Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγόρασα μία καινούργια συσκευή iPhone από το πολυκατάστημά Πλαίσιο στις 31/7/2012 και μόλις την ανοιξα διαπίστωσα οτι το WiFi ηταν χαλασμενο (υποθετω χαλαρη βιδα κεραίας) Οποτε αποφασισα να το παω στο Πλαισιο.

 

2 Αυγούστου 2012 την επέστρεψα στο πολυκατάστημα Πλαίσιο και αυτοί με την σειρά τους την έστειλαν την ίδια ημέρα για επισκευή. Σήμερα δεύτερα 27 Αυγούστου 2012 έχουν περάσει 26 ήμερες από τότε που πήραν την συσκευή μου και ακόμα το μονό που μου λένε από το κατάστημά Πλαίσιό είναι ότι η συσκευή είναι ακόμα υπό ελέγχο. Και ερωτώ αν γνωρίζει κανεις να μου πει

 

α) νομικά για ποσό χρονικό διάστημα μπορούν να μου δίνουν αυτή την απάντηση χωρίς να μου δίνουν μία αντικατάσταση η μια πίστωση των χρημάτων μου? Μπορούν να το κρατήσουν για όσο χρόνο θέλουν? Δεν υπάρχει κάποιο οριο?

β) Επίσης την επομένη μετά που τους πηγα το κινητό, δεν δέχτηκαν να το πάρουν πίσω παρόλο που λέει στην απόδειξη ότι γίνονται δεκτές επιστροφές εντός 10 ημερών επειδή ισχυρίστηκαν ότι είχαν ανοίξει τη συσκευασία. Ισχύει αυτο?

γ) Θέλω επίσης να αναφέρω ότι δεν υπήρχαν στην συσκευασία οδηγίες χρήσης ούτε στα ελληνικά ούτε στα αγγλικά γερμανικά η γαλλικά πάρα μονό σε σκανδιναβικές γλώσσες.

δ) Τσέκαρα το ΙΜΕΙ της συσκευης πριν το αφησω για "service" sto ΠΛΑΙΣΙΟ με την APPLE HEllas και μου είπαν οτι το ΙΜΕΙ του τηλεφώνου που αγόρασα απο το ΠΛΑΙΣΙΟ ανηκει σε ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ ΠΑΡΟΧΟ.....?????????? και όχι σε Vodafone Hellas, Cosmote ή οποιοδήποτε άλλο Ελληνικό πάροχο.....

δ) Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω το ποιο σημαντικό. Έχω δικαίωμα σαν καταναλωτής εφόσον το προϊόν το αγόρασα καινούργιο και δεν περάσαν 60 ημέρες (για την ακρίβεια δεν πέρασε ούτε μια) να μη δεχτώ να πάρω το ανακατασκευασμένο και να απαιτήσω ένα καινούργιο ακριβώς σαν αυτό που αγόρασα?

 

Ξέρει κανεις τις απαντήσεις ή σε ποιόν πρέπει να απευθυνθώ?

Επεξ/σία από tzic
Δημοσ.

Τα προιόντα της apple αργουν γενικά να επισκευαστούν γιατι τα στέλνουν στην apple.

 

Όχι δέν ισχύει , θα έπρεπε να στο αντικαταστήσουν εφόσον το είχες πάει εντός 10 ημερών.Έχει γίνει το ίδιο και με εμένα και με λίγες φωνές με τον υπευθυνο λύθηκε άνετα και γρήγορα.

Δημοσ.

Λοιπόν αυτό που έχω να σου πω αρχικά είναι ότι σου έπιασαν τον κώλο κανονικότατα γιατί το κινητό έχει DOA τουλάχιστον 4 ημερών και σε μερικά καταστήματα 7 ημερών. Τι σημαίνει αυτό; Ότι αν το είχες πάει σε 4 μέρες(όπως και έκανες) απαιτείς να σου δώσουν άλλο στο κουτί του επιτόπου. (Δεν το ζητάς απλά, το απαιτείς). Αυτό σημαίνει DOA. Δεν εμπλέκεται ούτε service ούτε τίποτα τέτοιο. Αυτό γίνεται μόνο αν περάσει το όριο DOA.

 

α) Υπάρχει κάποιο όριο αλλά δεν ξέρω ακριβώς πόσο είναι... Πάντως είναι πολύ λιγότερο από μήνα.

β) Αυτό για τις επιστροφές ισχύει που σου είπαν, αλλά όπως είπα ήσουν σε DOA και έπρεπε να πάρεις άλλο ολοκαίνουργιο και σε καμία περίπτωση ανακατασκευασμένο. Αν έπαιρνες καινούργιο δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα.

γ)Οι δικές μου από το iPhone 4 ήταν σε ελληνικά και μια ακόμα γλώσσα, νομίζω ρώσική.

δ) Αυτό γίνεται σε όλες τις συσκευές που παίρνεις από Ελλάδα. Η Ελλάδα εισάγει συσκευές από άλλες χώρες κυρίως Αγγλία και όχι κατευθείαν από το εργοστάσιο για να έχει κατάληξη GR στον σειριακό αριθμό. Το δικό μου από Cosmote είναι από Αγγλία

ε) Εννοείται!!! Μόνο που δεν είναι 60 ημέρες για τα iPhone αλλά λιγότερες. Διάβασε αυτό που σου έγραψα στην αρχή.

Δημοσ.

Εισαι σιγουρος για αυτο? Ξερεις ποιος νομος τα αναφερει αυτα τα ζητήματα για να ψαξω? Εχω ηδη βεβαια κανει καταγγελεια στο συνηγορο του καταναλωτη...

Δημοσ.

Τα προιόντα της apple αργουν γενικά να επισκευαστούν γιατι τα στέλνουν στην apple.

 

Όχι δέν ισχύει , θα έπρεπε να στο αντικαταστήσουν εφόσον το είχες πάει εντός 10 ημερών.Έχει γίνει το ίδιο και με εμένα και με λίγες φωνές με τον υπευθυνο λύθηκε άνετα και γρήγορα.

Είσαι πολύ λάθος φίλε. Δεν το λέω με κακή διάθεση αλλά δεν είσαι σωστά ενημερωμένος. Σε καμία περίπτωση τα κινητά δεν πάνε στην Apple για service. Έχουμε Apple store στην Ελλάδα και δεν το ξέρω; Έχουμε μόνο επίσημους αντιπροσώπους(καμία σχέση με Apple όμως) όπως είναι η Αrvanto, Infoquest κτλ.... Εκεί πάνε όλα τα κινητά για service στην Ελλάδα. Ποτέ στο εξωτερικό. Για την ακρίβεια και σε κανένα από αυτά δεν γίνονται επισκευές παρά μόνο σε software επίπεδο. Ότι hardware και να είναι σου δίνουν ανακατασκευασμένο χωρίς πολλά πολλά. Όπως λες έπρεπε να του το αντικαταστήσουν, αλλά όχι σε δέκα μέρες. Το DOA είναι για μικρότερο χρονικό διάστημα. Ο φίλος πάντως ήταν κολλημένος άνετα. Τώρα δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να βγάλει άκρη με το DOA και να απαιτήσει καινούργιο εφόσον δέχθηκε να το στείλουν στο Service...

Δημοσ.

Nai δεν το εστειλαν σε apple αφου δεν υπαρχει... TΤο εστειλαν στην Cosmote... Ετσι ειπαν στη δικηγορο μου σημερα στο τηλ. Παντως οταν μιλησα με support Apple Ηellas, αυτος που μιλουσαμε με ρωτησε 3 φορες αν το αγορασα απο ελλαδα το τηλεφωνο με απορια διοτι το ΙΜΕΙ ηταναπο Ολλανδικο παροχο... Κατι ποαιχτηκε εδω πάντως...

Δημοσ.

Εισαι σιγουρος για αυτο? Ξερεις ποιος νομος τα αναφερει αυτα τα ζητήματα για να ψαξω? Εχω ηδη βεβαια κανει καταγγελεια στο συνηγορο του καταναλωτη...

Τον είχα διαβάσει τον νόμο στο site www.iphonehellas.gr που τον είχε ανεβάσει ένα άτομο με ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσένα και συγκεκριμένα με το Πλαίσιο(το οποίο έφαγε μήνυση) αλλά για 4S... Για το DOA πάντως το Πλαίσιο είναι υποχρεωμένο να δώσει τουλάχιστον 4 μέρες... Αν θυμάμαι καλά το λέει κάπου και το site της Apple ότι όλα τα καταστήματα δίνουν τουλάχιστον 4 μέρες... Μπορείς να απευθυνθείς στο site που σου είπα, υπάρχουν άτομα που μπορούν να σου δείξουν ακριβώς τους νόμους. Πάντως ό,τι σου είπα ισχύει 1000%...

 

Nai δεν το εστειλαν σε apple αφου δεν υπαρχει... TΤο εστειλαν στην Cosmote... Ετσι ειπαν στη δικηγορο μου σημερα στο τηλ. Παντως οταν μιλησα με support Apple Ηellas, αυτος που μιλουσαμε με ρωτησε 3 φορες αν το αγορασα απο ελλαδα το τηλεφωνο με απορια διοτι το ΙΜΕΙ ηταναπο Ολλανδικο παροχο... Κατι ποαιχτηκε εδω πάντως...

Και η Cosmote το έστειλε σε κάποιον από αυτούς που είπα... Πάντως αυτό με το IMEI είναι γι'αυτό τον λόγο που σου είπα λογικά...

Δημοσ.

Το τελευταιο που θελω να ρωτησω... Αν μου πουν αυριο μεθαυριο το φτιάξαμε, πάρτο... τι κανω? Το παιρνω ανακατασκευασμένο ή απαιτω εφοσον δικαιούμε ολοκαινουργια συσκευη?

Δημοσ.

Δεν έπρεπε να φτιάξεις το τοπικ 26 μέρες μετά, αλλά από την πρώτη μέρα. Και θα σου είχαμε πει πως αφού ήταν DOA (Dead On Arrival) μπορούσες να ζητήσεις επιτόπου αλλαγή με άλλο σφραγισμένο. Τώρα, μετά από 26 μέρες, δεν γίνεται :/

Δημοσ.

Το τελευταιο που θελω να ρωτησω... Αν μου πουν αυριο μεθαυριο το φτιάξαμε, πάρτο... τι κανω? Το παιρνω ανακατασκευασμένο ή απαιτω εφοσον δικαιούμε ολοκαινουργια συσκευη?

Έχεις κάποιο στοιχείο ότι παρέλαβαν την συσκευή στις 2 Αυγούστου όπως είπες; Αν ναι απαιτείς καινούργιο! Να στο έφτιαξαν δεν υπάρχει περίπτωση... Ανακατασκευασμένο θα σου δώσουν... Αν δεν έχεις είναι δύσκολα τα πράγματα και δεν ξέρω τι μπορείς να κάνεις... Το σίγουρο που μπορείς να κάνεις είναι να το δοκιμάσεις μπροστά τους να δεις αν δουλεύουν όλα και αν όχι στείλ'τους στο διάολο...

Δημοσ.

Πας με την απόδειξη αγοράς και την απόδειξη παραλαβής με την διαφορά 2 ημερών και απαιτείς το DOA που σου είπαν και τα παιδιά πιο πάνω.. Σε κάθε άρνηση τους μπορείς να ασκήσεις τα ένδικα μέσα που σου ορίζει ο νόμος.. Αν σου πουν μα μου σου του ζητάς την απάντηση εγγράφως η φωνάζεις ένα περιπολικό για να γίνει καταγραφή του συμβάντος γιατί μετά σίγουρα αυτοί θα ισχυριστούν ότι δεν σε είδαν δεν σε ξέρουν..

Το πιο εκνευριστικό είναι ότι όλα αυτά τα ξέρουν και ως καταναλωτές οι ίδιοι τα διεκδικούν (αυτονόητο) ενώ τώρα κάνουν το κορόιδο και πέρα βρέχει.. Μην ξεχνάς ότι οι μόνοι υπεύθυνοι κατά τον νόμο για εγγύηση και DOA είναι το κατάστημα που έκανες την αγορά μετά τι θα κάνουν αυτοί και πως θα βρουν άκρη δεν σε αφορά..

Δημοσ.

Πήγα. Τα έκανα ολα. Εδειξα τιμολόγιο αγοράς, απόδειξη παραλαβής από αυτούς μια (1) μέρα μετά, είπα για DoA κτλ και δεν καταφερα τίποτα. Μου είπαν ότι θα σας απαντήσουμε μέχρι το Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου....... τι κάνω τώρα ? Αν μου το δώσουν ανακατασκευασμένο μέχρι το Σάββατο το παίρνω η απαιτώ καινούργιο ? Δικαιούμαι καινούργιου?

 

Πήγα. Τα έκανα ολα. Εδειξα τιμολόγιο αγοράς, απόδειξη παραλαβής από αυτούς μια (1) μέρα μετά, είπα για DoA κτλ και δεν καταφερα τίποτα. Μου είπαν ότι θα σας απαντήσουμε μέχρι το Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου....... τι κάνω τώρα ? Αν μου το δώσουν ανακατασκευασμένο μέχρι το Σάββατο το παίρνω η απαιτώ καινούργιο ? Δικαιούμαι καινούργιου?

Δημοσ.

Είσαι πολύ λάθος φίλε. Δεν το λέω με κακή διάθεση αλλά δεν είσαι σωστά ενημερωμένος. Σε καμία περίπτωση τα κινητά δεν πάνε στην Apple για service. Έχουμε Apple store στην Ελλάδα και δεν το ξέρω; Έχουμε μόνο επίσημους αντιπροσώπους(καμία σχέση με Apple όμως) όπως είναι η Αrvanto, Infoquest κτλ.... Εκεί πάνε όλα τα κινητά για service στην Ελλάδα. Ποτέ στο εξωτερικό. Για την ακρίβεια και σε κανένα από αυτά δεν γίνονται επισκευές παρά μόνο σε software επίπεδο. Ότι hardware και να είναι σου δίνουν ανακατασκευασμένο χωρίς πολλά πολλά. Όπως λες έπρεπε να του το αντικαταστήσουν, αλλά όχι σε δέκα μέρες. Το DOA είναι για μικρότερο χρονικό διάστημα. Ο φίλος πάντως ήταν κολλημένος άνετα. Τώρα δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να βγάλει άκρη με το DOA και να απαιτήσει καινούργιο εφόσον δέχθηκε να το στείλουν στο Service...

 

Αυτό εννοώ οτι το στέλνουν σε επίσημους αντιπροσώπους, δέν το επισκευάζουν αυτοί... δέν εννοώ οτι το στέλνουν Αμερική προς θεού

Δημοσ.

Αυτό εννοώ οτι το στέλνουν σε επίσημους αντιπροσώπους, δέν το επισκευάζουν αυτοί... δέν εννοώ οτι το στέλνουν Αμερική προς θεού

Apple store δεν υπάρχει μόνο στην Αμερική αλλά και σε ένα σωρό χώρες.... Απλά το διευκρίνισα για αποφυγή παρεξηγήσεων...

Πήγα. Τα έκανα ολα. Εδειξα τιμολόγιο αγοράς, απόδειξη παραλαβής από αυτούς μια (1) μέρα μετά, είπα για DoA κτλ και δεν καταφερα τίποτα. Μου είπαν ότι θα σας απαντήσουμε μέχρι το Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου....... τι κάνω τώρα ? Αν μου το δώσουν ανακατασκευασμένο μέχρι το Σάββατο το παίρνω η απαιτώ καινούργιο ? Δικαιούμαι καινούργιου?

 

Πήγα. Τα έκανα ολα. Εδειξα τιμολόγιο αγοράς, απόδειξη παραλαβής από αυτούς μια (1) μέρα μετά, είπα για DoA κτλ και δεν καταφερα τίποτα. Μου είπαν ότι θα σας απαντήσουμε μέχρι το Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου....... τι κάνω τώρα ? Αν μου το δώσουν ανακατασκευασμένο μέχρι το Σάββατο το παίρνω η απαιτώ καινούργιο ? Δικαιούμαι καινούργιου?

Φίλε μου αν πήγες εκεί και εφόσον σου είπαν όλα αυτά και δεν κάλεσες την αστυνομία για καταγραφή του περιστατικού είσαι κορόιδο... Εννοείται πως δικαιούσαι καινούργιο... Αν μέχρι 4 σεπτεμβρίου που σου είπαν δεν σου δώσουν καινούργιο και σου φέρουν ανακατασκευασμένο, δεν παραλαμβάνεις τίποτα και καλείς την αστυνομία... Αν δεχθείς να πάρεις ανακατασκευασμένο ενώ δικαιούσαι καινούργιο τότε είσαι απλά κορόιδο...

 

Το Πλαίσιο προσπαθεί να το γκουρλώσει.... Σου λέω δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει... Από άλλο άτομο έφαγε και μήνυση...

Δημοσ.

Τι ειχες Γιαννη, τι ειχα παντα...Συνεχιζετε να ψωνιζετε απο το πλαισιο και το eshop, δοξα τω θεω φορουμ υπαρχουν απειρα να γραφετε τον πονο σας μετα για το οτι ετυχε και σε σας τελικα η ιδια αντιμετωπιση που ακουσατε αλλες 2345645756765ες φορες για το συγκεκριμενο μαγαζακι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...