Προς το περιεχόμενο

ιαπωνια και κορεα vs ευρωπης....


orion1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καμια σχεση, γιατι η αμα χαλασει η καδενα χανεις ευρω, ενω με κολλημενο γκαζι πας στα θυμαρακια (οπως πηγε κοσμος με τα κολλημενα γκαζια της toyota)

 

ειναι ξεφτιλα το οτι με το φρενο δε κοβεται η παροχη βενζινης, οπως συμβαινει στα vag εδω και παρα πολλα χρονια , αλλα οι hardcore ιαπωνες θελουν να μπορουν να κανουν και μυτη τακουνι :rolleyes:

 

 

η καδενα αμα χαλαρωσει μπορει να σου κανει μεγαλη ζημια και εννοειται οτι και αυτη καποια στιγμη φθειρεται

 

ειναι γενικα προτιμοτερο ενα αυτοκινητο να εχει ιμαντα και ευτυχως η vw δεν εβαλε σε ολους τους κινητηρες της καδενα

 

 

βεβαια αμα εισαι λιγο Tragic το πας και αλλου.αμα κοπει η καδενα το μοτερ συνεχιζει να δουλευει ανελεξεγκτο. με αποτελεσμα να ρουφηξει απο 1-16 βαλβιδες και να σπασει το μοτερ,και αμα ειναι μικρο το αμαξι οπως ειναι ολα τα καινουργια ειναι πολυ κοντα στα ποδια σου.σου σπρωχνει ολα τα πεταλια απο την πιεση σου κοβει τα ποδια ..χαχαχαχαχα

εμα τι να λεμε τωρα.

εαν ειναι να τυχει θα τυχει..

 

P.s Μην ξεχναμε οτι οτιδηποτε εχει καδενα δεν χρειαζεται "service". στον τομεα καδενας λουρι κλπ.

και εκει που λες τα εχω ακουσει ολα στην ζωη μου.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως μιας και το συζητουσα χθες με ατομα που εχουν (σοβαρες ) μηχανολογικες γνωσεις η καδενα γενικα υποτιθεται οτι δε χαλαει , ουτε αναμενεται να χαλασει για αυτο και θεωρειται πιο αξιοπιστη λυση

 

ομως οντως αν κοπει θα σου κανει μεγαλη ζημια , αν χαλαρωσει θα σου κανει επισης ζημια μετα απο καποιο καιρο

 

ο ιμαντας απο την αλλη ειναι αυτορυθμιζομενος και ακομα και αν δεν τον αλλαξεις εγκαιρως και κοπει , απλα θα κανεις στην ακρη θα σε πανε στο συνεργειο και θα στον αλλαξουν , δε προκειται να παθεις καποια επιπλεον ζημια

 

οποτε απο αυτη την αποψη ειναι προτιμοτερος ακομα και αν ειναι ενα επιπλεον εξοδο καθε 90.000 χλμ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μίλησες χτες με άτομα που έχουν (σοβαρές) μηχανολογικές γνώσεις, και σου είπαν οτι αν κοπεί ο ιμάντας δεν παθαίνεις τίποτα?

Ποιοι είναι αυτοί οι γκουρού της μηχανολογίας?

Πες στους πανεπιστήμονες, οτι αν (ΑΝ λέω) είσαι τυχερός και σου σπάσει ο ιμάντας οταν περιμένεις σε κανα φανάρι με νεκρά, παίζει να την γλυτώσεις χωρίς πολλά πολλά. Αν είσαι με ταχύτητα εν κινήσει τότε πας τουλάχιστον για αντικατάσταση των βαλβίδων που θα στραβώσεις (το οποίο δεν είναι και λίγη δουλειά), αν είσαι άτυχος πας και για κάποια άλλα.

Γενικότερα, η καδένα και ο ιμάντας κάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια δουλειά σε ένα μοτέρ. Η καδένα (θεωρητικά) είναι ποιο ανθεκτική και θα ζήσει περισσότερα χρόνια (και όχι για πάντα όπως πιστεύουν κάποιοι - με τον καιρό κάνουν μπόσικα), και ο ιμάντας ο λαστιχένιος ποιο αθόρυβος (αλλά πρέπει συνήθως να αλλάζεται προληπτικά κάθε 4-5 χρόνια ή στα 100Κ συνήθως).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εσυ πως το εξηγεις να υπαρχουν αυτοκινητα με 200Κ(και 15++ χρονια) και ο ιμαντας να μην εχει αλλαχτει ποτε??

 

ενταξει σε αυτη τη περιπτωση ειναι θεμα τυχης οτι αντεξε

 

 

@timour

 

λογικα εχεις δικιο , δεν ειναι και πολυ λογικο να μην παθουν τιποτα τουλαχιστον οι βαλβιδες , οπως και να χει εγω τους αλλαζω οταν πρεπει , δε νομιζω οτι κινδυνευει κανεις αν κανει τα προβλεπομενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει αυτοκινητο αν εχει προβλημα στην καδενα με κατω απο 150 χιλιαδες χιλιομετρα και ΑΝ υπαρχει θα ειναι σπανιο γεγονος

O ιμαντας αν σπασει και εισια στο δρομο την εκατσες,θες καινουργιο κινητηρα γιαιτ η επισκευη του θα σου κοστισει το ιδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει αυτοκινητο αν εχει προβλημα στην καδενα με κατω απο 150 χιλιαδες χιλιομετρα και ΑΝ υπαρχει θα ειναι σπανιο γεγονος

 

Peugeot 207 1.6T (με το σαβουρογερμανικό μοτέρ) αντικατάσταση καδένας στα 40Κ λόγω οτι έκανε μπόσικα. Έχω και το χαρτί της Lion αν θες.

Επίσης golf tsi φίλου (με επίσης σαβουρογερμανικό μοτέρ) αλλαγή καδένας (λόγω οτι είχε μπόσικα) στα 60Κ περίπου.

Οπότε καθόλου σπάνιο δεν θα το έλεγα. Ούτε και συνήθες βέβαια...

 

 

@timour

 

λογικα εχεις δικιο , δεν ειναι και πολυ λογικο να μην παθουν τιποτα τουλαχιστον οι βαλβιδες , οπως και να χει εγω τους αλλαζω οταν πρεπει , δε νομιζω οτι κινδυνευει κανεις αν κανει τα προβλεπομενα

 

Φυσικά και δεν είναι πολύ λογικό. Χωρίς ιμάντα για να χρονιστούν σωστά οι βαλβίδες θα αρχίσουν να βαράνε το καπάκι και τα πιστόνια. Οπότε οι (σοβαροί) μηχανολόγοι φίλοι σου, έλεγαν απλά μαλακίες.

Εκτός αν μπερδεύουν τον ιμάντα χρονισμού, με τον ιμάντα του δυναμό, οπότε και πάλι σοβαρούς δεν τους λες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Peugeot 207 1.6T (με το σαβουρογερμανικό μοτέρ) αντικατάσταση καδένας στα 40Κ λόγω οτι έκανε μπόσικα. Έχω και το χαρτί της Lion αν θες.

Επίσης golf tsi φίλου (με επίσης σαβουρογερμανικό μοτέρ) αλλαγή καδένας (λόγω οτι είχε μπόσικα) στα 60Κ περίπου.

Οπότε καθόλου σπάνιο δεν θα το έλεγα. Ούτε και συνήθες βέβαια...

 

 

 

 

 

Σε πιστευω αλλα δεν το δεχομαι διοτι αυτα τα αυτοκινητα ειχαν το ενα 40Κ και το 60Κ οποτε πρεπει στα service να μην μπηκαν καν στον κοπο για αν δουν την καδενα.

Το λεω αυτο διοτι το αυτοκινητο που φοραει καδενα πρεπει να ελεχθει απο το πρωτο σερβις και τυχον μποσικα,αμα το αφησεις θα γινει ζημια.

 

Να ειναι απο εξ αρχης προβλημα το δεχομαι ως ελατωματικο αλλα να εχουν τοσοα χιλιομετρα τα αυτοκινητα που ανεφερες σημαινει οτι καποιοι δνε κανουν σωστα την δουλεια του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά μιλάμε για 2 διαφορετικές αντιπροσωπείες. Το peugeot έκαιγε και 1lt λάδι κάθε 1000χλμ. Μπήκε (μέσα στην εγγύηση) για αντικατάσταση καπακιού, και εκεί προέκυψε και η προβληματική καδένα. Επίσης και σε 308 πρόβλημα με καδένα αλλά είχε πάνω απο 100Κ στην πλάτη του, εκεί το δικαιολογείς κάπως, στα 2 πρώτα, με τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και δεν είναι πολύ λογικό. Χωρίς ιμάντα για να χρονιστούν σωστά οι βαλβίδες θα αρχίσουν να βαράνε το καπάκι και τα πιστόνια. Οπότε οι (σοβαροί) μηχανολόγοι φίλοι σου, έλεγαν απλά μαλακίες.

Από προσωπική πείρα και εγώ έτσι ξέρω. Άλλωστε αν σου σπάσει και μόνο το θόρυβο που ακούς από το κινητήρα μέχρι να σταματήσεις φτάνει για να καταλάβεις ότι γαμήθηκε το σύμπαν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά μιλάμε για 2 διαφορετικές αντιπροσωπείες. Το peugeot έκαιγε και 1lt λάδι κάθε 1000χλμ. Μπήκε (μέσα στην εγγύηση) για αντικατάσταση καπακιού, και εκεί προέκυψε και η προβληματική καδένα. Επίσης και σε 308 πρόβλημα με καδένα αλλά είχε πάνω απο 100Κ στην πλάτη του, εκεί το δικαιολογείς κάπως, στα 2 πρώτα, με τίποτα.

 

 

Απο εμπειρια που εχω σε αυτοκινητα με καδενα{Bmw} kαι μιλωντας παντα με αλλους φιλους που εχουν ιδιο αυτοκινητο εχει τυχει σε πολυ γνωστο συνεργιο

να υπαρχει σε καινουργιο πανακριβο αυτοκινητο χαλαρη καδενα,εντοπιστηκε φτιαχτηκε και γλιτωσαν τα χειροτερα.

 

Επιμενω πολυ στο θεμα του σωστου service διοτι εχουν κατηγορηθει πολλα αυτοκινητα αδικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εκει που λες τα εχω ακουσει ολα στην ζωη μου.....

χαχαχαχα

Και εσυ πως το εξηγεις να υπαρχουν αυτοκινητα με 200Κ(και 15++ χρονια) και ο ιμαντας να μην εχει αλλαχτει ποτε??

εχεις ακουσει το παιζεις με την φλογα? :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως μιας και το συζητουσα χθες με ατομα που εχουν (σοβαρες ) μηχανολογικες γνωσεις η καδενα γενικα υποτιθεται οτι δε χαλαει , ουτε αναμενεται να χαλασει για αυτο και θεωρειται πιο αξιοπιστη λυση

 

ομως οντως αν κοπει θα σου κανει μεγαλη ζημια , αν χαλαρωσει θα σου κανει επισης ζημια μετα απο καποιο καιρο

 

ο ιμαντας απο την αλλη ειναι αυτορυθμιζομενος και ακομα και αν δεν τον αλλαξεις εγκαιρως και κοπει , απλα θα κανεις στην ακρη θα σε πανε στο συνεργειο και θα στον αλλαξουν , δε προκειται να παθεις καποια επιπλεον ζημια

 

οποτε απο αυτη την αποψη ειναι προτιμοτερος ακομα και αν ειναι ενα επιπλεον εξοδο καθε 90.000 χλμ..

 

 

Μα το προβλημα με την καδενα δεν ειναι οτι κοβεται, πχ στα TSI που το βρηκαν ολοι οτι χαλαει η καδενα το προβλημα ειναι οτι χαλαρωνει και "πηδαει" δοντια.

Χαλαρωμενη καδενα κανει παρα πολυ θορυβο οποτε μπορεις να την αλλαξεις πριν κανει ζημια, (θεωρητικα τουλαχιστον επρεπε να το βρισκουν αν εχει προβλημα ευκολα σε ολα τα service απο τον ηχο που κανει στο ξεκινημα).

 

Αν κοπει ειτε ιμαντας ειναι ειτε καδενα θα κανει τρομερη ζημια,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και δεν είναι πολύ λογικό. Χωρίς ιμάντα για να χρονιστούν σωστά οι βαλβίδες θα αρχίσουν να βαράνε το καπάκι και τα πιστόνια. Οπότε οι (σοβαροί) μηχανολόγοι φίλοι σου, έλεγαν απλά μαλακίες.

Εκτός αν μπερδεύουν τον ιμάντα χρονισμού, με τον ιμάντα του δυναμό, οπότε και πάλι σοβαρούς δεν τους λες...

 

 

Υπάρχουν και κινητήρες που σπάει ο ιμάντας χωρίς να διαλυθεί το σύμπαν.

Λίγοι βέβαια αλλά υπάρχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...