Προς το περιεχόμενο

ιαπωνια και κορεα vs ευρωπης....


orion1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing

 

Διάβασε στο history, αλφιστι μου τα παν και μένα (που περηφανεύονται ότι ανακάλυψαν τα πάντα ) , δεν έχω εμβαθύνει

 

Των χονταιων έχει μια βασική διαφορά σε σχέση με των Ιταλών (αρα μιλάμε για εξέλιξη και οχι κάτι από το μηδέν )

 

Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 387
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα Κορεάτικα, και ειδικά Hyundai-Kia, για μενα, δεν θα αργήσουν να γίνουν κορυφή.

 

http://www.thetrutha...t_careers-html/

 

Κι εδώ, θα ήθελα να επισημάνω ένα βασικότατο πράγμα: μια καταξιωμένη μάρκα, που θεωρεί δεδομένο ότι πουλάει, πιστεύω ότι θα κάνει πολύ λιγότερα για να κερδίσει-πείσει-κρατήσει έναν αγοραστή ή ιδιοκτήτη. Αν μου βρείτε σε τι ακριβώς υστερεί το νεό i30 σε σχέση με ένα premium γερμανικό της ίδιας κατηγορίας, θα χαρώ να το συζητήσουμε. Εμένα, πάντως, σίγουρα, είναι το επόμενό μου αυτοκίνητο όταν και αν μπορέσω να το αποκτήσω.

 

Και όχι, δεν είναι φυσιολογικό ένα καινούργιο αυτοκίνητο να καίει λάδια. Όπως και να το κάνουμε. Κι αφού τα γερμανικά είναι τόσο αξιόπιστα, γιατί δεν τους δίνουν πχ μια 5ετή εγγύηση (εξαιρόντας την Opel που έχει μεγάλη εγγύηση);

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μου βρείτε σε τι ακριβώς υστερεί το νεό i30 σε σχέση με ένα premium γερμανικό της ίδιας κατηγορίας, θα χαρώ να το συζητήσουμε.

 

Και όχι, δεν είναι φυσιολογικό ένα καινούργιο αυτοκίνητο να καίει λάδια. Όπως και να το κάνουμε.

 

 

Premium γερμανικά στην κατηγορία του είναι τα A3, A-Class και 1 series. Ελπίζω να μην εννοείς αυτά.

 

Φυσικά και είναι. Ανάλογα με το αυτοκίνητο πάει αυτό. Όπως καίει και το RX8 και το Civic Type-R και το Evo και το S2000.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Premium γερμανικά στην κατηγορία του είναι τα A3, A-Class και 1 series. Ελπίζω να μην εννοείς αυτά.

 

Φυσικά και είναι. Ανάλογα με το αυτοκίνητο πάει αυτό. Όπως καίει και το RX8 και το Civic Type-R και το Evo και το S2000.

 

 

Γιατί, το Golf δεν θεωρείται premium; Εν πάσει περιπτώσει, επειδή κι εγώ ήμουν δύσπιστος αν τύχει και περάσεις από αντιπροσωπεία της Hyundai μπες σε ένα i30 και στείλε μου pm αν θέλεις. Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό και δεν υστερεί πουθενά. Εγώ προσωπικά έπαθα πλάκα. Και όχι δεν δουλεύω στη Hyundai :-) .

 

Τα RX8, S2000 και λοιπά, τι σχέση θα μπορούσαν να έχουν με ένα μικρομεσαίο ή μεσαίο αυτοκίνητο σε ότι αφορά στα λάδια;

 

Για μενα φυσιολογικό είναι ένα καινούργιο αυτοκίνητο να συντηρείται όπως προβλέπει το εργοστάσιο και να μη χρειάζεται ΤΙΠΟΤΑ μέχρι την επόμενη προγραμματισμένη συντήρηση, ειδικά τα πρώτα 2-3 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Golf όχι. Άντε στην καλύτερη να το πούμε near premium.

Το Civic Type-R και το Evo πάντως μικρομεσαία είναι αν και δεν είδα να αναφέρεις κατηγορίες. Απλά μίλησες για καινούρια αυτοκίνητα.

 

 

Χωρίς να το έχω οδηγήσει το i30 υστερεί ήδη σε κινητήρες. Για κάποιον που θέλει κάποια άλογα παραπάνω δεν έχει τίποτα. Το προηγούμενο υστερούσε και σε συμπεριφορά στο δρόμο. Το τωρινό θα δείξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Golf όχι. Άντε στην καλύτερη να το πούμε near premium.

Το Civic Type-R και το Evo πάντως μικρομεσαία είναι αν και δεν είδα να αναφέρεις κατηγορίες. Απλά μίλησες για καινούρια αυτοκίνητα.

 

 

Χωρίς να το έχω οδηγήσει το i30 υστερεί ήδη σε κινητήρες. Για κάποιον που θέλει κάποια άλογα παραπάνω δεν έχει τίποτα. Το προηγούμενο υστερούσε και σε συμπεριφορά στο δρόμο. Το τωρινό θα δείξει.

 

 

Δηλαδή, πιστεύεις ότι ένα 1.6 diesel με 128 ίππους θα είναι αργό; Το βγάζει και με 1.8 αλλά δεν εισάγεται. Τέλος πάντων, απόψεις είναι αυτές και είναι όλες σεβαστές. Πάντως, στη δική μου περίπτωση, με οικογένεια, πολλά χιλιόμετρα, συχνά σέρβις λόγω των χιλιομέτρων και ένα κάρο έξοδα, δεν κοιτάω μόνο τους ίππους. Κοιτάω πρώτα να μου αρέσει το αυτοκίνητο και μετά ρωτάω και παίρνω γραπτώς το κόστος σέρβις και κάποιων βασικών ανταλλακτικών. Γιατί δεν την ξαναπατάω να πληρώσω 118 ευρώ για λάδια και φίλτρο. Μου φαίνεται υπερβολικό. Και επειδή έχει τύχει να αλλάξω αρκετά αυτοκίνητα, τα μόνα που με έχουν καλύψει χωρίς να ιδρώνει η τσέπη μου είναι τα Κορεατο-ιαπωνικά, μετά από πολύ τρέξιμο με γερμανοιταλικά, αν και ακούω ότι η Fiat έχει στρώσει πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφέρω τους κινητήρες από άποψη γκάμας και δεν εξετάζω αν θα είναι αργό ή γρήγορο.

Δες για παράδειγμα πόσες επιλογές έχει το Golf, το Focus ή η C4 και δες πόσες έχει το i30. Σε αυτό βέβαια φταίει και ο εισαγωγέας αλλά και η κατάσταση στη χώρα μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Golf όχι. Άντε στην καλύτερη να το πούμε near premium.

Το Civic Type-R και το Evo πάντως μικρομεσαία είναι αν και δεν είδα να αναφέρεις κατηγορίες. Απλά μίλησες για καινούρια αυτοκίνητα.

 

 

Χωρίς να το έχω οδηγήσει το i30 υστερεί ήδη σε κινητήρες. Για κάποιον που θέλει κάποια άλογα παραπάνω δεν έχει τίποτα. Το προηγούμενο υστερούσε και σε συμπεριφορά στο δρόμο. Το τωρινό θα δείξει.

πλεον στην ελλαδα οτιδηποτε πανω απο 15.000 ευρω θεωρειται premium ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ευρωπη και συγκεκριμενα το group VW αλλα και αλλοι γερμανοι θα υπερτερει παντα σε ενα θεμα, στην αισθηση ποιοτητας και στιβαροτητας που δινει ενα αμαξι τους. Ειτε ειναι τα πλαστικα, ειτε οι φλαντζες στις πορτες (το γκολφ εχει 3!), ειτε η σοβαρη σχεδιαση, σου αφηνει παντα μια ικανοποιηση που δυσκολα βρισκεις σε αλλο αμαξι. Αυτο θελει ο ευρωπαιος αγοραστης και ποιο συγκεκριμενα οι Γερμανος, αυτο προσφερουν.

 

Το θεμα της πτωσης ποιοτητας ωφειλεται στους υποκατασκευαστες που πλεων παραγουν μεγαλο κομματι του αυτοκινητου και σε αυτους δυσκολα θα επεμβει η εταιρια.

8 χρονια με το golf, απολαμβανω την ποιοτητα του αλλα ποτε δεν θα περιμενα απο ενα τετοιο αυτοκινητο να σπανε τα πιαστρακια των αεραγωγων ή να τριζει το ρουλεμαν του συμπλεκτη. Οταν δεν παραγεις ολο το αυτοκινητο in house τοτε αργα η γρηγορα θα εχεις τετοια προβληματα και δεν νομιζω οι γιαπωνες να μην αντιμετωπιζουν ιδια θεματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....8 χρονια με το golf, απολαμβανω την ποιοτητα του αλλα ποτε δεν θα περιμενα απο ενα τετοιο αυτοκινητο να σπανε τα πιαστρακια των αεραγωγων ή να τριζει το ρουλεμαν του συμπλεκτη.....

:rolleyes: Θα ελεγα τιποτα βαρυ,αλλα θα παμε φουλ για μπαν :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:rolleyes: Θα ελεγα τιποτα βαρυ,αλλα θα παμε φουλ για μπαν :rolleyes:

 

Μην συγχέεις την ποιοτητα καποιον υλικων με την αξιοπιστια καποιων αλλων. Απο την μια τα πλαστικα που εχει το ταμπλο δεν θα τα βρεις αλλου, απο την αλλη τους ξεφυγε ενα σημειο και την πληρωνουμε εμεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαινεις οτι το "ποιοτητα των πλαστικων που δεν θα βρω αλλου" ερχεται σε αντιθεση με τα πιαστρακια των αεραγωγων που σπανε,ετσι;Τι παει να πει τους ξεφυγε;Πλαστικα του ταμπλο δεν ειναι και αυτα;Δηλαδη ντε και καλα να τους δικαιολογησουμε;

 

Το ρουλεμαν του συμπλεκτη τους ξεφυγε και αυτο ετσι;Χαλαλι αφου απολαμβανεις την ποιτητα των πλαστικων με τα πιαστρακια να κρεμονται.Τι ωραια εικονα,παω να σπασω τα πιαστρακια στο αξεντ για να λεω οτι πλησιαζω το ταμπλο του golf..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...