Προς το περιεχόμενο

ιαπωνια και κορεα vs ευρωπης....


orion1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

πωπω ρε φιλε δε θυμομουν οτι το λενε sst .. τι να κανουμε τωρα? ολα τα διπλου συμπλεκτη dsg τα λεω για να πιασουμε το νοημα..

ΚΑΙ ΝΑΙ εχει μετρηθει πιο αργο απο το χειροκινητο και η ιδια η εταιρεια νομιζω οτι δινει πιο αργο

FAIL!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο troll καλα το πας παντως φιλε.. πραγματικα γνωριζεις τπτ η απλα το παιζεις οτι τα ξερεις ολα?

αμα συνεχισεις ετσι θα φθασεις 5κ ποστ σε 1 μηνα μεσα.Lol

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

δεν με απασχολει το τι λεει το site διοτι το εχω δει με τα ιδια μου τα ματακια το τι ακριβως παιζει ...!!!!

 

 

Και φυσικά τα ματάκια σου είναι πιο αξιόπιστα από περιοδικά με εξοπλισμό για αυτή τη δουλειά.... :huh: :huh: :huh:

Εγώ έχω δει με τα ματάκια μου Punto GT να κάνει πλάκα σε M3 E46. Τι μας λέει αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν με απασχολει το τι λεει το site διοτι το εχω δει με τα ιδια μου τα ματακια το τι ακριβως παιζει ...!!!!

μιλαμε για το πλεον αξιοπιστο site στον τομεα του στο ιντερνετ που τσεκαρισμενα λεει σωστα πραγματα κι εσυ παραθετεις φυλλαδες της πλακας ξανα και ξανα..

 

τι ακριβως εχεις δει με τα ματακια σου? κοντρα στο δρομο ή μετρηση με οργανα γιατι και τα το πρωτο δεν ειναι αξιοπιστο και το 2ο δεν παιζει να το χεις δει

κι εγω εχα πατησει evo , αλλα αυτο συνεβη επειδη οι οδηγοι τους ηταν κουλομαριες οχι γιατι ειμαι πιο γρηγορος

 

edit

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι ακόμα για να διασκεδάσουμε:

 

Ποιος θα μου πει μάρκα και μοντέλο αυτοκίνητου το manual του οποίου γράφει κατανάλωση λαδιού έως 1L/1000km;

 

 

Περιμένω και απάντηση σε αυτό εδώ για να μην ξεχνιόμαστε.

Το αμάξι το έχω στο γκαράζ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο troll καλα το πας παντως φιλε.. πραγματικα γνωριζεις τπτ η απλα το παιζεις οτι τα ξερεις ολα?

αμα συνεχισεις ετσι θα φθασεις 5κ ποστ σε 1 μηνα μεσα.Lol

στο μπλα μπλα δε μετριουνται τα ποστ απο οσο ξερω, ειναι απλα για pure διασκεδαση

 

αμα θες πηγαινε 4τ, εκει εχω 23χιλιαρικα ποστ απειρης σοφιας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και φυσικά τα ματάκια σου είναι πιο αξιόπιστα από περιοδικά με εξοπλισμό για αυτή τη δουλειά.... :huh: :huh: :huh:

Εγώ έχω δει με τα ματάκια μου Punto GT να κάνει πλάκα σε M3 E46. Τι μας λέει αυτό;

 

οχι δεν ειναι αξιοπιστα σε θεμα μετρησεων διοτι δεν εχω βιονικα ματια ωστε να μπορω να τα μετρησω.. αλλα στους βελτιωτικους οικους που συχναζω και εχω δει βημα βημα απο μαμα μεχρι αναβαθμισμενο evo της μετρησεις και τα παντα τοτε τα ματια μου ειναι αξιοπιστα με αυτα που βλεπουν στα οργανα..

και εγω εχω δει Punto GT να παταει απο Rollaristes σε EVO αλλα δεν μου λεει κατι αυτο. και Yugo να παταει Evo ..αλλα και παλι δεν λεει κατι αυτο. οσα λεφτα εχει ο καθενας δινει σε αναβαθμισεις.

αλλα μην συγκρινεις το punto GT που ειναι 970 κιλα και λιγοτερα σε M3 γιατι ξερεις οτι αμα τα βαλεις και τα 2 να πανε αναβαση θα φυγει απο κατω το punto Και το ξερεις καλα. τωρα να εχω 1 αυτοκινητο μονο για ευθεια φτιαγμενο ειναι η ευκολη δουλεια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

nissan almera.

toyota corolla.

mitsubishi lancer 1999-2006 Και τωρα πολυ καλα πηγε το 2008 μοντελο και υστερα..

και αλλα πολλα

κατι αλμερα corolla οσα θυμαμει ειναι πολυ παλια και ειναι ελαχιστα εχουν πηξει οι δρομοι στα γερμανοιταλικα και κυριως γερμανικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τωρα να εχω 1 αυτοκινητο μονο για ευθεια φτιαγμενο ειναι η ευκολη δουλεια..

και δεν υπαρχει ουτε ενα ιαπωνικο τετοιο.. ολα για στροφες στα βουνα ειναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατι αλμερα corolla οσα θυμαμει ειναι πολυ παλια και ειναι ελαχιστα εχουν πηξει οι δρομοι στα γερμανοιταλικα και κυριως γερμανικα

α μην το λες εγω ακομα βλεπω μοντελα 1998-2004 στον δρομο και πολλα μαλιστα..

οσο οτι εχει πηξει ναι οντως εχει πηξει στα γερμανικα.. αυτα βλεπεις τους πουλανε και ειναι ολη την ωρα στα συνεργεια..

τα ιταλικα τα γουσταρω τωρα τελευταια πανε πολυ μπροστα και δεν το περιμενα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι δεν ειναι αξιοπιστα σε θεμα μετρησεων διοτι δεν εχω βιονικα ματια ωστε να μπορω να τα μετρησω.. αλλα στους βελτιωτικους οικους που συχναζω και εχω δει βημα βημα απο μαμα μεχρι αναβαθμισμενο evo της μετρησεις και τα παντα τοτε τα ματια μου ειναι αξιοπιστα με αυτα που βλεπουν στα οργανα..

 

 

Βγαίνουν οι βελτιωτικοί στο δρόμο και μετράνε τα Evo με V-box;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιμένω και απάντηση σε αυτό εδώ για να μην ξεχνιόμαστε.

Το αμάξι το έχω στο γκαράζ.

Εμενα προσωπικα μας το εχει πει ο τεχνικος της αντιπροσωπιας οτι η μαμα εταιρεια δινει φυσιολογικο το 1λτ/1000 χιλιομετρα.Επισης το εχω διαβασει σε φορα.Ισχυει;Μπορει οχι,μπορει ναι.Ας πουμε οχι δεν ισχυει.

 

Πριν λιγες σελιδες μπηκε εικονα απο το manual που δινει φυσιολογικη καταναλωση 0.5λτ/1000 χιλιομετρα και στα πρωτα 5000 χιλιομετρα ανεφερε οτι μπορει να ειναι και παραπανω.Με πολυ απλα λογια,ΑΙΣΧΟΣ.

 

 

 

 

Ερωτηση προς κατοχους αυτοκινητου απο vw group.Στα ποσα χιλιομετρα λεει το βιβλιαρακι του service για αλλαγη λαδιων;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερωτηση προς κατοχους αυτοκινητου απο vw group.Στα ποσα χιλιομετρα λεει το βιβλιαρακι του service για αλλαγη λαδιων;

κανονικα η γερμανια λεει longlife στα 30Κ , η εδω αντιπροσωπεια λεει στα 15Κ

εγω προσωπικα αλλαζω στα 7.5-8.5 γιατι οι διλιτροι στα 10Κ εχουν πεσει σιγουρα (ή μαλλον πολυ συχνα αναλογα με τη χρηση) γυρω στο μειον ενα λιτρο (και σου αναβει λαμπακι) και βαριεμαι να συμπληρωνω ., επισης ο,τι και να λενε οι αντιπροσωπειες πανω απο 10Κ χλμ λαδια δεν κανει να εχεις μεσα στο αυτοκινητο

 

ΥΓ οσο για το στρωσιμο του κινητηρα , οτι και να πιστευουν καποιοι ακομα υφισταται

 

οι τεχνικες παραγωγης μπορει να μην ειναι ιδιες (εχουν βελτιωθει παρα πολυ) οπως ηταν πριν 20 χρονια και να εχεις τονους γρεζια και να χρειαζεται να αλλαξεις τα πρωτα λαδια στα 1000 χλμ, αλλα και παλι δεν εχουμε φτασει στο ιδανικο

 

εγω προσωπικα ειχα τρελη καταναλωση λαδιου (το οποιο μαλιστα ειχε γινει λασπη) στα πρωτα 7000 χλμ , ομως μετα το θεμα εστρωσε και σε καθε αλλαγη δεν εχω πεσει πανω απο 400-500 ml

 

ΥΓ2 υπαρχουν και κινητηρες που δεν καινε απολυτως τιποτα οπως ο 1.8tfsi και ο 1.4 με τα 122

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα προσωπικα μας το εχει πει ο τεχνικος της αντιπροσωπιας οτι η μαμα εταιρεια δινει φυσιολογικο το 1λτ/1000 χιλιομετρα.Επισης το εχω διαβασει σε φορα.Ισχυει;Μπορει οχι,μπορει ναι.Ας πουμε οχι δεν ισχυει.

 

Πριν λιγες σελιδες μπηκε εικονα απο το manual που δινει φυσιολογικη καταναλωση 0.5λτ/1000 χιλιομετρα και στα πρωτα 5000 χιλιομετρα ανεφερε οτι μπορει να ειναι και παραπανω.Με πολυ απλα λογια,ΑΙΣΧΟΣ.

 

 

 

Θες να βάλω και εγώ φώτο από το manual;

Δε μου το είπε κάποιος τεχνικός. Στο manual γράφει κατανάλωση λαδιού 1L/1000km. Διπλό ΑΙΣΧΟΣ δηλαδή.

Το quiz ισχύει ακόμα: τι μάρκα και μοντέλο είναι το αμάξι που λέω;

hint: Δεν είναι από Ευρώπη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτα τα λενε για να εχουν το κωλο τους καλυμμενο , δε σημαινει οτι ισχυουν

 

παντως η μεγαλυτερη καταναλωση λαδιου που εχω δει ever , ειναι σε 2.0 GDI της mitsu ο οποιος ειχε προβλημα βεβαια , γιατι υπαρχουν και κινητηρες που αστοχουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...