Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

η μεγαλη διαφορα eu vs korea&japan ειναι στις κατηγοριες

στις μεγαλες κατηγοριες τα γερμανικα ειναι αρκετα μπροστα

αλλα στις μικρες δεν υπαρχουν καθολου

για κανενα λογο δε μπορουν να χτυπησουν αυτοκινητα τυπου getz,micra,yaris

  • Απαντ. 387
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

η μεγαλη διαφορα eu vs korea&japan ειναι στις κατηγοριες

στις μεγαλες κατηγοριες τα γερμανικα ειναι αρκετα μπροστα

αλλα στις μικρες δεν υπαρχουν καθολου

για κανενα λογο δε μπορουν να χτυπησουν αυτοκινητα τυπου getz,micra,yaris

Θα συμφωνησω μαζι σου σε ολα,αλλα...οταν λες μεγαλες κατηγοριες τι εννοεις;Τυπου λιμουζινες ή αυτοκινητα τυπου σουπερκαρ;

 

Στην πρωτη περιπτωση οντως η γερμανια ειναι αρκετα μπροστα,αλλα υπαρχουν αμαξια που εμεις δεν γνωριζουμε σαν ευρωπαικη αγορα.Για παραδειγμα το hyundai equus ή πολλα μοντελα lexus,infinity και acura που δεν γνωριζουμε.

 

Οσον αφορα τα super cars,ενα αμαξι κυκλοφορησε αυτη η Nissan και εχει κανει ολον τον κοσμο να παραμιλαει.Δεν νομιζω να χρειαζεται να αναφερω για τι μιλαω.Ασφαλως απο την απεραντη οχθη υπαρχει η veyron,η οποια ομως δεν ειναι για πιστα σε σχεση με τα αλλα.Απο την αλλην η γρηγορη εκδοση του r8 φοραει τον κινητηρα της gallardo.

 

Τα πορσικα αν και αμαξαρες,προσωπικα δεν με εντυπωσιαζουν γιατι ειναι ολα ιδια.Διαβαζεις καπου οτι θα βγει η νεα καρερα ταδε και ξερεις ακριβως τι θα δεις.

Δημοσ.

Και ο κινητήρας gallardo τι είναι βρε παιδιά ιταλικός ?

Η Lamborghini ανήκει στο group εδώ και αρκετό καιρό και δεν πήρε μόνο τεχνογνωσία , αλλά έδωσε (βλέπε πλαίσιο gallardo , βλέπε fsi.. ) αλλά ο,τι και να λέμε από τη στιγμή που τους ανήκει , ότι βγάζουν με τα λεφτά του vag είναι vag

 

Το gtr πάντως δεν έγινε τόσο θέμα λόγω των επιδόσεων του (υπάρχουν και ευρωπαϊκά πικ γρήγορα από αυτό ), αλλά λόγο της τιμής του που έδειξε ότι οι "μπουτίκ" μας δουλεύουν λιγάκι..

 

Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia

Δημοσ.

Ειχα διαβασει σε ενα περιοδικο το οποιο ελεγε για την πρωτη λαμπο μετα την αγορα της απο την αουντι.Αν θυμαμαι καλα πρεπει να ητανε η ντιαμπλο.Ελεγε οτι η επιρροη των γερμανων ειναι εμφανης σε σχεση με πριν(μαλακα πλαστικα κτλ) αλλα ο κινητηρας της συγκεκριμενης και των επομενων λαμπο μου συγκρινε(γκαλαρντο και μουρτσιελαγκο) ελεγε χαρακτηριστικα οτι εχουνε την "σπιρταδα της Sant'Agata" και οτι ολοι φτιαχνονται ιταλια.Οτι και να λεμε και το που πανε τα λεφτα δεν δεχομαι οτι ενα αμαξι της ταξης της avendator ας πουμε θυμιζει σε οτιδηποτε vag group.Οπως λεω και στην πρωτη σελιδα οι ιταλοι φτιαχνουν αμαξια που ξυπνανε τα συναισθηματα σε οσους εχουν τρελα με την αυτοκινηση.

Δημοσ.

Αυτή ήταν η gallardo

Πρώτη φορά μη σωληνωτό πλαίσιο, αλλά αυτοφερομενο αλουμινένιο (ακόμα και η murcielago που ήταν επί Audi είχε σωληνωτό ) και πρώτη φορά ποιοτικό εσωτερικό καλύτερο από το μεγαλύτερο μοντέλο και καλύτερο από τα όλα μέχρι τότε supercar

 

Η diablo είμαι σχεδόν βέβαιος ότι ήταν η τελευταία καθαρόαιμη lambo

 

Η Audi ήθελε μια τέτοια εταιρεία γιατί είχε τη παράδοση που φέρει το όνομά της και οι Ιταλοί ήθελαν λεφτά για να συνεχίσουν να υπάρχουν , αυτά τα 2 είναι αλληλένδετα

 

Σε ένα group όμως τα πράγματα είναι ξεκάθαρα ως ποιος το ποιο είναι το αφεντικό για αυτο και όταν θέλησαν πήραν ο,τι ήθελαν για το ρ8 το ίδιο θα κάνουν και με τη Porsche..

 

Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia

Δημοσ.

για κανενα λογο δε μπορουν να χτυπησουν αυτοκινητα τυπου getz,micra,yaris

 

 

Προσπαθώ να σκεφτώ τι ακριβώς έχουν να ζηλέψουν από αυτά τα Fiesta, Punto και Clio και δε μου έρχεται τίποτα.

Ειδικά το Getz είναι για μένα αστείο να είναι στην ίδια πρόταση με τα υπόλοιπα.

Δημοσ.

παιδες ισως σας φανει μπακαλιστικη η ερωτηση αλλα θελω να μου πειτε το εξης : λογω οτι η κοπελια σπουδαζει πατρα ''αναγκαζομαι'' να κανω στα ρεπο απο την δουλεια το ταξιδι πατρα-αθηνα.εχω αμαξι 1000αρι (swift 1998 μοντελο) βλεπω πως καιει τα κερατα του ενω δεν το παω πανω απο 120! με ποσο πρεπει να το πηγαινω δηλαδη? :fear:

Δημοσ.

Αυτή ήταν η gallardo

Πρώτη φορά μη σωληνωτό πλαίσιο, αλλά αυτοφερομενο αλουμινένιο (ακόμα και η murcielago που ήταν επί Audi είχε σωληνωτό ) και πρώτη φορά ποιοτικό εσωτερικό καλύτερο από το μεγαλύτερο μοντέλο και καλύτερο από τα όλα μέχρι τότε supercar

 

Η diablo είμαι σχεδόν βέβαιος ότι ήταν η τελευταία καθαρόαιμη lambo

 

Η Audi ήθελε μια τέτοια εταιρεία γιατί είχε τη παράδοση που φέρει το όνομά της και οι Ιταλοί ήθελαν λεφτά για να συνεχίσουν να υπάρχουν , αυτά τα 2 είναι αλληλένδετα

 

Σε ένα group όμως τα πράγματα είναι ξεκάθαρα ως ποιος το ποιο είναι το αφεντικό για αυτο και όταν θέλησαν πήραν ο,τι ήθελαν για το ρ8 το ίδιο θα κάνουν και με τη Porsche..

 

Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia

Οπως το πες."Πηραν οτι ηθελαν".Οπως το ρ8 πηρε το μοτερ της γκαλαρτνο.Οπως σου ξαναειπα το ποιος ειναι το αφεντικο με αφηνει αδιαφορο.Οι ιταλοι για εμενα ξερουν να φτιαχνουν αυτοκινητα που προσφερουν απολαυση.Ειτε αυτη η εταιρεια ανηκει σε γερμανο,ειτε σε ιταλο.Αλλωστε η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι τα γειτονακια εχουνε παθος με την αυτοκινηση κατι το οποιο δεν το εχουν οι γερμανοι,οι οποιοι θελουν ενα πολυτελες αθορυβο εργαλειο το οποιο θα τους πηγαινει εκει που θελουν ηρεμα,πολιτισμενα,χωρις την παραμικρη κουραση απο το μερος του οδηγου.Οι ιταλοι παλι,δεν τους ενδιαφερει αν τριζει και λιγο μεσα,ουτε αν εχει πολυτελεια.Εχω μπει και σε golf και σε Punto sporting.Το γκοφλ αν και ητανε πιο δυνατο και τραβαγε καλυτερα σου αφηνε μια ουδετερη γνωμη.Δηλαδη σαν να ητανε "αψυχο".Δεν ακουγοταν,δεν εκανε τιποτα.Απλα πηγαινε.Ο ιταλος παλι,σε ξυπναγε απο τον ηχο του κινητηρα,το στησιμο στις στροφες,την αισθηση του επιλογεα ταχυτητων και γενικα την οδηγικη εμπειρια.Βεβαια μεσα ολα ητανε πλαστικουρες και στις λακουβες κουτσουρο.

 

 

Τελος θα μου επιτρεψεις να επιμεινω οτι η ντιαμπλο ητανε το πρωτο αμαξι με την ευχη της αουντι.Θα το ψαξω πιο μετα και θα ποσταρω αν ειναι.

 

Edit:Απο οτι βλεπω στην wikipedia η diablo vt 6.0 ητανε η πρωτη λαμπο με την αουντι.Δηλαδη η τελευταια εκδοση της diablo ητανε και το πρωτο αμαξι με την γερμανικη εταιρεια.

Δημοσ.

Αρα δεν είχε προλάβει να αλλάξει κάτι αν μιλάς για το τελευταίο f/l

 

Οι Γερμανοί ξαναλέω έδωσαν κιόλας δεν πήραν μόνο και σίγουρα άλλαξαν πάρα πολύ το χαρακτήρα και το προφίλ της εταιρείας κάνοντάς το πιο "γερμανικό"

 

Ήθελαν μια τέτοια εταιρεία στο πορτφολιο τους για διάφορους λόγους , όχι όμως επειδή δε μπορούσαν να βγάλουν supercar , αυτό είναι το μόνο βέβαιο

 

Τέλος , σήμερα είναι λίγο παράλογο σε πολυεθνικές και μεγάλους ομίλους να μιλάμε για ιταλικά και γερμανικά..

Αυτά είναι για τους πελάτες και τους φανατικούς , οι μηχανικοί οι σχεδιαστές και το κεφάλαιο (και φυσικά όλα σχεδόν τα εξαρτήματα ενός αυτοκίνητου ) μπορεί να είναι από οπουδήποτε , απλά διατηρούνται κάποια στερεότυπα για να υπάρχει η συνέχεια στην ιστορία

 

Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia

Δημοσ.

.............Due to the influx of financial resources and engineering expertise from Audi, the Diablo 6.0 VT had superior build quality to the prior model years, making the 6.0 VT the most practical of all the Diablos.............που σημαινει οτι η αουντι εβαλε το χερακι της.

 

 

 

Για τον χαρακτηρα καθε εταιρειας θα διαφωνησω οτι δεν υπαρχει διαφορα ακομα και σημερα.Δεν γνωριζω τι εμπειριες εχεις απο αλλα αυτοκινητα αλλα εγω οτι εχω οδηγησει μου επιβεβαιωνει τις φημες που εχει καθε μια εταιρεια ή χωρα.Και για να μην αρχιζω και γραφω για καθε ενα αμαξι χωριστα θα πω για ενα βιντεο που ειδα,που πιστευω καλυπτει τον τομεα του χαρακτηρα καθε χωρας.Λοιπον στο συγκεκριμενο βιντεο ετρεχαν ενα nissan gtr,μια carrera gt2,μια ferrari 360 modenas και μια chevy corvette zr1.Δεν θα πω για κοντρες και ποιος νικησε ποιον,απλα μονο θα πω για τη αισθηση που μου αφηνε καθε αμαξι.

 

Το nissan αφηνε μια αισθηση "τα κανω ολα ευκολα και ας μην μου φαινεται.Ειμαι ενα καλοστημενο ρομποτ που κανω το ιδιο ακομα και ας με οδηγαει η κυρα κατινα της γειτονιας.Παμε να γραψουμε χρονο τωρα".Αν και πιστευω οτι το συγκεκριμενο δεν χαρακτηριζει γενικα τους ιαπωνες.Ειδικα η αισθηση του ευκολοδηγητου.

 

Η porche απο την αρχη φαινοταν γερμανος.Ποιοτητα και σχεδιασμος εσωτερικου και γενικα εδινε την αισθηση του δεμενου αυτοκινητου.Εν κινησει και το κοντερ κοντα στον κοφτη δεν ακουγες σχεδον τιποτα.Πηγαινε γρηγορα,εστριβε τον κωλο της,αλλα τιποτα παραπανω.Δεν σε συγκινουσε.Απλα ητανε ενα αυτοκινητο που πηγαινε γρηγορα.Αυτο πιστευω χαρακτηριζει την γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια.Οτι ειπα παραπανω.Θα σε παει ευκολα,ησυχα εκει που θες.Ειτε γρηγορα,ειτε αργα.Στην πιστα ομως σου εδινε της αισθηση του "αντε να τελειωνουμε,εγω ειμαι για ταξιδια και οχι για καγκουριες μεσα σε πιστα".

