Ivory Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Δεν έχω αλλά ψήνομαι να πάρω το 1.2 με τα 105 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Φυσικά καταλαβαίνεις οτι ο τίτλος τσουβαλιάζει όλη την γκάμα που κυκλοφορεί απο το 2006 έτσι;Και η πλάκα είναι οτι ρωτάς για τον συγκεκριμένο κινητήρα που έχει κάτι παραπάνω απο χρόνο την Ελληνική αγορά. Σε γενικές γραμμές: -Να μήν του πίνεις το αίμα -Να κάνεις τα προγραμματισμένα service -Να το ζεσταίνεις πρίν φύγεις -Να το αφήνεις να κρυώσει πρίν σβήσεις Τέσσερα απλά πράγματα και είναι σάν να ζητάς απο τον μέσο οδηγό να λύσει τον γόρδιο δεσμό... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ivory Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Μέλος Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Δε ξέρω πως αλλάζει ο τίτλος. Θέλω τη φορολογική ασυλία που σου προσφέρει ένα 1.2 . Για χρήση νορμάλ και όχι τίποτε σπουδαίο. Είναι κανείς που έχει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 αρχησε να διαβαζεις https://www.google.gr/search?q=%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1+%CF%84si+%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BD&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:el:official&client=firefox-a Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apd453 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Υπάρχουν κάποια προβλήματα ακόμη. Είναι σχετικά κάτι καινούριο αλλά τα τούρμπο καλός η κακός είναι το μέλλον για όλες τις εταιρίες. Τα ίδια υπήρχαν και λεγόντουσαν για τα 16βάλβιδα κάποτε και αργότερα πέσαν όλοι με τα μούτρα σε αυτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Ο συγκεκριμένος κινητήρας (1,2 TSI / 105 PS) δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Αλλά δεν είναι όλοι το ίδιο, η σειρά "TSI" περιλαμβάνει ένα σκασμό μοτέρ— κάποια προβληματικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 24 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2012 γιατι δε πας σε diesel Καλυτερα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 24 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2012 Να έχεις υπόψη σου ότι μπορεί μεν να ωφεληθείς από τα λίγα κυβικά, αλλά θα πρέπει να υπολογίσεις αν καλύπτεις το τεκμήριο αγοράς του αυτοκινήτου, έστω και με δόσεις αλλά και το ετήσιο τεκμήριο του αυτοκινήτου, το οποίο πλέον δεν είναι και λίγο και κανείς δεν σου εγγυάται τι θα ξημερώσει με τη φορολόγηση των αυτοκινήτων. Ρώτησε ένα λογιστή που να ξέρει από τέτοια ζητήματα. Έχει γείτονας το Polo 1.2 TSI το οποίο βρίσκει εξαιρετικό, αλλά παραπονιέται για τη μεγάλη κατανάλωση, εκτός αν πηγαίνει με πολύ χαμηλές στροφές. Για μενα, TSI μόνο με DSG που τα κάνει όλα και συμφέρει (τα πιο χαλάλι λεφτά). Επισης, πριν πάρεις αυτοκίνητο του Group, ζήτα γρατπώς το κόστος των service αλλά και μερικές τιμές ανταλλακτικών, για να έχεις μια καλύτερη γνώμη. Τέλος, δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό να έχει κανείς κινητήρα turbo μέσα στην κίνηση της πόλης, και δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι εξίσου αποδοτικός ένας turbo κινητήρας με λίγα κυβικά τους μήνες που κάνει πολλή ζέστη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cger Δημοσ. 24 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2012 Τέλος, δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό να έχει κανείς κινητήρα turbo μέσα στην κίνηση της πόλης, και δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι εξίσου αποδοτικός ένας turbo κινητήρας με λίγα κυβικά τους μήνες που κάνει πολλή ζέστη. Μπορείς να το εξηγήσεις; Μα τι σχέση έχει άραγε ο turbo κινητήρας με τη ζέστη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 24 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2012 απο το υφος σου υποθετω οτι ειναι ρητορικη ερωτηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 24 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2012 δεν εχει προβλημα ο τουρμπο κινητηρας με τη ζεστη, αν ειναι σωστη υλοποιηση, εγω εδω και 5 χρονια δεν εχω κανενα παραπονο, απλα ζεσταινεται παραπανω το λαδι, αλλα οχι κατι ανησυχητικο τα λιγα κυβικα δε καταλαβαινω πού κολλανε.. Ο συγκεκριμένος κινητήρας (1,2 TSI / 105 PS) δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Αλλά δεν είναι όλοι το ίδιο, η σειρά "TSI" περιλαμβάνει ένα σκασμό μοτέρ— κάποια προβληματικά. απο οτι θυμαμαι ειχε καποια θεματα, αλλα πρεπει να ειχαν σχεση με ηλεκτρονικα οχι τον ιδιο το κινητηρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cger Δημοσ. 24 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2012 απο το υφος σου υποθετω οτι ειναι ρητορικη ερωτηση. όχι σοβαρά δεν γνωρίζω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2012 όχι σοβαρά δεν γνωρίζω... Ο ζεστος αερας ειναι ποιο αραιος, δηλαδη ο κινητηρας "ρουφαει" λιγοτερα μορια οξυγονου ανα μοναδα ογκου, αρα θα εχει μικροτερη αποδοση. Τωρα απο οσο ξερω στους τουρμπο κινητηρες αυτο το φαινομενο ειναι ποιο εντονο και η πτωση της αποδοσης ειναι ποιο εμφανης μια ζεστη μερα απο οτι μια κρυα αλλα τα τελευταια χρονια δεν εχω τουρμπο οποτε ο ιδιος δεν το εχω παρατηρησει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 25 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2012 και γενικα η τουρμπινα ζεσταινεται πολυ,οποτε στις μεγαλες ζεστες ταλαιπωρειται πολυ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 25 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2012 οι τουρμπινες αντεχουν πολυ μεγαλυτερες θερμοκρασιες απο αυτες που δουλευουν (βεβαια φθειρονται και καποια στιγμη χαλανε) μπορει δηλαδη να δουλευουν στους 800-850 βαθμους και να αντεχουν 1000 οσο για τον ζεστο και αραιο αερα ισχυει , αλλα πρεπει να κανει τρελο καυσωνα για να υπαρξει καποια διαφορα επισης εξαρταται και απο την υλοποιηση γιατι με ενα επαρκες intercooler αυτο μειωνεται προβλημα εχουν οριακες κατασκευες ή κακα μελετημενες κατασκευες, οχι καθημερινα αυτοκινητα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα