tasoskont Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2012 Σε παρακαλώ πρόσεξε πώς μιλάς για τους αλφιστι , είναι είδος υπό εξαφάνιση ! (Και κανείς δε συγκρίνεται μαζί τους σε φανατιλα ) Εγώ απλά τους αγαπώ Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia μπααα ισα ισα σβηνει σιγα η φημη οτι τα ιταλικα χαλανε και καινε λαδια χαρη στα αυτοκινητα των vageλιδων που φροντισαν να το παρουν πανω τους και οι alfistoi αυξανονται Μα το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει μαλακο πλαστικο μεσα.Ειδικα στα πουντο ολα μεσα ειναι κοκκαλο.Οι αλφα ειναι εξαιρεσεις,αλλα και παλι πισω απο τους γερμανους στο θεμα εσωτερικο.Οσον αφορα την ποιοτητα τουλαχιστον,γιατι απο σχεδιασμο μαμανε. η ποιοτητα των γερμανων μεσα ειναι για γελια το τι τριξιμο πεφτει μεσα αστο καλυτερα στο μονο που ακολουθησαν οι ιταλοι τους γερμανους ειναι το φτηνο τουρμπο καλα εκαναν για πολλους εγω παντως διαφωνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Που είδες τρίξιμο ? Για golf μιλάς ? Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Που είδες τρίξιμο ? Για golf μιλάς ? Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia ωχ ωχ επεστρεψε κραζουνε τους γερμανους και γυρισε να παιξει το παιχνιδι του..χαχχαα μπααα ισα ισα σβηνει σιγα η φημη οτι τα ιταλικα χαλανε και καινε λαδια χαρη στα αυτοκινητα των vageλιδων που φροντισαν να το παρουν πανω τους και οι alfistoi αυξανονται η ποιοτητα των γερμανων μεσα ειναι για γελια το τι τριξιμο πεφτει μεσα αστο καλυτερα στο μονο που ακολουθησαν οι ιταλοι τους γερμανους ειναι το φτηνο τουρμπο καλα εκαναν για πολλους εγω παντως διαφωνω. επ αδερφε μου τι φθηνο τουρμπο? ειδικα η τουρμπινα του Abarth Grande Punto και Εvo ειναι μια απο της καλυτερες.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tasoskont Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Που είδες τρίξιμο ? Για golf μιλάς ? Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia golf και polo ωχ ωχ επεστρεψε κραζουνε τους γερμανους και γυρισε να παιξει το παιχνιδι του..χαχχαα επ αδερφε μου τι φθηνο τουρμπο? ειδικα η τουρμπινα του Abarth Grande Punto και Εvo ειναι μια απο της καλυτερες.. καλα δεν αναφερομαι στο abarth που ειναι σοβαρος βελτιοτικος οικος αλλα στην γερμανικη μοδα φτηνου τουρμπο tfsi tsi 1200 105 αλογα και 1400 180 αλογα κοκ.και μετα ακολουθησαν και οι υπολοιποι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Μιας και βρηκα κατι φωτογραφιες θα σας πω μια ιστορια η οποια επαιξε σημαντικο ρολο στην προτιμηση μου στα αυτοκινητα.Η ιστορια μας λεει για ενα suzuki sj410 1000cc πετρελαιο του 79 μοντελο.Λοιπον το συγκεκριμενο αυτοκινητακι το ειχε ο πατερας ενος φιλου μου στην δουλεια του αρχικα για κουβαληματα.Μετα το πηγε στο εξωχικο τους σε ενα νησι για να καθετε.Σε αυτο εμαθε(ξερετε την οδηγηση που κανουμε ολοι μας πριν παρουμε διλπωμα) σχεδον ολη η οικογενεια του φιλου μου(ξαδερφια κυριως).Μετα το εφερε στο αλλο εξωχικο τους κοντα στο λουτρακι.Μια ιδεα του τι τραβηξε μονο απο εμας: Σε αυτο μαθαμε και εμεις μιας και συνηθως εκει πηγαινα για διακοπες καθε καλοκαιρι.Απλα δεν μπορειται να φανταστειτε τι του καναμε στους χωματοδρομους.Σπιναρισματα κτλ.Αφου μετα πηραμε το διπλωμα και "μαθαμε" να οδηγαμε καναμε "αγωνες" με χρονους σε καποια σημεια στο χωματοδρομο.Γκαπ γκουπ στις πετρες το σουζουκακι. Αλλη φορα το δωσαμε σε εναν χεστη φιλο μου ο οποιος ειχε παγωσει πισω απο το τιμονι.Εκει λοιπον που πηγανε στο χωμα του λεω πετραα(μια τεραστια κοτρωνα) και αντι να την αποφυγει,την σκαρφαλωνει και γκαπππ βρισκουμε απο κατω.Το αμαξι συνεχιζε ακαθεκτο. Για να πας για μπανιο εκει πρεπει να κατεβεις μια μεγαλη κατηφορα που μονο 4χ4 την βγαζανε.Κανενα προβλημα για το σουζουκι.Λοιπον εχουμε και λεμε,βαρκα δεμενη στην οροφη,5 ατομα και η μηχανη της βαρκας.Το 1000αρακι δεν καταλαβε χριστο.Μας κοιταγανε ολοι στην παραλια Αλλη φορα το ειχαμε φορτωσει πετρες που τις ηθελε ο πατερας του για να φτιαξει κατι στο σπιτι τους. Συνηθως οταν πηγαιναμε για διακοπες δεν επαιρνε μπροστα λογο μπαταριας απο την ακινησια.Τι πιο απλο;Σπρωξιμο και τερμα γκαζι ενω ητανε κρυο και ακινητο μετα απο πολλους μηνες. Επικο επισης ητανε και το οφφροαντ στην βροχη.Να μπαινω στις λακουβες γεματες με νερο ταπα,να κοπαναει και μεσα να μπαζει νερα. Το αμαξι αυτο ειχε πολλα θεματα γιατι ειχε μηδενικη συντηρηση.Καταρχην δεν ειχε πισω φρενα καθολου(δλδ ουτε χειροφρενο).Λαδακι ουτε καν το ειχαμε κοιταξει ποτε για κατι χρονια.Υγρο στο ψυγειο=νερακι απο το λαστιχο που λογο περιοχης ητανε μεσα στο χωμα.Το ψυγειο ειχε φρακαρει και απλα πεταγε το νερο που του βαζαμε.Αποτελεσμα η μηχανη σε 10 λεπτα απο την στιγμη που το βαζαμε μπροστα να εχει ανεβασει τερμα θερμοκρασια. Η οροφη λογο υφασματος ειχε τρυπησει και το χειμωνα εμπαζε νερα.Μια μερα που πηγαμε χριστουγεννα το βρηκαμε πλυμιρισμενο μεσα. Φανταστειτε λοιπον να του κανουμε ολες αυτες τις βαρβαροτητες με τερμα θερμοκρασια πανω και το νερο στο ψυγειο να βραζει και να πεταγεται εξω.Ο χεστης φιλος μου που ανεφερα παραπανω,επειδη ειναι ψηλος και το αμαξι κουβας δεν χωραγε καλα και δεν μπορουσε να αλλαξει ταχυτητα γιατι εβρισκε το ποδι του.Οποτε τερμα θερμοκρασια,με πρωτη ταχυτητα και 3 χιλιομετρα αναβαση στο βουνο!!!! Το σασμαν εσκουζε στην αλλαγη(λογικα ειχε σταξει απο βαλβολινες) της τριτη αλλα με παραπανω δυναμη την επαιρνε. Γενικα πηρατε μια ιδεα του τι εχει τραβηξει.Το αμαξι αυτο λοιπον ζει ακομα και τσουλαει χωρις να πει οχι πουθενα.Καθε καλοκαιρι τραβαει τα ιδια και χειροτερα(δυστηχως φετος την γλυτωσε). Απο οτι μας εχει πληροφορησει ο πατερας του παιδιου το τελευταιο σερβισ ειχε γινει γυρω στο 2000(μπορει και ποιο πισω). Αυτος για εμενα ειναι ενας καλος λογος που εγω προσωπικα εμπιστευομαι τα τζαπανια και ας εχουνε μεσα πλαστικουρα καργα. Ακολουθουν φωτογραφιες απο το θρυλικο-αθανατο αυτο αμαξι. Γιαπωνεζος ξε-Γιαπωνεζος(και μαλλον δεν ειναι ντιζελ αλλα βενζινη απο οτι βλεπω) , κανει μαλακια ο φιλος σου που δεν του κανει καθολου συντηρηση, γιατι μια τα παλια λαδια , μια οι θερμοκρασιες , ολο και καποια φλαντζα θα καψει ή κανενα ελατηριο ή κανενα πιστονι.Και ειναι κριμα γιατι ειναι διαμαντακια αυτα τα παλια suzuki. Το samurai ομως δεν μπορει να αποτελει σημειο αναφορας γιατι οπως και το highlux ή τα datsun και καποια αλλα φτιαχτηκαν απο τους γιαπωνες για βαρια χρηση και ειναι οντως "αθανατα''. Το ιδιο ομως ισχυε και για αλλα αμαξια της εποχης αφου εκτος απο σιδερο ειχαν ελαχιστα ηλεκτρικα για να δημιουργηθουν θεματα, δεν ειναι λιγα τα golf 1-2 ή πολο ή opel kadett ή ford escort που και αυτα ηταν αθανατα, λογω απλοτητας. Του παπου μου το escort 72' καταφερα και το εβαλα μπρος μετα απο 7 χρονια ακινησιας χωρις καμια επεμβαση και με την παλια βενζινη.....σιγουρα οποιοδηποτε συγχρονο αυτοκινητο δεν θα επερνε λογω των ηλεκτρονικων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Τι αυτοκινητο; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tilemaxx Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Μη το λες. Πάντως το παλιό Passat ενός θείου μου είναι στα 400K+ χιλιόμετρα και συνεχίζει ακάθεκτο... μόνο με τη συντήρησή του. Το χάρισε βέβαια, μιας και πήρε άλλο (Passat 1,8 TSI) αλλά και το παλιό συνεχίζει να σφάζει χιλιόμετρα. Εγώ μιλάω για μηδενική συντήρηση εδώ και μια δεκαετία. Μόνο τα λάδια του αλλάζει πλέον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Γιαπωνεζος ξε-Γιαπωνεζος(και μαλλον δεν ειναι ντιζελ αλλα βενζινη απο οτι βλεπω) , κανει μαλακια ο φιλος σου που δεν του κανει καθολου συντηρηση, γιατι μια τα παλια λαδια , μια οι θερμοκρασιες , ολο και καποια φλαντζα θα καψει ή κανενα ελατηριο ή κανενα πιστονι.Και ειναι κριμα γιατι ειναι διαμαντακια αυτα τα παλια suzuki. Το αμαξι το ειχανε για πεταμα,απλα αποφασισε να το παρει "στο χωριο" που λενε οπου το περιλαβαμε εμεις. Λες να ειναι βενζινη;Diesel μας ειχε πει ο πατερας του και diesel του βαλαμε.Λες να καναμε και εκει βλακεια;Παντως το καιει κανονικα Αυτο το ειδα απο το αβαταρ σου.Τι αμαξι ειναι οεο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Αυτο το ειδα απο το αβαταρ σου.Τι αμαξι ειναι οεο; Celica Ta22 Το πρωτο το μαυρο ειναι του 1972 (ενταξει πρεπει να του βγαλω αυτη την αηδια πισω που εχει για αεροτομη και ο κοτσαδορος ειναι για τα τζιμανια του οδηγους που εχουμε στα παρκαρισματα).απο το 2006 το κυκλοφορω καθε μερα σαν κανονικο αυτοκινητο.και ταξιδια με αυτο και τα παντα.ολα τα μηχανικα μερη ειναι απο τοτε και δεν ανακατασκευαστηκαν με πολλα εξοδα.Βασικα κιβωτιο,διαφορικο κτλπ δεν εχουν πειραχτει.που και που θελει μια ρυθμιση στα καρμπυρατερ και timing,ενα γρασσαρισμα στα γρασσαδορακια του,και μια αλλαγη λαδιων και φιλτρου ανα 4500 χλμ καθως και παντα spare πλατινες στο πορτ μπαγκαζ.αλλα αυτα ειναι τα καλα της συμβιωσης.το δευτερο το κοκκινο ειναι του 1974 ενος φιλου οπου υστερα απο μια πληρη ανακατασκευη φυλασεται σε γκαραζ. Δεν καιει σταγονα λαδι.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Ελα ρε κρατανε τα ιαπωνικα τοσο;Πρεπει να επεσες στην περιπτωση γιατι απο οσο γνωριζω αυτα καινε και πολυ λαδακι. Τι λενε σε αυτες τις περιπτωσεις;Θα σου ελεγα καλοταξιδο αλλα αυτο εχει οργωσει του δρομους εδω και πολλα χρονια οποτε δεν παει.Να τα εκατοστησει τοτε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Λοιπον,προσφατη φωτογραφιουλα απο καταναλωση αυτοκινητου με 4 ατομα μεσα.Ακουω στοιχηματα για τι αμαξι ειναι Γιαπωνεζος ξε-Γιαπωνεζος(και μαλλον δεν ειναι ντιζελ αλλα βενζινη απο οτι βλεπω) , κανει μαλακια ο φιλος σου που δεν του κανει καθολου συντηρηση, γιατι μια τα παλια λαδια , μια οι θερμοκρασιες , ολο και καποια φλαντζα θα καψει ή κανενα ελατηριο ή κανενα πιστονι.Και ειναι κριμα γιατι ειναι διαμαντακια αυτα τα παλια suzuki. Το samurai ομως δεν μπορει να αποτελει σημειο αναφορας γιατι οπως και το highlux ή τα datsun και καποια αλλα φτιαχτηκαν απο τους γιαπωνες για βαρια χρηση και ειναι οντως "αθανατα''. Το ιδιο ομως ισχυε και για αλλα αμαξια της εποχης αφου εκτος απο σιδερο ειχαν ελαχιστα ηλεκτρικα για να δημιουργηθουν θεματα, δεν ειναι λιγα τα golf 1-2 ή πολο ή opel kadett ή ford escort που και αυτα ηταν αθανατα, λογω απλοτητας. Του παπου μου το escort 72' καταφερα και το εβαλα μπρος μετα απο 7 χρονια ακινησιας χωρις καμια επεμβαση και με την παλια βενζινη.....σιγουρα οποιοδηποτε συγχρονο αυτοκινητο δεν θα επερνε λογω των ηλεκτρονικων. Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω για το καντετ μιας και ειχαμε παλια στην οικογενεια πριν παρουμε το αξεντ και απο οτι μου λεει ο πατερας μου του ειχε βγει αρκετα ζημιαρικο.Το συγκεκριμενο ητανε ο λογος που ο πατερας μου πηγε σε ασια μερια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 ειναι ενα απο τα πιο γνωστα vs στο ινετ... παληκαρια μην δεινετε σημασια στα made in της μαρκας και αυτα που σας ελεγαν οι μπαμπαδες παπουδες κτλ πριν χρονια! γιατι πολυ απλα δεν εχει νοημα πια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Ποια ποιοτητα κατασκευης ρε;Εκει να δεις πλαστικουρα,τυφλα να εχουνε οι ιαπωνες. Ασε εχω πολλους γνωστους,συγγενεις,φιλους με ιταλικα (καινουρια και σχετικα παλια) και ξερω.Βαρια σασι με ασφαλεια ολοι πλεον βαζουν.Για το τουρμπο συμφωνω για την ηχομονωση οχι. βεβαια χθες η 156 εγινε φλαμπε.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Ποια 156; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2012 αυτη με τα 4 παιδια (+1 ο οδηγος που καταφερε να βγει) που τρακαρε χθες στη παραλιακη το λενε ολη μερα στις ειδησεις http://www.protothem...cle/?aid=220934 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα