Προς το περιεχόμενο

ιαπωνια και κορεα vs ευρωπης....


orion1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μην λεμε τα ιδια.Το οτι δεν βλεπουμε εδω μοντελα δεν σημαινει οτι υπαρχει κενο στην γκαμα.Το ι30 για παραδειγμα βγαινει σε "γρηγορη" εκδοση 210 αλογα(αν θυμαμαι καλα) 1600 τουρμπο.Βεβαια δεν ειμαι σιγουρος αν θα εισαχθει ελλαδα,αλλα δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει κιολας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 387
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

αιντε πηγαινε δες ταινια εχει πολλες τσ@@@@ς στο youtube με γερμανικα να τρωνε σκονη..χαχα

 

μπαα, προτιμω να οδηγω κανονικα απο το να βλεπω βιντεακια στο youtube και να διαβαζω περιοδικα για να "φτιαχνομαι"

 

ειναι βεβαια ξενερα η οδηγηση με γερμανικο, αλλα τη παλευω καπως..

εχω και 5 λιτρα aral καβατζα στο πορτ μπαγκαζ και 5-6 πολλαπλασιαστες για τα εκτακτα και δε φοβαμαι τιποτα

 

εσυ πηγες να παρεις το καινουριο auto-τσικνοπεμπτη για να ενημερωθεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 500.000Ε πάντως γερμανικό και γενικά ευρωπαϊκό βρίσκεις.

Γιαπωνέζικο και κορεάτικο πάλι δύσκολα μιας και πέρα από το LFA ούτε στις υψηλές κατηγορίες έχουν παρουσία.

Δεν πηραζει εχει βγει το gtr με λιγοτερα και μοιραζει πονο. B)

 

Μην αρχιζετε ρε τα προσωπικα γιατι θα παμε φουλ για Lock.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην λεμε τα ιδια.Το οτι δεν βλεπουμε εδω μοντελα δεν σημαινει οτι υπαρχει κενο στην γκαμα.Το ι30 για παραδειγμα βγαινει σε "γρηγορη" εκδοση 210 αλογα(αν θυμαμαι καλα) 1600 τουρμπο.Βεβαια δεν ειμαι σιγουρος αν θα εισαχθει ελλαδα,αλλα δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει κιολας.

καλα πολλα δεν τα φερνουν εδω και αυτο ειναι που με τσαντιζει περισσοτερο.

 

μπαα, προτιμω να οδηγω κανονικα απο το να βλεπω βιντεακια στο youtube και να διαβαζω περιοδικα για να "φτιαχνομαι"

 

ειναι βεβαια ξενερα η οδηγηση με γερμανικο, αλλα τη παλευω καπως..

εχω και 5 λιτρα aral καβατζα στο πορτ μπαγκαζ και 5-6 πολλαπλασιαστες για τα εκτακτα και δε φοβαμαι τιποτα

 

εσυ πηγες να παρεις το καινουριο auto-τσικνοπεμπτη για να ενημερωθεις?

ακομη εδω εισαι? τελειωσε προωρα η ταινια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα πολλα δεν τα φερνουν εδω και αυτο ειναι που με τσαντιζει περισσοτερο.

 

 

ακομη εδω εισαι? τελειωσε προωρα η ταινια?

Να ναι καλα ο θηλυκος χιτλερ για αυτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Μην αρχιζετε ρε τα προσωπικα γιατι θα παμε φουλ για Lock.

 

προσωπικο θα ηταν αν μονο εγω ειχα φριτεζα, αλλα απο τη στιγμη που ολοι οι κατοχοι γερμανικων καιμε 1 λιτρο στα 10 χλμ , δε μπορει να αφορα μονο εμενα, αρα δε το παιρνω προσωπικα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην λεμε τα ιδια.Το οτι δεν βλεπουμε εδω μοντελα δεν σημαινει οτι υπαρχει κενο στην γκαμα.Το ι30 για παραδειγμα βγαινει σε "γρηγορη" εκδοση 210 αλογα(αν θυμαμαι καλα) 1600 τουρμπο.Βεβαια δεν ειμαι σιγουρος αν θα εισαχθει ελλαδα,αλλα δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει κιολας.

 

 

Έχουν πει πως θα το βγάλουν. Ακόμα δεν υπάρχει πουθενά.

Αλλά και έξω να βγει αν δε το φέρουν εδώ πάλι κενό στη γκάμα θα υπάρχει.

Πάντως οι Κορεάτες πλέον δείχνουν πιο δραστήριοι από τους Ιάπωνες σε αυτή την κατηγορία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν πει πως θα το βγάλουν. Ακόμα δεν υπάρχει πουθενά.

Αλλά και έξω να βγει αν δε το φέρουν εδώ πάλι κενό στη γκάμα θα υπάρχει.

Πάντως οι Κορεάτες πλέον δείχνουν πιο δραστήριοι από τους Ιάπωνες σε αυτή την κατηγορία.

αυτο ξαναπες το.. ειναι σαν να λεμε αντιγραφοι τον ιαπωνων.. απλα ποιο εμπορικο ποιο ευρωπαικο ας το πουμε και ετσι..

παντως τα πανε πολυ καλα. εγω οπως το βλεπω τωρα οι ιταλοι αρχιζουν και ανεβαινουν πολυ .....ισως να ειναι και το μελλον κανεις δεν ξερει.

 

εδω ο σαρακακης δεν φερνει το lancer ralliart εδω.. σου λεει αμα το φερω δεν θα πουλαω evo.. γτ η τιμη του στην αγγλια ειναι γυρω στα 30κ ευρω..εαν δεν κανω λαθος..

Να ναι καλα ο θηλυκος χιτλερ για αυτο.

χαχαχαχα
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν πει πως θα το βγάλουν. Ακόμα δεν υπάρχει πουθενά.

Αλλά και έξω να βγει αν δε το φέρουν εδώ πάλι κενό στη γκάμα θα υπάρχει.

Πάντως οι Κορεάτες πλέον δείχνουν πιο δραστήριοι από τους Ιάπωνες σε αυτή την κατηγορία.

Δεν θα υπαρχει κενο στην γκαμα γιατι εδω μιλαμε για χωρες ή εταιρειες και το τι αμαξια φτιαχνουνε,δεν μιλαμε για αγορες.Μια εταιρεια εγω την βλεπω σαν συνολο τι παραγει και οχι τι εισαγει σε μια χωρα.Το οτι εχουμε και θα εχουμε ελειψη μοντελων ειναι αλλου παππα ευαγγελιο.Οπως και παλια που δεν ειχαμε κατι jdm χοντακια τουμπανακια,πολυ ποιο δυνατα απο το ευρωπαικο σιβικ.

 

Συμφωνω μαζι σου για την αναπτυξη της κορεας τα τελευταια χρονια.

 

Ναι δεν τα αφηνει να ερθουν Ελλαδα γιατι μετα θα τα αγορασουν ολοι οι Ελληνες και θα πεσει εξω η vw.

Μπραβο αυτο καταλαβες εσυ,οτι δεν τα αφηνει να ερθουν.Ξουραφι μυαλο εχεις παντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω διαβασει αρκετες σελιδουλες με το ωραιο uber-offtopic του καθενα περι ποσο λαδι καιει το εκαστοτε tsi μοτερ, ποιος κατασκευασε πρωτος και πουλησε τεχνολογιες τυπου V-tec στους τζαπανεζους και αλλα τετοια ωραια αλλα κανενα απο αυτα δεν μας απαντησε στο αρχικο ερωτημα του topic.

 

Το παλικαρι ζηταει αξιοπιστια πρωτα απο ολα και μετα καταναλωση. Επειδη η αξιοπιστια ειναι πολυ abstract ορος γενικα ας πουμε οτι ειναι καλο να προτιμησεις εταιριες με το καλυτερο δυνατο after-sales και σε αυτο Τοyota και Mercedes δεν πιανονται (ειδικα η Toyota). Επισης η κυρια εχει και το ατου οτι εχει γενικα τα φθηνοτερα σερβις και ανταλλακτικα απο οποιαδηποτε αλλη εταιρια σχεδον σε ολους τους τομεις.

