Ntinaras Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 ειναι αντιστοιχα αυτοκινητα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Hatchbacks και τα 2, αντίστοιχου μεγέθους και βάρους. Δε θα έλεγα πως είναι τόσο διαφορετικά. Υποθέτω με τα 9 κιλά παραπάνω βέβαια το Bravo θα είναι αρκετά πιο γρήγορο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
suspiria Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 οπως και να χει το κοστος συντηρησης του φιατ ειναι κατα πολυ μικροτερο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 μετραει η κλιμακωση σχεσεων,η αεροδυναμικη και πολλα αλλα.δεν εχει νοημα η συγκριση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Αφού σε αυτό μετράνε τόσα στο Leon γιατί μετράει μόνο η διαφορά στη ροπή; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 αμα συγκρινεις λεον με λεον οι διαφορες ειναι μηδαμινες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
suspiria Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 ντιναρα σβησε τα εισερχομενα σου ειναι φουλ ο φακελος θελω να σου στειλω κατι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Άλλο βάρος, άλλο κιβώτιο, άλλη αεροδυναμική(η οποία αεροδυναμική στις επιδόσεις στην ευθεία, πέρα από την τελική, μικρή σημασία έχει) οι εκδόσεις ecomotive. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 50kg διαφορα εχουν.αεροδυναμικη πως εχουν διαφορετικη? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Άλλα αεροδυναμικά βοηθήματα, άλλο ύψος, ακόμα και οι ζάντες μπορούν να επηρεάσουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HALF EVIL Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Αυτό που με εκνευρίζει πολύ με τον TSi είναι ότι ψοφάει κάτω από τις 1500 στρ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
suspiria Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 αυτο ειναι γενικοτερο προβλημα των τουρμπο κινητηρων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Αυτό που με εκνευρίζει πολύ με τον TSi είναι ότι ψοφάει κάτω από τις 1500 στρ. Δεν τις λες πολλες 1500 στροφες, λιγο πανω απο το ρελαντι ειναι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HALF EVIL Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Δεν τις λες πολλες 1500 στροφες, λιγο πανω απο το ρελαντι ειναι Ναι αλλά με το clio μια ανηφόρα την ανέβαινα ίσως και με τρίτη , με το Ibiza αν κόψεις πολύ ίσως να βάλεις και πρώτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Ναι αλλά με το clio μια ανηφόρα την ανέβαινα ίσως και με τρίτη , με το Ibiza αν κόψεις πολύ ίσως να βάλεις και πρώτη. Με το ανεβαινεις ανηφορες με τριτη και 1200 στροφες κακο κανεις στο αυτοκινητο.Και απο αποψη καταπονησης του κινητηρα και απο αποψη οικονομιας βενζινης.Να το αποφευγεις στο μελλον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα