Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όταν τους είπες οτι δικαιούμαι DOA άμεσα και ότι αν δεν ικανοποιηθώ θα ακολουθήσω τις νόμιμες ενέργειες τι σου απάντησαν ?

Πήρες γραπτώς αυτό με το 4 του μήνα ?

Δημοσ.

Apple store δεν υπάρχει μόνο στην Αμερική αλλά και σε ένα σωρό χώρες.... Απλά το διευκρίνισα για αποφυγή παρεξηγήσεων...

Φίλε μου αν πήγες εκεί και εφόσον σου είπαν όλα αυτά και δεν κάλεσες την αστυνομία για καταγραφή του περιστατικού είσαι κορόιδο... Εννοείται πως δικαιούσαι καινούργιο... Αν μέχρι 4 σεπτεμβρίου που σου είπαν δεν σου δώσουν καινούργιο και σου φέρουν ανακατασκευασμένο, δεν παραλαμβάνεις τίποτα και καλείς την αστυνομία... Αν δεχθείς να πάρεις ανακατασκευασμένο ενώ δικαιούσαι καινούργιο τότε είσαι απλά κορόιδο...

 

Το Πλαίσιο προσπαθεί να το γκουρλώσει.... Σου λέω δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει... Από άλλο άτομο έφαγε και μήνυση...

 

Εχω ενημερωσει τη δικηγορο μου και θα κινηθουμε νομικα σε περιπτωση που δεν παρω καινούργιο τηλ, σε ΖΕΛΑΤΙΝΑ από το Πλαισιο. Την εχω ενημερωσει για DoA κτλ κτλ

 

Τι ειχες Γιαννη, τι ειχα παντα...Συνεχιζετε να ψωνιζετε απο το πλαισιο και το eshop, δοξα τω θεω φορουμ υπαρχουν απειρα να γραφετε τον πονο σας μετα για το οτι ετυχε και σε σας τελικα η ιδια αντιμετωπιση που ακουσατε αλλες 2345645756765ες φορες για το συγκεκριμενο μαγαζακι.

 

Και στο e-shop τα ιδια συμβαινουν? Καταλαβα... Τι προτείνεις λοιπόν? Εσυ απο που ψωνίζεις? Πάντως για να λέμε και του στραβου το δίκιο μεχρι τωρα (επειδή ψώνιζα τα παντα απο το πλαισιο) οσες φορες χαλασε κατι (που ηταν πολλες πχ bluetooth, μητρικες, καρτες γραφικων κτλ ) μου το αλλαξαν no questions asked.... Δεν ξερω τι τους επιασε τωρα με το iphone... Χαζομαρα τους παντως γιατι θα επρεπε να ριξουν μια ματια στην καρτελα... Τωρα μας χασανε οικογενοιακώς από πελατες... κακο του κεφαλιου τους

 

Όταν τους είπες οτι δικαιούμαι DOA άμεσα και ότι αν δεν ικανοποιηθώ θα ακολουθήσω τις νόμιμες ενέργειες τι σου απάντησαν ?

Πήρες γραπτώς αυτό με το 4 του μήνα ?

 

Ο διευθυντης του συγκεκριμενου υποκαταστηματος ισχυριζοταν οτι δεν ισχυει το DoA και οτι το Πλαισιο σαν μεταπωλητης δεν εχει ευθυνη... Αναρωτιεμαι αν γνωριζουν οτι λενε ψεματα ή αν όντως τα πιστευουν... Γραπτως δεν πήρα τιποτα. Και σιγα να μη μου βαζαν την υπογραφή τους.... Και αστυνομια να φερω θα πετανε χαρταετο. Ετσι νομιζω. Η δικηγορος μου δεν μου ειπε τιποτα για αστυνομια παντως. Θα το χειριστουμε αλλιως το ζητημα. Θα ενημερωσω το φορουμ.

Δημοσ.

οκ.. ο ειδικός ξέρει καλύτερα πάντα οπότε καλά κάνεις και ακολουθείς τις συμβουλές του..

Θα σε παρακαλέσω όμως να μην το αφήσεις το θέμα να το κυνηγήσεις θα κάνεις καλό στους υπολοίπους,και σου εύχομαι να ξεμπερδεύεις και να χαρείς αυτό που πλήρωσες πριν ένα μήνα σχεδόν... Μην ξεχάσεις την ανάλογη αξιολόγηση στο Skroutz..

Και μια απορία,κάποτε ένα παιδί εδώ μέσα ήθελε ενα αντίγραφο απόδειξης και δεν του το έδιναν τότε έγινε παρέμβαση από κάποιον αρμόδιο μέσω αυτού του φόρουμ και το πρόβλημα λύθηκε σε ώρες.. θα ήθελα να ξαναδώ το ίδιο όπως και την αποσαφήνιση σε αυτά που λέει το κατάστημα περί DOA και μη ευθύνης του.. Η ευθύνη του τελειώνει στο κέρδος του ?

Δημοσ.

Και στο e-shop τα ιδια συμβαινουν? Καταλαβα... Τι προτείνεις λοιπόν? Εσυ απο που ψωνίζεις? Πάντως για να λέμε και του στραβου το δίκιο μεχρι τωρα (επειδή ψώνιζα τα παντα απο το πλαισιο) οσες φορες χαλασε κατι (που ηταν πολλες πχ bluetooth, μητρικες, καρτες γραφικων κτλ ) μου το αλλαξαν no questions asked.... Δεν ξερω τι τους επιασε τωρα με το iphone... Χαζομαρα τους παντως γιατι θα επρεπε να ριξουν μια ματια στην καρτελα... Τωρα μας χασανε οικογενοιακώς από πελατες... κακο του κεφαλιου τους

Εχει αρκετα ενδιαφεροντα μαγαζια ο εγχωριος ανταγωνισμος (msystems, visionstudio, egate, digitalmaster και πολλα αλλα) που θα βρεις και καλυτερες τιμες συνηθως αλλα και υπαρκτο after sales στο οποιο δε θα παιζουν με τη νοημοσυνη σου για πενταροδεκαρες. Οχι οτι ειναι απιθανο να κανουν κι αυτοι γκελα, αλλα σιγουρα εχουν λιγοτερες πιθανοτητες απο το πλαισιο και το eshop που εχουν παρει κοκκινη προ πολλου.

Φυσικα μην ξεχνας και τον ανταγωνισμο απο sites του εξωτερικου.

 

Απο κει και περα, αυτο που λες περι πελατων, δεν νοιαζονται που χανουν πελατες. Προ 1, 5χρονου περιπου αγορασα ενα Η/Υ. Πηρα και το πλαισιο να μου βγαλει προσφορα. Ο Η/Υ συνολικα εβγαινε περι τα 1000 ευρω. Το 90% των καταστηματων μολις τους ελεγα οτι θα παρω ολο το συστημα απο αυτους και θα πληρωσω ντουκου με μετρητα μου κανανε και μια -αλλοτε συμβολικη, αλλοτε μεγαλυτερη- εκπτωση. Στο πλαισιο (και αφου με το ετσι θελω μου αλλαξανε τα μισα κομματια της συνθεσης επειδη δεν ειχαν στοκ απτα αλλα) μολις τους μιλησα για εκπτωση επειδη εχω σκοπο να το αγορασω ολο απο αυτους καθως και να τους πληρωσω ντουκου σε τετοιες εποχες, με κοιταζαν σαν εξωγηινο. Αρχισαν κατι αστεια επιχειρηματα τυπου "σας παρεχουμε δωρεαν συναρμολογηση ομως" και "αν τα παραγγειλετε μεσω ιντερνετ βγαινουν πιο φθηνα". Οκ τους λεω, δεν κανετε καμια εκπτωση? Χτυπηστε το ταδε ονομα στο pc και δειτε την καρτελα πελατη. Χτυπανε, βλεπουν μερικες χιλιαδες ευρω καρτελα και μου λενε "Οκ, ειστε παλιος και καλος πελατης". Και λεω "οκ, θελω εκπτωση δεδομενου οτι ειμαι παλιος, καλος και πληρωνω μετρητα για αγορΑ 1000+ ευρω". Για να μου ξαναπουνε -ευγενικα παντως- "δεν μπορουμε κυριε". Οκ λεω, μολις χασατε την παραγγελια του Η/Υ, αλλα κυριως χασατε αυτον τον πελατη με αυτην την καρτελα. Γεια σας. Κι ουτε που εδειξε να τους πολυενδιαφερει. Εκτοτε, ξαναγορασα μια ζελατινα προστασιας οθονης κινητου που ΚΑΙ αυτο το σκυλομετανιωσα γιατι την πληρωσα 50πλασια τιμη σε σχεση με το ebay. Δεν ξαναπαταω ουτε για κατουρημα απεξω.

Δημοσ.

οκ.. ο ειδικός ξέρει καλύτερα πάντα οπότε καλά κάνεις και ακολουθείς τις συμβουλές του..

Θα σε παρακαλέσω όμως να μην το αφήσεις το θέμα να το κυνηγήσεις θα κάνεις καλό στους υπολοίπους,και σου εύχομαι να ξεμπερδεύεις και να χαρείς αυτό που πλήρωσες πριν ένα μήνα σχεδόν... Μην ξεχάσεις την ανάλογη αξιολόγηση στο Skroutz..

Και μια απορία,κάποτε ένα παιδί εδώ μέσα ήθελε ενα αντίγραφο απόδειξης και δεν του το έδιναν τότε έγινε παρέμβαση από κάποιον αρμόδιο μέσω αυτού του φόρουμ και το πρόβλημα λύθηκε σε ώρες.. θα ήθελα να ξαναδώ το ίδιο όπως και την αποσαφήνιση σε αυτά που λέει το κατάστημα περί DOA και μη ευθύνης του.. Η ευθύνη του τελειώνει στο κέρδος του ?

 

ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να το αφησω το θεμα. Εχω πάρει ήδη τα μέτρα μου. Η μονη περίπτωση να μην το κυνηγησω και αυτό το εξετάζω, είναι να μου δώσουν καινούργια συσκευη. Καμία άλλη. Και ας περιμένω και 1 χρονο. Προβληματίζομαι όμως γιατι πηρα τηλεφωνο στην Apple 0080044145417 και ο υπάλληλος μου ειπε οτι δεν γνωριζει τιποτα για DoA και οτι το DoA ειναι μια περιεργη ιστορια και οτι δεν μπορεί να μου πει περισσοτερα, γιατι τηλεφωνικά δεν εξυπηρετουν για iphone 4 κτλ κτλ Επισης στο http://www.apple.com/legal/warranty/products/iphone-greek.html δεν αναφερει τιποτα για DOA. Που μπορω να δω οτι ισχύει το DOA και οτι ο υπευθυνος για αυτο ειναι ο μεταπωλητης?

 

Εχει αρκετα ενδιαφεροντα μαγαζια ο εγχωριος ανταγωνισμος (msystems, visionstudio, egate, digitalmaster και πολλα αλλα) που θα βρεις και καλυτερες τιμες συνηθως αλλα και υπαρκτο after sales στο οποιο δε θα παιζουν με τη νοημοσυνη σου για πενταροδεκαρες. Οχι οτι ειναι απιθανο να κανουν κι αυτοι γκελα, αλλα σιγουρα εχουν λιγοτερες πιθανοτητες απο το πλαισιο και το eshop που εχουν παρει κοκκινη προ πολλου.

Φυσικα μην ξεχνας και τον ανταγωνισμο απο sites του εξωτερικου.

 

Απο κει και περα, αυτο που λες περι πελατων, δεν νοιαζονται που χανουν πελατες. Προ 1, 5χρονου περιπου αγορασα ενα Η/Υ. Πηρα και το πλαισιο να μου βγαλει προσφορα. Ο Η/Υ συνολικα εβγαινε περι τα 1000 ευρω. Το 90% των καταστηματων μολις τους ελεγα οτι θα παρω ολο το συστημα απο αυτους και θα πληρωσω ντουκου με μετρητα μου κανανε και μια -αλλοτε συμβολικη, αλλοτε μεγαλυτερη- εκπτωση. Στο πλαισιο (και αφου με το ετσι θελω μου αλλαξανε τα μισα κομματια της συνθεσης επειδη δεν ειχαν στοκ απτα αλλα) μολις τους μιλησα για εκπτωση επειδη εχω σκοπο να το αγορασω ολο απο αυτους καθως και να τους πληρωσω ντουκου σε τετοιες εποχες, με κοιταζαν σαν εξωγηινο. Αρχισαν κατι αστεια επιχειρηματα τυπου "σας παρεχουμε δωρεαν συναρμολογηση ομως" και "αν τα παραγγειλετε μεσω ιντερνετ βγαινουν πιο φθηνα". Οκ τους λεω, δεν κανετε καμια εκπτωση? Χτυπηστε το ταδε ονομα στο pc και δειτε την καρτελα πελατη. Χτυπανε, βλεπουν μερικες χιλιαδες ευρω καρτελα και μου λενε "Οκ, ειστε παλιος και καλος πελατης". Και λεω "οκ, θελω εκπτωση δεδομενου οτι ειμαι παλιος, καλος και πληρωνω μετρητα για αγορΑ 1000+ ευρω". Για να μου ξαναπουνε -ευγενικα παντως- "δεν μπορουμε κυριε". Οκ λεω, μολις χασατε την παραγγελια του Η/Υ, αλλα κυριως χασατε αυτον τον πελατη με αυτην την καρτελα. Γεια σας. Κι ουτε που εδειξε να τους πολυενδιαφερει. Εκτοτε, ξαναγορασα μια ζελατινα προστασιας οθονης κινητου που ΚΑΙ αυτο το σκυλομετανιωσα γιατι την πληρωσα 50πλασια τιμη σε σχεση με το ebay. Δεν ξαναπαταω ουτε για κατουρημα απεξω.

 

Νομιζω οτι το Πλαισιο χαλασε απο τοτε που άλλαξε τους παλιους υπαλληλους με νεους.... Πραγματικα και εγω τους ειπα δειτε καρτελες, θα με χασετε απο πελάτη, μονο απο εδω ψωνιζα κτλ κτλ και με κοιτουσε ο διευθυντης σαν να του ελεγα οτι εξω βρεχει... Απλα δεν τους νοιαζει... Αραγε οι ανωτεροι τους τα ξερουν?? Δεν μπορει ρε γμτ, εν μέσω κρίσης, καποιος πρεπει να νοιάζεται που χανει πελάτες με εκατονταδες αν οχι χιλιαδες ευρω τζιρο το χρονο.....

 

ΥΓ ευχαριστώ και για τις πληροφορίες για msystems, visionstudio, egate, digitalmaster κτλ.

Δημοσ.

Αλλάζοντας μια συσκευή με DOA δεν βγαίνει κανείς χαμένος... Το πλαίσιο θα γυρίσει πίσω το κινητό και θα πάρει άλλο... Πάντως μου κάνει εντύπωση που έκανε τέτοια βλακεία το πλαίσιο... Και εγώ όλα από εκεί τα παίρνω γιατί έχω και στην πόλη μου και όσες φορές μου έτυχε κάτι χαλασμένο, σε δέκα λεπτά ξεμπέρδευα... Με τα κινητά πάντως είναι η δεύτερη φορά που το ακούω...

Δημοσ.

Χθες το πρωι επέστρεψα στο Πλαίσιο -εντός εγγύησης- κάτι άλλο που ειχα πάρει και σταματησε να λειτουργει. Σε μια ώρα με πηραν τηλέφωνο να πάω να πάρω ένα άλλο ιδιο προιόν. Απίστευτη εξυπηρέτηση μεσα σε μια ωρα. Αυτός είναι ο λόγος που ψωνίζω μόνο από το Πλαίσιο, γιατί κάθε φορά που γινόταν κάτι τέτοιο η εξυπηρέτηση ήταν αψογη και άμεση. Την ωρα λοιπον που διάλεγα το καινουργιο Bluetooth μεσα στο κατάστημα χτυπάει το τηλέφωνο και ειναι ενας ευγενέστατος κυριος απο το Πλαισιο στην Αθηνα όπου με ενημερώνει οτι τελικά θα μου αντικαταστήσουν τη συσκευή με μια ολοκαίνουργια. Τελικά, παρόλα τα αργά αντανακλαστικά, μάλλον κάποιος νοιάζεται για να μην χαθεί ένας πελάτης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...