 

Να περασουμε ομως τωρα και λιγο στο παρασυνθημα. Πραγματικα αν δεν υπηρχε πλεον το GT86 και το τελευταιο yaris θα την ειχα διαγραψει την εταιρια εως να ξαναβαλει μυαλο και ναι επι της ουσιας σε προτρεπω να δεις ενα απο τα παραπανω μοντελα. Το GT86 το αποριπτουμε γιατι ειναι coupe, 2000cc (απαγορευτικο για την Ελληνικη πραγματικοτητα) και κοντα στα 30κ αυτοκινητο. Τι μας μενει λοιπον? Το δευτερο αξιολογο μοντελο της εταιριας που δεν ειναι αλλο το yaris το οποιο τολμω να πω οτι ειναι πραγματικα πολυ καλο. Καμια σχεση με αυτο που αντικατεστησε.

 

Τι προτιμω εγω? Προσωπικα δεν εχω προβληματα με σηματακια στα αυτοκινητα οπως αλλοι. Ας εχω και kia ας εχω και bmw το ιδιο μου ειναι, με ενδιαφερει το οχημα. Αν φυσικα εχω λεφτα και μπορω να εχω οτι θελω τοτε να πω οτι η καρδια μου εδω και λιγο καιρο χτυπαει για ιταλο (AR giullieta) αλλα επειδη η καρδια ζηταει και το αναλογο χρηματικο τιμημα το μυαλο μου παει σε κορεατη (i30, Ceed) ή τζαπανεζο (yaris, jazz, mazda 2). Γερμανο προσωπικα δεν τον προτιμω. Οχι οτι δεν υπαρχουν μοντελα που δεν με αρεσουν αλλα δεν τον προτιμω πανω απο τους αλλους. Το ιδιο και για τους Γαλλους αν και λιγοστα μοντελακια απο μερια τους σιγουρα θα ειχα βαλει στο στοχαστρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα αμάξι χόνεψα από Γερμανία κάποτε...Αλλά ο ιδιοκτήτης του ξέχασε ότι κάποτε υπήρχε μόνο η ιαπωνία στο μυαλό του...

Έτσι είναι ο έλληνας ξεχνάει...Ούτε καν τα έβο δεν θα έπρεπε να πιάνει στο στόμα του γιατί το bmw είναι μόνο για τελικές και ταξίδια!

Το βίντεο αξίζει να το δείτε όλοι...ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΛΟΓΟΦΕΡΕΤΕ...Εταιρεία με Εταιρεία έχει το δικό της δρόμο και τις κάψες της!

 

http://www.youtube.com/watch?v=PPAlDWrTwQw&feature=related

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μεγαλος καγκουρισμος

 

σχετικα με το μεταβλητο χρονισμο, μου εστειλε ενας φιλος μου αλφιστα

 

 

Το πρώτο αυτοκίνητο με μεταβλητό χρονισμό ήταν η Alfetta 2.0 Quadrifoglio Oro '83.H Αlfa Romeo είναι η πρώτη εταιρία που εξέλιξε ένα σύστημα μονού μεταβλητού χρονισμού(VVT όπως το πρώτο V-tec) στα τέλη της δεκαετίας του '70 καθώς και το διπλό twinphaser το 1982(dualVVT όπως το i-vvt-i)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα αμάξι χόνεψα από Γερμανία κάποτε...Αλλά ο ιδιοκτήτης του ξέχασε ότι κάποτε υπήρχε μόνο η ιαπωνία στο μυαλό του...

Έτσι είναι ο έλληνας ξεχνάει...Ούτε καν τα έβο δεν θα έπρεπε να πιάνει στο στόμα του γιατί το bmw είναι μόνο για τελικές και ταξίδια!

Το βίντεο αξίζει να το δείτε όλοι...ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΛΟΓΟΦΕΡΕΤΕ...Εταιρεία με Εταιρεία έχει το δικό της δρόμο και τις κάψες της!

 

http://www.youtube.com/watch?v=PPAlDWrTwQw&feature=related

πως λεγεται ο οδηγος?

μογγολιερος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενας φιλος μου αλφιστα

Ωχ ωχ αλλοι καμμενοι αυτοι. :P Εχω δυο γνωστους απο ενα κολλητο μου που σφαζονται.Ο ενας vagελλης και ο αλλος alfisti.Πρεπει να ακουσετε συζητηση μεταξυ τους,θα πεθανετε στα γελια.

 

Παντως εδω μεσα ακουσαμε τους υποστιρικτες των μικροτσουτσουνων σχιστοματιδων,των hitlerικων και των μακαροναδων.Κανας γαλλοφιλος δεν υπαρχει ρε παιδια;Κανας αμερικανακιας που να γουσταρει καργα κυβικα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...