Προς το περιεχόμενο

ιαπωνια και κορεα vs ευρωπης....


orion1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρέπει να είναι ο μόνος που και πολύ τα κρατάει και δεν καίει.

Μάλλον χαλασμένο θα είναι ή πηγαίνει σαν ταξί.

Eneos Gold Σειρα.. ριξε μια ματια το ποσο κανουνε και τι λαδια ειναι. και θα καταλαβεις γιατι τα αλλαζει καθε 10.000 χλμ και νωρις ειναι.

 

το αμαξι δεν το σκιζει χωρις λογο και αιτια.

ανοιγματα ναι σε πιστα ναι..αλλα οχι παω στο περιπτερο και σπαω 1ες 2ες 3ες για 5 χιλιομετρα.

 

Πρέπει να είναι ο μόνος που και πολύ τα κρατάει και δεν καίει.

Μάλλον χαλασμένο θα είναι ή πηγαίνει σαν ταξί.

Eneos Gold Σειρα.. ριξε μια ματια το ποσο κανουνε και τι λαδια ειναι. και θα καταλαβεις γιατι τα αλλαζει καθε 10.000 χλμ και νωρις ειναι.

 

το αμαξι δεν το σκιζει χωρις λογο και αιτια.

ανοιγματα ναι σε πιστα ναι..αλλα οχι παω στο περιπτερο και σπαω 1ες 2ες 3ες για 5 χιλιομετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 387
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για εμενα με βαση την τεχνολογια που υπαρχει σημερα στην αυττοκινηση ολοι οι κατασκευαστες μπορουν να φτιαξουν καλα αυτοκινητα.

Προσωπικη αποψη ειναι οτι ο γερμανος φτιαχνει τα ποιοτικοτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εξαρταται πάντα τί ορίζει ο καθένας ως ποιότητα κατασκευής. έχω μπεί σε αουντι α6 2009 μοντελο και μου αρεσε αυτη η λαστιχωδη υφη των πλαστικων μερων του ,καθως και το πολυ μικρο κενο αναμεσα στις πορτες και το καπό. αργότερα μπήκα σε μία bmw 330 ι 2010 μοντέλο και ξενέρωσα εντελώς. αντίθετα ένας άλλος φίλος βρήκε το αντίθετο. δεν του άρεσε η λαστιχώδη υφη του αουντι αλλα η τραχια σκληρη της bmw. έτσι λοιπόν λογικό έιναι να του αρέσει περισσότερο σε ποιότητα η bmw. εχει τύχει το ίδιο ακριβώς με fiat bravo και alfa romeo guilietta. στην πλειοψηφία μας το bravo ήταν συμπαθητικότερο σε ποιότητα και σχέδιο αλλά οι σκληροπυρηνικοί alfisti έστησαν ιερά εξέταση στους βέβηλους της alfa romeo λες και ήμασταν υποχρεωμένοι να μας αρέσει η θυγατρική της fiat περισσοτερο. συγγνώμη για τα ειδικά παραδείγματα απλώς τα ανέφερα όσο αφορά το ''καλύτερό ποιοτικά'' ανάμεσα σε δύο φίρμες.

όπως ήδη είπαν από πάνω όλοι μα όλοι οι κατασκευαστές είναι ικανοί για τα επαναστατικά μοντέλα απλώς επιλέγουν τη σοφή οδό των πωλήσεων.και μην ξεχνάτε παιδιά , όσα περισσότερα ηλεκτρονικά τόσο μεγαλύτερη η πιθανοτητα κάτι να χαλάσει. προσωπικώς δεν προτιμώ ευρώπη από ιαπωνία ή το αντίστροφο . κάντε μία βόλτα από αντιπροσωπείες οδηγείστε τα μοντέλα που θέλετε οι ίδιοι και τέλος έχετε την καλύτερη επιλογή . απλώς είναι χαζό να θεωρούμε αυτό που επιλέξαμε να είναι και το καλύτερο από όλα και το πόσο χαζοί είναι οι υπόλοιποι που πήραν κάτι άλλο. θυμάμαι 1 φίλο κάποτε που είχε 1 παμπάλαιο αουντι 80 και μέχρι να πάρει καινουριο, τα άουντί ήταν τα καλύτερα , ενώ όταν βρέθηκε με ένα νέο μαζντα 6 ,τα μάζντα αναβαθμίστηκαν σε εταιρεία φαινόμενο καλύτερη και από φερράρι.

Επεξ/σία από gdriver
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει μαλακο πλαστικο μεσα.Ειδικα στα πουντο ολα μεσα ειναι κοκκαλο.Οι αλφα ειναι εξαιρεσεις,αλλα και παλι πισω απο τους γερμανους στο θεμα εσωτερικο.Οσον αφορα την ποιοτητα τουλαχιστον,γιατι απο σχεδιασμο μαμανε.

φίλε δεν θα το έλεγα για τις άλφα. π.χ mito πλαστικό κάργα.τό μόνο που άξίζει από μέσα ειναι αυτο το αυτοκόλλητο κάλλυμα στο κεντρικό μέρος του ταμπλό που είναι αφρώδες. εαν δεν κάνω λάθος αυτήν την τεχνική τη δανείστηκε από το πρώτο citroen c4. κατα τα άλλα πολυ σκληρό πλαστικό. αυτό έχω σαν 2 αυτοκίνητο για την πόλη και για τα δικά μου δεδομένα δε θα έλεγα πως τα άλφα ξεπερνούν το μέσο όρο της κατηγορίας.να σου πω μόνο πως τα χερούλια στο εσωτερικό της πόρτας τρίζουν επειδή δεν είναι καλά δεμένα μεταξύ τους καθώς επίσης και τα φώτα τις πινακίδας μου ήδη δεν κουμπωνουν καλά στον προφυλακτήρα και πετάγονται έξω. έχω αλλάξει τα κουβούκλια αλλά πλέον δεν είναι θέμα των φώτων όσο η ψιλοπαραμόρφωση του προφυλακτηρα. το πηγα πισω στην αντιπροσωπεια για να το αλλάξω στην εγγύηση αλλά μου είπαν πως είναι σύνηθες και θα το ξανακάνει. απλώς το αποδέχομαι για αυτό που είναι. δε με νοιάζει και ιδιαίτερα.

αλλα όπως είπα πιο πάνω. ο καθένας έχει την προτίμηση του και την προσωπική του εμπειρία. απλώς΄οι περισσότεροι αναγάγουμε σε κανόνα κάτι που έτυχε σε εμάς. μπορεί άλλα mito να μην το έχουν αυτό το ελλάτωμα αλλά παρόμοια τέτοια περιστατικά έχω και άπό πολλούς συνάδελφους και φίλους.

τελος πάντων δεν προσπαθω να πεισω για κανέναν κατι απλώς παρέθεσα τις εμπειρίες μου. ούτως ή άλλως είναι ένας τίμιος ανθρωπομεταφορέας όπως και τα περισσότερα της συγκεκριμένης κατηγορίας.σε σύγκριση με το punto evo είναι ακριβώς το ίδιο ποιοτικά αλλά σε σχέση με 1 φορντ φιέστα 1.600 (παραθέτω αυτό γιατι το ταμπλο τησ συγκεκριμένης έκδοσης είναι από τα ποιοτικότερα ακομα και για μεγαλύτερη κατηγορια) είναι αρκετά πίσω σε αυτόν τον τομέα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντικειμενικα ποιοτητα σημαινει ποσο καλα και για ποσο καιρο θα συνεχισει να δουλευει κατι σωστα.

τι σκληρο τι μαλακο πλαστικο,αν σε 2 χρονια αρχιζει να τριζει και να συντονιζει.

αυτο δεν ειναι ποιοτητα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποιοτικα αυτοκινητα ειναι αυτα που αντεχουν στο βαθος του χρονου ειτε μιλαμε για κατασκευη αμαξωματος

ειτε για κινητηρα ειτε για ηλεκτρολογικα.Επισης ποιοτητα ειναι και οταν σου παρεχει μια στανταρ ασφαλεια το εκαστοτε αυτοκινητο στον δρομο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντικειμενικα ποιοτητα σημαινει ποσο καλα και για ποσο καιρο θα συνεχισει να δουλευει κατι σωστα.

τι σκληρο τι μαλακο πλαστικο,αν σε 2 χρονια αρχιζει να τριζει και να συντονιζει.

αυτο δεν ειναι ποιοτητα

 

 

Όχι ακριβώς.

Για σένα είναι αυτό ποιότητα γιατί αυτό ζητάς. Αντικειμενικά δεν είναι αυτό.

Επίσης τα μαλακά πλαστικά έχουν λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν τριγμούς από τα σκληρά με όλες τις άλλες παραμέτρους αμετάβλητες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει το golf 6 που έχει μαλακά πλαστικά τρίζει πιο εύκολα από ένα Α3 γιατί το audi είναι καλύτερη κατασκευή (και ας είναι κλώνοι )

 

Η σειρά 1 της BMW σε πολλά σημεία έχει σκληρά πλαστικά , παρόλα αυτά τριγμούς ακούς πολύ δύσκολα

 

Επίσης η boxter θα μπορούσε να πει κανείς ότι σε αυτό το τομέα (μαλακά πλαστικά ) χάνει από όλα τα παραπάνω , όμως δε νομίζω ότι έχει προβλήματα ποιότητας

 

Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα γι'αυτό είπα με τις άλλες παραμέτρους αμετάβλητες.

Αν το Α3 για παράδειγμα είχε σκληρά πλαστικά αντί για μαλακά θα ήταν πιο πιθανό να τρίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι ακριβώς.

Για σένα είναι αυτό ποιότητα γιατί αυτό ζητάς. Αντικειμενικά δεν είναι αυτό.

Επίσης τα μαλακά πλαστικά έχουν λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν τριγμούς από τα σκληρά με όλες τις άλλες παραμέτρους αμετάβλητες.

τι αλλο ειναι ποιοτητα?

αμα δε χαλαει κατι ειναι ποιοτικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποιοτικα αυτοκινητα ειναι αυτα που αντεχουν στο βαθος του χρονου ειτε μιλαμε για κατασκευη αμαξωματος

ειτε για κινητηρα ειτε για ηλεκτρολογικα.Επισης ποιοτητα ειναι και οταν σου παρεχει μια στανταρ ασφαλεια το εκαστοτε αυτοκινητο στον δρομο.

 

Επισης ποιοτητα δεν ειναι οι χιλιαδες ανακλησεις σε ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ και σε βασικα ανταλακτικα (πχ καδενα, τουρμπο)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης ποιοτητα δεν ειναι οι χιλιαδες ανακλησεις σε ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ και σε βασικα ανταλακτικα (πχ καδενα, τουρμπο)...

 

ρε συ νικ ντροπη σου.. τους ντροπιαζεις τωρα ειπαμε αυτα δεν τα λεμε..

χαχαχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...