Προς το περιεχόμενο

ιαπωνια και κορεα vs ευρωπης....


orion1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα συμφωνησω μαζι σου σε ολα,αλλα...οταν λες μεγαλες κατηγοριες τι εννοεις;Τυπου λιμουζινες ή αυτοκινητα τυπου σουπερκαρ;

 

Στην πρωτη περιπτωση οντως η γερμανια ειναι αρκετα μπροστα,αλλα υπαρχουν αμαξια που εμεις δεν γνωριζουμε σαν ευρωπαικη αγορα.Για παραδειγμα το hyundai equus ή πολλα μοντελα lexus,infinity και acura που δεν γνωριζουμε.

 

Οσον αφορα τα super cars,ενα αμαξι κυκλοφορησε αυτη η Nissan και εχει κανει ολον τον κοσμο να παραμιλαει.Δεν νομιζω να χρειαζεται να αναφερω για τι μιλαω.Ασφαλως απο την απεραντη οχθη υπαρχει η veyron,η οποια ομως δεν ειναι για πιστα σε σχεση με τα αλλα.Απο την αλλην η γρηγορη εκδοση του r8 φοραει τον κινητηρα της gallardo.

 

Τα πορσικα αν και αμαξαρες,προσωπικα δεν με εντυπωσιαζουν γιατι ειναι ολα ιδια.Διαβαζεις καπου οτι θα βγει η νεα καρερα ταδε και ξερεις ακριβως τι θα δεις.

 

μεγαλες κατηγοριες εννοω κατηγοριες τυπου octavia,passat,clk,bmw 3,5,7 series

απο γιαπωνεζικα μονο το avensis Μου ρχεται που να ειναι ανταξιο.

οι γερμανοι δε τη παλευουν με τα μικρα/οικονομικα αυτοκινητα,καποτε ειχανε το VW beetle Και πηγανε και το βγαλανε σε remake και βγηκε το γνωστο εκτρωμα,που ηταν πανακριβο,απαραδεκτο και πιο αργο κι απο τον επιταφιο.

 

το GTR ειναι μια κατηγορια απο μονο του που δε το χτυπαει τιποτα.

θεωρω πιθηκανθρωπο οποιον παει και αγορασει κατι αλλο στα λεφτα του πχ m3,m5 η οποιο supercar. (εκει που εκλασε το GTR βγηκε το R8)

 

S2000,NSX,Silvia,rx7 τα θεωρω πολυ πιο εξωτικα απο τα αντιστοιχα γερμανικα και σιγουρα ποιο καβλωτικα

απο ευρωπη μονο ιταλια μ αρεσει,αλλα στα χαρτια και στο design,γιατι αμα χαλανε και οι ferrari γαμησετα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μεγαλες κατηγοριες εννοω κατηγοριες τυπου octavia,passat,clk,bmw 3,5,7 series

 

αυτα μη τα τσουβαλιαζεις ετσι βρε συ :P

 

τα octavia passat ( που ειναι γκολφο-ειδη ουσιαστικα ) ανηκουν σε μια μεσαια κατηγορια (λογο μεγεθους) που εχει ομως σχεση και με τη μικρομεσαια απο την οποια προερχονται

 

bmw 3 , α4 , c class ειναι η μεσαια κατηγορια, στην αμεσως επομενη πανε bmw 5, A6, E class (η clk εχει συγγενεια με την Ε απο οτι θυμαμαι) και πιο πανω ειναι τα bmw 7, A8 , S class

 

στις 2 τελευταιες κατηγοριες οι ιαπωνες ειναι ψιλοανυπαρκτοι , παιζουν μπαλα μονο στην αμερικη με lexus και οι γερμανοι παγκοσμιως μπορουμε να πουμε οτι εχουν μονοπωλιο

 

στις πιο κατω ομως υπαρχουν μια χαρα και οι ιαπωνες, απλα οχι στους αγοραστες που θελουν premium , γιατι το avensis , το lancer και τo αccord δεν εχουν επαφη

 

μονο η mazda πιστευω οτι κανει πολυ φιλοτιμες προσπαθειες και δε το κρυβω οτι μου αρεσουν πολυ τα εσωτερικα της και γενικα τη παω σαν εταιρεια , γιατι ακομα βγαζει σωστα και ποιοτικα αυτοκινητα και οχι απειρες υβριδικες σαβουρες

 

οι αλλοι ειτε το εχουν γυρισει στο "επιστροφη στη φυση" (honda toyota) , ειτε βγαζουν γρηγορα αυτοκινητακια με αθλια ποιοτητα (mitsu)

η mazda ομως παραμενει αρκετα σωστη (εστω και αν δε παω τους wankel και την "απατη" που παιζει με αυτους ή δεν εχει οσο συγχρονους κινητηρες θα πρεπε) , ομως δυστυχως δεν τα παει καλα σε πωλησεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oταν παιρνεις ιαπωνα φιλε μου δεν το παιρνεις για να μπαινεις στο αυτοκινητο και να αισθανεσαι νεοπλουτος..

το παιρνεις για το μοτερ του.

 

Ειδικα στην μεσαια κατηγορια ειναι που εχουν το προβλημα οι ιαπωνες με τους κινητηρες.Δεν εχουν τα μεσαια ιαπωνικα κατι αντιστοιχο με το 1.6τ της opel η με τους tsi.

Αρα για ποιο μοτερ ακριβως θα παρεις ιαπωνικο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oταν παιρνεις ιαπωνα φιλε μου δεν το παιρνεις για να μπαινεις στο αυτοκινητο και να αισθανεσαι νεοπλουτος..

το παιρνεις για το μοτερ του.

τοτε παρε ενα μοτερ ιαπωνικο εννοειτε βαλτο πανω σε ενα πατινι βαλε και 2 αχυρα κατω και βολταρε ωραια ειναι ε??οταν παιρνεις αμαξι το παιρνεις για να ευχαριστιεσαι οδηγηση να μπαινεις μεσα και να το χαιρεσαι και οχι να βλεπεις 5 πεταμενα πλαστικα και ενα κοντερ.ο μονος λογος που θα πηγαινε καποιος σε ιαπωνα ειναι αν ηθελε απλα ενα αμαξι να τον τσουλαει δεξια και αριστερα οικονομικα και αν δεν κανει και κανα service για 7-8 -10 χρονια δεν βαριεσαι ρε αδερφε ιαπωνας ειναι δεν καταλαβαινει τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oταν παιρνεις ιαπωνα φιλε μου δεν το παιρνεις για να μπαινεις στο αυτοκινητο και να αισθανεσαι νεοπλουτος..

το παιρνεις για το μοτερ του.

 

μοτερ εχουν και οι γερμανοι.. μη τα ξαναλεμε παλι ελεος!

θελω να μου πεις (αφου λες για μοτερ ) τι καλυτερο ιαπωνικο μοτερ μπορουσα να παρω μεχρι 2 λιτρα , με εξαιρεση το evo που ειναι ειδικη κατασκευη και δε με αφορα για πιο καθημερινη και "νορμαλ" χρηση που θελω εγω το αυτοκινητο..

εγω διαλεξα 2.0 tfsi με εσωτερικο καπως ανθρωπινο.. οι ιαπωνες τι ειχαν να μου προσφερουν? τι εχουν ακομα και τωρα?

δυναμη? μπααα...

ροπη? μπαα...

 

τι εχουν λοιπον στροφαρισμα? να το βρασω για τις επιπλεον 1400 με 2000 στροφες , βολευομαι και με τις 7 και εχω πολυ πιο δυνατο κινητηρα για να συρει το "αρμα" του 1.5 τονου.. κατι που ενα ατμοσφαιρικο δε κανει ουτε στον υπνο του

 

εγω προσωπικα το θεωρω απαραδεκτο να δινεις ενα σεβαστο ποσο χρηματων και να εχεις εσωτερικο του κωλου..

 

δεν ειναι θεμα νεοπλουτου, ειναι θεμα αξιοπρεπειας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τόσα που διάβασα τα παρατάω.

Ένα πράγμα θα πω.

Κάποιος πρέπει να δει τους χρόνους που κάνει η ZR1 σε πίστες. Όχι και για ευθείες το αμάξι. ΈΛΕΟΣ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μοτερ εχουν και οι γερμανοι.. μη τα ξαναλεμε παλι ελεος!

θελω να μου πεις (αφου λες για μοτερ ) τι καλυτερο ιαπωνικο μοτερ μπορουσα να παρω μεχρι 2 λιτρα , με εξαιρεση το evo που ειναι ειδικη κατασκευη και δε με αφορα για πιο καθημερινη και "νορμαλ" χρηση που θελω εγω το αυτοκινητο..

εγω διαλεξα 2.0 tfsi με εσωτερικο καπως ανθρωπινο.. οι ιαπωνες τι ειχαν να μου προσφερουν? τι εχουν ακομα και τωρα?

δυναμη? μπααα...

ροπη? μπαα...

 

τι εχουν λοιπον στροφαρισμα? να το βρασω για τις επιπλεον 1400 με 2000 στροφες , βολευομαι και με τις 7 και εχω πολυ πιο δυνατο κινητηρα για να συρει το "αρμα" του 1.5 τονου.. κατι που ενα ατμοσφαιρικο δε κανει ουτε στον υπνο του

 

εγω προσωπικα το θεωρω απαραδεκτο να δινεις ενα σεβαστο ποσο χρηματων και να εχεις εσωτερικο του κωλου..

 

δεν ειναι θεμα νεοπλουτου, ειναι θεμα αξιοπρεπειας

απο ποτε εχουνε μοτερ οι γερμανοι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τόσα που διάβασα τα παρατάω.

Ένα πράγμα θα πω.

Κάποιος πρέπει να δει τους χρόνους που κάνει η ZR1 σε πίστες. Όχι και για ευθείες το αμάξι. ΈΛΕΟΣ.

 

και παλι η πιστα ειναι κατι το ειδικο, τα αυτοκινητα δρομου περνουν το περισσοτερο χρονο τους στο δρομο κι εκει περα απο επιδοσεις υπαρχουν κι αλλα πραγματα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο ποτε εχουνε μοτερ οι γερμανοι?

απο τοτε που σταματησαν να εχουν οι ιαπωνες και οι ιταλοι :P

 

σοβαρα τωρα αν δε βρισκεις καλους κινητηρες τους υπετροφοδοτουμενους των γερμανων (2.0 tfsi, 2.5 tfsi, 3.0 της bmw και ενα σωρο αλλους .. οπως επισης και αρκετους ατμοσφαρικους που εχουν βγαλει κατα καιρους) και σκαλωνεις με κατι κινητηρες του '80, '90 και το πολυ των αρχων '00 , ειναι δικο σου κολλημα , δε σημαινει ομως οτι ετσι εχει η κατασταση σημερα

 

πες μου σε παρακαλω μερικους σπουδαιους ιαπωνικους κινητηρες που υπαρχουν σημερα στην αγορα

 

Και στο δρόμο μια χαρά πάει λόγω της ροπής στις μεσαίες.

Αμάξι για ευθεία πάντως δεν είναι. Μια χαρά στημένο είναι.

ναι δεν αμφιβαλλω, απλα καλη ειναι και η πιστα ομως δεν εχει σχεση με το σαπουνι που ειδικα εμεις οι ελληνες καλουμαστε να αντιμετωπισουμε

 

ειναι βεβαια γουστο του καθενος το τι κανει και σιγουρα θεμα ικανοτητων , ειμαι ομως υπερ της αποψης να μπορεις να εκμεταλλευτεις εστω και λιγο (γιατι τετοιο αυτοκινητο τελειως ειναι αδυνατο) τη δυναμη του

 

με λιγα λογια ειμαι υπερ των 4κινητων κατασκευων απο ενα σημειο ιπποδυναμης και μετα, αλλα αυτο ειναι προσωπικο γουστο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.in2life.g...20/article.aspx

γιατι θες ακριβως να πουμε? για την ιστορικη τετρακινηση της Mitsubishi? για την ακαμψια του αμαξωματος της?

http://www.epitrohon...rticle-252.html

Το Lancer πατάει καλά και στρίβει ακόμη καλύτερα. Παράλληλα η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη καθώς η ακαμψία του αμαξώματος έχεις αυξηθεί κατά 50%, φτάνοντας στα επίπεδα του EVO 9. Αναρτήσεις και φρένα λειτουργούν επίσης προς τη κατεύθυνσης της ευχάριστης οδήγησης.

 

γιατι ακριβως θες να μιλησουμε? για τον ατμοσφαιρικο της κινητηρα 1.6 170 αλογα?

 

για το vtec της Honda? τι ακριβως δλδ θες να πουμε..για να προσδιορισουμε λιγο την συζητηση.

 

μετα να μου ερθει τι ο γερμανος με τα tfsi και τα tsi Μοτερ μαζικης παραγωγης με 1002 προβληματα?

ποιο το νοημα να παρω 1 αμαξι και να μου αλλαξουν μοτερ σε 2 μηνες? (Search στα φορουμ VW.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μitsubishi Moτερ.

4G15 163 αλογα Turbo.

4b11τ 280 αλογα

6G72 210 αλογα

θες να παμε και σε αλλα μοτερ?

οπως π.χ Nissan -Honda-Lexus- Toyota Κλπ?

 

P.s (Μην ξεχασουμε το V6 Μοτερ το οποιο φορουσε στο Eclipse.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...