 

Η σεβρολετ παλι ξεχιλιζε αμερικανια.Πλαστικουρα και σχεδιασμος εσωτερικου μαυρα χαλια.Και εννοειται THE BIGGER THE BETTER.Μιλαμε για πολλα,μα παρα πολλα κυβικα και τερατωδη ροπη.Βαρυς ηχος του v8.Ητανε το μοναδικο αμαξι που ο οδηγος δεν κατεβαζε ταχυτητες συχνα.Απλα αφηνε μια τεταρτη ας πουμε πριν την στροφη και στην ευθεια απλα το παταγε.Το στροφομετρο ανεβαινε αργα αργα,αλλα τα χιλιομετρα δεν τα προλαβαινες.Αλλα για την πιστα μαυρα χαλια,οπως τα περισσοτερα αμερικανικα που ειναι φτιαγμενα για τις τεραστιες ευθειες που εχουν εκει περα.

 

 

Η ferrari παλι δεν ειχε ουτε την αισθηση κανω οτι θες του ιαπωνα,ουτε την αισθηση της ασφαλειας και σοβαροτητας του γερμανου,ουτε καν την δυναμη του αμερικανου.Ξεχιλιζε απο παντου παιδικοτητα.Απο το εντονο γνωστο κοκκινο της φερραρι μεχρι και απο την ασοβαρη κατασκευη του εσωτερικου.Για ποιοτητα δεν μιλαμε,ουτε καν πλησιαζε τον γερμανο.Αλλα ητανε το μοναδικο αμαξι που ηθελες να παιξεις μαζι του.Και ειχε αυτον τον ανατριχιαστικο ηχο της ferrari.Το μοναδικο αμαξι που περιμενε η καμερα πριν την στροφη και το ακουγες που ερχοταν.Περναγαν ολα ενα ενα και συνεχιζες να ακουγες το τσιριγμα απο μακρια μεχρι να περασει.Καμια σχεση ο v8 με του αμερικανου.

 

 

Δυστηχως δεν το βρισκω το βιντεο.Αλλο ενα καλο παραδειγμα "χαρακτηρα" ειναι το τεστ του fifth gear της 458 ιταλια με την νεα mclaren.Δειτε το και αποφασιστε ποιο απο τα δυο θα σε παει γρηγορα με γραμμες και στυλ,αλλα ποιο ειναι αυτο που θα σε διασκεδασει.Καλα για ηχο δεν μιλαμε καν.Ο ιταλος μοιραζει μαθηματα σε αυτον τον τομεα.

 

Ασφαλως υπαρχουν αμαξια απο καθε χωρα που ειναι εξαιρεσεις.

 

Τελος ενα ωραιο θεματακι για τους καμμενους με την αυτοκινηση.

Δημοσ.

παιδες ισως σας φανει μπακαλιστικη η ερωτηση αλλα θελω να μου πειτε το εξης : λογω οτι η κοπελια σπουδαζει πατρα ''αναγκαζομαι'' να κανω στα ρεπο απο την δουλεια το ταξιδι πατρα-αθηνα.εχω αμαξι 1000αρι (swift 1998 μοντελο) βλεπω πως καιει τα κερατα του ενω δεν το παω πανω απο 120! με ποσο πρεπει να το πηγαινω δηλαδη? :fear:

συγχρονισμο βαλβιδων αλλαξε μπουζι και καθαρισμο πεταλουδας..

τουλαχιστον 1 10αρικο βενζινη κατω..!!! trust me εαν δεν τα εχεις κανει ποτε ωρα να τα κανεις..

πατρα αθηνα πρεπει να καις γυρω στο 30αρικο MAX MAX MAX... δεν παιζει παραπανω.

Δημοσ.

7λιτρα/100χλμ , μια χαρα σου καιει αν αναλογιστεις οτι στα 120 θα εχεις καμια 3.500-4.000 στροφες λογω μικρης μηχανης. Δοκιμασε να μην πας πανω απο 3000 στροφες και θα δεις διαφορα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...