qsis Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 συγκρινεις το μοτερ του 350z με το tfsi? οκ οτι πεις ετσι διαβασες στα περιοδικα, οτι δε συγκρινονται? η πραγματικοτητα θα σε προσγειωνε.. σε ελαφρυ αυτοκινητο μαλιστα οπως tts ή scirocco r , δεν υπαρχει και συγκριση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orion1986 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 συγχρονισμο βαλβιδων αλλαξε μπουζι και καθαρισμο πεταλουδας.. τουλαχιστον 1 10αρικο βενζινη κατω..!!! trust me εαν δεν τα εχεις κανει ποτε ωρα να τα κανεις.. πατρα αθηνα πρεπει να καις γυρω στο 30αρικο MAX MAX MAX... δεν παιζει παραπανω. πριν 7000ΧΛΜ αλλαξα και μπουζι και καθαρισα ολο το injection (κατα συνεπεια και την πεταλουδα) αυτο για τις βαλβιδες δεν το εχω κανει (αληθεια οταν λες συγχρονισμο βαλβιδων τι εννοεις?) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Να αναφέρουμε εδώ πως τα υβριδικά στην Ελλάδα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΕΛΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 πριν 7000ΧΛΜ αλλαξα και μπουζι και καθαρισα ολο το injection (κατα συνεπεια και την πεταλουδα) αυτο για τις βαλβιδες δεν το εχω κανει (αληθεια οταν λες συγχρονισμο βαλβιδων τι εννοεις?) συγχρονιζεται ακριβως το timing οι βαλβιδες εισαγωγης με εξαγωγης.. εαν δεν κανω λαθος πρεπει να εισαι 12v... στα καινουργια μοντελα δεν χρειαζεται ..οπως VVTI κλπ κλπ. το αμαξι πρεπει να ειναι κρυο και δεν παιρνει πανω απο μιση ωρα δουλεια το κοστος ειναι γυρω στα 30-40 ευρω.. ετσι διαβασες στα περιοδικα, οτι δε συγκρινονται? η πραγματικοτητα θα σε προσγειωνε.. σε ελαφρυ αυτοκινητο μαλιστα οπως tts ή scirocco r , δεν υπαρχει και συγκριση δεν σε βλεπω να μιλας ομως με στοιχεια παρα μονο με σαρκασμο. μεγαλη ιδεα εχεις φιλτατε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Να αναφέρουμε εδώ πως τα υβριδικά στην Ελλάδα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΕΛΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ. μην ξεχνας τη συνωμοσια των γερμανων και το διστομο και καλαβρυτα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Εν τω μεταξύ κάτοχοι γερμανικών κατηγορήθηκαν για νεόπλουτοι αλλά από ότι βλέπω νεόπλουτος πρέπει να είσαι τελικά για να έχεις ιαπωνικό με καλό κινητήρα αφού το πιο φθηνό από αυτά καινούριο τιμάται περίπου στα 50000Ε. δεν σε βλεπω να μιλας ομως με στοιχεια παρα μονο με σαρκασμο. μεγαλη ιδεα εχεις φιλτατε. http://www.zeperfs.com/en/duel3191-1680.htm Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tasoskont Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δεν θα τα παμε καλα οι δυο μας( ) ,οχι και κουβαδακι το ι30.Το καινουριο ειδικα σπερνει.Αν ολα πανε καλα στο μελλον,η οικογενεια θα εχει ενα ι30(δικο μου) και ενα ι40(των γονεων). καλα το παιρνω πισω για το i30 βασικα το ξαναειδα και τελικα το ειχα αλλιως στο μυαλο μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 @nickTG κλεβεις , εβαλες μοντελο με dsg, βαλε evo με dsg που ειναι πιο αργο απο το χειροκινητο (παγκοσμια καινοτομια της mitsu ! ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tasoskont Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 ηλεκτρονικα προβληματα τα οποια ειχε ... εσυ βλεπεις μονο ι30 yaris kai getz στον δρομο ε? μαλλον δεν βλεπεις καλα..η απλα δεν θες να δεις .. που και που κανα civic αλλα 2003 αμαξι και μετα δεν νομιζω μπορεις να βοηθησεις την μνημη μου γιατι μπορει να κανω και λαθος πες μου μερικα?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orion1986 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 ειναι 8βαλβιδο.βασικα η αληθεια ειναι πως λογω του δρομου αθηνα-πατρα (ανηφορες-κατηφορες ) δεν μπορω να διατηρω συνεχεια σταθερη ταχυτητα.περιπου 120-130ΧΛΜ την ωρα θεωρειται τοσο μεγαλη ταχυτητα ωστε να βλεπω μεγαλη καταναλωση? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 χεχεχε το δινει 1640 kg ενω ειναι 1595. εχει 0-100 σε 5.9 και το δινει 6,3 ειναι 8βαλβιδο.βασικα η αληθεια ειναι πως λογω του δρομου αθηνα-πατρα (ανηφορες-κατηφορες ) δεν μπορω να διατηρω συνεχεια σταθερη ταχυτητα.περιπου 120-130ΧΛΜ την ωρα θεωρειται τοσο μεγαλη ταχυτητα ωστε να βλεπω μεγαλη καταναλωση? εκει που σε πεθαινει ειναι στα διοδια μετα την ελευσινα.. κανω αυτο την διαδρομη εδω και πολλα χρονια.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Κάτι ακόμα για να διασκεδάσουμε: Ποιος θα μου πει μάρκα και μοντέλο αυτοκίνητου το manual του οποίου γράφει κατανάλωση λαδιού έως 1L/1000km; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 που και που κανα civic αλλα 2003 αμαξι και μετα δεν νομιζω μπορεις να βοηθησεις την μνημη μου γιατι μπορει να κανω και λαθος πες μου μερικα?? nissan almera. toyota corolla. mitsubishi lancer 1999-2006 Και τωρα πολυ καλα πηγε το 2008 μοντελο και υστερα.. και αλλα πολλα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 χεχεχε το δινει 1640 kg ενω ειναι 1595. εχει 0-100 σε 5.9 και το δινει 6,3 Κάνεις πλάκα έτσι; Η σελίδα που έβαλα δεν έχει τα εργοστασιακά νούμερα που λέει ο καθένας ότι θέλει. Είναι κανονικές μετρήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 @nickTG κλεβεις , εβαλες μοντελο με dsg, βαλε evo με dsg που ειναι πιο αργο απο το χειροκινητο (παγκοσμια καινοτομια της mitsu ! ) φιλε μου ψαξε και λιγο το googli δεν κανει κακο.. DSG σε EVO? τοσο ξερολας πια? η Mitsubishi δεν εχει DSG καρδια μου. ανοιξε λιγο τα ομορφα ματακια σου και μαθε τπτ. TC-SST . http://www.cityauto....uto.gr?aid=4358 Twin Clutch-SST», τα διακριτικά που μαρτυρούν την αυτόματη έκδοση του νέου Evo, που για πρώτη φορά υποδέχεται κιβώτιο έξι σχέσεων με διπλό συμπλέκτη. Τα συγκεκριμένα κιβώτια τα είδαμε πριν από μερικά χρόνια να εξοπλίζουν μοντέλα του ομίλου VW και πλέον τείνουν να καθιερωθούν στα σπορ αυτοκίνητα, καθώς χρησιμοποιούνται στις αντίστοιχες εκδόσεις των BMW M3, Porsche 911, Nissan GT-R κ.ά. «Τα κιβώτια με τον διπλό συμπλέκτη κάνουν τα μηχανικά να μοιάζουν σαν υποκατάστατα» λέει ένας φίλος. Δεν θα διαφωνήσω ούτε θα συμφωνήσω. Το καθένα έχει την χάρη του και σίγουρα οι αστραπιαίες αλλαγές του TC-SST είναι πολύ πιο γρήγορες από το ανθρώπινο χέρι, καθώς στα κιβώτια με διπλό συμπλέκτη η ισχύς μεταβιβάζεται από τη μία σχέση στην άλλη (κατά το ανέβασμα) σχεδόν χωρίς διακοπή. Σχετικά με το SST Σε σχέση με το κιβώτιο της BorgWarner (που χρησιμοποιεί το VW Group) οι Ιάπωνες έχουν επικεντρωθεί εντελώς στο θέμα της σπορ οδήγησης και των επιδόσεων. Στην αυτόματη επιλογή (auto) το κιβώτιο λειτουργεί όπως ένα συνηθισμένο αυτόματο και πραγματοποιεί τις αλλαγές των σχέσεων με ομαλό τρόπο. Όταν επιλεχθεί η χειροκίνητη αλλαγή (manual), το κιβώτιο εκτελεί μόνο όποια εντολή του δώσει ο οδηγός από τους χρωμιωμένους διακόπτες που βρίσκονται στο τιμόνι. Το κιβώτιο κρατά όποια σχέση είναι κουμπωμένη, ακόμη και αν μπει ο κόφτης (όπως στην BMW M3), σε αντίθεση με το κιβώτιο DSG (VW) ή S tronic (Audi), που δεν κρατά τις σχέσεις μέχρι τον κόφτη και πάντοτε τις αλλάζει όταν ο δείκτης του στροφόμετρου μπει στο κόκκινο. Η Mitsubishi πάει ένα βήμα πιο πέρα και προσφέρει το πρόγραμμα «Super-Sport», που προσεγγίζει τη λειτουργία ενός αγωνιστικού κιβωτίου. Την ώρα που ο οδηγός αλλάζει σχέση, ο παράγοντας «ομαλή σύμπλεξη» αγνοείται από την ηλεκτρονική διαχείριση και προτεραιότητα έχει η άμεση εμπλοκή των συμπλεκτών και η γρήγορη αλλαγή. Το αποτέλεσμα είναι ελαφρώς ταχύτερες αλλαγές και κατά συνέπεια αμεσότερη επιτάχυνση. Τα τρία προγράμματα (Normal, Sport, S-Sport) επιλέγονται από ένα μικρό διακόπτη στη βάση του μοχλού ταχυτήτων. Ωστόσο, το «S-Sport» μπορεί να επιλεχθεί μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο, καθώς οι μηχανικοί της Mitsubishi θέλουν να αποφύγουν οποιαδήποτε φθορά του κιβωτίου. Με το «S-Sport» αυτόματα επιλέγεται το πρόγραμμα ομαλής εκκίνησης (launch). Το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας πρέπει να απενεργοποιηθεί από πριν, στη συνέχεια απελευθερώνεις τα φρένα, «σανιδώνεις» το γκάζι και βλέπεις τις στροφές να ανεβαίνουν μέχρι τις 5.200 σ.α.λ. Tο πρόγραμμα «Sport» είναι ό,τι πρέπει για γρήγορη οδήγηση, αλλά το «S-Sport» μπορεί να σου δώσει αυτό το κάτι παραπάνω που ζητάς. Εντέλει... Όλα τα παραπάνω έχουν να κάνουν με το «δεν θα διαφωνήσω». Τι γίνεται με το «δεν θα συμφωνήσω»; Όπως συμβαίνει με όλα τα συστήματα αυτόματης μετάδοσης, θεωρώ πως σου στερείται ένα μέρος της συμμετοχής σου, ειδικά όταν πρόκειται για ένα σπορ μοντέλο με 300 άλογα. Όπως και να το κάνουμε, το SST κάνει το Evo να μοιάζει περισσότερο με παιχνίδι και κάπως σε απομονώνει από την όλη απόλαυση. Το καλό όμως με το SST είναι πως μπορεί να κρατά τη σχέση μέχρι τον κόφτη, ενώ έχει και τις δύο ρυθμίσεις για άνετη καθημερινή οδήγηση ή σπορ όταν τα αίματα ανάψουν. Α, και με αυτό το Evo, με το εξάρι κιβώτιο, μπορείς να ταξιδέψεις με λιγότερη φασαρία και ντεσιμπέλ... Κάνεις πλάκα έτσι; Η σελίδα που έβαλα δεν έχει τα εργοστασιακά νούμερα που λέει ο καθένας ότι θέλει. Είναι κανονικές μετρήσεις. δεν με απασχολει το τι λεει το site διοτι το εχω δει με τα ιδια μου τα ματακια το τι ακριβως παιζει ...!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα