Προς το περιεχόμενο

ιαπωνια και κορεα vs ευρωπης....


orion1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

να ψηφισουμε παιδια? τι θεωρειτε εσεις καλυτερη αγορα? δεν ξερω βεβαια ο καθενας τι εχει ως πρωτευον στο τι θελει απο το αμαξι του . εγω ας πουμε βαζω σε πρωτη μοιρα την αξιοπιστια(ποιος θελει αλλωστε καθε λιγο και λιγακι να τρεχει στα συνεργεια?) και την καταναλωση.....εσεις?τι θα διαλεγατε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 387
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν ειμαστε στο 1990 για να διαχωριζουμε τα αυτοκινητα σε ευρωπαικα και γιαπωνεζικα. Ειναι πολυ χονδροειδης διαχωρισμος κατα τη γνωμη μου που ισχυε πριν 20 χρονια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν....τρελα με την αυτοκινηση εχω παθος με τους ιταλους.Πιστευω φτιαχνουν αμαξια που σου ξυπνανε τα συναισθηματα.Σαν αξιοπιστια ψηφιζω ασια μερια.Αλλωστε τοσα χρονια κορεατικο στην οικογενεια με εχει πεισει.

 

Τελος μισω θανασιμα τα γερμανικα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν....τρελα με την αυτοκινηση εχω παθος με τους ιταλους.Πιστευω φτιαχνουν αμαξια που σου ξυπνανε τα συναισθηματα.Σαν αξιοπιστια ψηφιζω ασια μερια.Αλλωστε τοσα χρονια κορεατικο στην οικογενεια με εχει πεισει.

 

Τελος μισω θανασιμα τα γερμανικα.

να σου πω την αληθεια και γω ακουω ασχημα λογια για γερμανικα.(ζημιες κλπ) αν ειναι ομως ετσι γιατι βρωμαει ο τοπος απο vw και opel? δεν υποτιθεται πως ο καθενας το ψαχνει πολυ πριν το αγορασει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να σου πω την αληθεια και γω ακουω ασχημα λογια για γερμανικα.(ζημιες κλπ) αν ειναι ομως ετσι γιατι βρωμαει ο τοπος απο vw και opel? δεν υποτιθεται πως ο καθενας το ψαχνει πολυ πριν το αγορασει?

Δεν θα το ελεγα οτι ψαχνουν και πολυ.Παραδειγμα δευτερου ξαδερφου γειτονα.Τελειωσε την σχολη και ο πατερας του,του ειπε να παρει αμαξι.Ητανε αναμεσα στο civic type s(αυτο το φουτουριστικο) και στο audi a3.Τελικα αποφασισε να παρει το audi με την δικαιολογια οτι :"Παυλο (εγω) τα γερμανικα εχουνε καλυτερη ποιοτητα και ασφαλεια απο οτι τα ιαπωνικα."Φυσικα ολο αυτο με ηφακι χιλιων καρδιναλιων λες και πηρε κανα audi r8.Απο τοτε σνομπαρει καργα οτι φθηνοτερο ιαπωνοκορεατικο υπαρχει με ατακες του στυλ"τι να πειτε μωρε με τα παμπαλαια σας"(το δικο μας και ενος ξαδελφου με hondaki 25 σχεδον ετων),"εδω μιλαει η γερμανικη ποιοτητα" και αλλα τετοια ωραια.Ασφαλως η χαρα του κρατησε λιγο οταν ηρθε σαν βρεγμενη γατα να μου ζητησει να βγαλω το αμαξι απο τον διαδρομο(γειτονια) που βαζουμε τα αμαξια μας για να το σπρωξει ωστε να παρει μπροστα. :-D

 

Οποτε ειναι πολλα ατομα απο αυτους που τα παιρνουν για μοστρα και προεκταση του τσουτσουνιου τους.Ε οπως και να το κανεις,αλλο να οδηγας audi και αλλο hyundai 15 ετων.Πιο ανετα θα νιωθει η γκομενα στην γερμανικη ποιοτητα.Βεβαια οταν θα σπρωχνει ειναι αλλο θεμα.. :P

 

 

Εγω προσωπικα δεν τα χωνευω οχι για τα περι αξιοπιστιας τους,αν και με επηρεαζει οσο να ναι αυτος ο τομεας.Απλα δεν με εκφραζουν σαν αυτοκινητα.Επισης το οτι τα εχουν πολλα ατομα μην νομιζεις οτι ειναι απαραιτητα καλο.Σαν λαος εχουμε στο αιμα μας την επιδειξιομανια.

 

Παντως απο φιλους και συγγενεις για τα γερμανικα και ειδικα το vw group εχω ακουσει τα χειροτερα.Αντιθετα εχω γνωστους με οπελ και δεν εχουν κανει κιχ.Ενταξει τους εχουν βγαλει κατι ψιλα,αλλα οχι αυτα που βγαζουν τα αλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν λαος εχουμε στο αιμα μας την επιδειξιομανια.

 

 

 

Δηλαδή έξω δεν πουλάνε οι premium μάρκες;

Ή μήπως εκεί είναι αγορές μετά από πολύ σκέψη και ζύγισμα θετικών και αρνητικών;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Premium μαρκα τα vw;

κοιτα δεν ξερω αν ειναι αξιοπιστα παντως ΝΑΙ θεωρειται πριμιουμ μαρκα.μπηκα πριν 2 μηνες στο σιροκο του ξαδερφου της κοπελιας μου και λιγο να αγγιζες τα πλαστικα του και γενικα λιγο να χαζευες το αμαξι τοτε σκεφτοσουν ''ναι γι'αυτο ειναι τοσο ακριβα'' βεβαια ξαναλεω δεν ξερω απο αξιοπιστια τι λενε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα δε κανει ακριβο ενα αμαξι τα πλαστικα του ή η εξωτερικη του εμφανιση! Πιστευω πως παιζουν αλλοι παραγοντες ρολο! Αλλο το να εχεις την "απαιτηση" αμα δινεις 25k να μην ειναι σαν ψευτικο μεσα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον να συγκεκριμενοποιησω λιγο τι σκεφτομαι? εχω σουιφτ του 1998 1000 κυβικα (ψοφιο δηλαδη) σκεφτομουν για φορντ φιεστα 1400 κυβικα.να προχωρησω? για μεταχειρισμενο μιλαω.για καινουριο.....λεφτα ΔΕΝ υπαρχουν.... :cry:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιεστα ποιας χρονολογιας; εμπιστο ή γνωστο εστω μηχανικο να του ριξει μια ματια; εκτος και αν ξερεις ο ιδιος. Θα αντεξεις τα παραπανισια τελη κυκλοφοριας και ασφάλιστρα; τα καποια εξοδα που θα χει? (ξερω γω τπτ λαστιχα καινουρια ξερω γω ,δε μπορω να υποθεσω κ πολλα) !Δε θελω να σε αγχωσω ή να το παιξω εμπειρος απλως ειναι οι ερωτησεις που θα κανα σε καποιο φιλο ή ακομα και στο νευατο μου σε αυτη τη περιπτωση και φυσικα δεν ειναι οι μονες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να γράψω και εγώ την γνώμη μου, ώς πρώην κάτοχος "ιαπωνικού";ΣΚΑΤΑ!

Αφενός γιατι η συντριπτική πλειοψηφία τους δέν κατασκευάζεται πλέον Ιαπωνία και η μόνη σχέση που έχουν με την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου είναι το σήμα και μόνο -- αφετέρου έχουμε προσδώσει στον όρο αξιοπιστία ένα εύρος,που ανάθεμα και αν καταλαβαίνουμε τι αφορά.

Σε τελευταία ανάλυση αναξιόπιστο δέν κρίνεται μόνο το αμάξι που σε στέλνει συνεργείο για θέματα κινητήρα,αφού καλώς ή κακώς μιλάμε για ένα σύνολο. Τι να κάνω το -κατα τ'άλλα- υποδειγματικό μηχανικό σύνολο που έχει ΜΟ ζωής τα 20 χρόνια όταν το υπόλοιπο αμάξι κοντεύει να σκορπίσει στα 5;

Ναι,nemesiskp είχα το Civic Type S...με πάνω απο 12 "εισαγωγές" μέσα σε 18 μήνες κατοχής,για διάφορους λόγους και ευτυχώς το έδωσα πρίν αρχίσει να ζητάει τριψήφια νούμερα μετά την πάροδο της 3ετίας.Οσοι "τυχεροί" νομίζουν οτι με την 7ετή/10ετή εγγύηση έχουν πιάσει το 5+1 του Τζόκερ,πλανώνται πλάνην οικτράν.Ο ξάδελφος σου μπορεί να έπεσε στην κλασική περίπτωση vag-άμαξου*, σίγουρα όμως δέν θα προβληματιστεί με έναν κεντρικό εισαγωγέα/αντιπρόσωπο κλάσης Honda (ονόματα δέν λέμε,οικογένειες...ναι καλά...).

Κακά τα ψέματα, η αγορά ενός οχήματος δέν τελειώνει όταν ο πωλητής σου παραδώσει τα κλειδιά και οδηγάς έξω απο την πυλωτή.Είναι και το aftersales μια μεγάλη (και πονεμένη) ιστορία.

Φυσικά όλα αυτά τα υποστηρίζω ευθαρσώς, έχοντας φυσικά χάσει περι τα 10000 ευρώ, μόνο και μόνο για μια εσφαλμένη αντίληψη.

 

* Επιτρέψτε μου να διατηρήσω τις αμφιβολίες μου για τον τρόπο που οι κάτοχοι μεταχειρίζονται τα turbo-αμάξια τους. Δέν θα είναι ούτε το πρώτο άλλα ούτε και το τελευταίο πράγμα για το οποίο θα πεί ψέματα ο μέσος Έλληνας...

Επεξ/σία από Tenshi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...