Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

κανονικα η γερμανια λεει longlife στα 30Κ , η εδω αντιπροσωπεια λεει στα 15Κ

εγω προσωπικα αλλαζω στα 7.5-8.5 γιατι οι διλιτροι στα 10Κ εχουν πεσει σιγουρα

 

 

Και πολυ καλα κανεις.Επισης συμφωνω μαζι σου για το στρωσιμο.Ολοι οι κινητηρες χρειαζονται οταν ειναι καινουριοι.Παντως δεν ειναι λιγο "βλακεια" να σου λενε στα 30k(αντε σου λεω 15 που λεει ο αντιπροσωπος) να αλλαζεις λαδια ενω αν ισχυει η κανονικη λειτουργια που αναφερει το μανουαλι,να εχει σταξει στα 8k,δηλαδη περιπου στα μισα;Εννοειται αναβει λαμπακι πιο πριν.

Θες να βάλω και εγώ φώτο από το manual;

Δε μου το είπε κάποιος τεχνικός. Στο manual γράφει κατανάλωση λαδιού 1L/1000km. Διπλό ΑΙΣΧΟΣ δηλαδή.

Το quiz ισχύει ακόμα: τι μάρκα και μοντέλο είναι το αμάξι που λέω;

hint: Δεν είναι από Ευρώπη.

Ε βαλε ρε ανθρωπε,δλδ ετσι με απειλεις ή θα μου κανεις την μουρη κρεας;Την αποψη μου δεν προκειται να την αλλαξεις για τα περι αξιοπιστιας κτλ(γενικα οτι εχω αναφερει εδω μεσα),οπως και εγω δεν προκειται να αλλαξω την αποψη των αλλων παιδιων για τα αμαξια τους.Γνωμες και αποψεις αναφερουμε με λιγο ανεβασμενα τα αιματα :devil:

  • Απαντ. 387
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

αυτα (τα 20-30 που θα γινουν και 40 χιλ χλμ στο μελλον) , στα λενε πολλοι κατασκευαστες για να φανουν ανταγωνιστικοι

 

ειναι δηλαδη αστειο αν παρουμε αλλαγες λαδιων, βαλβολινων κτλ μεταξυ s3 8l και 8p, οπου στο δευτερο ολες οι αλλαγες επισημα εχουν πεσει στα μισα χλμ

τοσο πολυ προχωρησε η τεχνολογια μεσα σε λιγα χρονια ?

 

απλα στο λενε και θα λειτουργησει στανταρ απροβληματιστα για οσο εισαι μεσα στην εγγυηση (εστω και αν χρειαζεσαι συμπληρωμα) και οταν μετα απο μερικα χρονια το παρεις στο χερι θα τους σκασεις και τα ωραια σου λεφτακια για χοντρη επισκευη

Δημοσ.

Θες να βάλω και εγώ φώτο από το manual;

Δε μου το είπε κάποιος τεχνικός. Στο manual γράφει κατανάλωση λαδιού 1L/1000km. Διπλό ΑΙΣΧΟΣ δηλαδή.

Το quiz ισχύει ακόμα: τι μάρκα και μοντέλο είναι το αμάξι που λέω;

hint: Δεν είναι από Ευρώπη.

μιλας για τον wankel του rx8?

που ειναι "διχρονο" :P ?

Δημοσ.

Γενικα το λαδι καλο ειναι να αλλαζεται νωρις οτι και να λενε τα βιβλιαρακια.Ειναι κυριολεκτικα η ζωη του μοτερ,οποτε οσο νωρις τα αλλαζεις μονο κακο δεν του κανεις.Επισης μετραει και το κλιμα καθε χωρας.Αλλες θερμοκρασιες εχει η γερμανια και αλλες οι ελλαδα το καλοκαιρι ας πουμε.Για αυτο μαλλον και η εδω αντιπροσωπια της vw λεει 15κ ενω η μαμα εταιρια λεει 30κ,οπως αναφερεις και εσυ.

Δημοσ.

καλα σιγουρα παιζει και αυτο το ρολο του, ομως αν το σκεφτουμε και διαφορετικα υποτιθεται οτι το καθε νεο μοντελο εχει δοκιμαστει σε ακραιες συνθηκες (ειτε ζεστης ειτε κρυου) και δεν κανει μονο για το κλιμα της χωρας παραγωγης του

 

αλλωστε υπαρχουν και πολυ πιο ζεστα κλιματα απο το δικο μας με σημαντικες αγορες

Δημοσ.

"Υποτιθεται εχει δοκιμαστει" οπως λες και εσυ.Δεν νομιζω να τα τεσταρουν σε ολες τις δυνατες συνθηκες(πολη,ζεστη,κρυο,σταματα ξεκινα,ταξιδι κτλ).Απο την αλλην και να τα εχουν τεσταρει 30κ για λαδια ειναι υπερβολικα πολλα.

 

Περί λαδιων http://www.rc-tunerz....php?f=89&t=971

 

τα μοτερ ερχονται στρωμενα απο το εργοστασιο.. απλα σου λενε να το στρωσεις ωστε να ανοιξουν τα μεταλλα ακομα περισσοτερο διαδοχικα.

 

Ενδιαφερον,θα το κοιταξω το βραδακι γιατι τωρα υποτιθεται διαβαζω για το τει. :P

Δημοσ.

"Υποτιθεται εχει δοκιμαστει" οπως λες και εσυ.Δεν νομιζω να τα τεσταρουν σε ολες τις δυνατες συνθηκες(πολη,ζεστη,κρυο,σταματα ξεκινα,ταξιδι κτλ).Απο την αλλην και να τα εχουν τεσταρει 30κ για λαδια ειναι υπερβολικα πολλα.

 

 

 

Ενδιαφερον,θα το κοιταξω το βραδακι γιατι τωρα υποτιθεται διαβαζω για το τει. :P

 

α τετοιο διαβασμα κανεις πουλακι μου ε? χμμμμ

Δημοσ.

α τετοιο διαβασμα κανεις πουλακι μου ε? χμμμμ

Αφου τα ιδια διαβαζα στην πρωτη εξεταστικη,εχω βαρεθει...... :(

 

Θα παω να γραψω και θα λεω για tsi,λαδια,vtec και οτι αλλο ομορφο εχουμε πει εδω μεσα.

Δημοσ.

μιλας για τον wankel του rx8?

που ειναι "διχρονο" :P ?

 

 

Όχι βέβαια.

Ο wankel έχεις στις παραμέτρους λειτουργίας να καταναλώνει λάδι.

 

Μιλάω για αυτοκίνητο με έναν απλό 2λιτρο 150 αλόγων.

 

Ε βαλε ρε ανθρωπε,δλδ ετσι με απειλεις ή θα μου κανεις την μουρη κρεας;Την αποψη μου δεν προκειται να την αλλαξεις για τα περι αξιοπιστιας κτλ(γενικα οτι εχω αναφερει εδω μεσα),οπως και εγω δεν προκειται να αλλαξω την αποψη των αλλων παιδιων για τα αμαξια τους.Γνωμες και αποψεις αναφερουμε με λιγο ανεβασμενα τα αιματα :devil:

 

 

Δε χρειάζεται να αλλάξεις.

Απλά θέλω να δείξω πως κάτι τέτοια τα γράφουν όλες οι εταιρείες.

Δημοσ.

 

 

Όχι βέβαια.

Ο wankel έχεις στις παραμέτρους λειτουργίας να καταναλώνει λάδι.

 

Μιλάω για αυτοκίνητο με έναν απλό 2λιτρο 150 αλόγων.

 

 

 

 

Δε χρειάζεται να αλλάξεις.

Απλά θέλω να δείξω πως κάτι τέτοια τα γράφουν όλες οι εταιρείες.

 

Πες το καλε μην μας κρατας σε αγωνια.Εμενα παντως δεν γραφει κατι τετοιο.

 

Αρα....γ@μω την ιαπωνια και την γερμανια σας ρε.HYUNDAI,παντα ενα βημα μπροστα. :lol:

Δημοσ.

Περί λαδιων http://www.rc-tunerz....php?f=89&t=971

 

τα μοτερ ερχονται στρωμενα απο το εργοστασιο.. απλα σου λενε να το στρωσεις ωστε να ανοιξουν τα μεταλλα ακομα περισσοτερο διαδοχικα.

 

τα μοτερ φυσικα και ΔΕΝ ερχονται στρωμενα απο το εργοστασιο..

 

αναλογισου λιγο το κοστος αυτης της προτασης! απειροι κινητηρες να δουλευουν σε παγκους σπαταλωντας βενζινη..

 

απλα εχουν βελτιωθει αρκετα οι τεχνικες παραγωγης ωστε το στρωσιμο να μην ειναι (υποτιθεται) απαραιτητο, παρολα αυτα ολοι συνεχιζουν και γραφουν σα μανουαλια τους να πηγαινεις μεχρι καποιες στροφες τα πρωτα 1000-1500 χλμ και οχι μονο για να "δεσουν" τα μεταλλα η μεταδοση κτλ αλλα και για τον κινητηρα που ειναι ΑΣΤΡΩΤΟΣ!

 

ξεχνας το βασικο , οτι ακομα και σημερα πολλοι κινητηρες ¨ανοιγουν" και αποδιδουν καλυτερα απο καποιο σημειο και μετα σε σχεση με τα πρωτα χλμ

  • Like 2
Δημοσ.

Χαχαχα ΘΕΟΣ ελιωσα!!!!!Σε λιγο θα τα βγαλουμε και νεοναζι τα παιδια.

εμα αυτη ειναι η ταμπελα τον γερμανων εγω φταιω? εκεινοι φταινε..

παλιο γερμαναραδες.. :P

ας κανουμε και λιγο Black Humor.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...