Προς το περιεχόμενο

Κινητήρες TSI. Γνώμες.


Ivory

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Φυσικά καταλαβαίνεις οτι ο τίτλος τσουβαλιάζει όλη την γκάμα που κυκλοφορεί απο το 2006 έτσι;Και η πλάκα είναι οτι ρωτάς για τον συγκεκριμένο κινητήρα που έχει κάτι παραπάνω απο χρόνο την Ελληνική αγορά.

Σε γενικές γραμμές:

 

-Να μήν του πίνεις το αίμα

-Να κάνεις τα προγραμματισμένα service

-Να το ζεσταίνεις πρίν φύγεις

-Να το αφήνεις να κρυώσει πρίν σβήσεις

 

Τέσσερα απλά πράγματα και είναι σάν να ζητάς απο τον μέσο οδηγό να λύσει τον γόρδιο δεσμό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε ξέρω πως αλλάζει ο τίτλος.

Θέλω τη φορολογική ασυλία που σου προσφέρει ένα 1.2 .

Για χρήση νορμάλ και όχι τίποτε σπουδαίο.

Είναι κανείς που έχει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν κάποια προβλήματα ακόμη. Είναι σχετικά κάτι καινούριο αλλά τα τούρμπο καλός η κακός είναι το μέλλον για όλες τις εταιρίες. Τα ίδια υπήρχαν και λεγόντουσαν για τα 16βάλβιδα κάποτε και αργότερα πέσαν όλοι με τα μούτρα σε αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο συγκεκριμένος κινητήρας (1,2 TSI / 105 PS) δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Αλλά δεν είναι όλοι το ίδιο, η σειρά "TSI" περιλαμβάνει ένα σκασμό μοτέρ— κάποια προβληματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να έχεις υπόψη σου ότι μπορεί μεν να ωφεληθείς από τα λίγα κυβικά, αλλά θα πρέπει να υπολογίσεις αν καλύπτεις το τεκμήριο αγοράς του αυτοκινήτου, έστω και με δόσεις αλλά και το ετήσιο τεκμήριο του αυτοκινήτου, το οποίο πλέον δεν είναι και λίγο και κανείς δεν σου εγγυάται τι θα ξημερώσει με τη φορολόγηση των αυτοκινήτων. Ρώτησε ένα λογιστή που να ξέρει από τέτοια ζητήματα.

 

Έχει γείτονας το Polo 1.2 TSI το οποίο βρίσκει εξαιρετικό, αλλά παραπονιέται για τη μεγάλη κατανάλωση, εκτός αν πηγαίνει με πολύ χαμηλές στροφές. Για μενα, TSI μόνο με DSG που τα κάνει όλα και συμφέρει (τα πιο χαλάλι λεφτά). Επισης, πριν πάρεις αυτοκίνητο του Group, ζήτα γρατπώς το κόστος των service αλλά και μερικές τιμές ανταλλακτικών, για να έχεις μια καλύτερη γνώμη.

 

Τέλος, δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό να έχει κανείς κινητήρα turbo μέσα στην κίνηση της πόλης, και δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι εξίσου αποδοτικός ένας turbo κινητήρας με λίγα κυβικά τους μήνες που κάνει πολλή ζέστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τέλος, δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό να έχει κανείς κινητήρα turbo μέσα στην κίνηση της πόλης, και δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι εξίσου αποδοτικός ένας turbo κινητήρας με λίγα κυβικά τους μήνες που κάνει πολλή ζέστη.

 

Μπορείς να το εξηγήσεις;

Μα τι σχέση έχει άραγε ο turbo κινητήρας με τη ζέστη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχει προβλημα ο τουρμπο κινητηρας με τη ζεστη, αν ειναι σωστη υλοποιηση, εγω εδω και 5 χρονια δεν εχω κανενα παραπονο, απλα ζεσταινεται παραπανω το λαδι, αλλα οχι κατι ανησυχητικο

 

τα λιγα κυβικα δε καταλαβαινω πού κολλανε..

 

Ο συγκεκριμένος κινητήρας (1,2 TSI / 105 PS) δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Αλλά δεν είναι όλοι το ίδιο, η σειρά "TSI" περιλαμβάνει ένα σκασμό μοτέρ— κάποια προβληματικά.

απο οτι θυμαμαι ειχε καποια θεματα, αλλα πρεπει να ειχαν σχεση με ηλεκτρονικα οχι τον ιδιο το κινητηρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όχι σοβαρά δεν γνωρίζω...

 

Ο ζεστος αερας ειναι ποιο αραιος, δηλαδη ο κινητηρας "ρουφαει" λιγοτερα μορια οξυγονου ανα μοναδα ογκου, αρα θα εχει μικροτερη αποδοση. Τωρα απο οσο ξερω στους τουρμπο κινητηρες αυτο το φαινομενο ειναι ποιο εντονο και η πτωση της αποδοσης ειναι ποιο εμφανης μια ζεστη μερα απο οτι μια κρυα αλλα τα τελευταια χρονια δεν εχω τουρμπο οποτε ο ιδιος δεν το εχω παρατηρησει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι τουρμπινες αντεχουν πολυ μεγαλυτερες θερμοκρασιες απο αυτες που δουλευουν (βεβαια φθειρονται και καποια στιγμη χαλανε)

μπορει δηλαδη να δουλευουν στους 800-850 βαθμους και να αντεχουν 1000

 

οσο για τον ζεστο και αραιο αερα ισχυει , αλλα πρεπει να κανει τρελο καυσωνα για να υπαρξει καποια διαφορα

επισης εξαρταται και απο την υλοποιηση γιατι με ενα επαρκες intercooler αυτο μειωνεται

 

προβλημα εχουν οριακες κατασκευες ή κακα μελετημενες κατασκευες, οχι καθημερινα αυτοκινητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...