Προς το περιεχόμενο

ιαπωνια και κορεα vs ευρωπης....


orion1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω λεω "κυριως" εσυ λες "μονο".Συνεννοηση κουκουρουκου μανταλακια.

 

Ωστε δεν καει ε;Μαλιστα σου ευχομαι ποτε να μην σου καψει.

Ο καιρος ομως και τα χιλιομετρα θα τα δειξουν ολα.Ποσα χιλιομετρα εχεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν ειναι vtec τι να το κανεις φιλε μου...δεν του φερεσαι ασχημα για αυτο δεν βγαζει προβλημα...μακαρι να μπορουσες να στροφαρεις ανω των 6χιλιαδων στροφων χωρις να ανησυχεις για τα εμβολα μην βγουν απο το καπακι και χορευουν καλαματιανα και τσαμικα,οταν η χοντα εβγαζε ατμοσφαιρα 1,6 160αλογα αυτοι εβγαζαν μαζικη παραγωγη 8βαλβιδα 85αλογα ρεεεε περιπτεραδες δεν λεω εχετε ωραια ποιοτητα και γαρνιτουρα αλλα απο μοτερ εισαστε αρχαριοι...φερτε καυτο νερο και φακελακια να κερασουμε..

 

ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΛΕΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΠΤ,ΚΟΦΤΕ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΡΕ ΑΝΑΚΟΝΤΕΣ παπαπαπαπα τι ειναι αυτο το πραγμα ρε...απο σας ζουνε τα συνεργεια ρε καταλαβε το!μαγκια δεν ειναι να την βγαζεις με ενα γερμανικο αμαξι για πεντε χρονια και να το αλλαζεις....να σας δω να το κρατατε χρονια εκει ειναι η μαγκια....να ξυλωνεται ολο,,,,

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν ειναι vtec τι να το κανεις φιλε μου...δεν του φερεσαι ασχημα για αυτο δεν βγαζει προβλημα...μακαρι να μπορουσες να στροφαρεις ανω των 6χιλιαδων στροφων χωρις να ανησυχεις για τα εμβολα μην βγουν απο το καπακι και χορευουν καλαματιανα και τσαμικα,οταν η χοντα εβγαζε ατμοσφαιρα 1,6 160αλογα αυτοι εβγαζαν μαζικη παραγωγη 8βαλβιδα 85αλογα ρεεεε περιπτεραδες δεν λεω εχετε ωραια ποιοτητα και γαρνιτουρα αλλα απο μοτερ εισαστε αρχαριοι...φερτε καυτο νερο και φακελακια να κερασουμε..

 

ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΛΕΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΠΤ,ΚΟΦΤΕ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΡΕ ΑΝΑΚΟΝΤΕΣ παπαπαπαπα τι ειναι αυτο το πραγμα ρε...απο σας ζουνε τα συνεργεια ρε καταλαβε το!μαγκια δεν ειναι να την βγαζεις με ενα γερμανικο αμαξι για πεντε χρονια και να το αλλαζεις....να σας δω να το κρατατε χρονια εκει ειναι η μαγκια....να ξυλωνεται ολο,,,,

εγω που στροφαρω συνεχεια πανω απο 6000 σαλ εδω και 5 χρονια επρεπε να το χα παρει στο χερι..

εγω σου λεω οτι το δικο μου εχει παθει μικροπραγματα , εσυ κοψε τα φιδια γιατι με αυτο που χεις φτιαξει εισαι κολλητος με το συνεργειατζη σου

 

ΥΓ επισης wankel και vtec ηταν ευρωπαικες αρχικα εφευρεσεις (γερμανικη και ιταλικη αντιστοιχα) τις οποιες απλα αγορασαν και εξελιξαν οι ιαπωνες, οι οποιοι πλεον εχουν επιστρεψει στην ανυπαρξια τους με τα υβριδικα..

δε θα περηφανευοσουν για το vtec αν δεν ηταν βλακες στη fiat και το πουλουσαν ως κατι ασημαντο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν ειναι vtec τι να το κανεις φιλε μου...δεν του φερεσαι ασχημα για αυτο δεν βγαζει προβλημα...μακαρι να μπορουσες να στροφαρεις ανω των 6χιλιαδων στροφων χωρις να ανησυχεις για τα εμβολα μην βγουν απο το καπακι και χορευουν καλαματιανα και τσαμικα,οταν η χοντα εβγαζε ατμοσφαιρα 1,6 160αλογα αυτοι εβγαζαν μαζικη παραγωγη 8βαλβιδα 85αλογα ρεεεε περιπτεραδες δεν λεω εχετε ωραια ποιοτητα και γαρνιτουρα αλλα απο μοτερ εισαστε αρχαριοι...φερτε καυτο νερο και φακελακια να κερασουμε..

 

ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΛΕΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΠΤ,ΚΟΦΤΕ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΡΕ ΑΝΑΚΟΝΤΕΣ παπαπαπαπα τι ειναι αυτο το πραγμα ρε...απο σας ζουνε τα συνεργεια ρε καταλαβε το!μαγκια δεν ειναι να την βγαζεις με ενα γερμανικο αμαξι για πεντε χρονια και να το αλλαζεις....να σας δω να το κρατατε χρονια εκει ειναι η μαγκια....να ξυλωνεται ολο,,,,

 

 

Τι σημασία έχει πριν χρόνια τι γινόταν;

Αν θες τώρα να πας να πάρεις ένα γρήγορο αυτοκίνητο ποιο Honda μπορείς να αγοράσεις εκτός από κανένα στοκαρισμένο Type-R(μιας και σταμάτησε η παραγωγή του για Ευρώπη).

 

Επίσης αν το αγοράζαμε βάση ιστορίας θα έπρεπε όλοι να έχουμε Alfa Romeo, Fiat και Mercedes μιας και όταν αυτοί έβγαζαν αυτοκίνητα οι Ιάπωνες έκαναν αντιγραφή.

 

 

Εν τω μεταξύ αναγκάζομαι να "στηρίξω" τους γερμανούς ενώ έχω ιταλικό και θέλω να αγοράσω γιαπωνέζικο. :wacko:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω λεω "κυριως" εσυ λες "μονο".Συνεννοηση κουκουρουκου μανταλακια.

 

Ωστε δεν καει ε;Μαλιστα σου ευχομαι ποτε να μην σου καψει.

Ο καιρος ομως και τα χιλιομετρα θα τα δειξουν ολα.Ποσα χιλιομετρα εχεις;

Τρελες γενικευσεις αυτες, δηλαδη επειδη σε καποιους εχει καψει , πρεπει να καινε σε ολους?

50.000 εχω και τα λαδια που ειχα κρατησει για συμπληρωμα πλεον τα πεταξα γιατι θα ειχαν χαλασει

Με λαδια ειχαν θεμα παλιοτεροι fsi, οχι οι tsi.

 

Αν δεν ειναι vtec τι να το κανεις φιλε μου...δεν του φερεσαι ασχημα για αυτο δεν βγαζει προβλημα...μακαρι να μπορουσες να στροφαρεις ανω των 6χιλιαδων στροφων χωρις να ανησυχεις για τα εμβολα μην βγουν απο το καπακι και χορευουν καλαματιανα και τσαμικα,οταν η χοντα εβγαζε ατμοσφαιρα 1,6 160αλογα αυτοι εβγαζαν μαζικη παραγωγη 8βαλβιδα 85αλογα ρεεεε περιπτεραδες δεν λεω εχετε ωραια ποιοτητα και γαρνιτουρα αλλα απο μοτερ εισαστε αρχαριοι...φερτε καυτο νερο και φακελακια να κερασουμε..

 

ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΛΕΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΠΤ,ΚΟΦΤΕ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΡΕ ΑΝΑΚΟΝΤΕΣ παπαπαπαπα τι ειναι αυτο το πραγμα ρε...απο σας ζουνε τα συνεργεια ρε καταλαβε το!μαγκια δεν ειναι να την βγαζεις με ενα γερμανικο αμαξι για πεντε χρονια και να το αλλαζεις....να σας δω να το κρατατε χρονια εκει ειναι η μαγκια....να ξυλωνεται ολο,,,,

 

Τι να το κανω το vtec και το στροφαρισμα στις 100000000 στροφες οταν εχω στις 3000 στροφες περισοτερη δυναμη και ροπη απο οτι ο vtec στους κοφτες. Εχεις οδηγησει ποτε turbo? Αν οδηγησεις δεν ξαναπας ποτε πισω σε ατμοσφαιρα.

 

Εβγαλε η honda τρομερα moter με 1600 και 160 αλογα καποτε, αλλα σημερα που ΟΛΟΙ οι υπολοιποι εχουν ανακαλυψει το turbo τι ακριβως βγαζει?

 

Ναι ρε φιλε σιγουρα ολοι ψεματα λενε οτι δεν εχουν παθει τιποτα, ειχα και polo του 91 με απειρα χιλιομετρα χωρις να εχει βγαλει το παραμικρο, αλλα δεν κανω τις γενικευσεις 12χρονου οτι επειδη δεν επαθε τιποτα ολα τα γερμανικα δεν παθαινουν τιποτα.

 

Μπας και σε εχει τσαγιασει κανας παππους με tsi και γιαυτο τοσο μισος?

 

Αφιερωμενες οι φοτο

images?q=tbn:ANd9GcS1PHgZejktE341-llbG7cKcslG8YAfAnI3HhLyZAnEHwl1dTFu&t=1

physicslabvtec.jpg%3Fw%3D450

vtec-just-kicked-in-yo.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η honda επαψε να βγαζει (και θα συνεχισει ) πολυστροφους κινητηρες λογω ρυπων για αυτο καταργηθηκε ο κινητηρας του s2k και παρεμεινε μονο ο πιο συγχρονος του ταπερ

 

για αυτο και η bmw πηγε στο turbo (+ και για τα τσαγια που ετρωγε απο vag και λοιπους τουρμπατους)

 

το τουρμπο ειναι ο πιο φθηνος τροπος για επιδοσεις (απο αποψη εξελιξης/παραγωγης) και αρκετα οικονομικος στην οδηγηση, αφου μειωνονται τα κυβικα και το στροφαρισμα

(αν συγκρινουμε με μεγαλυτερων κυβικων αυτοκινητα, οχι 1.4 ατμο vs 1.4 turbo)

επιση συνεπαγεται και μειωμενους ρυπους με τον πιο φθηνο τροπο για το πολυποθητο euro 5

δεν τα εβαλαν δηλαδη επειδη μας αγαπανε και θελουν να μας δωσουν φθηνα γκαζια , αλλα λογω του ανταγωνισμου και των περιορισμων που επιβαλλει η ΕΕ

ενα αυτοκινητο με κινητηρα τυπου s2000 αυτη τη στιγμη δε θα θεωρουταν αρκετα "πρασινο" για να μπει στη παραγωγη

 

πολυστροφα μοτερ πλεον θα υπαρχουν μονο σε "ειδικες" κατασκευες πολλων ευρω και πολλων κυβικων (ακομα και το vag σε rs5 , ρ8 δε βαζει τουρμπο , γιατι η ατμοσφαιρα εχει πιο γραμμικη λειτουργια και ειναι καλυτερη, αλλα ακαταλληλη για μικρους κυβισμους στα συγχρονα βαρια αυτοκινητα που θελουν ροπη )

και αυτα θα υπαρχουν εφοσον οι εταιρειες που τα βγαζουν ανηκουν σε καποια group οπου υπαρχουν ενα σωρο μικρα τουρμπακια ή υβριδικα ή diesel για να κρατανε το συνολικο μεσο ορο του CO2 (γιατι δυστυχως αυτο λανθασμενα θεωρειται ρυπος) χαμηλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτα τα τοπικ πρεπει να διαβαζει ο mikeius, καθεται και χαλαει φαια ουσια να πει για τις γυναικες και τα εντεχνα. Εδω εχει ζουμι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα ρε πατε καλα;Καθετε και σας τρολαρει ο αλλος και εσεις του απαντατε ολο το απογευμα.Το εχετε παρει χαμπαρι οτι στην τελευταια σελιδα μονοι σας μιλατε μονοι σας απαντατε;Ειχαμε παει βολτα με το ποδηλατο και λεω "δεν μπαινω insomnia να δω αν απαντησε κανεις στο θεματακι με τα αυτοκινητα;" και βλεπω ολα αυτα τα κατεβατα.Μιλαμε ριξαμε πολυ γελιο εκει που ειχαμε σταματησει για διαλειμμα.

 

 

Επισης πιστεψατε οτι το δευτερο βιντεο που ποσταρε ειναι απο το δικο του civic;Λετε να πηρε το οικογενειακο και να το εκανε να πηγαινει κομματια; :P Περιμενα πιο εξυπνα ατομακια εδω μεσα,τεσπα......Το πρωτο βιντεο παντως ειναι απο το δικο του.

 

 

Επισης να απαντησω λιγο προχειρα γιατι ειμαι κομματια.

 

Αφου εσας δεν σας νοιαζει η ιστορια τοτε τι σας αφορα ποιος εφτιαξε το vtec και τους wankel πρωτος;Ακυρωνεστε μεταξυ σας η vagεληδες,πρεπει να συνενοηστε να τα λετε καλυτερα αλλη φορα.

 

 

Επισης εγω εχω οδηγησει τουρμπο.ΝΑΙ στην αρχη παθαινεις ενα σοκ απο το τραβηγμα,αλλα.......υπαρχει ενα μεγαλο αλλα.Μολις δεις τον δεικτη της βενζινας να πεφτει ερχετε το πρωτο σοκ.Μετα σου λεει το τουρμπακι ωππ που πας μαγκα θελω κρυωμα.Πριν ξεκινησεις σου λεει:ωπππ μαγκακο που πας χωρις να ζεσταθω πρωτα.Σε καποια χιλιομετρα σου λεει επππ μαγκα θελω ανακατασκευη.Οποτε ναι καταφερα και γυρισα στην ατμοσφαιρα χωρις να μου λειψει το τουρμπο..... :confused:

 

 

Εν τω μεταξύ αναγκάζομαι να "στηρίξω" τους γερμανούς ενώ έχω ιταλικό και θέλω να αγοράσω γιαπωνέζικο. :wacko:

:lol:

 

 

 

ΥΓ.Ευχαριστουμε για το γελιο που μας χαρισατε στην ομορφη κατα τα αλλα βολτιτσα με τα ποδηλατα μας.Τουλαχιστον αυτα τα αμοιρα δεν ζητανε τιποτα.Ουτε σπασμενες αλυσιδες,ουτε καμενο λαδακι :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλους τους νοιάζει η ιστορία , αλλά η Ιαπωνία δεν έχει κάποια φοβερή ιστορία..

(Όπως και η Audi εδώ που τα λέμε , άσχετα το τι προσπαθεί να μας πείσει και άσχετα αν τις πρόσφατες 10ετιες έκανε γιγάντια άλματα )

 

Σου λέω μη μου συγκρίνεις σε κατανάλωση ψόφια ατμοσφαιρικά ιδίων κυβικών , αλλά κάτι αναλόγων επιδόσεων τουλάχιστον

 

Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εμενα το λες για την ιστορια;Στους φιλους σου του βαγγεληδες πες το απο πανω.Ο ενας λεει οτι ΚΑΠΟΤΕ η χοντα εβγαλε 160 αλογα και ο αλλος λεει τι σημασια εχει τι ειχε γινει καποια χρονια πριν.Μετα εσυ λες οτι η ευρωπη εβγαλε τα βανκελ και τα βτεκ πρωτη.Βρειτε τα πρωτα μεταξυ σας και ξαναμιλαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά πιο πολύ τα είπα αυτά επειδή είδα την υπογραφή του τύπου που λες ότι μας τρολλαρει , απλά επειδή θεωρούνται "βασικά" ιαπωνικά επιτεύγματα αναφέρω ότι άλλοι τα ανακάλυψαν και οι Ιάπωνες ασχολήθηκαν στη συνέχεια μαζί τους και τα εξέλιξαν

 

Όπως επίσης και το dsg είναι της Borg Warner , οχι της vw όπως νομίζουν πολλοί

 

Εγώ δε τα βρίσκω με κανένα , τελευταία φορά που έγραψα σε άλλο φόρουμ που γράφω κυρίως στο κομμάτι των αυτοκίνητων τσακώθηκα με Βαγγέλη γιατί έλεγα (και το πιστεύω γιατί έχω λόγους ) ότι τα μικρά 7αρια dsg ειναι γτπ και αναξιόπιστα

 

Απλά σε κάποια άλλα θέματα επικρατεί μια υπερβολή για κάποιους λάθος λόγους και τα λάδια είναι μια τέτοια περίπτωση

 

Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο εξαδελφος απο ενα σημειο και μετα σας τρολαρει.Οτι εχει μανια με τα χοντακια ειναι αληθεια,για αυτο και η υπογραφη του.Προσωπικα ουτε εγω γνωριζα οτι το vtec ειναι ευρωπαικη πατεντα.Αληθεια κανενα λινκ μπορω να εχω; :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...