Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρες.

 

Πριν 8 περίπου μήνες είχα αγοράσει έναν φορητό σκληρό δίσκο Western Digital Elements Desktop 1TB από το Πλαίσιο.

 

Στην απόδειξη γράφει ξεκάθαρα 2 χρόνια εγγύση Πλαίσιο.

 

Η χρήση του ήταν φυσιολογική. Ο δίσκος δε γέμησε ποτέ, τον χρησιμοποιούσα ως μπακ απ για φωτογραφίες και αρχεία word κατα βάση.

 

Σήμερα αντιλήφθηκα οτι ο δίσκος "έσκασε". Το κατάλαβα από τον ήχο,( μιας που πριν ένα χρόνο, είχα χάσει παλι δίσκο έτσι, ο οποίος όμως ήταν 6ετίας.) και φυσικά από το γεγονός οτι ενώ παίρνει ρεύμα απ τη μπρίζα και το usb, δεν αναγνωρίζεται από τον υπολογιστή (σα να μην υπάρχει..τον δοκίμασα φυσικά και σε άλλους)

 

Δε με απασχολεί το θέμα της αντικατάστασης γιατί ξέρω πως ειναι υποχρεωμένοι να το κάνουν. Αυτό που με απασχολεί είναι τα αρχεία που έχω μέσα τα οποια ειναι εξαιρετικά σημαντικά για εμένα (οπου για αυτό το λόγο τα είχα σε 2 σκληρούς δίσκους, ο ένας απ το εξωτερικό, ο οποίος επίσης ανακάλυψα χθες οτι παρουσίαζει σοβαρά προβλήματα και δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω αρχεία του..άσχετο αυτο)

 

Τίθετε θέμα ανάκτησης αυτών των αρχείων εφόσον υπάρχει η εγγύηση και φυσικά δεν έφταιγα σε τίποτε για τη ζημιά του δίσκου?

Δημοσ.

Κατ' αρχάς μη νομίζεις ότι έχει και τόση σημασία η "χρήση"....Όχι πάντα, έστω. Και "καινούριος" ή "αχρησιμοποίητος" μπορεί να σου βγάλει. Γενικά είναι πώς θα σου κάτσει. Το ίδιο ισχύει και για το "γέμισμά" του ή όχι...

 

Όσον αφορά τον ήχο που λες, τί ήχο εννοείς;

 

...αλλά "και με ήχο ή όχι", δε σημαίνει απαραίτητα ότι ο σκληρός το έχει το πρόβλημα (ή έστω το εσωτερικό του) : μπορεί να είναι θέμα της θήκης.

 

Στο πιο ουσιαστικό τώρα : δεν κατάλαβα τί ακριβώς εννοείς, αλλά η εγγύησή του δεν περιλαμβάνει (ασχέτως του "αν έφταιγες ή όχι") ανάκτηση αρχείων. Αν μάλιστα δεν είναι κάποιας "μεγαλοεταιρίας, κατασκευάστριας σκληρών" (ήτοι Western Digital ή Seagate) η υλοποίηση, τότε δεν έχει καν department για ανακτήσεις αυτή που έκανε την υλοποίηση (θήκη & σκληρός δηλαδή = "εξωτερικός δίσκος"). Και γενικά οι ανακτήσεις από εξειδικευμένες εταιρίες, είναι φωτιά (πολλά κατοστάρικα).

 

Γενικά όταν παίρνεις έναν εξωτερικό σκληρό, δεν τους ενδιαφέρει εάν θα τον έχεις μια ζωή άδειο ή θα βάλεις μέσα τη λύση του Κυπριακού, όσον αφορά τις πολιτικές εγγυήσεων : παρέχονται ΜΟΝΟ για το hardware. Και το ακόμη χειρότερο είναι, ότι εάν πεις να βγάλεις το αποθηκευτικό μέσο (=σκληρό δίσκο) από την θήκη, για να πεις να τον συνδέσεις εσωτερικά σε υπολογιστή (ώστε να διαπιστώσεις εάν το πρόβλημα ήταν στην θήκη και όχι στον σκληρό),,,ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ η εγγύηση αντικατάστασής του... Πώς; Είτε από τα σημάδια που θα αφήσεις στην προσπάθεια...εξόρυξης (είναι έτσι φτιαγμένες οι θήκες, που στην πλειονότητα των περιπτώσεων είτε θα τις "πληγώσεις" με γρατζουνιές/μικροσπασίματα, είτε και θα σχίσεις κάποια "ταινάι ασφαλείας" που βρίσκεται σε σημείο όπου ανοίγει η θήκη. Βέβαια αν κάνεις το άνοιγμα με ΠΟΛΛΗ προσοχή, και φροντίσεις ώστε η όποια ταινία/αυτοκόλλητο ασφαλείας να βγει αλώβητα (με υδρατμούς ή πιστολάκι μαλλιών πχ), έχεις μια πιθανότητα όταν θα τους τον γυρίσεις (έχοντάς τον κλείσει και πάλι κι έχοντας επανκολλήσει τις σχετικές ταινίες και κάνοντας το κορόιδο σχετικά με άνοιγμα) να μη σου την πέσουν...

 

Εσύ αποφασίζεις.

 

 

*...είπες ότι έχει ξεχωριστή τροφοδοσία; Με τροφοδοτικό που μπαίνει στην μπρίζα δηλαδή;

Δημοσ.

Ναι βέβαια. Εχει τροφοδιτικό μπρίζας και usb για να ενωθεί στον υπολογιστή. WD είναι όπως έγραψα νωρίτερα.

Σε ότι αφορά τον ήχς που ανέφερα, ειναι μωρέ ο κλασικός που κάνει οταν "κλοτσάει" ο σκληρός. Δε ξέρω πως να το περιγράψω οπότε μη δίνεις και ιδιαίτερη σημασία.

Απλά θεωρώ δεδομένο οτι ο δίσκος έχει "σκάσει".

 

Να βγάλω τον δισκο απ τη θήκη του αποκλείεται. Αλλωστε έτσι όπως ειναι το κουτί, αμφιβάλλω αν βγαινει ο σκληρός, χωρις να το σπάσεις.

 

686522.jpg

Το ζήτημα ειναι οτι σου δίνουν μια εγγύση.

 

Αυτή ειναι απλά για την αντικατάστασή του σωστά?

 

Δε τους αφορά αν εχω τη λύση του Κυπριακού εγώ μέσα, ούτε είναι υποχρέωσή τους να μου ανακτήσουν τα δεδομένα.

Οπότε δε μπορώ να απαιτήσω ανάκτηση δεδομένων απ την εταιρεία..

Δημοσ.

Δεν λένε απαραίτητα κάτι οι ήχοι, το ξαναλέω (λογικά εννοείς το σύνηθες "κλακ-κλακ-κλακ" που κάνει ο μηχανισμός κίνησης κεφαλών που χτυπάει πάνω στο σώμα του σκληρού, όταν δεν μπορεί να συγχρονιστεί με αυτό που "του ζητάς"). Βέβαια δεν είναι κι ό,τι καλύτερο σαν ένδειξη, όταν συμβαίνει - και κοίτα ν' αποφύγεις να τον ξανασυνδέσεις, μέσω USB έστω (=κάθε χτύπημα ΙΣΩΣ φέρνει τις κεφαλές και γενικά το εσωτερικό του σκληρού, πιο κοντά στο τέλος). Πολύ πιθανό ναι, αλλά μην θεωρείς δεδομένο το "σκάσιμο", όπως το λες.

 

Και ναι -όπως είπα και πριν- η εγγύηση αφορά απλώς την αντικατάσταση της συσκευής (...ούτε "καλή λειτουργία" σου εγγυάται, ούτε το τυχόν ψηφιακό περιεχόμενο που δημιούργησες). Και με λίγα λόγια είσαι στο κατώφλι του γνωστού διλλήμματος, ως κάτοχος τέτοιου "ετοιματζίδικου" εξωτερικού δίσκου : να τον ανοίξω γαμεύοντας κατά πάσα πιθανότητα την εγγύηση (άρα στην τελική να χάσω ΚΑΙ τον τζαμπέ δίσκο που είναι να μου δώσουνε) ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ έστω ότι ο περιεχόμενος σκληρός θα είναι (μέσες-άκρες) οκ και θα μπορέσω (από άμεσα κι ανέξοδα έως με λίγο παίδεμα και πιθανό έξοδο που μπορεί να πλησιάσει το κατοστάρικο) να πάρω αρχεία Ή να τα χέσω γι' αρχεία/δε ρισκάρω τίποτα - τον δίνω γι' αντικατάσταση...;

 

Η γνώμη μου είναι αν σε πονάνε αρκετά τα λεφτά που θα χάσεις (παίρνοντας άλλον δίσκο, αν τον χρειάζεσαι), καλύτερα κάνε πέτρα την καρδιά και δωσ' τον για RMA, γιατί τα συμπτώματα δεν είναι υπέρ του ρίσκου.

 

Αν όμως πιο πολύ κόβεσαι για τ' αρχεία, καν' το κομμάτια εν ανάγκη το πλαστικό περίβλημα (...αν και συνήθως δεν χρειάζεται : αν βάλεις πχ το μοντέλο στο YouTube θα βρεις tutorials που να φανερώνουν τα "μυστικά" του ανοίγματος - του χωρίς κατακρεούργηση έστω, διότι να μην αφήσεις καθόλου σημάδια, δύσκολο, αν κι όχι όμως ακατόρθωτο...). Και όπου σκαλώσεις δοκιμάζοντάς τον εσωτερικά σε πισί, πες, κι εδώ είμαστε, μπας και βρεθεί άκρη (=software recovery ή αλλαγή πλακέτας <-> και είναι θετικό ότι είναι 3.5άρης, με δική του τροφοδοσία δηλαδή, αναφορικά με την πλακέτα που λέμε. Περισσότερα σχετικά, αν και όταν φτάσεις μέχρι αυτό το σημείο).

Δημοσ.

Και το ακόμη χειρότερο είναι, ότι εάν πεις να βγάλεις το αποθηκευτικό μέσο (=σκληρό δίσκο) από την θήκη, για να πεις να τον συνδέσεις εσωτερικά σε υπολογιστή (ώστε να διαπιστώσεις εάν το πρόβλημα ήταν στην θήκη και όχι στον σκληρό),,,ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ η εγγύηση αντικατάστασής του...

Ούτε καν για την ίδια την ανάκτηση δε μπορείς να το κάνεις όχι μόνο για τον έλεγχο. Αυτό είναι το μείον των εξωτερικών δυστυχώς.

 

Πάντως στη περίπτωση των τελευταίων ένα σοβαρό ενδεχόμενο για το κλικάρισμα του δίσκου είναι η ίδια η τροφοδοσία (ανεπαρκής/πρόβλημα στο τροφοδοτικό) οπότε σιγουρέψου πρώτα για αυτό πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο: Σωστά κουμπωμένα καλώδια & σωστές τάσεις.

Δημοσ.
Αυτό είναι το μείον των εξωτερικών δυστυχώς.

 

...των "ετοιματζίδικων" εξωτερικών. Defined for emphasis.

 

 

...επίσης, ορθό το περί τροφοδοσίας, αλλά όπως είπε τον δοκίμασε κι αλλού. Επομένως μάλλον αυτό που φταίει είναι κάτι στον εξωτερικό...

Δημοσ.

Όχι τον δοκίμασε μαζί με το ίδιο τροφοδοτικό αλλού.

Δεν αλλάζει κάτι.

Πρέπει να ελέγξει το τροφοδοτικό το ίδιο ή να δοκιμάσει ένα άλλο αν βρει.

 

Καλά κάνεις & "εμφασίζεις".

Δημοσ.

...είμαι γνωστός...εμφασίστας άλλωστε :-D

 

 

(...ωπ, έφαγα φλασιά, και νόμισα εννοούσες το τροφοδοτικό του πισιού. Που θα είχε κάποιο νόημα αν ο δίσκος ήταν 2.5άρης - αλλά όπως είπα έφαγα φλασιά, ξέχασα ότι είναι 3.5άρης. Όντως άκυρη η προηγούμενη επισήμανσή μου λοιπόν...)

Δημοσ.

Bασικά τον δοκίμασα και με άλλο τροφοδοτικό καλώδιο αλλά και διαφορετικό usb...τα ίδια (τα αρχεία είναι τόσο σημαντικά που αν εν τέλη ο δίσκος έχει "σκάσει", θα κοιτάξω να κάνω ανάκτηση..)

Δημοσ.

Αν το τροφοδοτικό ήταν συμβατό, αφού δε δούλεψε τότε πας στο άνοιγμα του κουτιού-μιας & δε σε νοιάζει η εγγύηση & είσαι πρόθυμος να πας για ανάκτηση. Έτσι θα δοκιμάσεις το δίσκο εκτός κουτιού για να δεις & το ενδεχόμενο να έχει χαλάσει η πλακέτα του case. Αν & έτσι δε γίνει τίποτα, τότε πας στη τελευταία εναλλακτική...

Δημοσ.

Aφησα τον δίσκο εχθές το απογευμα προς έλεγχο στο Πλαίσιο.

Γιαυτο δεν έχω απαντήσει ακόμα :-)

Αναμένω τηλέφωνό τους.

 

Σορρυ βρε μάγκες, αλλά δεν είμαι και μόνιμα online.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...