Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

^

 

Μπαίνω ανά καιρούς στο HD Sentinel.. έχω WD από το 2008 και όλα είναι k, ενώ χθες μόλις ο Seagate του 2010 (κλασσικά) έχει φτάσει μόλις το 49%! Έπιασε και το ωχρό κίτρινο του θανατά (aKa ΑΕΚ) και καταλαβαίνετε.. έτρεξα να σας βρω.

 

Τον είχα τόσο για αποθηκευτικό όσο και για Installed Games, εξ αρχής (μεγάλος όγκος..).

 

Τώρα τι κάνω; Ο ξερόλας (HDS) μου λέει πως ακόμα το Warranty δεν ενεργοποιείται και να συνεχίσω να το παρακολουθώ (..να πεθαίνει). Ιδού:

 

There are 50 bad sectors on the disk surface. The contents of these sectors were moved to the spare area.

263 errors occured during data transfer. This may indicate problem of the device or with data/power cables. It is recommended to examine and replace the cables if possible.

At this point, warranty replacement of the disk is not yet possible, only if the health drops further.

It is recommended to examine the log of the disk regularly. All new problems found will be logged there.

 

It is recommended to backup often to prevent data loss.

 

 

Όντως αργεί. Καμιά φορά κάνει και ήχο, σαν loading.

Έκανα Format, re-clockαρα, όλα φυσάνε.. και ο συγκεκριμένος έχει πολύ πράμα μέσα του που το χρησιμοποιώ και τον προσπελάζω που και που και σκαλώνω το φελέκι μου..

Τώρα αυτός μπορεί μια μέρα να πεθάνει στον ύπνο μου. Όχι μόνο ξενερώνω που θα πληρώσω 1.5TB για να αντικαταστήσω ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΤΒ αλλά θα χάσω και ότι πορνογραφικό υλικό έχω συλλέξει με κόπο..

 

Υπάρχει λύση; Μήπως μετά από επικοινωνία με την Seagay να βγει τίποτα;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Υ.Γ: Ξέρω πως 50-50 πάει η SG με την WD στα disk fails. Είχα 10 σκληρούς όμως πες, από τους 10 οι 3 SG και όλοι οι άλλοι 1 Maxtor (παλαιότερα) και WD. ΟΛΟΙ οι SG πέθαναν, και ΟΛΟΙ οι άλλοι ακόμα σπινάρουν. Δεν με νοιάζει τι ακούγεται, WD/Toshiba now on και ξερό ψωμί. (και οι Samsung ποτέ δεν μου γέμισαν το μάτι κι ας έχουν καλά revs)

Δημοσ.

Η ΒΙΑ δεν είναι λύση. Το μπακάπ είναι μονόδρομος. Έστω και της Συγγρού.

 

Επίσης δεν καταλαβαίνω σε τί προσδοκάς δια της επικοινωνίας με την Σηγκέητ εκτός από νέους γνωστούς, δεν βλέπω τί άλλο μπορείς να κερδίσεις.

 

Και ακόμα πιο επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν καταλαβαίνεις ότι οι δίσκοι έχουν πεπερασμένη διάρκεια ζωής (μέσος όρος, γύρω στα 3 χρόνια πες). Αναλώσιμα είναι κι αυτοί, στην ουσία. Κι όπως αλλάζεις ολόκληρο υπολογιστικό σύστημα (με οθόνες, με ηχεία, με Γιούπι-Ες, με, με, με) κάθε πχ πέντε χρόνια (πάλι μέσοι όροι) και μιλάμε για συνολικό έξοδο που ξεπερνάει κατά πολύ το χιλιάρικο, ίσως και τα δύο, γιατί σκαλώνεις με τους δίσκους; Μέρος τους είναι και αυτοί. Πόσο πχ κρατάει μια κάρτα γραφικών των 2-3 κατοστάρικων; Ή μια ανάλογη μητρική; Κι ας μην καεί - αρκεί που καθίσταται ξεπερασμέ. Επίσης μια γραφοκάρτα που βγάζει άρτιφακτς την αντικαθιστάς. Ε έναν δίσκο που βγάζει μπαντ σέκτορς δεν πρέπει το ίδιο;

Δημοσ.

 

Ο ξερόλας (HDS) μου λέει πως ακόμα το Warranty δεν ενεργοποιείται και να συνεχίσω να το παρακολουθώ (..να πεθαίνει). Ιδού:

 

 

αυτο ειναι χαζο τυποποιημενο μηνυμα, εγω εχω αλλαξει σκληρο με 2 bad sectors, οχι με 50

με 50 καις το μαγαζι , πηγαινε να στον αλλαξουν

Δημοσ.

Λολ. Το "χαζό τυποποιημένο μήνυμα" δεν είναι καθόλου "χαζό". Με βάση τα στάνταρτ των εταιριών το ανακοινώνει, και δεν κάνει τίποτε άλλο άλλωστε από το επίσης ν' ανακοινώνει τα όσα παρέχει η ίδια η S.M.A.R.T. δυνατότητα του δίσκου.

 

Επίσης "το μαγαζί το καις" μόνο στην περίπτωση που προσκομίζοντας εκτυπωμένα (ή σε ψηφιακή μορφή) τα αποτελέσματα του διαγνωστικού της εταιρίας του ίδιου του δίσκου αρνηθούν το οτιδήποτε "αποζημιωτικό" (να αναγνωρίσουν την ευθύνη τους ως resellers, ή το ότι ο δίσκος είναι επισήμως, με βάση το μανίσιο διαγνωστικό δηλαδή, προς απόσυρση).

 

Όσο για το ότι εσένα στον αλλάξανε "με 2 BS", στην καλύτερη έγινε λόγω "ανευθυνότητας υπαλλήλου", καθώς όταν πάει για RMA στην μαμά-εταιρία ο δίσκος, με μόνο 2 BS (και γενικά με οτιδήποτε δεν δικαιολογεί μη-ολοκλήρωση του μανίσιου διαγνωστικού), θα τους επιστραφεί (συνεπώς θα τον φάνε στον κώλο από το κατάστημα μεταπώλησης). Και είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις να συμβεί κάτι τέτοιο. Για την ιστορία, μπορεί ο δίσκος να έχει εκατοντάδες (και χιλιάδες) BS και να μην έχει ακόμη περάσει το κατώφλι αντικαταστασιμότητας.

 

Κι ένα τελευταίο : καλό είναι να τρέξει το διαγνωστικό της Seagate η TS, διότι υπάρχει ένα ενδεχόμενο να μην έχει ακόμη παρέξει τις σχετικές πληροφορίες ο δίσκος, μέσω S.M.A.R.T. (συμβαίνει ενίοτε). Το ζόρι της πάντως, μιας και δεν το κατάλαβες, είναι τ' αρχεία της. Κι όχι η αντικατάσταση.

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

οταν ενας σκληρος τρωει γερα κολληματα και δε μπορω να κανω σωστα τη δουλεια μου , με συγχωρεις αλλα δε θα κατσω να περιμενω να τον παρω στο χερι

τον φορμαρω και τους τον παω πολυ πριν φτασω να εχω απροοπτα

δε θα κατσω να συζητησω αν εχει πιασει τα bs που εκεινοι θεωρουν αρκετα για να μου τον αλλαξουν.. δε δουλευει οπως πρεπει τελος ,φερτε μου αλλο

 

 

Δημοσ.

Φίλε μου wash ξες ότι σε πάω, αλλά μπορεί ο qsis να τα λέει απλά.. αλλά το πάνω Spoiler πρέπει να γίνει QFT.

 

ΕΧΩ προβλήματα. ΔΕΝ πρέπει να έχει περάσει η εγγύηση. Είναι λάθος. Το ξέρω ότι είναι αναλώσιμοι, άλλα μετά την εγγύηση τους θεωρούσα πάντα έτσι. Πριν, τους θεωρώ πιστούς σκληρούς δίσκους.

 

Πόσα είναι; 3 ή 5 έτη;

Δημοσ.

 

 

οταν ενας σκληρος τρωει γερα κολληματα και δε μπορω να κανω σωστα τη δουλεια μου , με συγχωρεις αλλα δε θα κατσω να περιμενω να τον παρω στο χερι

τον φορμαρω και τους τον παω πολυ πριν φτασω να εχω απροοπτα

δε θα κατσω να συζητησω αν εχει πιασει τα bs που εκεινοι θεωρουν αρκετα για να μου τον αλλαξουν.. δε δουλευει οπως πρεπει τελος ,φερτε μου αλλο

 

 

 

...παληκάρι μου καλό, όταν ένας δίσκος "τρώει γερά κολλήματα", δεν υπάρχει περίπτωση να μην φαίνεται αυτή του η αναπηρία μέσα από διαγνωστικά προγράμματα. Αν λοιπόν φαίνεται (δεν ολοκληρώνονται τα σχετικά τεστ του μανίσιου διαγνωστικού), δεν τίθεται θέμα : το αναγνωρίζουν (στην συντριπτική έστω πλειονότητα των περιπτώσεων).

 

...οι δύο όμως BS δεν αποτελούν (σε αυτό το σύμπαν τουλάχιστον) ΚΑΝ ΛΟΓΟ αντικατάστασης (μιλάμε για πρακτικά πράμματα τώρα, όπως λ.χ. λειτουργικότητα, και όχι για τους τύπους) του δίσκου, καθώς σημαίνει ότι έχουν γίνει remapped από την καβάτζα με sectors που κάθε δίσκος διαθέτει γι' αυτήν ακριβώς την δουλειά. Αντιστοιχεί με το να ζητάς αντικατάσταση του αμαξιού, επειδή στον ένα μήνα από τότε που το πήρες έπαθες λάστιχο. Αν εσύ έπεσες σε κάποιον άσχετο και στον πήρε πίσω (αν λέμε για μεγαλοκατάστημα), με γειά σου με χαρά σου, αλλά κάθε άλλο παρά έτσι πάει. Για την ακρίβεια, εδώ έχει ο κόσμος πολύ ουσιαστικότερα προβλήματα, και του βγάζουν την Παναγία για να δεχτούν την χρήση εγγύησης, κι εσύ μου λες τα..δικά σου; Εκτός κι αν εκεί που πήγες χτυπιόσουνα και άφριζες και σε...φοβήθηκαν και είπανε για να σε ξεφορτωθούν να σου κάνουν τη χάρη, της οποία καν την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ δεν έχουν. Άλλη εξήγηση, δεν βλέπω.

Το αν θα κάτσεις εσύ να περιμένεις να τον πάρεις στο χέρι, ούτε ΑΦΟΡΑ κανέναν, ούτε την νομική υποχρέωση έχουν. Αν δεν το καταλαβαίνεις, τί να σου πω, μείνε με την αίσθησή σου ότι "έχεις το δίκιο σου (που ΚΑΝ δεν το έχεις) και δεν θα το αφήσεις έτσι". Δοκίμασε να πάρεις από κάπου αλλού, κι όταν βγάλει τους πρώτους BS πάνε και πες τους τα αυτά. Θα εκπλαγείς από την πορεία που θα πάρει το θέμα.

Συγγνώμη δηλαδή κι όλας, αλλά ΕΙΔΙΚΑ η φράση "δε θα κατσω να συζητησω αν εχει πιασει τα bs που εκεινοι θεωρουν αρκετα για να μου τον αλλαξουν.. δε δουλευει οπως πρεπει τελος ,φερτε μου αλλο" είναι το λιγότερο αστεία, και σίγουρα εκτός της πραγματικότητας του 99.9% των περιπτώσεων. ΞΑΝΑΛΕΩ ΠΑΝΤΩΣ, ΑΝ ΕΣΥ "έχεις τον τρόπο σου", μαγκιά σου (...που αμφιβάλλω όπως είπα). Να θυμάσαι όμως ότι ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι αντιμετωπίζουν αυτό που περιέγραψα (το οποίο κάθε άλλο παρά παράλογο είναι, αλλά εντός παλισίου νόμων και κανονισμών).

Κι επειδή δεν βλέπω νόημα σ' αυτήν την "κουβέντα", επειδή την ουσία της τη θεωρώ "να 'χαμε να λέγαμε και λόγια να μοιράζαμε", δεν θα τη συνεχίζω άλλο.

 

Μαράκι, αν το "QFT" γίνει με τη σειρά του "WTF", το συζητάμε. Επί του πρακτέου : αν ο δίσκος σου "ΕΧΕΙ πρόβλημα", αλλά το μανίσιο διαγνωστικό τον βγάζει οκ, τότε απλά τύλα τον σε μια πετσέτα και φούνταρέ τον από τις σκάλες. Όταν προσγειωθεί, θα είναι και επισήμως πεθαμένος, οπότε μια χαρά θα στον αντικαταστήσουν. Όσον αφορά τ' αρχεία σου, ελπίζω να μην έχεις σκοπό να πας και να χτυπηθείς γι' αυτά στο κατάστημα αγοράς, ή ακόμα και μέσω επικοινωνίας με τη Seagate : δεκάρα δεν δίνουν τί τον έκανες τον δίσκο που σου πούλησαν. Είτε βραστό με πατάτες τον έκανες - είτε έβαλες μέσα κρατικά μυστικά, είναι απολύτως δική σου η ευθύνη (όχι επειδή το λέω εγώ, αλλά το νομικό τους τμήμα, μέσω των σχετικών disclaimers) γι' αυτά, και δεν σχετίζονται σε καμμία περίπτωση με την εγγύηση αντικατάστασης του χάρντγουερ. Γι' αυτό και φρόντισε πριν τον αυτοκτονήσεις να κάνεις αντίγραφα του περιεχομένου. Και ναι, αν δεν έχεις ελεύθερο χώρο, πρέπει ν' αγοράσεις άλλον δίσκο. Μαλακία-ξεμαλακία, that's that.

Σoυ λέω πώς ΕΧΟΥΝ τα πράγματα, και όχι είτε όπως ΘΑ ΗΘΕΛΑ να έχουν, είτε όπως ΘΕΩΡΩ ότι "ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ" να έχουν κτλκτλ.

 

Tέλος να τονίσω ότι η εγγύηση είναι για ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, όχι για...."καλή λειτουργία". Κανείς άλλωστε δεν μπορεί να στο εγγυηθεί αυτό. Γι' αυτό και ΚΑΚΩΣ τους θεωρείς "αξιόπιστους όσο ισχύει η εγγύηση". Από την πρώτη στιγμή που βάζεις ένα αρχείο σε έναν δίσκο και μετά, να τον θεωρείς ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ, αν θες να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου, αναφορικά με τ' αρχεία σου, άρα και να κάνεις ΠΑΝΤΑ τα αντίγραφα που χρειάζεται. όσο για το πόση είναι η εγγύηση του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ δίσκου, βρες τη σχετική σελίδα της Seagate για επιβεβαίωσή της, βάλε το serial number του δίσκου, και θα δεις.

  • Like 1
Δημοσ.

η αναπηρια του τελευταιου σκληρου που μου αλλαξαν στο eshop πριν απο κανα χρονο (χωρις να κανω κανενα μαλιστα θεμα) στα διαγνωστικα φαινοταν σαν 2 bad sectors

 

δε θα το εψαχνα καν (καθως μιλαμε για το λαπτοπ, που δε πολυασχολουμαι μαζι του) αν δε μου ετρωγε κολληματα στο ασχετο (ταινιες , browsing, μεταφορα αρχειων)

 

εγω 2 bs βρηκα με το chksdk το πηγα πισω ειπα το προβλημα μου και εγινε η αντικατασταση

 

ο προηγουμενος (μανισιος σκληρος) του λαπτοπ (το οποιο τους καταστρεφει μαλλον επειδη ζεσταινεται και φτανουν κατι 55αρια+) δε μπορουσε να βγαλει το τεστ που ειχαν τα bios του ηταν τελειως αχρηστος , κολλαγε πολυ χειροτερα ομως ειχα περασει το διαστημα που ισχυε εγγυηση της hp συνεπως και επρεπε να πληρωσω απο τη τσεπη μου

 

αυτος μαντεψε ποσα bs ειχε οταν τον ελεγξα με τη 2η με chkdsk(γιατι τη πρωτη κολλαγε) και με βαση τα γνωστα διαγνωστικα..? 4 ! οποτε δε θα ασχοληθω με τον αριθμο των bs εφοσον δε δουλευει σωστα και στη προκειμενη περιπτωση η κοπελα λεει οτι εχει θεμα, οποτε μπορει τα αρχεια να ειναι ενα προβλημα και ισως το πιο σημαντικο , αλλα προβλημα ειναι να χανεις και τα λεφτα σου εφοσον εχεις εγγυηση

 

και δεν εχω κανενα τροπο, απλα με εχουν πιασει τοσες φορες κωτσο στα service (ειτε μιλαμε για pc, ειτε μιλαμε για αυτοκινητα ) που απο ενα σημειο και μετα καταλαβα κι εγω οτι πρεπει να διεκδικουμε καποια πραγματα και να μη κανουμε τους μαλακες

 

τωρα αν εσυ της λες να κατσει στα αυγα της γιατι ετσι λεει ενα προγραμμα που κατεβασε απο το internet ειναι δικαιωμα σου μεν , αν ομως εχει προβλημα στη χρηση τοτε κατι πρεπει να κανει

στο κατω κατω δε χανει κατι να το ξεκουκομπωσει και να τον παει στο service

 

 

στο δικο μου thread αν το διαβασες εχω ενα αντιστοιχο θεμα με εναν ssd, ομως εφοσον δουλευει σωστα δε παω στο service καθως δεχομαι οτι ειναι αποδεκτο να συμβαινει κατι τετοιο ή μπορει και να ειναι bug

αν ομως τα retired blocks αυξηθουν ή δω τιποτα περιεργο να εισαι 1000% βεβαιος οτι θα μου τον αλλαξουν μες στη μερα κιολας γιατι δεν ειχα καμια διαθεση να πεταξω εστω και τα 130 ευρω στα σκουπιδια, κανενα μαγαζι δε θα παιζει με τα λεφτα μου

Δημοσ.

^ Ξανά QFT..

 

 

Καταλαβαίνω και όσα λες εσύ Wash, και εν μέρη έχεις δίκιο.. αλλά πραγματικά αν τρως σκαλώματα ΜΕΣΑ στην εγγύηση, δεν σου λέει κανείς πριν τον αγοράσεις ότι αυτά θα είναι στο πακέτο. Δεν είναι Pixel, που σου λένε μέχρι 1 μαύρο και 4 λευκά και έχω 3 λευκά και απαιτώ να τον αλλάξω. ΚΟΛΛΑΕΙ.

 

Δεν είμαι νέα, ούτε με τα policies των εταιριών, ούτε με τους σκληρούς.. και δεν είναι ότι κάνω και γω το "μαλάκα" τόσο καιρό, όσο ότι έχω αρκετά στο μυαλό μου και αρκετές δουλειές στη μέρα που το μόνο που μου έλειπε είναι να βγάζω σκληρούς και να τρέχω δώθε - κείθε.

Δημοσ.

Μαίρη, δεν έχω "εν μέρει δίκιο", έχω απόλυτο. Όχι γιατί ειμ' ωραίος (πάνε, περάσανε άλλωστε αυτά πια), αλλά επειδή σου λέω πώς έχουνε τα πράγματα (και όχι όπως θα ΗΘΕΛΑ ίσως κι εγώ να έχουνε).

 

Αν δεν σου αρέσει το πως έχουνε, καλώς, και μπορείς να γκρινιάξεις όσο θες. Εγώ απλά σου τονίζω το μάταιο του πράγματος, διότι μπορεί να μην χτυπιέται κανείς να σου λέει με το που πάιρνεις έναν δίσκο, ότι αυτό που εγγυώνται είναι η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ του, και όχι η "καλή λειτουργία" του, αλλά αν το σκεφτείς λίγο, θα δεις ότι είναι και ΑΔΥΝΑΤΟ αυτό που ζητάς : ΚΑΜΜΙΑ συσκευή δεν μπορεί κανείς να σου εγγυηθεί ότι "δε θα χαλάσει μέσα στον χρόνο της εγγύησης". Πόσο μάλλον ένας σκληρός δίσκος (του οποίου οι κεφαλές απέχουν νανόμετρα από την επιφάνεια των platters) ο οποίος και να ΘΕΛΕΙ ο κατασκευαστής του να σου παρέξει "το τέλειο προϊόν", μπαίνουν αστάθμιτοι παράγοντες (ρεύμα, σκόνη, υγρασία, για να πω από τα πιο κλασσικά κι ελάχιστα) που καθιστούν κάτι τέτοιο ΑΔΥΝΑΤΟ. Για να είχες κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να πληρώσεις ΧΡΥΣΑΦΙ μια σχετική ποιότητα κατασκευής άλλωστε, κι όχι 100-200€...

 

Τον εκνευρισμό σου τον καταλαβαίνω και τον δέχομαι, όταν μέσα στην καθημερινότητά σου έχεις και χίλια δυο-άλλα στο κεφάλι σου - αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω και ούτε δέχομαι, είναι κυρίως αυτό που είχες πει "το μπακάπ δεν είναι λύση". Γιατί λες να υπάρχουνε είτε προγράμματα για αυτόματο μπακάπ σε ονλάιν υπηρεσίες, ή και mirroring RAID συστοιχίες σε servers εταιριών κτλ...; Ακριβώς επειδή όταν μιλάμε για πολύτιμα δεδομένα, ο μόνος τρόπος εξασφάλισής τους είναι η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ. Κι ανάλογα τις δυνατότητες του καθ' ενός, υπάρχουν και οι ανάλογες λύσεις εφαρμόσιμες από/στο επίπεδο των home users.

 

Με την εξαίρεση λοιπόν των όσων χτυπιούνται στα φόρουμ, όπως καλή ώρα ο υποφαινόμενος, ώστε να έχει τον νου του ο κόσμος για το τί παίζει με τους δίσκους, μην περιμένεις "κατήχηση" και άνοιγμα ματιών από τις εταιρίες παραγωγής ή τους μεταπωλητές. Βέβαια ΔΕΝ σου λένε αυτοί "η εγγύηση περιλαμβάνει ΚΑΙ την καλή λειτουργία", οπότε ούτε μαζί τους ακριβώς μην τα βάζεις, διότι ΔΕΝ σου λένε κάτι ψεύτικο εδώ που τα λέμε (...άσε που στα disclaimers των ψιλών γραμμάτων, ΥΠΑΡΧΕΙ και η "ειδοποίηση" ότι η αντικατάσταση του προϊόντος δεν περιλαμβάνει και την τύχη των αρχείων σου).

Τελικό, όχι απλώς συμπέρασμα, αλλά ΔΟΓΜΑ : ΘΕΣ να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου...; ΠΡΕΠΕΙ να το πληρώσεις με πχ RAID-1 συστοιχίες (για να μην κάνεις αντιγραφές χειρωνακτικά - που ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ το κάνουν στην πράξη...) - όπως επίσης να συνειδητοποιήσεις ότι ΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ (και δη οι "ετοιματζίδικοι"), όχι μόνο δεν είναι παρά για να κρατάς ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ και σε καμμία για αποθήκευση "ορίτζιναλ" αρχείων, αλλά για την ακρίβεια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ.

 

Τεσπα, κράτα ό,τι νομίζεις από όσα ειπώθηκαν - εγώ πάντως για ΔΙΚΟ ΣΟΥ καλό έγραψα ό,τι μέχρι τώρα έγραψα, ώστε να μη έχεις "αυταπάτες" για κάποια πράγματα ΓΙΑ ΑΠΟ 'ΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ, και τζάμπα ΚΑΙ τα νεύρα σου χαλάς, ΚΑΙ δεν κάνεις σωστά τις επιλογές σου...

Δημοσ.

^ Ξανά QFT..

 

 

Καταλαβαίνω και όσα λες εσύ Wash, και εν μέρη έχεις δίκιο.. αλλά πραγματικά αν τρως σκαλώματα ΜΕΣΑ στην εγγύηση, δεν σου λέει κανείς πριν τον αγοράσεις ότι αυτά θα είναι στο πακέτο.

Ούτε όμως καμιά εταιρία δεν σου δίνει εγγύηση 0 bad sector, ούτε καν καλής λειτουργίας ,όλοι το μόνο που δίνουν είναι εγγύηση καλής κατασκευής,με τα κριτήρια που έχουν, ότι δηλαδή δουλεύει σωστά την ώρα που σου τον δίνουν και ότι δεν θα χαλάσει μέσα στα χρόνια που έχει εγγύηση,το ότι κολλάει σε εσένα μπορεί να οφείλεται σε οτιδήποτε, μόνο αν τον στείλεις στην εταιρία και τον ελέγξουν θα φανεί αν δικαιούσαι αλλαγή ή όχι και φυσικά δεν τους νοιάζει αν θα χάσεις και της τσόντες σου ή όχι αν τυχόν σου τον αλλάξουν.

 

(Πότε πρόλαβες ρεεεεεεεεεε ) :P

Δημοσ.

Κι ένα τελευταίο : καλό είναι να τρέξει το διαγνωστικό της Seagate η TS, διότι υπάρχει ένα ενδεχόμενο να μην έχει ακόμη παρέξει τις σχετικές πληροφορίες ο δίσκος, μέσω S.M.A.R.T. (συμβαίνει ενίοτε). Το ζόρι της πάντως, μιας και δεν το κατάλαβες, είναι τ' αρχεία της. Κι όχι η αντικατάσταση.

 

To αυτο.

Αμα το διαγνωστικο της Seagate δεν βγαλει τιποτα, τοτε τα πραγματα ισως ειναι πιο δυσκολα.

Seatools και backup=GG.

Tουλαχιστον ας τα κανει copy σε εναν δανεικο hdd μεχρι να βγαλει ακρη με τον προβληματικο.

Τωρα αμα η TS δεν εχει διαθεση για backup, I rest my case.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...