Προς το περιεχόμενο

Επιλογή λιπαντικού


Haldol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχει έρθει η ώρα να αλλάξω λαδάκια —και φίλτρο εννοείται— στο... καμάρι (Polo 1,4 του 2008, 75PS).

 

Έχω βάλει δύο φορές συνεχόμενα Mobil-1 5W30 χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Μηδενική κατανάλωση λαδιού και συμπεριφορά άριστη, πολύ καλύτερη απ' αυτή που είχε με το «μανίσιο» λάδι (που δε ξέρω καν ποιο ήταν). Σίγουρα και ο κινητήρας θα προστατεύεται πολύ περισσότερο. Φυσικά δε σκοπεύω να κατέβω από Group IV/V και ένα από τα καλύτερα λάδια σε κάτι χειρότερο.

 

Σκέφτομαι όμως να το «λεπτύνω» ακόμα περισσότερο. Θα έχω πρόβλημα εάν κατέβω σε 0W30, ή να... κάτσω στ' αυγά μου; :P

 

Ο λόγος που κυνηγάω το πολύ λεπτό λάδι είναι επειδή κάνω πολύ συχνά μικρές αποστάσεις, που το λάδι δε προλαβαίνει καν να ζεσταθεί. Είναι κρίμα να ζορίζω το μοτέρ χωρίς λόγο, εάν φυσικά μπορεί να «δεχτεί» τέτοιο λάδι χωρίς να το καίει. Σκέφτομαι επίσης να φύγω από τα Mobil-1 και να μεταβώ στα (για πολλούς ακόμα καλύτερα) AmsOil.

 

Αρχικά σκέφτηκα να κοιτάξω να μειώσω το κόστος, αλλά όταν είδα ότι οι τιμές για Group III (ορυκτέλαια που τα «βαφτίζουν» συνθετικά) είναι τόσο κοντινές με τα PAO, είπα εντάξει, να λείπει.

 

Ουσιαστικά απόψεις για τις σκέψεις μου ψάχνω. Οι «σοβαροί» υποψήφιοι (κατά σειρά προτίμησης όπως τα έχω στο μυαλό μου) είναι:

 

- AmsOil 0W30, AmsOil 5W30

- Mobil-1 0W30, Mobil-1 5W30

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

τα castrol edge 5 30 ειναι σκυλια και ας ειναι "βαφτισμενα συνθετικα" τους πινω το αιμα χρονια τωρα και δεν κανουν κιχ επισης εχουν πολυ καλες θερμοκρασιες , εναλλακτικα mobil που γενικα θεωρουνται κορυφαια , για τα amsoil δεν εχω αποψη

 

δε βρισκω λογο να βαλεις πιο λεπτο λαδι, ειδικα απο τη στιγμη που δεν εχεις "καταναλωση" λαδιου και λοιπα προβληματα , δε λεει να αποκτησεις για χαρη πειραματισμων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ομαδα που κερδιζει δεν αλλαζει δεν υπαρχει λογος να αλλαξεις λαδι αφου εισαι με αυτο ικανοποιημενος και πολυ βασικο δεν εχεις καταναλωσεις.το 5-30 ειναι ηδη που λεπτο λαδι δεν χρειαζεται να πας σε κατι λεπτοτερο.ασε που θα χρειαστεις 2-3 αλλαγες για να δεις την συμπεριφορα του καινουργιου λαδιου.γενικα μην αλλαζετε λαδια αν δεν υπαρχει λογος και ειστε ικανοποιημενοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει λογος να αλλαξεις λαδια με ποιο λεπτα, αυτες οι μηχανες εκαιγαν παλαιοτερα λαδακι οποτε αμα εσυ εισαι οκ στον τομεα αυτο γιατι να πας σε ποιο λεπτο και να ρισκαρεις? Απλα οταν το αμαξι ειναι κρυο πηγαινε το χαλαρα για 2-5 λεπτα και δεν θα εχεις προβλημα.

 

Στο οικονομικο θεμα, εγω δοκιμασα διαφορα αλλα λαδια ποιο οικονομικα αλλα με καλες προδιαγραφες (504-507, φουλ συνθετικα) οπως Fuchs, Aral και τωρα Elf και δεν ειδα αλλαγη στην συμπεριφορα ουτε στην καταναλωση λαδιου. Αυτα τα επαιρνα 7.7-9.5ευρω ενω φετος θα βαλω της Texaco με 8.5 το λιτρο, παντα ομως πληρωντας τις προδιαγραφες για τον fsi μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εβαζα για καποιο ηλιθιο λογο 15-50 και μετα απο 4 αλλαγες σκεφτηκα να δοκιμασω 10-40

παιζει να πηρα πισω τα 10 αλογα που εψαχνα τοσο καιρο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει λογος να αλλαξεις λαδια με ποιο λεπτα, αυτες οι μηχανες εκαιγαν παλαιοτερα λαδακι οποτε αμα εσυ εισαι οκ στον τομεα αυτο γιατι να πας σε ποιο λεπτο και να ρισκαρεις? Απλα οταν το αμαξι ειναι κρυο πηγαινε το χαλαρα για 2-5 λεπτα και δεν θα εχεις προβλημα.

 

Στο οικονομικο θεμα, εγω δοκιμασα διαφορα αλλα λαδια ποιο οικονομικα αλλα με καλες προδιαγραφες (504-507, φουλ συνθετικα) οπως Fuchs, Aral και τωρα Elf και δεν ειδα αλλαγη στην συμπεριφορα ουτε στην καταναλωση λαδιου. Αυτα τα επαιρνα 7.7-9.5ευρω ενω φετος θα βαλω της Texaco με 8.5 το λιτρο, παντα ομως πληρωντας τις προδιαγραφες για τον fsi μου.

εγω στο δικο μου κινητηρα (2.0 tfsi) δοκιμασα μια φορα aral..

 

πολυ μαλακιες λαδια.. γενικα τα 2λιτρα τσιμπανε λαδακι, αλλα τα aral τα "επινε" με το καλαμακι

επισης κατακαλοκαιρο ειχα κανει με αυτα το χειροτερο ρεκορ θερμοκρασιας λαδιου: 118 βαθμοι :fear: (μετα απο ξεσκισμα ουτε 10 λεπτων και ηταν και βραδυ που ειχε πεσει η θερμοκρασια)

τα castrol αμα το ξεσκισω ακομα και με καυσωνα πανω απο 105-107 δεν πανε με τιποτα κι εκει ακομα πανε δυσκολα , για αυτο και δεν τα αλλαζω με τιποτα

(η νορμαλ θερμοκρασια λαδιου ειναι 88-92, πες 90)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενας τοσο συγχρονος κινητηρας δεν βλεπω το λογο να μην δουλευεται με 10-40. το manual τι λεει; το 15-40 ειναι χοντρουτσικο. το 5-30 ομως παραειναι λεπτο. 10-40 θα εβαζα

και επειδη αναφερθηκε η περιπτωση του κινητηρας να καιει λαδι...τοτε δεν βαζουμε λεπτοτερο αλλα πιο παχυ...δηλαδη απο 10-40 πχ να παμε σε 15-40, οχι το αντιστροφο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω στο δικο μου κινητηρα (2.0 tfsi) δοκιμασα μια φορα aral..

 

πολυ μαλακιες λαδια.. γενικα τα 2λιτρα τσιμπανε λαδακι, αλλα τα aral τα "επινε" με το καλαμακι

επισης κατακαλοκαιρο ειχα κανει με αυτα το χειροτερο ρεκορ θερμοκρασιας λαδιου: 118 βαθμοι :fear: (μετα απο ξεσκισμα ουτε 10 λεπτων και ηταν και βραδυ που ειχε πεσει η θερμοκρασια)

τα castrol αμα το ξεσκισω ακομα και με καυσωνα πανω απο 105-107 δεν πανε με τιποτα κι εκει ακομα πανε δυσκολα , για αυτο και δεν τα αλλαζω με τιποτα

(η νορμαλ θερμοκρασια λαδιου ειναι 88-92, πες 90)

 

Δοκιμασες τα Aral SuperTronic Longlife III 5W-30 ή καποιο αλλο 5w-30? Τωρα ο δικο σου κινητηρας ειναι και ποιο στη τσιτα οποτε μπορει να καταπονει περισσοτερο το λαδι λογω και της τουρμπινας. Παντως εγω ειχα μεινει τοτε ικανοποιημενος και τα ειχα βρει και 9Ε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τη στιγμή που το μοτέρ σου δεν είναι τουρμπίσιο, δεν υπάρχει λόγος να κατέβεις σε 0W30. Τα 5W30 είναι μια χαρά, αρκεί πάντα να πληρούν τις προδιαγραφές της VW. Απο τη στιγμή που κάνεις μικρές και σύντομες αποστάσεις, μπορείς να κάνεις μια ενδιάμεση αλλαγή λαδιού, αλλα και πάλι δεν το κρίνω απαραίτητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον να ρωτησω και γω με τη σειρα μου κατι ρε παιδες?εχω παλιο μοντελο βεβαια (swift 1998 1000 κυβικα) βαζω εδω και 2 χρονια που το εχω (μεταχειρισμενο το πηρα συνολικα εχει σχεδον 121.000ΧΛΜ) τα λαδια του lidl ! 15w-40 . χρησιμοποιει κανεις απο εσας αυτα τα λαδια?κυριως τα βαζω λογω τιμης βεβαια.και καθε 5.000ΧΛΜ τα αλλαζω......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον να ρωτησω και γω με τη σειρα μου κατι ρε παιδες?εχω παλιο μοντελο βεβαια (swift 1998 1000 κυβικα) βαζω εδω και 2 χρονια που το εχω (μεταχειρισμενο το πηρα συνολικα εχει σχεδον 121.000ΧΛΜ) τα λαδια του lidl ! 15w-40 . χρησιμοποιει κανεις απο εσας αυτα τα λαδια?κυριως τα βαζω λογω τιμης βεβαια.και καθε 5.000ΧΛΜ τα αλλαζω......

 

Τα ειχα βαλει παλιοτερα σε ενα 106, αμα τα αλλαζεις ανα 5.000χλμ δεν εχεις προβλημα, το λαδι οτι και να ειναι δεν προλαβαινει να καταστραφει τοσο συντομα. Απλα χαλαρα τον κινητηρα μεχρι να ζεσταθει και θα σε βγαλει αλλα τοσα χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω βαζω ειτε του lidl τα 10-40 (τα βαζει ομως σπανια σε προσφορα και μονο τοτε τα εχει, οχι μονιμα οπως τα 15-40) ειτε τα GM 10-40 και αλλαγη στα 7500χλμ, οπως μου λεει και στο manual (κανονικα για το μοντελο μου στην απλη εκδοση ηταν στα 15000, αλλα στη δικη μου με το τουρμπο το εχουν κανει καθε 7500).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικα αξιζει να βαλω (εστω 1 φορα) λαδι πληρως συνθετικο? 5w-30 δηλαδη . τι διαφορα θα δω ?(αν δω)

 

Υπαρχει ενδεχομενο να σου καψει λιγο αλλα δυσκολα να δεις καποιο ωφελος. Κακο παντως δεν θα κανει (μαλον.....)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...