stamata tora Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Επειδή είναι αυτό το καταραμένο-καλό internet και δεν ξέρεις ποτέ τι γίνετε, δεν θα ήθελα να προχωρήσω σε λεπτομέρειες για έναν άνθρωπο που αγαπώ πάρα πάρα πολύ, φαντάζομαι με καταλαβαίνεται. Είμαι σε μικρή επαρχιακή πόλη και αν ο διάολος σπάσει το ποδάρι του.... Συγχωρέστε με που δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες, παρ' όλο που θα το ήθελα πολύ!!!
andreapaog328 Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 πετα του στα μουτρα το pdf με τα "κέρδη" (λολ) που έχει ανεβει και δω. να δεις τι θα σου πει... btw βλέπω τιμες απ τα σεμιναρια (παλι λολ) και εχω παθει 3 εγκεφαλικα στη σειρα... εχει αθηνα με 70$, 200$ και το επικο στην κρήτη που μιλαει ο ιδρυτής (ή κατι τετοιο) 600$. 1
lepaterious Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Επειδή είναι αυτό το καταραμένο-καλό internet και δεν ξέρεις ποτέ τι γίνετε, δεν θα ήθελα να προχωρήσω σε λεπτομέρειες για έναν άνθρωπο που αγαπώ πάρα πάρα πολύ, φαντάζομαι με καταλαβαίνεται. Είμαι σε μικρή επαρχιακή πόλη και αν ο διάολος σπάσει το ποδάρι του.... Συγχωρέστε με που δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες, παρ' όλο που θα το ήθελα πολύ!!! ok απλα αν ισχυει αυτο με την γυναικα-φιλη ισως να ηταν ποιο ευκολο να την πεισεις,
stamata tora Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Επειδή, δυστυχώς, τα αγγλικά μου είναι φτωχά, μήπως έχει την καλοσύνη κάποιος να μου εξηγήσει λίγο καλύτερα αυτό το pdf, σας παρακαλώ; http://gs1.wpc.edgecastcdn.net/80289E/media/1/PDF/unitedstates_us/incomedisclosure_us.pdf Δεν έχω λόγια πάντως για να σας ευχαριστήσω που ασχολείστε μαζί μου!!!! Τι να πώ... Ευχαριστώ
andreapaog328 Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 εδώ ποστ #394 http://www.insomnia.gr/topic/456139-κατι-πολυ-περιεργο-συμβαινει-worldventures/?p=52253101
lepaterious Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Επειδή, δυστυχώς, τα αγγλικά μου είναι φτωχά, μήπως έχει την καλοσύνη κάποιος να μου εξηγήσει λίγο καλύτερα αυτό το pdf, σας παρακαλώ; http://gs1.wpc.edgecastcdn.net/80289E/media/1/PDF/unitedstates_us/incomedisclosure_us.pdf Δεν έχω λόγια πάντως για να σας ευχαριστήσω που ασχολείστε μαζί μου!!!! Τι να πώ... Ευχαριστώ Τπτ φιλε μου μονο κερδισμενος μπορεις να βγεις
in2dark Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Δεν εχουμε κανα statement με τις αμοιβες των πετυχημενων; Ψοφαω να το δω....
kostas_dr Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Αυτό είναι "απόκρυφη γνώση" μόνο για τους μυημένους! Και παιδιά, μη μασάτε για το γεγονός ότι αυτός που πάει να σας χώσει στην παγίδα είναι ο καλύτερος φίλος/η. Του την λέτε στεγνά, και μέχρι να ξαναγίνει άνθρωπος ξεκόβεται. Διαφορετικά η προσπάθειά του (να σας τα πάρει) δεν θα' χει τέλος. Αυτές οι καταστάσεις πρέπει να κάνουν τον κύκλο τους. Προσπαθείστε 1/2 φορές να του/της βάλετε μυαλό και αν δείτε πως δεν παίρνει απο λόγια, κρατήστε τις αποστάσεις σας.
beastgr Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 @evi_k Πολύ ωραίο post χαρηκα να το διαβάζω Το pdf το εχω και εγώ υπόψη μου (είναι πολύ ευκολο να το βρεις αν φυσικά ψάχνεις). Δεν μπόρεσα να το διαβάσω όλο αλλά θυμάμαι ότι έχει κάτι συγκεντρωτικά πινακάκια για όλες τις MLM που περιέχουν όλο το ζουμί! Και επειδή το link σου δε δουλεύει το βάζω εδώ από ένα άλλο site http://www.mlmwatch.org/01General/taylor.pdf Για όποιον ενδιαφέρεται ας πάει στη σελίδα 7-21 όπου κάνει ανάλυση των κερδών σε κάθε MLM. Εκτός των άλλων θα παρατηρείσετε τα εξής: 1. Υπάρχουν ΠΟΛΛEΣ MLM εταιρίες δεν είναι μόνο η worldventures 2. Tα ποσοστά όσων χάνουν λεφτά σε όλες είναι πάνω από 99% (ω τι έκπληξη!) 3. Η worldventures σκοράρει από τις χειρότερες MLM!! με 99.94% των αντιπροσώπων να χάνουν λεφτά στην τελική! Επίσης, όποιος έχει ερωτήσεις για οτιδήποτε να ρωτάει εδώ (κάποιος μίλησε για bbc, για βραβεία και διεθνείς αναγνωρίσεις κτλ κτλ) Αν μιλήσετε με τίποτα τέτοιους της WV ρωτήστε τους πληροφορίες και ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ λεπτομέρειες. Να σας δείξουν στο ιντερνετ ποιες είναι οι βαβεύσεις συγκεκριμένα, από ποιους οργανισμούς βραβεύτηκαν, τι βραβεία, σε ποιο site τα λέει αυτα κτλ κτλ Όταν έχω πιο πολλές πληροφοριες μπορεί να το ψάξω να δω τι παίζει ακριβώς. Χαίρομαι παντως που πολλοί διαβάζουν το θέμα και ενημερώνονται αυτό ειναι ελπιδοφόρο
evi_k Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Ευχαριστώ για το Link, το δικό μου για κάποιο λόγο θέλει copy-paste! Θα πρέπει να σημειωθεί όμως κάτι πολύ σημαντικό, για να είμαστε δίκαιοι. Το έχω διδαχτεί στα θρανία, αλλά και δουλεύοντας στις πωλήσεις. Οπως είπα και χθες στο προηγούμενο post, δεν είναι όλοι οι άνθρωποι κατάληλοι για όλες τις δουλειές. Δυστυχώς στη χώρα μας αυτό είναι το σύνηθες, ο καθένας να κάνει ότι βρει ή όπου τον χώνουν. Στατιστικά, είτε μιλάμε για μια πυραμίδα, είτε για μια πολυεθνική, είτε για οποιαδήποτε εταιρία με δομή, υπάρχει ένα κοινό. 1 είναι επικεφαλής. Ακολουθούν αναλόγως την περίπτωση, το αντικείμενο και το μέγεθος της εταιρίας άνθρωποι οι οποίοι είναι επικεφαλής των τμημάτων στα οποία αυτή διαστρωματώνεται. Εγώ για παράδειγμα θα αναφέρω τρεις: την εμπορική διεύθυνση, την οικονομική και αυτή των πωλήσεων. Άρα αμέσως κάτω από τον 1, ακολουθούν οι 2-3 και 4. Κάτω από αυτούς τώρα (ή θα μπορούσε και δίπλα από αυτούς κατά το μέγεθος και την οργανωσιακή επιλογή της διοίκησης) έχουμε πχ τη διεύθυνση παραγωγής, τη διεύθυνση επικοινωνίας ή τη διεύθυνση διαφήμισης (ξεχωριστά ή και τα δύο σε ένα τμήμα), τη διεύθυνση προσωπικού, τη διεύθυνση IT κοκ. Αυτοί λοιπόν, είτε είναι κάτω από τους 1, 2-3-4, 5-6-7-8-9. Και κάτω από τον κάθε έναν από αυτούς τους διευθυντάδες βάλτε τους υποδιευθυντές, ή τους υπεύθυνους βαρδίας, ή τους προϊσταμένους, ενώ κάτω από αυτούς έχουμε τη διαστρωμάτωση των υπαλλήλων του κάθε τμήματος και τους υποστηρικτικούς/εξωτερικούς υπαλλήλους. Φυσικά, κάθε θέση απαιτεί διαφορετικές ικανότητες, δεξιότητες και γνώσεις, με βάση τη δομή της εταιρίας και των προδιαγραφών που έχει επιλέξει, προσφέρει διαφορετικό αντικείμενο απασχόλησης και αντίστοιχα διαβαθμίζονται και οι αμοιβές του κάθε επιπέδου. Νά λοιπόν κι εδώ πυραμίδα. Όμοια, και μια οικογένεια ακολουθεί αντίστοιχη οργάνωση, αφού αποτελεί κι αυτή ομάδα ατόμων με διαφορετικές λειτουργίες και βαρύτητα ατόμων. Ακόμη και το σχολείο όπου στέλνουμε τα παιδιά μας είναι αντίστοιχη μικρογραφία, με άλλα παιδάκια ψηλά (και δημοφιλή) άλλα χαμηλά. Πράγματι υπάρχει παντού. Οπουδήποτε, σημασία για την κατάληψη μιας θέσης έχουν πολλοί παράγοντες, όπως η ηλικία, οι γνώσεις και η εμπειρία, οι επικοινωνιακές ικανότητες και -καλώς ή κακώς- οι γνωριμίες και η εμφάνιση..! Σαφώς και δεν κάνουν όλοι οι άνθρωποι για όλες τις δουλειές, ο καθένας από μας έχει διαφορετικές επιθυμίες, ξεχωριστές ικανότητες και καταλήγει σε διαφορετικές επιλογές. Αυτό που σε κάθε περίπτωση είναι ιδιαίτερα σημαντικό, είναι ο καθένας μας, ξεκινώντας να ασχοληθεί με κάτι, είτε αυτό είναι χόμπυ, επάγγελμα ή εκπαίδευση, να γνωρίζει ΓΙΑΤΙ επιλέγει να το κάνει. Το μεγαλύτερο κίνητρο είναι αυτό ακριβώς το γιατί, το οποίο και κρίνει το αποτέλεσμα. Αμέσως επόμενο, θα πρέπει όταν αποφασίζουμε να καταπιαστούμε με κάτι να το γνωρίσουμε. Δε δύναται εγώ που πουλάω πχ παπούτσια, να με ρωτήσει ένας πελάτης κάτι σχετικά με το προϊόν κι εγώ να μην το γνωρίζω. Καλύτερα να πάω σπίτι μου να πλένω κανα πιάτο... Επίσης, οφείλω να γνωρίζω απόλυτα το τι πουλάω (και πίσω από τις ετικέτες και τις βιτρίνες), να αναγνωρίζω τις ανάγκες/επιθυμίες του πελάτη να του προτείνω αυτό που κρίνω σωστό. Άρα, χρειάζεται και λίγη ψυχολογία, μα πάνω από όλα ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ. (αυτή μας χρειάζεται κι αλλού ) To να επιμείνω να πουλήσω σε μια κοπέλα 15-άποντο ενώ βλέπω ότι δε μπορεί να σταθεί ή βλέπω ότι δεν της πάει, αυτό είναι λάθος. Άλλο αν επιμένει αυτή. Εγώ και πάλι θα της δώσω από τη θέση που είμαι (και με βάση τις γνώσεις από τις σπουδές μου στο styling) κάποιες συμβουλές, ας κάνει ότι θέλει από κει και πέρα. Βλέπουμε λοιπόν, ότι έχει μεγάλη σημασία σε όλα και ο προμηθευτής/πάροχος/πωλητής, και το προϊόν, και ο τελικός αγοραστής. Ερχόμαστε στο προϊόν τώρα, το οποίο έχει κάποια χαρακτηριστικά. Μπορεί να είναι ποιοτικό, λιγότερο ποιοτικό ή και για τα σκουπίδια. Μέσα από τις ιδιότητές του να μπορεί να καλύπτει βασικές ανάγκες, να προσφέρει εκπαίδευση, ευχαρίστηση, ψυχαγωγία ή να μην προσφέρει απολύτως τίποτε! Μπορεί η τιμή του να διαβαθμίζεται από φθηνό σε ακριβό. Αυτό που κρίνει ένα προϊόν, είναι ο τελικός αγοραστής και οι λόγοι για τους οποίους το επιλέγει ή το απορρίπτει, με την κακή ή καλή ψυχολογία του, με το κατά πόσο γνωρίζει τις ανάγκες ή επιθυμίες που θέλει να καλύψει με μια αγορά. Με την όποια έρευνα αγοράς έχει κάνει και με την όποια γνώση του προϊόντος διαθέτει. Όλα αυτά, είναι το 50% σε μια αγορά/συναλλαγή. Το άλλο 50% είναι ο πωλητής. Γι αυτό και δεν είναι όλα τα προϊόντα για όλο τον κόσμο. Γι αυτό και δεν κατανοούν όλοι το λόγο ύπαρξης ενός πανάκριβου προϊόντος, πχ ενός υποδήματος αξίας 500 ευρώ. (εδώ μπορούμε να πληρώσουμε τη φίρμα, αν είμαστε πρόβατα, ή την ποιότητα αν κοιτάμε λίγο παραπέρα από την εμφάνιση/όνομα) Γιατί ή τάδε πολυεθνική πουλά το προϊόν της 500 ευρά, όταν μπορώ να κάνω τη δουλειά μου με κάτι που κάνει 10? Σαφώς. Εδώ πρέπει να σκεφτούμε την αγοραστική μας δύναμη. Τις προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, Την ποιότητα κατασκευής. Και πάνω από όλα το ΓΙΑΤΙ το θέλουμε. Άρα, τι θέλω να αγοράσω? Τι μπορώ να αγοράσω? Και έπειτα τι θα αγοράσω και γιατί. Άλλη μια πυραμίδα, ιεράρχησης αναγκών/ επιθυμιών/ δυνατοτήτων αυτή τη φορά. Γι αυτό υπάρχουν αυτοκίνητα εκατομμυρίων, και "κάτι για να κάνω τη δουλειά μου" με 1000 ευρώ. Μιλώντας γενικά τώρα, στις MLM αυτό που δεν υπάρχει είναι το TARGET GROUP. Πολύ απλά, δεν υπάρχει συγκεκριμένο κοινό στο οποίο να απευθύνεται το προϊόν ή η υπηρεσία που προσφέρουν, γιατί απλά θέλουν να το πουλήσουν σε όλους. Και γρήγορα. Κάτι προσφέρουν πάντα, κι ας είναι φύκια καμουφλαρισμένα σε μεταξωτές κορδέλες, ή κάτι που δεν έχουμε ανάγκη κι όμως το παίρνουμε. Και γι αυτό και δεν πετυχαίνουν όλες τους, άλλοτε κρατάνε χρόνια κι άλλοτε κάνουν τον κύκλο τους σε μια δεκαετία περίπου και μετά καταρρέουν, αφήνοντας εννοείται πίσω τους καμιά δεκαριά υπερπλούσιους, καμιά κατοσταριά κονομημένους, καμιά πεντακοσάρα που δεν είναι ούτε χρεωμένοι, ούτε και κερδισμένοι, και μερικά εκατομμύρια χαμένους. Όπως στη διοικηση ενός κρατους, στη δομή μιας εταιρίας, μιας μικρής επιχείρησης, μιας οικογένειας, οι αμοιβές, οι ευθύνες, οι ανάγκες και τα ωφέλη κάθε κλίμακας διαφέρουν, όπως στην κοινωνία είναι μάζαο λαουτζίκος που νομίζει πώς κάτι θα καταφέρει, όπως σε μια επιχείρηση τη δουλειά τη βγάζουν οι εργάτες/ υπάλληλοι (φυσικά και όλες οι υπόλοιπες κλίμακες, απλά με άλλο είδος εργασίας και διαφορετικές αμοιβές), ενώ ο επενδυτής/ιδιοκτήτης αποκομίζει τα ωφέλη (και όταν δεν τον συμφέρει σε απολύει, ή κάνει ένα χραααααααααααααπ, μαζεύει τα φράγκα και την κάνει) όπως τότε με το χρηματιστήριο η κουτσή Μαρία "έπαιζε" (αντί να σκεφτεί σοβαρή επένδυση, γιατί κι αυτό υπάρχει πάντα και παντού, φτάνει να μπορείς να το διακρίνεις) έτσι και στις MLM άλλοι κονομάνε και άλλοι τρέχουν και δε φτάνουν. Κάποιοι πετυχαίνουν, πολλοί όχι. Γιατί, στα υπόλοιπα που ανέπτυξα πιο πάνω δεν ισχύει αυτό?? Κάθε καρέκλα γυρεύει τον καλύτερο. Αν θες να καθίσεις, πρέπει να το αξίζεις. Γι αυτό και όλοι οι επιτυχημένοι, MLM και μη, θα σου απαντήσουν το ίδιο. ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. Άσχετα αν αυτοί την παρουσιάζουν τόσο πανεύκολη και διασκεδαστική. Ούτως ή άλλως χωρίς δουλειά τίποτα δε γίνεται. Από τότε που μας έτζασαν από τον Παράδεισο. Πρόβλημά μας, εμείς το διαλέξαμε. Και δεν έχει σημασία το προϊόν. Για τα πάντα υπάρχει αγοραστής. Γι αυτό για κάποια πράγματα συμφωνώ ότι ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΛΟΙ. Αν το βάλουμε αυτό καλά στα ξερά μας, θα σταματήσουν να μας φταίνε οι MLM. Δικαίωμά τους να πουλάνε φύκια. Πρόβλημά μας αν τα αγοράσουμε. Έτσι δεν είναι??
militarist Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Ευχαριστώ για το Link, το δικό μου για κάποιο λόγο θέλει copy-paste! Θα πρέπει να σημειωθεί όμως κάτι πολύ σημαντικό, για να είμαστε δίκαιοι. Το έχω διδαχτεί στα θρανία, αλλά και δουλεύοντας στις πωλήσεις. Οπως είπα και χθες στο προηγούμενο post, δεν είναι όλοι οι άνθρωποι κατάληλοι για όλες τις δουλειές. Δυστυχώς στη χώρα μας αυτό είναι το σύνηθες, ο καθένας να κάνει ότι βρει ή όπου τον χώνουν. Στατιστικά, είτε μιλάμε για μια πυραμίδα, είτε για μια πολυεθνική, είτε για οποιαδήποτε εταιρία με δομή, υπάρχει ένα κοινό. 1 είναι επικεφαλής. Ακολουθούν αναλόγως την περίπτωση, το αντικείμενο και το μέγεθος της εταιρίας άνθρωποι οι οποίοι είναι επικεφαλής των τμημάτων στα οποία αυτή διαστρωματώνεται. Εγώ για παράδειγμα θα αναφέρω τρεις: την εμπορική διεύθυνση, την οικονομική και αυτή των πωλήσεων. Άρα αμέσως κάτω από τον 1, ακολουθούν οι 2-3 και 4. Κάτω από αυτούς τώρα (ή θα μπορούσε και δίπλα από αυτούς κατά το μέγεθος και την οργανωσιακή επιλογή της διοίκησης) έχουμε πχ τη διεύθυνση παραγωγής, τη διεύθυνση επικοινωνίας ή τη διεύθυνση διαφήμισης (ξεχωριστά ή και τα δύο σε ένα τμήμα), τη διεύθυνση προσωπικού, τη διεύθυνση IT κοκ. Αυτοί λοιπόν, είτε είναι κάτω από τους 1, 2-3-4, 5-6-7-8-9. Και κάτω από τον κάθε έναν από αυτούς τους διευθυντάδες βάλτε τους υποδιευθυντές, ή τους υπεύθυνους βαρδίας, ή τους προϊσταμένους, ενώ κάτω από αυτούς έχουμε τη διαστρωμάτωση των υπαλλήλων του κάθε τμήματος και τους υποστηρικτικούς/εξωτερικούς υπαλλήλους. Φυσικά, κάθε θέση απαιτεί διαφορετικές ικανότητες, δεξιότητες και γνώσεις, με βάση τη δομή της εταιρίας και των προδιαγραφών που έχει επιλέξει, προσφέρει διαφορετικό αντικείμενο απασχόλησης και αντίστοιχα διαβαθμίζονται και οι αμοιβές του κάθε επιπέδου. Νά λοιπόν κι εδώ πυραμίδα. Όμοια, και μια οικογένεια ακολουθεί αντίστοιχη οργάνωση, αφού αποτελεί κι αυτή ομάδα ατόμων με διαφορετικές λειτουργίες και βαρύτητα ατόμων. Ακόμη και το σχολείο όπου στέλνουμε τα παιδιά μας είναι αντίστοιχη μικρογραφία, με άλλα παιδάκια ψηλά (και δημοφιλή) άλλα χαμηλά. Πράγματι υπάρχει παντού. Οπουδήποτε, σημασία για την κατάληψη μιας θέσης έχουν πολλοί παράγοντες, όπως η ηλικία, οι γνώσεις και η εμπειρία, οι επικοινωνιακές ικανότητες και -καλώς ή κακώς- οι γνωριμίες και η εμφάνιση..! Σαφώς και δεν κάνουν όλοι οι άνθρωποι για όλες τις δουλειές, ο καθένας από μας έχει διαφορετικές επιθυμίες, ξεχωριστές ικανότητες και καταλήγει σε διαφορετικές επιλογές. Αυτό που σε κάθε περίπτωση είναι ιδιαίτερα σημαντικό, είναι ο καθένας μας, ξεκινώντας να ασχοληθεί με κάτι, είτε αυτό είναι χόμπυ, επάγγελμα ή εκπαίδευση, να γνωρίζει ΓΙΑΤΙ επιλέγει να το κάνει. Το μεγαλύτερο κίνητρο είναι αυτό ακριβώς το γιατί, το οποίο και κρίνει το αποτέλεσμα. Αμέσως επόμενο, θα πρέπει όταν αποφασίζουμε να καταπιαστούμε με κάτι να το γνωρίσουμε. Δε δύναται εγώ που πουλάω πχ παπούτσια, να με ρωτήσει ένας πελάτης κάτι σχετικά με το προϊόν κι εγώ να μην το γνωρίζω. Καλύτερα να πάω σπίτι μου να πλένω κανα πιάτο... Επίσης, οφείλω να γνωρίζω απόλυτα το τι πουλάω (και πίσω από τις ετικέτες και τις βιτρίνες), να αναγνωρίζω τις ανάγκες/επιθυμίες του πελάτη να του προτείνω αυτό που κρίνω σωστό. Άρα, χρειάζεται και λίγη ψυχολογία, μα πάνω από όλα ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ. (αυτή μας χρειάζεται κι αλλού ) To να επιμείνω να πουλήσω σε μια κοπέλα 15-άποντο ενώ βλέπω ότι δε μπορεί να σταθεί ή βλέπω ότι δεν της πάει, αυτό είναι λάθος. Άλλο αν επιμένει αυτή. Εγώ και πάλι θα της δώσω από τη θέση που είμαι (και με βάση τις γνώσεις από τις σπουδές μου στο styling) κάποιες συμβουλές, ας κάνει ότι θέλει από κει και πέρα. Βλέπουμε λοιπόν, ότι έχει μεγάλη σημασία σε όλα και ο προμηθευτής/πάροχος/πωλητής, και το προϊόν, και ο τελικός αγοραστής. Ερχόμαστε στο προϊόν τώρα, το οποίο έχει κάποια χαρακτηριστικά. Μπορεί να είναι ποιοτικό, λιγότερο ποιοτικό ή και για τα σκουπίδια. Μέσα από τις ιδιότητές του να μπορεί να καλύπτει βασικές ανάγκες, να προσφέρει εκπαίδευση, ευχαρίστηση, ψυχαγωγία ή να μην προσφέρει απολύτως τίποτε! Μπορεί η τιμή του να διαβαθμίζεται από φθηνό σε ακριβό. Αυτό που κρίνει ένα προϊόν, είναι ο τελικός αγοραστής και οι λόγοι για τους οποίους το επιλέγει ή το απορρίπτει, με την κακή ή καλή ψυχολογία του, με το κατά πόσο γνωρίζει τις ανάγκες ή επιθυμίες που θέλει να καλύψει με μια αγορά. Με την όποια έρευνα αγοράς έχει κάνει και με την όποια γνώση του προϊόντος διαθέτει. Όλα αυτά, είναι το 50% σε μια αγορά/συναλλαγή. Το άλλο 50% είναι ο πωλητής. Γι αυτό και δεν είναι όλα τα προϊόντα για όλο τον κόσμο. Γι αυτό και δεν κατανοούν όλοι το λόγο ύπαρξης ενός πανάκριβου προϊόντος, πχ ενός υποδήματος αξίας 500 ευρώ. (εδώ μπορούμε να πληρώσουμε τη φίρμα, αν είμαστε πρόβατα, ή την ποιότητα αν κοιτάμε λίγο παραπέρα από την εμφάνιση/όνομα) Γιατί ή τάδε πολυεθνική πουλά το προϊόν της 500 ευρά, όταν μπορώ να κάνω τη δουλειά μου με κάτι που κάνει 10? Σαφώς. Εδώ πρέπει να σκεφτούμε την αγοραστική μας δύναμη. Τις προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, Την ποιότητα κατασκευής. Και πάνω από όλα το ΓΙΑΤΙ το θέλουμε. Άρα, τι θέλω να αγοράσω? Τι μπορώ να αγοράσω? Και έπειτα τι θα αγοράσω και γιατί. Άλλη μια πυραμίδα, ιεράρχησης αναγκών/ επιθυμιών/ δυνατοτήτων αυτή τη φορά. Γι αυτό υπάρχουν αυτοκίνητα εκατομμυρίων, και "κάτι για να κάνω τη δουλειά μου" με 1000 ευρώ. Μιλώντας γενικά τώρα, στις MLM αυτό που δεν υπάρχει είναι το TARGET GROUP. Πολύ απλά, δεν υπάρχει συγκεκριμένο κοινό στο οποίο να απευθύνεται το προϊόν ή η υπηρεσία που προσφέρουν, γιατί απλά θέλουν να το πουλήσουν σε όλους. Και γρήγορα. Κάτι προσφέρουν πάντα, κι ας είναι φύκια καμουφλαρισμένα σε μεταξωτές κορδέλες, ή κάτι που δεν έχουμε ανάγκη κι όμως το παίρνουμε. Και γι αυτό και δεν πετυχαίνουν όλες τους, άλλοτε κρατάνε χρόνια κι άλλοτε κάνουν τον κύκλο τους σε μια δεκαετία περίπου και μετά καταρρέουν, αφήνοντας εννοείται πίσω τους καμιά δεκαριά υπερπλούσιους, καμιά κατοσταριά κονομημένους, καμιά πεντακοσάρα που δεν είναι ούτε χρεωμένοι, ούτε και κερδισμένοι, και μερικά εκατομμύρια χαμένους. Όπως στη διοικηση ενός κρατους, στη δομή μιας εταιρίας, μιας μικρής επιχείρησης, μιας οικογένειας, οι αμοιβές, οι ευθύνες, οι ανάγκες και τα ωφέλη κάθε κλίμακας διαφέρουν, όπως στην κοινωνία είναι μάζαο λαουτζίκος που νομίζει πώς κάτι θα καταφέρει, όπως σε μια επιχείρηση τη δουλειά τη βγάζουν οι εργάτες/ υπάλληλοι (φυσικά και όλες οι υπόλοιπες κλίμακες, απλά με άλλο είδος εργασίας και διαφορετικές αμοιβές), ενώ ο επενδυτής/ιδιοκτήτης αποκομίζει τα ωφέλη (και όταν δεν τον συμφέρει σε απολύει, ή κάνει ένα χραααααααααααααπ, μαζεύει τα φράγκα και την κάνει) όπως τότε με το χρηματιστήριο η κουτσή Μαρία "έπαιζε" (αντί να σκεφτεί σοβαρή επένδυση, γιατί κι αυτό υπάρχει πάντα και παντού, φτάνει να μπορείς να το διακρίνεις) έτσι και στις MLM άλλοι κονομάνε και άλλοι τρέχουν και δε φτάνουν. Κάποιοι πετυχαίνουν, πολλοί όχι. Γιατί, στα υπόλοιπα που ανέπτυξα πιο πάνω δεν ισχύει αυτό?? Κάθε καρέκλα γυρεύει τον καλύτερο. Αν θες να καθίσεις, πρέπει να το αξίζεις. Γι αυτό και όλοι οι επιτυχημένοι, MLM και μη, θα σου απαντήσουν το ίδιο. ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. Άσχετα αν αυτοί την παρουσιάζουν τόσο πανεύκολη και διασκεδαστική. Ούτως ή άλλως χωρίς δουλειά τίποτα δε γίνεται. Από τότε που μας έτζασαν από τον Παράδεισο. Πρόβλημά μας, εμείς το διαλέξαμε. Και δεν έχει σημασία το προϊόν. Για τα πάντα υπάρχει αγοραστής. Γι αυτό για κάποια πράγματα συμφωνώ ότι ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΛΟΙ. Αν το βάλουμε αυτό καλά στα ξερά μας, θα σταματήσουν να μας φταίνε οι MLM. Δικαίωμά τους να πουλάνε φύκια. Πρόβλημά μας αν τα αγοράσουμε. Έτσι δεν είναι?? evi να στο πω ευγενικα..... δικαιωμα τους αν δεν πριζαν τον καθενα να γραφτει γιατι ειναι η μοναδικη ευκαιρια και μονο αυτοι μπορουν να σε σωσουν .... αν δεν σε περναν καμια 100 τηλεφωνα σε 15 μερες...... αλλα επειδη εγω με τετοια υπανθρωπα οντα , δηλαδη σκουλικαντερες, δεν ειμαι ευγενικος.... αντε τραβα πλυνε κανενα πιατο κανε μανικουρ πεντικιουρ και ασε μας που ...ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΛΟΙ.... ωραια καραμέλα βρηκατε ..... ολοι μπορουν αν κανουν τα παντα αρκει να υπαρχει θεληση για μαθηση ......και βαζω παραδειγμα εμενα......απο στρατιωτικο επαγκελμα σε πολυεθνικη με διαφορετικο αντικημενο και χωρης αναλογεσ σπουδες.. απλος γιατι ηθελα να τα καταφερω και εκανα αυτο που επρεπε....διαβασμα λεγετε!!!! και δεν μπορω να καταλαβω πως ανθρωποι με πτυχια , σπουδαγμενοι , πιανονται ετσι κοροιδα και πιστευοθν καθε μ@λ@κι@ που κυκλοφοροι και τους περνουν τα λεφτα!!!!!!!! Απληστια!!!!! αλλα τι σου λεω εσενα εσυ τωρα πας για ΒΜW ε??? τι χρωμα ασημι ???? χαχαχαχαχα!! κοροιδα!!!! ποσο ειπαμε πάει η ταριφα για εκατομυριουχος αυτον το καιρο???? 1
rocco84 Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Ε λοιπόν θα απαντήσω κανονικά. !!! Δεν προωθώ καμιά μυστήρια ιδέα. Και φυσικά λέγεται σε ένα φόρουμ κλπ. ¨οπως είπα παραπάνω εγώ δε συμφωνώ με τις αμερικανιές. Είναι ένα παλό προίον και του πουλαω. Όπως παλιότερα έφτιαχνα websites και πήγαινα σε μαγαζιά στη σειρά κανόνιζα ραντεβού, τους παρουσίαζα τι είανι ενα website και γιατι το χρειάζονται. Κάποιοι ήθελαν κάποιοι όχι. Ακριβώς το ίδιο κάνω. Πουλάω ένα προίον. Δεν είναι κρέμες, καθαριστικά κλπ. Σε αυτήν την εταιρεία το προιον είναι η εγγραφή σε Travel club. Το μέλος έχει δικαίωμα να συμμετέχει σε φτηνά πακέτα διακοπών (που είναι μόνο για τα μέλη). έχει πακέτα διακοπών όλο το χρόνο σε όλα τα μέρη, σε καλές τιμές. Δεν είανι τίποτα καινουργιο ή μυστικό. Όπως κάνουν τα τουριστικά γραφεία στο εξωτερικό και προαγοράζουν πακετά διακοπών από τους εδώ ξενοδόχους και τα πουλάνε παμφτηνα στους ξένους τουρίστες κι έρχονται οι ξένοι εδώ με 5 ευρώ τη μέρα. Αυτό είναι. Δεν είναι ούτε κανένα μυστικό. Κι αυτή είναι η διαφορά αυτής της εταιρείας με τις άλλες. Δεν είανι κάποια μυστική φόρμουλα, κάποιο μυστικό συστατικό για κάποια κρέμα. είναι πακέτα διακοπών. π.χ. αυτήν την εβδομάδα έχει 4 μέρες σε 4* ξενοδοχείο στη Ζάκυνθο με 50 ευρώ το άτομα ΣΥΝΟΛΙΚΑ και για τις 4 μέρες!!! (κι αυτό γιατί; γιατι ως γνωστόν οι ξενοδόχοι προπωλούν κάποιες εβδομάδες πολύ φτηνα 1 χρόνο πριν σε πράκτορες για να εχουν τουλάχιστον σίγουρα κάποια λίγα χρήματα για την επόμενη χρονιά να βγάλουν κάποια λειτουργικά κόστη, αλλά και για να μην κρυβόμαστε... δεν είναι και γεμάτοι συνέχεια, αλλά δεν μπορούν να δώσουν έτσι απλά στον κόσμο φτηνά το δωμάτιο. πρέπει να έχουν μια δικαιολογία) Τόσο απλό. Γράφω κι άλλους παίρνω προμήθεια. Τόσο απλό. Θέλω να δουλέψω πολύ, δουλεύω κι άρα γράφω περισσότερους, αρα παίρνω προμήθειες περισσότερες. Τόσο απλό. Και πάω και φτηνότερες διακοπές. όπως βλέπεις δεν είναι καθαριστικά και κρέμες με κάποιο μυστικό υλικό. Και δεν έχω λόγο να μην το πω. (ή δεν έχω λόγο να ακολουθήσω τις αμερικανιές μαρκετινγκ). Και γι αυτό κι εγώ που τόσα χρόνια ήμουν αρνητικότατος κι έλεγα όσο λέτε κι εσείς κι ακόμα παραπάνω, τώρα μπήκα!!! και τότε πως εξηγείς ότι εγώ (και το παιδί που με σύστησε) βγάζουμε; Ούτε μέσο τον ιδρυτή είχαμε, ούτε τίποτα. Σε μια επαρχιακή πόλη είμαστε. έχουμε βγάλει τουλάχιστον τα χρήματα που βάλαμε, και ένα κέρδος. κι εδώ να σταματήσει το κέρδος έχω ήδη βγάλει. κι όπως θα δεις και σε άλλο μου ποστ, το προιον είναι πακέτα διακοπών που θέλω να χρησιμοποιήσω κι όχι κρέμες που δε θέλω. Sorry, αλλά για να μας υποστηρίξεις όλα τα παραπάνω πρέπει να μας πείσεις εδώ με α λεγόμενά σου οτι βγάζεις. Έχω δουλέψει σε εταιρεία μάρκετνγκ. Μου θύμιζε τα γυφτάκια που τα στέλνουν στα φανάρια για να βγάλουν κανα ψιλό και να τα δώσουν στους μεγάλους. Και ουσιαστικά εσύ και ο κάθε κακομοίρης που τρέχει παράγει πραγματικά. Οι παραπάνω... απλά κάθονται
deesnider Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Ε λοιπόν θα απαντήσω κανονικά. !!!......................................................... Πού ακριβώς αποσκοπεί η παράθεση τού συγκεκριμένου post, rocco84; Δε βλέπω να τη σχολιάζεις. Θεωρείς ότι μας απαντά ουσιωδώς σε κάτι;
newtech Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Γι αυτό για κάποια πράγματα συμφωνώ ότι ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΛΟΙ. Αν το βάλουμε αυτό καλά στα ξερά μας, θα σταματήσουν να μας φταίνε οι MLM. Δικαίωμά τους να πουλάνε φύκια. Πρόβλημά μας αν τα αγοράσουμε. Έτσι δεν είναι?? Ρε συ πλακα μας κανεις?? Τι ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ. Το θεμα ειναι τουλαχιστο σε αλλες εταιριες παιρνεις Ενα ποσοστο απο της πωλήσεις σου Ενα ποσοστο απο της πωλησεις αυτου που εγγραψες κτλ. Εδω δεν καιγεσαι να πουλισεις ταξιδια αλλα να κανεις ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΩΣΤΑ? Απο αυτο δεν παιρνεις λεφτα? Σε νιαζει ποσα ταξιδια θα παω εγω που γραφτηκα απο σενα?? ΟΧΙ!!! Αρα ναι υπαρχει πρωιον (θεωριτικα) αλλα δεν βγαζεις λεφτα απο αυτο.. βγαζεις απο το σε ποσους θα κουνηθεις και θα γραψεις... ΑΑΑ και σε αυτα που ειπες.. Θελεις να μου πεις.. οτι γραφεις ΑΤΟΜΑ που ΠΑΝΕ ΤΑΞΙΔΙΑ.. ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ δηλαδη το να το χρειαζετε το δώρο σωστά? Αρα το TARGET GROUP σου ειναι ατομα που πανε ταξιδια.. και οχι ατομα που ξερουν ατομα που θα γραψουν για να παρεις εσυ τα 30 απο τα 300 ευρω τους σωστα??? GO MAKE ME A SANDWICH .. ΤΩΡΑ! 2
newtech Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Δημοσ. 21 Μαΐου 2013 Και μιας okay μου ανάφερες κανονικές εταιρίες θα σε ρωτήσω το παρακάτω.. Ποια άλλη εταιρία ΕΚΤΟΣ mlm πληρώνει κάποιους χωρίς να πουλήσουν προϊόν? Δηλαδή θα στο θέσω αλλιώς Έχω ένα μεγάλο κεντρικό ανθοπωλείο. Και στέλνω λουλούδια και ως εταιρία με δικά μου άτομα αλλα επίσης και σε εταρίες διανομής που αυτές με την σειρά του τις προωθούν σε ανθοπωλεία λιανικής και αυτά πχ σε γάμους κτλ κτλ.. Ok μέχρι εδώ? Εμενα λοιπόν με ενδιαφέρει να ΠΟΥΛΗΣΩ λουλούδια σωστά? Θα χρεώσω ένα ποσο στις εταιρίες , άλλο ποσο στον χοντρέμπορο κτλ.. Τι με νοιάζει εμενα αν ο χοντρέμπορος βρει 1 η 100 ανθοπωλεία.. εγώ θα τον ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΟΥ βάση τον ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ που θα αγοράσει από μένα. Άρα λοιπόν.. μιλάμε για προμήθεια βάση ΚΕΡΔΟΥΣ. Αν αυτός βρει 100 ανθοπωλεία και πουλάει 1000 τριαντάφυλλα η βρει 10 ανθοπωλεία και πουλάει 1000 τριαντάφυλλα.. εμενα ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ καθώς το ποσο που θα του ζητήσω και η προμήθεια που θα του δώσω είναι Η ΙΔΙΑ. Όταν η προμήθεια γίνετε βάση ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ , είτε αυτό είναι για έκπτωση είτε για ότι άλλο θες.. τότε τα χρήματα που πηγάζουν από αυτά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΙΟΝ ακόμα και όταν αυτό ΥΠΑΡΧΕΙ στην αλυσίδα. Δεν είναι από αγαθό λοιπόν okay έτσι το αγαθό παραμένει ΒΙΤΡΙΝΑ να στο πω έτσι Σωστά?! Εσένα τι σε βάζουν να κανεις λοιπόν? Να πουλάς ταξίδια? (ΘΕΜΙΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ) .. ΟΧΙ! Να πουλάς ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ.. για να κρατήσεις τα ταξίδια σου δωρεάν.. που ουσιαστικά δεν μπήκες για αυτό.. αλλα μπήκες για να βγάλεις ΧΡΗΜΑΤΑ και όχι να πας φτηνότερες διακοπές. Άρα εσύ δεν πουλάς προϊόν αλλα συνδρομές η οποιες ναι μεν έχουν προϊόν αλλα ας μην γελιόμαστε κανεις δεν μπαίνει για αυτό και το χειρότερο είναι ότι ουσιαστικά η εταιρία τι σου λέει? Είμαι μια εταιρία που ΠΟΥΛΑΩ ΦΤΗΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ok μέχρι εδώ.. μπράβο σας. Για να πας φτηνές διακοπές πρέπει να πληρώσεις μια συνδρομή και ΜΕΤΑ να δεις τι ταξίδια έχουμε... xmmm ok ας πούμε ότι θέλω να το κάνω ok. Μπορείς να βγάλεις okay λεφτά από μας... Ωραία ωραία.. για πες μου πως , θα προωθώ ταξίδια λογικά που πουλάτε.. ώστε να έχετε κέρδος σωστά?? Γιατί αν πουλάτε το takdidi πχ 300 euro στον συνδρομητή... θα βγάζετε και εσείς πχ 20 euro .. άρα αν το μεταπουλήσω εγώ 350 (αν πούμε ότι είναι χαμηλότερη η τιμή από την αγορά) εγώ θα κρατήσω τα 30 πχ και εσείς τα αλλα 20 επιπλέον (άρα 40) ΟΧΙ!! θα πουλάς ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ.. και δεν μας νοιάζει αν θα πάει taksdidi.. όχι.. συνδρομές θέλουμε και από αυτόν... Δεν μας νοιάζει αν θα πουλάει ταξίδια , συνδρομές θέλουμε okay από αυτόν.. και 100 επίπεδα ακόμα πιο κάτω συνδρομές θέλουμε. Αυτός δεν είναι ο ΚΥΡΙΟΣ λόγος άλλωστα που σε ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΑΣ.. δεν αναφέρεται ο ΤΡΟΠΟΣ που προωθείς ΤΑΞΙΔΙΑ η το τα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΑΠΙΘΑΝΑ ταξίδια θα πας.. αλλά πως να πείσεις τους άλλους ΓΡΑΦΤΟΥΝ? Σε 2 ώρες σεμινάριο μιλάνε 5 λεπτά για τα ταξίδια.. και 115 (μικτά χωρίς τα χειροκροτήματα από κομπάρσους τα έβγαλα 1 dis κτλ) για το πως θα ΠΡΟΩΘΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ!!! Αρα μην μας λες τωρα για WV και οτι ναναι... Σωστη εταιρία βγαζει λεφτα απο ΠΏΛΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ και οχι απλα απο το ΠΟΣΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΔΊΚΤΥΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΏΝ ΣΟΥ. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις