Tenshi Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Εχεις κάποιο πρόβλημα με την Ελληνική; Τι δέν καταλαβαίνεις (με χοντρή προφορά) ή ακόμα καλύτερα, τι ΔΕΝ θέλεις να καταλάβεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Moderators Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Τι λετε για στροφαρισματα, τουρμπα και ιαπωνικογερμανιες δε ξερω. Εγω παντως εχω ιταλικο, πιο συγκεκριμενα Lancia με 1.75 μοτερ σχεδιασης τελη 80's, με 322000km για καθημερινο αυτοκινητο. Beat that! Κι αν συμπληρωνω μισο λιτρακι καθε 6μηνο τι εγινε; Να το πεταξω γιαυτο; Ολα αυτα περι ιταλικων οτι χαλανε και οτι τα γερμανικα ειναι ουμπερ ποιοτητα και τα ιαπωνικα δε σπανε με τιποτα τ' ακουω βερεσε. Σε αμαξι αρχων 90's τα μαλακα πλαστικα, το αλκανταρα, οι ηλεκτρικοι θερμαινομενοι καθρεπτες, τα 4 δισκοφρενα με 4 αισθητηρες ABS, ο αισθητηρας λ σχεδον 10 χρονια πριν γινει υποχρεωτικος, το check panel που σε ενημερωνει για σταθμη ψυκτικων υγρων (!), σταθμη λαδιων, καψιμο καποιας εξωτερικης λαμπας, το βολτομετρο και η θερμοκρασια λαδιων, ολα εργοστασιακα ξερετε τι μου λενε? Οτι μετραει να ψαξεις να βρεις κατι καλο στην καθε εποχη. Ασχετως μαρκας. Οποιος υπερασπιζεται καποια εταιρεις ή εχει μετοχες ή πιανεται κοτσος.- 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tasoskont Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Τι λετε για στροφαρισματα, τουρμπα και ιαπωνικογερμανιες δε ξερω. Εγω παντως εχω ιταλικο, πιο συγκεκριμενα Lancia με 1.75 μοτερ σχεδιασης τελη 80's, με 322000km για καθημερινο αυτοκινητο. Beat that! Κι αν συμπληρωνω μισο λιτρακι καθε 6μηνο τι εγινε; Να το πεταξω γιαυτο; Ολα αυτα περι ιταλικων οτι χαλανε και οτι τα γερμανικα ειναι ουμπερ ποιοτητα και τα ιαπωνικα δε σπανε με τιποτα τ' ακουω βερεσε. Σε αμαξι αρχων 90's τα μαλακα πλαστικα, το αλκανταρα, οι ηλεκτρικοι θερμαινομενοι καθρεπτες, τα 4 δισκοφρενα με 4 αισθητηρες ABS, ο αισθητηρας λ σχεδον 10 χρονια πριν γινει υποχρεωτικος, το check panel που σε ενημερωνει για σταθμη ψυκτικων υγρων (!), σταθμη λαδιων, καψιμο καποιας εξωτερικης λαμπας, το βολτομετρο και η θερμοκρασια λαδιων, ολα εργοστασιακα ξερετε τι μου λενε? Οτι μετραει να ψαξεις να βρεις κατι καλο στην καθε εποχη. Ασχετως μαρκας. Οποιος υπερασπιζεται καποια εταιρεις ή εχει μετοχες ή πιανεται κοτσος.- νανε καλα η ανικανοτητα των μηχανικων του 60 να τα βγαλουν περα με τα μοτερ της αλφα ρομεο οσο αφορα το πρωτο και νανε καλα το τμημα μαρκετινκ του ομιλου για το δευτερο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Milias-Vtec Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Παιδιά όλο ακούω για γερμανική ποιότητα...Σε καν lexus infinity acura θα μπείτε ποτέ;;;αφήστε το... Εγώ έχω ένα γκολφάκι 4 βαρύ ωραίο...η μια πόρτα θέλει δύο άτομα να την ανοίξεις και μετά την εγγύηση αρχίζουν τα μοιρολόγια οι μεντεσέδες...μοτέρ 14αρι που για να τραβήξει κάνεις τάμα στον άγιο πολύστροφο tsi...τι να πω για την παθητικη ασφάλεια που με τους αtestάριστους εγκεφάλους δεν ξέρεις ποια ώρα θα σου καπνίσει την μάπα... που και τάπα αν το πας ακούς τα πυράκια να αυνανίζονται και την θερμοκρασία να θυμίζει έρημο... To vtec χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε μηχανή honda 400cc του 1982 για κάποιους που λένε μλκιες...όταν η χόντα πρωτοπορούσε με 100άλογα το λίτρο μεταβλητό χρονισμό 1988,το μόνο που έκαναν εταιρείες σαν την audi ήταν να βγουν μπροστά σκορτσάρωντας μια τουρμπίνα στα quatro και με πιεση στο θεο...;ενω οι ιαπωνες αντεγραφαν να υποθεσω...γιατι η williams και η mclaren να παρακαλάει την honda για συνεργασια και να τους σχεδιαζει κινητηρες αφου ηξεραν να φτιαξουν μονοι τους καλύτερους;όταν η τογιοτα επενδυε εκατομμυρια στο wrc στις αρχες του 90 και εστελνε τα αγωνιστικα ιαπωνια με ειδικο αεροπλανο για να στηθουν και να αποκτησουν γνωση κανενας στην ευρωπη δεν ειχε τα φραγκα να κανει το ιδιο... ποια τεχνολογία πήραν οι ιαπωνες; η τετραδιευθυνση της honda το συστημα fsi της Mitsubishi το sequencial turbo της mazda στο rx7 με 2 turbo που λειτουργουσαν το ενα χαμηλά και το άλλο ψηλά με βαλβίδα... ή μήπως τις 5 βαλβίδες ανα κυλινδρο της τογιοτα ή τα υδριβικά που χρόνια εξελίσουν οι ιάπωνες και ούτε στα περιοδικά δεν τα δείχνουν! Ολα αυτα τα χρησιμοποιει το χιτλερικο μπακαλομαγαζο vw group απατόμαι?"TSI 1.4"= fsi απο Mitsubishi Και η καινοτομία της βαλβιδας εναλλαγής... ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΠΩ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΟΤΙ ΤΡΑΒΑΕΙ Η ΨΥΧΗ ΣΑΣ!ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΩ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΣΥΧΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΜΟΥ ΕΜΠΝΕΕΙ ΜΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ...ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΕΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΚΟΦΤΗ!ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΙΟΛΑΣ! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 ωραια ακομα και κινητρα twincharger εβγαλε πρωτη η lancia , τι σχεση εχουν ολα αυτα με το σημερα? σημερα τι πουλαει η honda πχ? 1800αρη με 140 ασυγκρατητα που τρωει ξυλο απο 1400αρια ή το crz που ειναι ανεκδοτο ? η vw εστω και με τουρμπο εχει αυτοκινητα euro 4 με 130+ αλογα στο λιτρο και μπολικη ροπη και για τους κοφτες σου ξαναλεω, μην εισαι και τοσο βεβαιος.. μου μιλας για τετραδιευθυνση κτλ και στο τελευταιο civic εβγαλαν το multilink για ημιακαμπτο με τι δικαιολογια οτι θα εχει πιο μεγαλο χωρο αποσκευων.. καλα κανεις και χαιρεσαι το αμαξακι σου, αλλα θα θελα πολυ να ξερα με τι θα το αλλαζες σημερα οσο για τη παθητικη ασφαλεια, αστο γιατι οι ιαπωνες αργησαν πολυ να την ανακαλυψουν(το ιδιο και η vw για ευρωπαικη εταιρεια) .. και μην ξεχναμε τα toyota/lexus που κολλουσαν τα γκαζια τουλαχιστον στα vw οταν πατας φρενο κοβεται η παροχη βενζινης , για αυτο και δεν ειναι αρκετα hardcore για τους χεραδες που θελουν μυτη-τακουνι και τελος ας μην πιασουμε την ενεργητικη ασφαλεια , γιατι θα θυμηθω τα s2000 χωρις κανενα ηλεκτρονικο να κουρευονται σε πεζοδρομια (φταινε οι ασχετοι οδηγοι ελεγαν καποιοι.. ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nik324 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 "...άλλα μή μας ζαλίζεις τα φρύδια,προσπαθώντας να καλύψεις ψυχολογικά κενά/φοβίες σου".Σε συμπληρώνω γιατι έπιασες το μισό ζουμί της υπόθεσης.Η συγκεκριμένη πρόταση προς άπαντες, τόσο γιαπωνο-λάγνους όσο και γερμανόφιλους. Έχει καταντήσει αηδία (τουλάχιστον) και ειδικά στα φόρα αυτοκίνησης με τον κάθε λιπόψυχο, που εμμέσως πλήν σαφώς απαιτεί "έναν καλό λόγο" για το όχημά του.Θές για να τονωθεί ο εγωισμός;Θές γιατί προσπαθεί να δώσει νόημα στην απόφασή του να αγοράσει εκείνο έναντι του τάδε αυτοκινήτου;Θές γιατί δέν έχει τη νοητική επάρκεια και το στομάχι για να χωνέψει οτι μπορεί και να μήν έκανε την αγορά του αιώνα;Δε φακ!;Εγώ, λάθος;Ζαμέ! Οι κολακείες πάνε και έρχονται,όπως και τα πικρόχολα σχόλια για οτιδήποτε άλλο δέν ανήκει στο ίδιο "σταυλο", σε σημείο που αν έβαζες κορσέδες και πούπουλα στην εξίσωση, θα νομίζες οτι βρίσκεσαι σε κάποια βασιλική αυλή του 17ου αιώνα... Φευ...εδώ βγαίνει το μεταγενέστερο μοντέλο και άπαντες το θάβουν γιατί (α) αντικαθιστά το πλέον παρωχημένο δικό τους όχημα και (β) δέν μπορούν να το αγοράσουν. Ακόμα και αν είναι παρασάγγης καλύτερο,τόσο ποιοτικά όσο και τεχνολογικά, θα το βαφτίσουν άσχημο, θα το πετάξουν στην πυρά και δώσου πάλι οι φιλοφρονήσεις για το πόσο γαμηστερό αμάξι πήραν πρίν 5 χρόνια και μετράει ακόμα. Στον αντίποδα,οτιδήποτε άλλο πρέπει να σπάσει,πρέπει να κάψει λάδια ή βενζίνη,πρέπει να πετάξει καπάκι,πρέπει να έχει υποδεέστερες επιδόσεις.Υποκρισία και κομπλεξισμός στο φούλ! Καταραμένη φτώχεια,έχεις μια ευκαιρία...one shot που λένε στο Αμέρικα και μετά πάει,πέταξε το πουλάκι,το έκαψες το χαρτί σου.Η απόφαση αυτή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το είναι σου και το αμάξι γίνεται αμέσως προέκτασή σου.Όπως και να το δείς,τι να προσβάλουν την λαμαρίνα...τι να σε στολίζουν με επίθετα, είναι ένα και το αυτό.Ουσιαστικά δηλαδή δέν μιλάμε για το αμάξι του Μπάμπη,άλλα ...κρατηθήτε... για τον ίδιο ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΗ! Γενικά μιλώντας,χωρίς να απευθύνομαι σε κάποιον συγκεκριμένα...πόσο μαλάκας είσαι ρε φίλε "Μπάμπη"; Πραγματικά δέν μου κάνει καθόλου εντύπωση που, οι έχοντες την οικονομική ευχέρεια να αλλάζουν πολύ συχνά αμάξι, είναι τελείως ακομπλεξάριστοι πάνω στο συγκεκριμένο θέμα... Οπως ειδες κανεις δεν εδωσε σημασια στο ποστ σου... Αν δεν σ αρεσει μην μπαινεις και μην διαβαζεις... Παρε τα ψυχολογικα σου και κανε την απο εδω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 ωραια ακομα και κινητρα twincharger εβγαλε πρωτη η lancia , τι σχεση εχουν ολα αυτα με το σημερα? σημερα τι πουλαει η honda πχ? 1800αρη με 140 ασυγκρατητα που τρωει ξυλο απο 1400αρια ή το crz που ειναι ανεκδοτο ? η vw εστω και με τουρμπο εχει αυτοκινητα euro 4 με 130+ αλογα στο λιτρο και μπολικη ροπη και για τους κοφτες σου ξαναλεω, μην εισαι και τοσο βεβαιος.. μου μιλας για τετραδιευθυνση κτλ και στο τελευταιο civic εβγαλαν το multilink για ημιακαμπτο με τι δικαιολογια οτι θα εχει πιο μεγαλο χωρο αποσκευων.. καλα κανεις και χαιρεσαι το αμαξακι σου, αλλα θα θελα πολυ να ξερα με τι θα το αλλαζες σημερα οσο για τη παθητικη ασφαλεια, αστο γιατι οι ιαπωνες αργησαν πολυ να την ανακαλυψουν(το ιδιο και η vw για ευρωπαικη εταιρεια) .. και μην ξεχναμε τα toyota/lexus που κολλουσαν τα γκαζια τουλαχιστον στα vw οταν πατας φρενο κοβεται η παροχη βενζινης , για αυτο και δεν ειναι αρκετα hardcore για τους χεραδες που θελουν μυτη-τακουνι και τελος ας μην πιασουμε την ενεργητικη ασφαλεια , γιατι θα θυμηθω τα s2000 χωρις κανενα ηλεκτρονικο να κουρευονται σε πεζοδρομια (φταινε οι ασχετοι οδηγοι ελεγαν καποιοι.. ) το πρωτο S2000 ειχε μονο abs το δευτερο ειχε κι αλλα. παρ ολα αυτα την αισθηση του δε τη φτανει κανενα αλλο αμαξι... οπως επισης το GTR δε το φτανει κανενα αλλο αμαξι κι ας εχει 10πλασιο κοστος. γενικα το target group της ιαπωνιας πλεον ειναι τα μικρα οικονομικα και ανθεκτικα αυτοκινητα. η γερμανια πουλαει περισσοτερο high class Και μουρη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Milias-Vtec Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Θα θυμηθω τα s2000 χωρις κανενα ηλεκτρονικο να κουρευονται σε πεζοδρομια (φταινε οι ασχετοι οδηγοι ελεγαν καποιοι.. ) Όταν πρωτοβγήκε 96-97 είναι το βίντεο και αξίζει να το δεις για να καταλάβεις...Πραγματικά για αυτό το αυτοκίνητο όποιος μιλάει δεν ξέρει τίποτα...Το ζύγισμα του,ο απόλυτος F20C ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ (125ps το λίτρο) που ακόμα και η Mitsubishi παραδέχτηκε έχοντας βγάλει και αυτή διαμάντια όπως ο 4G63 http://www.youtube.com/watch?v=Nl5cFzcZ8YY 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Οπως ειδες κανεις δεν εδωσε σημασια στο ποστ σου... Αν δεν σ αρεσει μην μπαινεις και μην διαβαζεις... Παρε τα ψυχολογικα σου και κανε την απο εδω... Πώς μετράς της σημασία πάνω σε μια άποψη;Με "likes" ή με βλακώδης αντιπαραθέσεις; Αν πονάει τόσο πολύ η αλήθεια ή μέρος της, λάδι και βάλσαμο για το αναψοκοκκίνησμα. Και για να έχουμε καλό ρώτημα,πρίν παραθέσω την (ψυχολογικά διεστραμμένη) άποψή μου,γιατί τραβάγατε τις ηβικές σας τρίχες επι 5 σελίδες;Για την πλάκα;Σας αρέσει να την "λέτε" ο ένας στον άλλο όταν δέν έχετε κάτι καλύτερο να κάνετε; On that note,δέν είναι ανάγκη να γράψω κάτι σε ένα φόρα για να την σπάσω στους απανταχού καβαλημένους.Στο φανάρι κατεβάζω παράθυρο και σου δίνω στεγνά την χειρονομία της φιλίας. Αν 300 παραπάνω στροφές σας ολοκληρώνουν σάν ανθρώπους, θα φύγω (θα πάω άλλου!) επειδή ντρέπομαι που καταλαμβάνετε τον ίδιο χώρο με μένα, όχι επειδή παίζουν ψυχολογικά*. *βρήκαμε την καραμέλα όταν δέν παίζουν επιχειρήματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Milias-Vtec Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 θα φύγω (θα πάω άλλου!) επειδή ντρέπομαι που καταλαμβάνετε τον ίδιο χώρο με μένα, όχι επειδή παίζουν ψυχολογικά*. Πάρε ένα χοντάκι και εσύ να την λέμε στους γερμανούς!!!και στο κάτω κάτω τι σοι έλληνας είσαι αν δεν τους πείσουμε ότι δεν πρέπει να υποστηρίζουμε την παραγωγή τους γιατί μας έφεραν στην εξαθλίωση...Εγώ που δεν είχα ψυχολογικά φίλε μου,όταν βγαίνω με το αμάξι,έχω βάλει μια φώτο του Αδόλφου Χίτλερ στο μπροστά προφυλαχτήρα και αρχίζω τις 9αρες... Σ'αγαπάμε μην φύγεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Παρόλο που το "σεντόνι" μου (γιατί κάποιοι αρέσκονται να απαντούν μονολεκτικά) δέν απευθυνόταν σε συγκεκριμένα άτομα, βλέπω οτι τράβηξε την προσοχή (3/3 btw) όσων ξεκατινιάζονταν στο 70% του νήματος.Και αφού τα βέλη μου δέν κατευθύνονταν κάπου συγκεκριμένα,πέραν του hint γιαπωνολαγνος/γερμανόφιλος,κάποιοι θίχτηκαν.Μήπως,λέω μήπως υποσυνείδητα αισθανθήκατε κάποια μορφή απειλής;Απολαυστικότατοι είστε.Το degrade της νεοελληνικής κοινωνίας και τα ψύγματα κομλεξισμού του παρελθόντος κάνουν πάρτυ-σούπα. Btw είχα Honda και το πούλησα.Προφανώς δέν έκανες τον κόπο να διαβάζεις το μήνυμά μου,όπως φαντάζομαι και οι υπόλοιποι αρκεστήκατε στο να κρατήσετε συγκεκριμένα τμήματα για να καταλήξετε σε ασφαλή συμπεράσματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Milias-Vtec Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Btw είχα Honda και το πούλησα. Και μου μιλάς ρε καθήκι και τώρα τι έχεις κανα γκολφ;έλα ποιος σε βάλε αποτελειωσέ με δεν αντέχω άλλο... Τώρα και εσύ παραφέρεσαι τι προσβλήθηκες;μια παρέα είμαστε που στο κάτω κάτω δεν έχουμε και τίποτα να χωρίσουμε! Εμένα δεν με πειράζει που τα χώσες,εμένα με πειράζει που σου βγαίνει σε κακία,αντιμετώπισέ το αλλιώς!με ένα τσαγάκι ίσως λεωφόρο βουλιαγμένης; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δώσε βάση στις κλασικές γραμμές και στην ποιότητα του χρώματος...Γερμανικό θα είναι... Για την κοπελιά μιλάω έτσι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Όταν πρωτοβγήκε 96-97 είναι το βίντεο και αξίζει να το δεις για να καταλάβεις...Πραγματικά για αυτό το αυτοκίνητο όποιος μιλάει δεν ξέρει τίποτα...Το ζύγισμα του,ο απόλυτος F20C ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ (125ps το λίτρο) που ακόμα και η Mitsubishi παραδέχτηκε έχοντας βγάλει και αυτή διαμάντια όπως ο 4G63 αμα εχει 125 αλογα στο λιτρο , τοτε το δικο μου εχει 150.. σπουδαιος κινητηρας για ατμοσφαιρα, απλα ειναι ατμοσφαιρα.. και δεν υπαρχει καμια συγκριση με τα τουρμπο της mitshubishi (αληθεια αυτα καθε ποτε θελουν αλλαγη λαδιων ? ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Αστο ρε qsis.Άστο να χαρείς! Πραγματικά δέν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που φανατίζεστε. Φανατισμός για τις ομάδες, φανατισμός για τα αυτοκίνητα, φανατισμός ακόμα και για τα ζώα!Τόσο μικροί και ασήμαντοι αισθανόμαστε αν δέν ανήκουμε σε μια “κάστα”;Τόσο μικρή ιδέα έχουμε για τον εαυτό μας, που δέν μπορούμε να σταθούμε μονοι μας,ώς αυτοί που πραγματικά είμαστε,χωρίς διακριτικά, αλατοπίπερα και λοιπές φανφάρες για να κοσμούν την προσωπικότητά μας;So much for the Greek μαγκιά... Κρίμα ρε μάγκες,πραγματικά κρίμα γιατί αξίζουμε κάτι παραπάνω. Τώρα για το άν βγάζω κακία,είναι διοτι δόθηκαν δικαιώματα στο να γίνει κάτι τέτοιο.Δέν δηλώνω μητέρα Τερέζα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα