qsis Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Σε παρακαλώ πρόσεξε πώς μιλάς για τους αλφιστι , είναι είδος υπό εξαφάνιση ! (Και κανείς δε συγκρίνεται μαζί τους σε φανατιλα ) Εγώ απλά τους αγαπώ Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Σε παρακαλώ πρόσεξε πώς μιλάς για τους αλφιστι , είναι είδος υπό εξαφάνιση ! Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia Τους εφαγε η σκουρια μαλλον......Παντως και η αλφα την γερμανικη λογικη αρχισαν να υοθετουν και εγιναν αμαξια. Οι εποχες που μια καλη μηχανη αρκουσε εχουν περασει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Ποια γερμανικη λογικη υοθετουν οι ιταλοι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deesnider Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Προσωπικά πιστεύω ότι δεν τίθεται ζήτημα ολοκληρωτικής υπεροχής, βάσει χώρας προέλευσης. Για 'μένα το πρώτο και σημαντικότερο, είναι το τι θέτεις ως προτεραιότητα κατά την επιλογή του αυτοκινήτου σου. Άλλη είναι η σχολή που απευθύνεται στους επαγγελματίες σκίστες και καυλόγκαζους, άλλη αυτή που στοχεύει στους ταξιδιάρηδες και άλλη αυτή που θέλει να πιάσει τον καταναλωτή που ζητά ένα απλό, οικονομικό σε συντήρηση και αξιόπιστο αυτοκίνητο, απλά για να «κάνει τη δουλειά του». Επιλογή «όλα σε ένα» δυστυχώς δεν υπάρχει (ή αν υπάρχει, υποθέτω ότι θα είναι απλησίαστη). Εγώ π.χ., ο οποίος ούτε τη διάθεση έχω, αλλά ούτε και τις ικανότητες να κυνηγάω τα όρια του αυτοκινήτου όλη την ώρα, υποκλίνομαι σ' ένα χαρακτηριστικό των Γάλλων και συγκεκριμένα της Citroen: Την υδροπνευματική/υδροενεργητική ανάρτηση. Έχοντας κάνει και συνεχίζοντας να κάνω πολλά και μεγάλα ταξίδια με αυτοκίνητο και έχοντας «συμβιώσει» (ως επιβάτης περισσότερο, αλλά και ως οδηγός της σε μικρότερο - λόγο ηλικίας τότε - βαθμό) επί 24 χρόνια με μια DS που είχε ο πατέρας μου, έχω να πω ότι ο όρος «μαγικό χαλί», μόνο αναφορικά με το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό, μπορεί να βρίσκεται εκτός εισαγωγικών σε μία φράση. Όταν την αποχωρίστηκε, πέρασε ένα διάστημα στο οποίο οδηγούσε αρκετά αξιόλογα οικογενειακά αυτοκίνητα, από τα οποία πάντα κάτι του έλειπε. Το έχει βρει ξανά - πολύ βελτιωμένο - εδώ και δύο χρόνια, από τη στιγμή που πήρε τη C5. Όσο για 'μένα, κάθε φορά που μπαίνω μέσα, θυμάμαι τα παλιά. Από πλευράς απτής ποιότητας κατασκευής, θεωρώ ότι πλέον δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα αντίστοιχα γερμανικά και με τον 1.6 turbo, δεν τίθεται κανένα θέμα επιδόσεων, στο βαθμό τουλάχιστον που αφορούν τη χρήση για την οποία προορίζεται. Από κάποιο θιασώτη της επιθετικής οδήγησης, αυτού του στυλ τα αυτοκίνητα θα χαρακτηρίζονταν ...βάρκες, αλλά είπαμε: το θέμα είναι το τι ζητά κανείς από το αυτοκίνητό του... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Καποτε ειχε κυκλοφορησει μια φημη οπου ενας δημοσιογραφος πηρε μια συνεντευξη απο εναν που ειχε μανια με τα αυτοκινητα και τα εκανε συλλογη.Μια ερωτηση του δημοσιογραφου αυτου ητανε "ποιο θεωρειτε το καλυτερο αυτοκινητο για εσας" και η απαντηση αυτου:"το καλυτερο αυτοκινητο δεν υπαρχει αυτην την στιγμη στον κοσμο".Συνεχιζοντας ειπε οτι το καλυτερο αυτοκινητο για αυτον που εχει οδηγησει και αγορασει πολλα αμαξια(ειπαμε τα εκανε συλλογη) ειναι:α)Ιταλικος σχεδιασμος,β)γερμανικο σασι,συναρμολογηση και εσωτερικο,γ)γαλλικη αναρτηση και γενικα συστημα διευθηνσης και δ)ιαπωνικος κινητηρας. Οσο και να το ψαχνω δεν μπορω να το βρω.Urban legend;Μπορει....αλλα ωραια ιστοριουλα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Ποια γερμανικη λογικη υοθετουν οι ιταλοι; Ποιοτητα κατασκευης και υλικα στο εσωτερικο, αξιοπιστα ηλεκτρονικα, ποιο βαρια σασι και ποιο ασφαλη, τουρμπο σε μικρες μηχανες για ιποδυναμη, ηχομονωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Ποια ποιοτητα κατασκευης ρε;Εκει να δεις πλαστικουρα,τυφλα να εχουνε οι ιαπωνες. Ασε εχω πολλους γνωστους,συγγενεις,φιλους με ιταλικα (καινουρια και σχετικα παλια) και ξερω.Βαρια σασι με ασφαλεια ολοι πλεον βαζουν.Για το τουρμπο συμφωνω για την ηχομονωση οχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Δεν μιλαμε για την πλαστικουρα αλλα για την ποιοτητα της, τα μαλακα πλαστικα οι ιταλοι τα ανακαλυψαν τελη του 90' και σιγα σιγα εμαθαν να τα συναρμογουν σωστα ωστε να μην τριζουν οπως οι αλφα 33-75-164 κτλ. Τα οποια μαλακα πλαστικα ακομα να τα παρουν χαμπαρι πολλοι γιαπωνες.... Οσο για την ηχομωνοση, επρεπε να μπεις σε αλφα του 90 και σε αντιστοιχο γερμανικο για να καταλαβεις την διαφορα, ναι μεν οι μηχανες τους ειχαν ομορφο ηχο αλλα περνουσαν τα παντα μεσα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Αυτο εννοω οταν λεω πλαστικουρα.Χαλια ποιοτητα.Οι αλφα ειναι οντως ενα κλικ παραπανω αλλα πισω απο τους γερμανους.Τα φιατακια αστα καλυτερα. ναι μεν οι μηχανες τους ειχαν ομορφο ηχο αλλα περνουσαν τα παντα μεσα. Αυτο ειναι απαραιτητα κακο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Αυτο εννοω οταν λεω πλαστικουρα.Χαλια ποιοτητα.Οι αλφα ειναι οντως ενα κλικ παραπανω αλλα πισω απο τους γερμανους.Τα φιατακια αστα καλυτερα. Την πλαστικουρα γιατι την θεωρεις χαλια; Μαλακα πλαστικα βαζουν οπου μπορουν οι ανθρωποι να μοιασουν στους γερμανους, θα προτιμουσες μεταλο γυμνο? Αυτο ειναι απαραιτητα κακο; Περασαν αυτες οι ηρωικες εποχες, απο οταν καταργηθηκαν οι boxer οτι περναει ειναι σκετη φασαρια! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Την πλαστικουρα γιατι την θεωρεις χαλια; Μαλακα πλαστικα βαζουν οπου μπορουν οι ανθρωποι να μοιασουν στους γερμανους, θα προτιμουσες μεταλο γυμνο? Μα το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει μαλακο πλαστικο μεσα.Ειδικα στα πουντο ολα μεσα ειναι κοκκαλο.Οι αλφα ειναι εξαιρεσεις,αλλα και παλι πισω απο τους γερμανους στο θεμα εσωτερικο.Οσον αφορα την ποιοτητα τουλαχιστον,γιατι απο σχεδιασμο μαμανε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Πουντο-παντα κτλ μην τα ακουμπας γιατι ειναι οντως φθηνα και καποια κλικ κατω, αν και το grande pundo μου αρεσε. Παντως αμα συνδυαζονταν η σχεδιαση μιας αλφα με τα υλικα ενος golf θα ειχες το ιδανικο μικρομεσαιο αυτοκινητο. Αλλα που..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Πουντο-παντα κτλ μην τα ακουμπας γιατι ειναι οντως φθηνα και καποια κλικ κατω, αν και το grande pundo μου αρεσε. Παντως αμα συνδυαζονταν η σχεδιαση μιας αλφα με τα υλικα ενος golf θα ειχες το ιδανικο μικρομεσαιο αυτοκινητο. Αλλα που..... Για αυτο αμα ποτε βγει αληθινη η ιστοριουλα που εβαλα παραπανω,θα εχουμε ενα πολυ καλο αμαξι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Μιας και βρηκα κατι φωτογραφιες θα σας πω μια ιστορια η οποια επαιξε σημαντικο ρολο στην προτιμηση μου στα αυτοκινητα.Η ιστορια μας λεει για ενα suzuki sj410 1000cc πετρελαιο του 79 μοντελο.Λοιπον το συγκεκριμενο αυτοκινητακι το ειχε ο πατερας ενος φιλου μου στην δουλεια του αρχικα για κουβαληματα.Μετα το πηγε στο εξωχικο τους σε ενα νησι για να καθετε.Σε αυτο εμαθε(ξερετε την οδηγηση που κανουμε ολοι μας πριν παρουμε διλπωμα) σχεδον ολη η οικογενεια του φιλου μου(ξαδερφια κυριως).Μετα το εφερε στο αλλο εξωχικο τους κοντα στο λουτρακι.Μια ιδεα του τι τραβηξε μονο απο εμας: Σε αυτο μαθαμε και εμεις μιας και συνηθως εκει πηγαινα για διακοπες καθε καλοκαιρι.Απλα δεν μπορειται να φανταστειτε τι του καναμε στους χωματοδρομους.Σπιναρισματα κτλ.Αφου μετα πηραμε το διπλωμα και "μαθαμε" να οδηγαμε καναμε "αγωνες" με χρονους σε καποια σημεια στο χωματοδρομο.Γκαπ γκουπ στις πετρες το σουζουκακι. Αλλη φορα το δωσαμε σε εναν χεστη φιλο μου ο οποιος ειχε παγωσει πισω απο το τιμονι.Εκει λοιπον που πηγανε στο χωμα του λεω πετραα(μια τεραστια κοτρωνα) και αντι να την αποφυγει,την σκαρφαλωνει και γκαπππ βρισκουμε απο κατω.Το αμαξι συνεχιζε ακαθεκτο. Για να πας για μπανιο εκει πρεπει να κατεβεις μια μεγαλη κατηφορα που μονο 4χ4 την βγαζανε.Κανενα προβλημα για το σουζουκι.Λοιπον εχουμε και λεμε,βαρκα δεμενη στην οροφη,5 ατομα και η μηχανη της βαρκας.Το 1000αρακι δεν καταλαβε χριστο.Μας κοιταγανε ολοι στην παραλια Αλλη φορα το ειχαμε φορτωσει πετρες που τις ηθελε ο πατερας του για να φτιαξει κατι στο σπιτι τους. Συνηθως οταν πηγαιναμε για διακοπες δεν επαιρνε μπροστα λογο μπαταριας απο την ακινησια.Τι πιο απλο;Σπρωξιμο και τερμα γκαζι ενω ητανε κρυο και ακινητο μετα απο πολλους μηνες. Επικο επισης ητανε και το οφφροαντ στην βροχη.Να μπαινω στις λακουβες γεματες με νερο ταπα,να κοπαναει και μεσα να μπαζει νερα. Το αμαξι αυτο ειχε πολλα θεματα γιατι ειχε μηδενικη συντηρηση.Καταρχην δεν ειχε πισω φρενα καθολου(δλδ ουτε χειροφρενο).Λαδακι ουτε καν το ειχαμε κοιταξει ποτε για κατι χρονια.Υγρο στο ψυγειο=νερακι απο το λαστιχο που λογο περιοχης ητανε μεσα στο χωμα.Το ψυγειο ειχε φρακαρει και απλα πεταγε το νερο που του βαζαμε.Αποτελεσμα η μηχανη σε 10 λεπτα απο την στιγμη που το βαζαμε μπροστα να εχει ανεβασει τερμα θερμοκρασια. Η οροφη λογο υφασματος ειχε τρυπησει και το χειμωνα εμπαζε νερα.Μια μερα που πηγαμε χριστουγεννα το βρηκαμε πλυμιρισμενο μεσα. Φανταστειτε λοιπον να του κανουμε ολες αυτες τις βαρβαροτητες με τερμα θερμοκρασια πανω και το νερο στο ψυγειο να βραζει και να πεταγεται εξω.Ο χεστης φιλος μου που ανεφερα παραπανω,επειδη ειναι ψηλος και το αμαξι κουβας δεν χωραγε καλα και δεν μπορουσε να αλλαξει ταχυτητα γιατι εβρισκε το ποδι του.Οποτε τερμα θερμοκρασια,με πρωτη ταχυτητα και 3 χιλιομετρα αναβαση στο βουνο!!!! Το σασμαν εσκουζε στην αλλαγη(λογικα ειχε σταξει απο βαλβολινες) της τριτη αλλα με παραπανω δυναμη την επαιρνε. Γενικα πηρατε μια ιδεα του τι εχει τραβηξει.Το αμαξι αυτο λοιπον ζει ακομα και τσουλαει χωρις να πει οχι πουθενα.Καθε καλοκαιρι τραβαει τα ιδια και χειροτερα(δυστηχως φετος την γλυτωσε). Απο οτι μας εχει πληροφορησει ο πατερας του παιδιου το τελευταιο σερβισ ειχε γινει γυρω στο 2000(μπορει και ποιο πισω). Αυτος για εμενα ειναι ενας καλος λογος που εγω προσωπικα εμπιστευομαι τα τζαπανια και ας εχουνε μεσα πλαστικουρα καργα. Ακολουθουν φωτογραφιες απο το θρυλικο-αθανατο αυτο αμαξι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 λολ.παντως αν δεν ηταν ντιζελ χλωμο να την ειχε γλιτωσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα