NickTG Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 πες μου σε παρακαλω μερικους σπουδαιους ιαπωνικους κινητηρες που υπαρχουν σημερα στην αγορα Για όποιον δεν το κατάλαβε με το ΣΗΜΕΡΑ ο qsis εννοεί κάτι που να μπορούμε να το αγοράσουμε ΣΗΜΕΡΑ καινούριο.
qsis Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 δε πειραζει , ασε εμας τους χαζους να παιρνουμε προβληματικους κινητηρες και προβληματικα αυτοκινητα να το παιζουμε νεοπλουτοι πραγματικα εχω βαρεθει τοσα χρονια αυτες τις χαζες συζητησεις.. και σε αυτοκινητοφορουμ που γραφω , το χω ριξει σε αλλα θεματα για αυτο ακριβως το λογο και σε οποιδηποτε αλλο "vs" κανω το λαθος να συμμετασχω ακρη δε βγαινει ο καθενας ας παρει ο,τι του λεει το κεφαλι του να τελειωνουμε.. εμενα οι ιαπωνες δε με πειθουν , τι να κανω.. θα συμβιβαστω με αυτο που εχω εσενα δε σου αρεσουν τα γερμανικα μην παρεις ποτε σου.. παρε υβριδικο ηλεκτροκινητο και μη ξεχνας να το φορτιζεις καθε βραδυ μαζι με το κινητο σου.. και αμα πεσει η μπαταρια και χασεις καμια κοντρα, κανε μια γυρα να ξαναγεμισουν και προσπαθησε παλι παντως επειδη πολλα εχουν δει τα ματακια μου, οταν ερχεται η ωρα να πεσει το "μαρουλι" πολλοι καταληγουν στους γερμανους κι εγω πιο πιτσιρικας κατι παραξενα ελεγα, οταν ομως το πραγμα σοβαρεψε λογικευτηκα..
*Kezar* Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 δε πειραζει , ασε εμας τους χαζους να παιρνουμε προβληματικους κινητηρες και προβληματικα αυτοκινητα να το παιζουμε νεοπλουτοι πραγματικα εχω βαρεθει τοσα χρονια αυτες τις χαζες συζητησεις.. και σε αυτοκινητοφορουμ που γραφω , το χω ριξει σε αλλα θεματα για αυτο ακριβως το λογο και σε οποιδηποτε αλλο "vs" κανω το λαθος να συμμετασχω ακρη δε βγαινει ο καθενας ας παρει ο,τι του λεει το κεφαλι του να τελειωνουμε.. εμενα οι ιαπωνες δε με πειθουν , τι να κανω.. θα συμβιβαστω με αυτο που εχω εσενα δε σου αρεσουν τα γερμανικα μην παρεις ποτε σου.. παρε υβριδικο ηλεκτροκινητο και μη ξεχνας να το φορτιζεις καθε βραδυ μαζι με το κινητο σου.. και αμα πεσει η μπαταρια και χασεις καμια κοντρα, κανε μια γυρα να ξαναγεμισουν και προσπαθησε παλι παντως επειδη πολλα εχουν δει τα ματακια μου, οταν ερχεται η ωρα να πεσει το "μαρουλι" πολλοι καταληγουν στους γερμανους κι εγω πιο πιτσιρικας κατι παραξενα ελεγα, οταν ομως το πραγμα σοβαρεψε λογικευτηκα.. το παραληρημα να φανταστω ειναι της ωρας ε? Αιντε και καλο υπνο να εχεις..
qsis Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 ειδες ? τα καταφερες! συνηθως εχω ανεξαντλητη υπομονη
nemesiskp Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 σοβαρα τωρα αν δε βρισκεις καλους κινητηρες τους υπετροφοδοτουμενους των γερμανων (2.0 tfsi, 2.5 tfsi, 3.0 της bmw και ενα σωρο αλλους .. Μπα ο 2λιτρος της μιτσου δεν παταει κατω τον 2λιτρο tfsi και ασφαλως ο τριλιτρος της bmw δεν χανει για κανενα λογο απο αυτον του 350z και του 370z. παρε υβριδικο ηλεκτροκινητο και μη ξεχνας να το φορτιζεις καθε βραδυ μαζι με το κινητο σου.. Τι να κανουμε ο καθενας θα εχει τις υποχρεωσεις του.Εμεις θα γεμιζουμε την μπαταρια και εσεις καθε λιγο και λιγακι θα γεμιζετε λαδακι ή θα τρεχετε αντιπροσωπεια για ανακλησεις.Μονο το οτι ο κατασκευαστης θεωρει μισο λιτρο στα χιλια φυσιολογικη καταναλωση για λαδακι θα τρωτε κραξιμο για μια ζωη. τοτε παρε ενα μοτερ ιαπωνικο εννοειτε βαλτο πανω σε ενα πατινι βαλε και 2 αχυρα κατω και βολταρε ωραια ειναι ε??οταν παιρνεις αμαξι το παιρνεις για να ευχαριστιεσαι οδηγηση να μπαινεις μεσα και να το χαιρεσαι και οχι να βλεπεις 5 πεταμενα πλαστικα και ενα κοντερ.ο μονος λογος που θα πηγαινε καποιος σε ιαπωνα ειναι αν ηθελε απλα ενα αμαξι να τον τσουλαει δεξια και αριστερα οικονομικα και αν δεν κανει και κανα service για 7-8 -10 χρονια δεν βαριεσαι ρε αδερφε ιαπωνας ειναι δεν καταλαβαινει τιποτα. Ασφαλως δεν εχεις ιδεα για την σημασια της ΟΔΗΓΗΣΗΣ.Οδηγηση δεν ειναι να βλεπεις συναρμολογημενα ποιοτικα πλαστικα,ουτε το μικρο αμαξι να ζυγιζει 1.5 τονο.Ακου 1.5 τονο,το λετε και χαιρεστε παναθεμα σας.Ενα αμαξι με διαστασεις και σχημα κουβα ζυγιζει λες και οδηγαω νεκροφορα.Επισης ο γερμανος ειναι αυτος που απλα τσουλαει αριστερα δεξια,μην προσφεροντας σου τιποτα αλλο. Ποιος σας ειπε οτι καποια ατομα θελουν να μπαινουν στο αμαξι τους και εκει μεσα να βρισκουν το σαλονι τους;Επι την ευκαιρια σε κανα αβενσισ ή ακορτν εχετε μπει;Για το honda legend τι λετε;Κουβαδακι με πλαστικουρες ετσι; Τελος κοφτε την καραμερα με τα Premium αυτοκινητακια σας.Η φριτεζα που εχω στο σπιτι ειναι περισσοτερο premium και κανει ακριβως το ιδιο πραμα με το αυτοκινουμενο τουρμπατο φερετρο σας.Να καιει λαδια
*Kezar* Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Μπα ο 2λιτρος της μιτσου δεν παταει κατω τον 2λιτρο tfsi και ασφαλως ο τριλιτρος της bmw δεν χανει για κανενα λογο απο αυτον του 350z και του 370z. Τι να κανουμε ο καθενας θα εχει τις υποχρεωσεις του.Εμεις θα γεμιζουμε την μπαταρια και εσεις καθε λιγο και λιγακι θα γεμιζετε λαδακι ή θα τρεχετε αντιπροσωπεια για ανακλησεις.Μονο το οτι ο κατασκευαστης θεωρει μισο λιτρο στα χιλια φυσιολογικη καταναλωση για λαδακι θα τρωτε κραξιμο για μια ζωη. Ασφαλως δεν εχεις ιδεα για την σημασια της ΟΔΗΓΗΣΗΣ.Οδηγηση δεν ειναι να βλεπεις συναρμολογημενα ποιοτικα πλαστικα,ουτε το μικρο αμαξι να ζυγιζει 1.5 τονο.Ακου 1.5 τονο,το λετε και χαιρεστε παναθεμα σας.Ενα αμαξι με διαστασεις και σχημα κουβα ζυγιζει λες και οδηγαω νεκροφορα.Επισης ο γερμανος ειναι αυτος που απλα τσουλαει αριστερα δεξια,μην προσφεροντας σου τιποτα αλλο. Ποιος σας ειπε οτι καποια ατομα θελουν να μπαινουν στο αμαξι τους και εκει μεσα να βρισκουν το σαλονι τους;Επι την ευκαιρια σε κανα αβενσισ ή ακορτν εχετε μπει;Για το honda legend τι λετε;Κουβαδακι με πλαστικουρες ετσι; Τελος κοφτε την καραμερα με τα Premium αυτοκινητακια σας.Η φριτεζα που εχω στο σπιτι ειναι περισσοτερο premium και κανει ακριβως το ιδιο πραμα με το αυτοκινουμενο τουρμπατο φερετρο σας.Να καιει λαδια αμα ξερεις κανεναν που να ενδιαφερεται για ελιες πες μου..εχω γυρω στης 20 ριζες. και να πουμε και κατι αλλο. ειστε περιφανοι που δινεται τα λεφτα σας στους γερμανους? ενω αυτη την στιγμη σας βιαζουνε? χαχαχα. εγω παλι θα ντρεπομουν για πολλους λογους εαν ειχα γερμανο.. πλην σαφως 2-3 μοντελα που πραγματικα αξιζουν.
tasoskont Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Μπα ο 2λιτρος της μιτσου δεν παταει κατω τον 2λιτρο tfsi και ασφαλως ο τριλιτρος της bmw δεν χανει για κανενα λογο απο αυτον του 350z και του 370z. Τι να κανουμε ο καθενας θα εχει τις υποχρεωσεις του.Εμεις θα γεμιζουμε την μπαταρια και εσεις καθε λιγο και λιγακι θα γεμιζετε λαδακι ή θα τρεχετε αντιπροσωπεια για ανακλησεις.Μονο το οτι ο κατασκευαστης θεωρει μισο λιτρο στα χιλια φυσιολογικη καταναλωση για λαδακι θα τρωτε κραξιμο για μια ζωη. Ασφαλως δεν εχεις ιδεα για την σημασια της ΟΔΗΓΗΣΗΣ.Οδηγηση δεν ειναι να βλεπεις συναρμολογημενα ποιοτικα πλαστικα,ουτε το μικρο αμαξι να ζυγιζει 1.5 τονο.Ακου 1.5 τονο,το λετε και χαιρεστε παναθεμα σας.Ενα αμαξι με διαστασεις και σχημα κουβα ζυγιζει λες και οδηγαω νεκροφορα.Επισης ο γερμανος ειναι αυτος που απλα τσουλαει αριστερα δεξια,μην προσφεροντας σου τιποτα αλλο. Ποιος σας ειπε οτι καποια ατομα θελουν να μπαινουν στο αμαξι τους και εκει μεσα να βρισκουν το σαλονι τους;Επι την ευκαιρια σε κανα αβενσισ ή ακορτν εχετε μπει;Για το honda legend τι λετε;Κουβαδακι με πλαστικουρες ετσι; Τελος κοφτε την καραμερα με τα Premium αυτοκινητακια σας.Η φριτεζα που εχω στο σπιτι ειναι περισσοτερο premium και κανει ακριβως το ιδιο πραμα με το αυτοκινουμενο τουρμπατο φερετρο σας.Να καιει λαδια καταρχας με θιγεις που με λες γερμανοφιλο εγω ειμαι ο ιταλοφιλος του τοπικ κοιτα το αμαξι εχει 3 μερη το εσωτερικο το εξωτερικο και τον χωρο της μηχανης για να ευχαριστηθεις οδηγηση και να γουσταρεις το αμαξι σου θες να εχεις design μεσα εξω και μοτερ που να ραβει ο ιαπωνας μεσα εχει τσακωθει με το design εξω το ιδιο με εξαιρεσεις και απο μοτερ παει καλα.εγω προσωπικα εχει τυχει να εχω κατσει πολλες φορες να χαζευω το αμαξι μου που ειναι παρκαρισμενο απεναντι η να καθομαι στο χωρο της καμπινας και πριν ξεκινησω να το χαζευω πες με βλαμενο πες με οτι θες με ιαπωνα δεν νομιζω να το εκανα ποτε αυτο. και ενα μικρο τιπ για τους γερμανοφιλους tsi tfsi fsi(καλα αυτος πνιγικε στο λαδι και αποσυρθηκε ) οταν πατε για σερβις τα περηφανα τουρμπατα σας και σας κανουν και καλα αναπρογραμματισμο δωρεαν για να ειναι πιο οικολογικο να μην καει πολυ και αλλες τετοιες μπαρουφες σας κατεβαζουν ιπποδυναμη εχει τυχει σε πολλους. μια προσφορα του ομιλου
*Kezar* Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 καταρχας με θιγεις που με λες γερμανοφιλο εγω ειμαι ο ιταλοφιλος του τοπικ κοιτα το αμαξι εχει 3 μερη το εσωτερικο το εξωτερικο και τον χωρο της μηχανης για να ευχαριστηθεις οδηγηση και να γουσταρεις το αμαξι σου θες να εχεις design μεσα εξω και μοτερ που να ραβει ο ιαπωνας μεσα εχει τσακωθει με το design εξω το ιδιο με εξαιρεσεις και απο μοτερ παει καλα.εγω προσωπικα εχει τυχει να εχω κατσει πολλες φορες να χαζευω το αμαξι μου που ειναι παρκαρισμενο απεναντι η να καθομαι στο χωρο της καμπινας και πριν ξεκινησω να το χαζευω πες με βλαμενο πες με οτι θες με ιαπωνα δεν νομιζω να το εκανα ποτε αυτο. και ενα μικρο τιπ για τους γερμανοφιλους tsi tfsi fsi(καλα αυτος πνιγικε στο λαδι και αποσυρθηκε ) οταν πατε για σερβις τα περηφανα τουρμπατα σας και σας κανουν και καλα αναπρογραμματισμο δωρεαν για να ειναι πιο οικολογικο να μην καει πολυ και αλλες τετοιες μπαρουφες σας κατεβαζουν ιπποδυναμη εχει τυχει σε πολλους. μια προσφορα του ομιλου ακομη και ο ιταλος που ειχε προβληματα τα εχει διορθωσει σε μεγαλο ποσοστο.. κυνηγαει τα ιαπωνικα.. μονο οι γερμανοι εχουνε μεινει πισω φαντασου.
tasoskont Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 ακομη και ο ιταλος που ειχε προβληματα τα εχει διορθωσει σε μεγαλο ποσοστο.. κυνηγαει τα ιαπωνικα.. μονο οι γερμανοι εχουνε μεινει πισω φαντασου. σε ποια προβληματα αναφερεσαι???δεν νομιζω να κυνηγαει πουθενα αν δεν υπηρχαν κατι matiz i30 yaris getz και λοιπα κουβαδακια για τα κοριτσακια δεν πιστευω να εβλεπες ιαπωνα στους δρομους ο ιαπωνας εχει μεινει πισω στις εξελιξεις και στην ζητηση της αγορας.
qsis Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Μπα ο 2λιτρος της μιτσου δεν παταει κατω τον 2λιτρο tfsi και ασφαλως ο τριλιτρος της bmw δεν χανει για κανενα λογο απο αυτον του 350z και του 370z. οσο για τον κινητηρα του evo vs tfsi , σιγουρα τον παταει (οχι και κατω.. αλλα ειναι πιο δυνατος αναμφιβολα) , ομως μην επικαλειστε το θεμα λαδιων και καταναλωσης και μετα αναφερετε τον συγκεκριμενο κινητηρα.. ειναι σουρεαλιστικο.. οσο για τον 3λιτρο της bmw vs 350 που ξερω (γιατι τα 370 δε τα χω δει και καθολου), δεν εχουν καμια επαφη.. ο κινητηρας της bmw ειναι οδοστρωτηρας ενα 350Ζ με 280 ειναι αμεσα συγκρισιμο μαλιστα με tfsi 260
nemesiskp Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 σε ποια προβληματα αναφερεσαι???δεν νομιζω να κυνηγαει πουθενα αν δεν υπηρχαν κατι matiz i30 yaris getz και λοιπα κουβαδακια για τα κοριτσακια δεν πιστευω να εβλεπες ιαπωνα στους δρομους ο ιαπωνας εχει μεινει πισω στις εξελιξεις και στην ζητηση της αγορας. Δεν θα τα παμε καλα οι δυο μας( ) ,οχι και κουβαδακι το ι30.Το καινουριο ειδικα σπερνει.Αν ολα πανε καλα στο μελλον,η οικογενεια θα εχει ενα ι30(δικο μου) και ενα ι40(των γονεων).
*Kezar* Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 σε ποια προβληματα αναφερεσαι???δεν νομιζω να κυνηγαει πουθενα αν δεν υπηρχαν κατι matiz i30 yaris getz και λοιπα κουβαδακια για τα κοριτσακια δεν πιστευω να εβλεπες ιαπωνα στους δρομους ο ιαπωνας εχει μεινει πισω στις εξελιξεις και στην ζητηση της αγορας. ηλεκτρονικα προβληματα τα οποια ειχε ... εσυ βλεπεις μονο ι30 yaris kai getz στον δρομο ε? μαλλον δεν βλεπεις καλα..η απλα δεν θες να δεις ..
Ntinaras Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 τα γερμανικα αυτοκινητα πετυχαν στην ελλαδα για ενα λογο downsizing και τουρμπο 1.2, 1.4 μιας και οπως ειναι γνωστο οι γερμανοι μας κυβερνανε οποτε κοβουν και ραβουν στα μετρα τους τους νομους στην ελλαδα ωστε να πουλανε τα δικα τους αυτοκινητακια. σε ολες τις αλλες φυσιολογικες χωρες,ακομα και στις ηπα των V8 υπαρχουν φοροαπαλλαγες για υβριδικα και ηλεκτρικα,ενω στην ελλαδα μονο να πουλησει ο γερμανος μας νοιαζει. πουλησε οτι πουλησε με τα tsi,τωρα ηρθε η σειρα του tdi ηλιθιε ελληνα. 3
*Kezar* Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 οσο για τον κινητηρα του evo vs tfsi , σιγουρα τον παταει (οχι και κατω.. αλλα ειναι πιο δυνατος αναμφιβολα) , ομως μην επικαλειστε το θεμα λαδιων και καταναλωσης και μετα αναφερετε τον συγκεκριμενο κινητηρα.. ειναι σουρεαλιστικο.. οσο για τον 3λιτρο της bmw vs 350 που ξερω (γιατι τα 370 δε τα χω δει και καθολου), δεν εχουν καμια επαφη.. ο κινητηρας της bmw ειναι οδοστρωτηρας ενα 350Ζ με 280 ειναι αμεσα συγκρισιμο μαλιστα με tfsi 260 συγκρινεις το μοτερ του 350z με το tfsi? οκ οτι πεις τα γερμανικα αυτοκινητα πετυχαν στην ελλαδα για ενα λογο downsizing και τουρμπο 1.2, 1.4 μιας και οπως ειναι γνωστο οι γερμανοι μας κυβερνανε οποτε κοβουν και ραβουν στα μετρα τους τους νομους στην ελλαδα ωστε να πουλανε τα δικα τους αυτοκινητακια. σε ολες τις αλλες φυσιολογικες χωρες,ακομα και στις ηπα των V8 υπαρχουν φοροαπαλλαγες για υβριδικα και ηλεκτρικα,ενω στην ελλαδα μονο να πουλησει ο γερμανος μας νοιαζει. πουλησε οτι πουλησε με τα tsi,τωρα ηρθε η σειρα του tdi ηλιθιε ελληνα. να ζησεις παλικαρι μου.. συγχαρητηρια...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα