσεις το θεμα? Στην τελικη παρε την tv που θες (το ακριβοτερο μοντελο) και πληρωνε κανονικα τις δοσεις που σου εχουν εκδοθει. Με την επιπλεον διαφορα στο καταστημα η στις δοσεις που σου εχουν καταχωρησει.

 

Ειναι απλο πας εκει το λυνεις. Αδικα ψυχωραγεις και εκνευρίζεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν εχεις παει ακομα σε καποια αλυσιδα Κωτσοβολος να λυσεις το θεμα? Στην τελικη παρε την tv που θες (το ακριβοτερο μοντελο) και πληρωνε κανονικα τις δοσεις που σου εχουν εκδοθει. Με την επιπλεον διαφορα στο καταστημα η στις δοσεις που σου εχουν καταχωρησει.

 

Ειναι απλο πας εκει το λυνεις. Αδικα ψυχωραγεις και εκνευρίζεσαι.

 

Αυτο που λες δεν γινεται γιατι εχει ακυρωθει η παραγγελια...

Σε επικοινωνια με την τραπεζα μου εμαθα οτι το προβλημα ειναι συστεμικο των τραπεζων...

Οι δοσεις θα ερχονται κανονικα..Θα εχουν το ποσο της προβλεπομενης δοσης κ απο κατω την εξοφληση της..

Αυτο ομως που δεν ξερω ειναι αν θα εχει υπολοιπο η καρτα ή αν θα φαινεται χρεωμενη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όλες αυτές τις αλυσίδες καταστημάτων, όταν αγοράζεις κάτι με δόσεις, απο πίσω είναι μια τράπεζα.

Πλέον δεν "χρωστάς" στο κατάστημα αλλά στην τράπεζα. Μήπως απο εκεί θα έπρεπε να προσπαθήσεις να βγάλεις κάποια άκρη αν στο κατάστημα είναι απρόθυμοι να αναγνωρίσουν το λάθος τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα γραψει στην αξιολογηση καταστηματος σε γνωστο site συγκρισης τιμων τα παρακατω κ ελαβα την απαντηση απ'το καταστημα..

Επειδη οι κυριοι αυτοι γραφουν οτι τους κατεβει στο κεφαλι θα δωσω εδω την απαντηση μου μιας κ δεν μπορω εκει..

Η πιστωση του αντιστοιχου ποσου (905Ε) που αναφερει ο κυριος δεν εχει γινει ουτε κ την ωρα που γραφω το παρακατω μνμ..Θα επιστρεφεται καθε μηνα το ποσο της δοσης που ηταν κανονισμενη για να γινει η αγορα κ οχι ολο το ποσο..Δλδ την τηλεοραση που εχουν κρατησει θα μπορεσω να την παρω τον Αυγουστο του 2014 που θα αδειασει κ παλι η καρτα μου..Ολα αυτα ειναι απο δικο τους φταιξιμο κ δικη τους ανευθυνοτητα...

Εχω επικοινωνησει αρκετες φορες κ με την τραπεζα μου κ αν δεν δωθει λυση σε ευλογο χρονικο διαστημα θα πρεπει να αναζητησω αλλον τροπο ωστε να βρω λυση στο προβλημα μου..

Τα γραφω σε πολυ κοσμιο τονο εδω στο forum αλλα η επικοινωνια μου μαζι τους δεν θα ειναι το ιδιο..

Περισσοτερο τα γραφω για να τα δει κανενας Χριστιανος κ να μην τη πατησει οπως εγω..

 

5]

 

 

Εκανα στις 20-08 στις 10:00 παραγγελια για μια τηλεοραση samsung κ στις 17:00 πηρα τηλεφωνο

να αλλαξουμε την παραγγελια καθως η γυναικα μου ηθελε μια αλλη τηλεοραση samsung(πιο ακριβη)..

Ο τυπος που μιλησαμε μου ειπε πως δεν μπορει να γινει αλλαγη κ πως επρεπε να ακυρωσω

την παραγγελια κ να κανω καινουργια για την αλλη τηλεοραση..Η ακυρωση εγινε την ιδια μερα αλλα η καινουργια παραγγελια δεν μπορουσε να προχωρησει λογω ελλειψης υπολοιπου στην καρτα..

Απο Electroworld λενε πως εχουν ακυρωσει την παραγγελια αλλα μεχρι κ σημερα το ποσο δεν εχει αποδεσμευτει απο την καρτα μου..

Εχω επικοινωνησει απειρες φορες μαζι τους χωρις να βγαλω καποια ακρη με τις κοπελες απ'το call center,οι οποιες δεν ξερουν κ δεν μπορουν να κανουν τιποτα αλλα δεν μου δινουν ουτε καποιον ανωτερο

οταν τον ζηταω..Εχω στειλει επισης 2 mail χωρις φυσικα να εχω λαβει απαντηση..

Το προβλημα γινεται ακομα μεγαλυτερο οταν μετα απο επικοινωνια με την τραπεζα μου,μου ειπαν

οτι εχει εκδοθει ο πρωτος λογαριασμος κ οτι πρεπει να τον πληρωσω για να μην τοκιστω...

Να πληρωσω δλδ για μια παραγγελια που εχω ακυρωσει απο την πρωτη μερα κ εχουν περασει

7 μερες απο τοτε...

Ο 'επαγγελματισμος' τους φαινεται κ απ'το γεγονος οτι δεν μπορουν να μου 'δεσμευσουν'-'εγγυηθουν' την τιμη που εχουν εως κ σημερα για το καινουργιο προιον που θελω να παραγγειλω,το οποιο δεν το εχω παραγγειλει εξαιτιας της δικης τους ανευθυνοτητας..

Πως περιμενετε δλδ να κανω αγορα ανω των χιλιων ευρω με τετοια αντιμετωπιση???

5]

Απάντηση καταστήματος:

 

Σχετικά με το συγκεκριμένο περιστατικό, o πελάτης μας έκανε αίτημα για ακύρωση της παραγγελίας του στις 20/8 τηλεφωνικά και μέσω εμαιλ το απόγευμα, και το πρωί της επόμενης ημέρας ενημερώθηκε για την πίστωση του αντιστοίχου ποσού στην πιστωτική του κάρτα. Τηλεφωνικός εκπρόσωπός μας στις 28/8 ενημέρωσε ότι το μοντέλο που ζητάει έχει κρατηθεί στην ειδική τιμή, για να μπορέσει να το αγοράσει με την ολοκλήρωση της απόδεσμευσης του ποσού. Είμαστε έτοιμοι να τον εξυπηρετήσουμε ξανά, την επόμενη φορά που θα επιλέξει το κατάστημά μας για τις αγορές του.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Την επόμενη φορά που θα επιλέξει", ναι δεν θα χάσει ο άνθρωπος τέτοιο κελεπούρι!

wiowia, να τους πας και καμιά ανθοδέσμη λουλούδια την επόμενη φορά, για να τους ευχαριστήσεις για την εξυπηρέτηση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...