Προς το περιεχόμενο

ιαπωνια και κορεα vs ευρωπης....


orion1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ντιζελ ξεντιζελ το θεμα ειναι οτι ακομα ειναι εκει και περιμενει να τσουλησει.Μια σπρωξια στον γκρεμο αρκει για να ερθει ξανα στην ζωη και να οργωσει τα βουνα. :lol:

 

Ενα αλλο σκηνικο που δεν ανεφερα ειναι που ξεχασα να του βαλω ταχυτητα σε εναν δρομο με ελαφρια κλιση και μετα απο λιγο το βρηκαμε καρφωμενο σε ενα δεντρο.Το αμαξι δεν επαθε τιποτα με τετοιο προφυλακτηρα που εχει μπροστα,για το δεντρο δεν ειμαι σιγουρος. B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...εγω προσωπικα εμπιστευομαι τα τζαπανια και ας εχουνε μεσα πλαστικουρα καργα.

 

Όσο γι' αυτό, τουλάχιστον μέσα από την προσωπική μου εμπειρία, συμφωνώ κι επαυξάνω. Πήραμε πριν από 5 χρόνια, μεταχειρισμένο προφανώς, αυτό:

 

 

 

0582012-suzuki-alto-1.0-spirit-1997.jpg

 

 

 

Alto του '97, χιλιάρι, προκειμένου να καλύπτει τις εντός πόλης ανάγκες μετακίνησης. Δεν είχαμε βέβαια και πολλές απαιτήσεις, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα παλιό και μικρό αυτοκινητάκι, του οποίου γίναμε οι τρίτοι κάτοχοι. Το τι ταξίδια έχει βγάλει όμως, όντας σταθερότατο στον ανοιχτό δρόμο, χωρίς να κάνει «κιχ» και καταναλώνοντας αστείες ποσότητες βενζίνης, ούτε εγώ το πιστεύω.

 

Έχουμε και το...άρμα:

 

 

 

1998nissanpatrol.jpg

 

 

 

αλλά αξιοποιείται σχεδόν αποκλειστικά για τις επισκέψεις μας στο χωριό της γυναίκας μου, ή για τις κυνηγετικές εξορμήσεις (όπου δεν πας με τίποτα λιγότερο από κάτι τέτοιο, χωρίς να θέλει μετά ...επανασυναρμολόγηση), αφού ανεβαίνουμε το λιγότερο στα 1800 μέτρα, περνώντας από «δρόμους» που ακόμα και για κατσίκια είναι ζόρικοι.

 

(Ναι, σωστά καταλάβατε: Τα καύσιμα είναι γελοιωδώς φθηνά εδώ!...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι beast ειναι το τελευταιο; :confused: Πρωτη φορα το βλεπω.

 

Που μενεις αν επιτρεπεται;Καμια αμερικα;

 

Για κυνηγι παει ενας ξαδελφος με ενα terios το οποιο το εχει και για κανονικο αμαξι για την οικογενεια.Σκυλι και αυτο παρολες τις κακοποιησεις,σε αντιθεση με το bora που αναφερω στην δευτερη σελιδα που τους επεσαν τα παραθυρα και γινανε λουτσα. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι beast ειναι το τελευταιο; :confused: Πρωτη φορα το βλεπω.

 

Που μενεις αν επιτρεπεται;Καμια αμερικα;

 

Για κυνηγι παει ενας ξαδελφος με ενα terios το οποιο το εχει και για κανονικο αμαξι για την οικογενεια.Σκυλι και αυτο παρολες τις κακοποιησεις,σε αντιθεση με το bora που αναφερω στην δευτερη σελιδα που τους επεσαν τα παραθυρα και γινανε λουτσα. :P

 

Το συγκεκριμένο της φωτογραφίας (ίδιο ακριβώς με το δικό μου) είναι Nissan Patrol, 3.0 L Turbo Diesel, με ...μόλις 170 ίππους (αλλά με ροπή που ξηλώνει βουνό...), μοντέλο του '98. Το φέραμε από Γερμανία και στοίχισε μαζί με το κόστος μεταφοράς (container σε καράβι) και εισόδου στη χώρα, το ιλιγγιώδες ποσό των ...$10,800!

 

Στη Γεωργία μένω (πρώην Σοβιετική Ένωση), στα σύνορα με την Τουρκία. Όσο για το Terios, είναι όντως «σκυλί», αλλά ακατάλληλο για αυτό που κάνω εδώ, ειδικά όσο αφορά στο κυνήγι. Δεδομένης της πολυήμερης παραμονής στα σημεία που κυνηγάμε, των τουλάχιστον τριών ατόμων που συμμετέχουν (με τον αντίστοιχο εξοπλισμό και προμήθειες), αλλά και του είδους των θηραμάτων που πρέπει να μεταφέρουμε στην επιστροφή (δεινόσαυρ... συγνώμη, αγριογούρουνα!), χρειάζεται μεγάλο όχημα. Συν τοις άλλοις, διανυκτερεύουμε στο αυτοκίνητο, καθότι, αν τολμούσαμε να κατασκηνώσουμε, μάλλον θα καταλήγαμε εμείς θηράματα (έχει αρκούδες εκεί πάνω που πηγαίνουμε!...)

 

Άσε το ότι, μέσα σ' ένα αυτοκίνητο του μεγέθους του Terios, ακόμα κι αν δεν είναι απολύτως δικαιολογημένο, δεν αισθάνεσαι τόσο ασφαλής, όταν έχεις να κάνεις με τέτοια κτήνη (εδώ κουνάνε το δικό μου, φαντάσου τι μπορούν να κάνουν στο μικρούλι...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει εσεις κανεται εξτριμ πραγματα.Ο ξαδελφος παει και ερχεται.Εννοειται δεν συγκρινεται με το τεριος το συγκεκριμενο.Παντως θα ηθελα να δω απο κοντα ποσο μεγαλο ειναι.Μια φορα ειχα μπει στο land cruiser της toyota και ειχα μεινει μαλακ :X

 

Ελιωσα στο σχολιο με τους δεινοσαυρους. :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συγκεκριμένο είναι 5 μέτρα και κάτι ψιλά σε μήκος και παρά λίγο 2 μέτρα σε πλάτος (γύρω στο 1,95 αν θυμάμαι καλά). Το πιο καινούργιο το έχουν μεγαλώσει κι άλλο και είναι γύρω στα 250 κιλά βαρύτερο (το δικό μου, το καχεκτικό, είναι μόλις στα 2530...), αλλά το έχουν παρά-κυριλέψει. Του δικού μου η φάτσα, με εμπνέει να του πιω το αίμα, αναφορικά με το που θα το βάλω να πάει. Το καινούργιο, αν και λογικά είναι ικανό, λόγω εμφάνισης, μάλλον θα το λυπόμουν...

 

Πάντως, παρεμπιπτόντως, μια και αναφερθήκαμε σε μικρά «τζιποειδή», αναφορικά με τις ικανότητές τους στο off roading, ορισμένα είναι όντως «κατσίκια». Έχει ο αδελφός μου ένα Jimny και εκεί που το έχει πάει, πολύ πιο δύσκολα θα πήγαινα εγώ με το τέρας. Το μικρό βάρος και οι διαστάσεις του, σε συνδυασμό με την «καθαρή» off road τετρακίνηση (χειροκίνητα επιλεγόμενες «αργές» σχέσεις), το κάνουν να περνάει από απίστευτα σημεία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πατέρας μου έχει ενα Corolla του '91 (1.3 ΕFI, 12V), και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με 270.000+ χιλιόμετρα έχει να περάσει full service απο το 2002. Απο τότε δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό, μονάχα μια φορά είχε καεί ένα μπουζί. Απο εκεί και πέρα δουλεύει κανονικότατα, πιστεύω ένα γερμανικό στη θέση του θα είχε παραδώσει πνεύμα εδώ και πολλά χρόνια...

 

Το επόμενο μας αυτοκίνητο πιστεύω θα είναι μεταξύ i30-Auris ή Mazda 3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους δεινοσαυρους που ελεγες πως τους σκοτωνεις;Απλα περνας απο πανω,ετσι;

 

Με αυτό:

 

 

s5213f.jpg

 

 

 

και μονόβολο είμαι πιο σίγουρος! Please, meet Mrs. Remington 1100 magnum. My ...40 y.o. beauty!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη συγκρινεις τι γινοτανε παλιοτερα. Παλια πραγματι τα τζαπανεζικα ηταν πολλα χιλιομετρα μπροστα σε αυτον τον τομεα. Ας πουμε οτι και εγω εχω ενα honda integra του 96 το οποιο εχει περασει σιγουρα απο περισσοτερους απο 2 κωλους και ειναι πλεον στα χερια μου και τα προβληματα του ειναι για να γελαει κανεις. 250κ πλεον χιλιομετρα, αυτοματο σασμαν, 16άρι και στο δρομο ραβει ασχετα αν το κιβωτιο του δεν λειτουργει οπως πρεπει και οτι ο προηγουμενος επρεπε να αλλαξει 1-2 μπουζακια (τα οποια θα τα αλλαξω τωρα εγω και ειναι και πλατινενια παναθεμα τα) γιατι ειναι ετοιμα μαζι με το καρβουνακι να τα τιναξουν.

 

Το πρωτο αυτοκινητο που ειχα ηταν ενα Golf 2 αν θυμαμαι καλα του 87 (και εγω το ειχα παρει το 99) στην απιστευτα υψηλη τιμη των 140 χιλιαδων δραχμων απο Γερμανια. 1.7 turbodiesel με momo τιμονι, bucket καθισματα και ζαντες. Πραγματικα με ειχε βγαλει την ψυχη. Δεν ηξερα αν την επομενη που θα πηγαινα να βαλω μπρος θα επαιρνε μπροστα και αυτο δεν ηταν το μοναδικο του προβλημα. Μιλαμε για αμαξι 12ετιας τοτε με περιπου 270k χιλιομετρα. Diesel κιολας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πατέρας μου έχει ενα Corolla του '91 (1.3 ΕFI, 12V), και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με 270.000+ χιλιόμετρα έχει να περάσει full service απο το 2002. Απο τότε δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό, μονάχα μια φορά είχε καεί ένα μπουζί. Απο εκεί και πέρα δουλεύει κανονικότατα, πιστεύω ένα γερμανικό στη θέση του θα είχε παραδώσει πνεύμα εδώ και πολλά χρόνια...

 

Μη το λες. Πάντως το παλιό Passat ενός θείου μου είναι στα 400K+ χιλιόμετρα και συνεχίζει ακάθεκτο... μόνο με τη συντήρησή του. Το χάρισε βέβαια, μιας και πήρε άλλο (Passat 1,8 TSI) αλλά και το παλιό συνεχίζει να σφάζει χιλιόμετρα.

 

:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαγκες να υποθεσω πως με αυτα που λετε για τα τζαπανια , ειναι λαθος να δωσω το αμαξακι που εχω?ταπεινο σουζουκι σουιφτ του 1998 1000αρακι με 121.000ΧΛμ ο λογος ειναι οτι φοβαμαι μην αρχισει να βγαζει(λογω παλαιοτητας ) προβληματα . τα σερβις παντως τα κανω παντα στην ωρα τους....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...