apd453 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2012 Ο 1.2 μου φάνηκε ότι είχε αρκετά πιο κοντή 3η. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jpmotors Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2012 Μου φένεται πολυ περίεργο που παρά την ενημέρωση που έχουμε πια με το internet οι έλληνες κοιτάνε πρώτα την εμφάνηση και μετά όλα τα αλλα. Εχω τελείωσει σχολή μηχανολογίας και θυμάμαι ένα εξάμηνο που λύναμε δίαφορα μοτέρ ανάμεσα σε αυτα και VW. Δυστιχος εγώ αρκετές φορές έπεφτα σε έναν 1.8 8v χρονολογίας κάπου στο 98 της vw . Τα λόγια είναι περιτά....το μοτερ συγκριτικά με ένα suzuki swift 1995 16v και ένα honda vtec 1.6 16v ήταν κόλαση , για πέταμα πως το λένε. Πληροφοριακά ο Γερμανός φτιάχνει αυτοκίνητα με ημερομινία λήξης όχι γιατι είναι άσχετος και δεν έχει δυνατότητες να αντέχει στον χρόνο ΑΛΛΑ γιατί όπως όλοι ξέρουμε η Γερμανία με την υγρασία τα χιόνια ρίχνει αλάτι στους δρόμους παααρα πολυ συχνα. Με αποτέλεσμα ολο το αυτοκίνητο απο κάτω να σαπίζει στα 5 χρόνια. Να φανταστείτε οτι υπάρχουν εταιρίες ενίσχυσης σασι. Με αποτέλεσμα φιλε μου Ivory να μην σκεύτονται εσένα που θες κάτι οικονομικό για πολλα χρόνια! Γιαυτό ψαξε κατι σε diesel μιας και μπορείς πλέον ! αν τελικά καταληξεις σε diesel σου προτίνω ευρώπη. Αν θες βενζίνη πάρε κορεάτη η ιάπωνα!! ΑΥΤΑ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geotrian Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2012 καλησπερα το καλοκαιρι αγορα ενα golf VI cabrio 1.4 160αλογα.... μεχρι στιγμης εχω μεικτο κυκλο στα 9lt/100km.....με αρκετη χρηση στον περιφερειακο....εχετε κατι να μου προτεινετε ωστε να εχω μικροτερη καταναλωση (π.χ. στροφες για αλλαγη ταχυτητων).... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2012 αλλαζεις στις στροφες μεγιστης ροπης. βαζεις σωστη πιεση στα λαστιχα. τι βενζινη βαζεις? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
suspiria Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2012 καλησπερα το καλοκαιρι αγορα ενα golf VI cabrio 1.4 160αλογα.... μεχρι στιγμης εχω μεικτο κυκλο στα 9lt/100km.....με αρκετη χρηση στον περιφερειακο....εχετε κατι να μου προτεινετε ωστε να εχω μικροτερη καταναλωση (π.χ. στροφες για αλλαγη ταχυτητων).... Βαζε στο καντραν την ενδειξη για την καταναλωση ανα 100χλμ (οχι την στιγμιαια) και κοιταζε να την κρατας χαμηλα.Θα καταλαβαινεις ποτε οδηγεις καταναλωνοντας πολυ και ετσι θα συγκρατιεσαι.Για να κατεβεις κατω απο τα 9 λιτρα να ξεχασεις τις αποτομες επιταχυνσεις και το βυθισμα στο γκαζι. Μου φένεται πολυ περίεργο που παρά την ενημέρωση που έχουμε πια με το internet οι έλληνες κοιτάνε πρώτα την εμφάνηση και μετά όλα τα αλλα. Μα ισα ισα τα γερμανικα πασχουν απο design.Οι ανθρωποι ειναι πολυ πισω γενικοτερα σε αυτον τον τομεα.Οι Ιταλοι ειναι πολυ πιο μπροστα.Οταν η Fiat το '93 εβγαζε το Punto με τα φαναρια ψηλα ολοι ελεγαν τι χαζομαρες ειναι αυτα;Για δεστε τωρα που εχουν τα φαναρια ολοι!Θυμιθειτε το polo της εποχης: ενα κουτι με ροδες ηταν! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Μα ισα ισα τα γερμανικα πασχουν απο design.Οι ανθρωποι ειναι πολυ πισω γενικοτερα σε αυτον τον τομεα.Οι Ιταλοι ειναι πολυ πιο μπροστα. Τι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
suspiria Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 2 φωτογραφιες ισουνται με χιλιαδες λεξεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Βαζε στο καντραν την ενδειξη για την καταναλωση ανα 100χλμ (οχι την στιγμιαια) και κοιταζε να την κρατας χαμηλα.Θα καταλαβαινεις ποτε οδηγεις καταναλωνοντας πολυ και ετσι θα συγκρατιεσαι.Για να κατεβεις κατω απο τα 9 λιτρα να ξεχασεις τις αποτομες επιταχυνσεις και το βυθισμα στο γκαζι. Μα ισα ισα τα γερμανικα πασχουν απο design.Οι ανθρωποι ειναι πολυ πισω γενικοτερα σε αυτον τον τομεα.Οι Ιταλοι ειναι πολυ πιο μπροστα.Οταν η Fiat το '93 εβγαζε το Punto με τα φαναρια ψηλα ολοι ελεγαν τι χαζομαρες ειναι αυτα;Για δεστε τωρα που εχουν τα φαναρια ολοι!Θυμιθειτε το polo της εποχης: ενα κουτι με ροδες ηταν! Οχι και κουτι με ροδες, αυτο ακριβως (σε ασπρο) ηταν το πρωτο μου αυτοκινητο, αμαξαρα μιλαμε . Ειναι το κουπε βασικα γιαυτο ειναι ωραιο, το απλο πολο της εποχης οντως ηταν κουτι με ροδες Για την καταναλωση το ποιο βασικο ειναι σταθερη ταχυτητα, με οσο γινεται λιγοτερες επιταχυνσεις/φρεναρισματα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
suspiria Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Παντως εγω δεν εχω κολληματα με μαρκες.Ειχα 2 fiat, ford και τωρα vw.Μετα μπορει να παρω γαλλικο, γιαπωνεζικο, κορεατικο δεν με χαλαει τιποτα.Οπως λεω ολα τα αυτοκινητα ειναι καλα και ολα βγαζουν προβληματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 2 φωτογραφιες ισουνται με χιλιαδες λεξεις Aκριβώς έτσι είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
suspiria Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 σε προδιδει το σηματακι κατω δεν εισαι αμεροληπτος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Και πόσες (δεκάδες) χιλιάδες ευρώ διαφορά έχει το κάτω με το πάνω είπαμε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Tιμές Ελλάδας δεν γνωρίζω.Για τιμές γερμανίας που μένω η διαφορά στις βασικές εκδόσεις δίλητρων πρέπει να είναι από 5χίλιαρο μέχρι 8-9 αναλλόγως αν είναι επιβατικό ή touring. Δέστε τις τιμές στις ευρωπαικές χώρες. To θέμα μας δεν ήταν η τιμή τους,αλλά ότι οι γερμαναράδες δεν ξέρουν να φτιάχνουν όμορφα αμάξια. Και στα +++ το δίλητρο πετρελαίου αμάξι της φωτο έχει από τις καλύτερες τιμές οικονομίας καυσίμου/απόδοσης.3,8 λίτρα κατανάλωση σε αυτοκινητόδρομο με 184ps και 380nm. @jpmotors αυτό με τα αλάτια που λες ήταν κάποτε.Για λόγους οικονομίας τα περιορίσανε πααααρα πολύ. Πρόπερσι θυμάμαι που είχαμε αρκετές παγωνιές και χιόνια, τσουλήθρες με τα αμάξια κάναμε. Όχι μόνο αλάτι,αλλά ούτε και εκχιονιστικά μηχανήματα δεν βγάλανε.Πάντως και 14 χρόνων αμάξι είχα κάποτε αλλά και δεν είχε καθόλου σκουριά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tasoskont Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Και πόσες (δεκάδες) χιλιάδες ευρώ διαφορά έχει το κάτω με το πάνω είπαμε; γυρω στις 5-6000 ευρω και ενα χρονο διαφορα η μια ειναι του 2011 και η μπεμπα του 2012 μηλα πορτοκαλια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2012 Aκριβώς έτσι είναι. Συγκρίνεις φετινό αμάξι με την 159 που βγήκε πριν 7 χρόνια. Φυσικά μην αναφέρω το γεγονός πως η μία είναι φώτο επεξεργασμένη στην εντέλεια μιας και είναι διαφημιστική και η άλλη είναι από τις χειρότερες που μπορούσες να βρεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα