Προς το περιεχόμενο

Ποιο παιχνίδι για PC παίζετε αυτό τον καιρό; [The Now Playing PC Games thread]


naruto14

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 920
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πριν λίγο τελείωσα το Unmechanical! Καταπληκτικό παιχνιδι, δυστυχως όμως, μικρό!

 

9,5/10

 

Εγώ είχα κατεβάσει το demo και πάλευα να μάθω μισή ώρα τι κάνουμε στην αρχή :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν λίγο καιρό:

Orcs Must Die 2

 

Τώρα:

Day-Z κυρίως αλλά και Mount and Blade Warband

 

Στο κοντινό μέλλον

Dark Souls και torchlight 2 (και τα δύο peorder)

War Of The Roses (όταν γίνει open beta)

 

Η βαθμολογία είναι ένα υποκειμενικό πράγμα και καλό είναι να αποφεύγεται ωστέ να μην δίνονται λάθος εντυπώσεις απο ένα νουμεράκι. Πχ το Day-Z είναι σε alpha stage και προφανως είναι bugfeast ενώ λόγω και της ιδιατερότητας του {survival mmo military sim (pve + pvp)} δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο για να το συγκρίνουμε. Αυτό που με εξιτάρει πιο πολύ περισσότερο και απο την ατμόσφαιρά σε δαύτο είναι πιο πολύ η κοινωνιολογική μελέτη και η συμπεριφορά των players. Μπορείς να πετύχεις απο trolls που κόβουν βόλτες με ελικόπτερα στην ακτογραμμή θερίζοντας τα "noob" spwns just 4 funz, μέχρι άτομα που θα σε πλησιάσουν θα συζητήσετε σαν πολιτισμένοι άνθρωποι, θα βοηθήσετε ο ένας τον άλλο ή θα σε σώσουν και θα σου δώσουν προμήθειες χωρίς ανταλάγματα! οι περισσότεροι φόνοι μεταξύ των survs πιστεύω είναι βάσει του δόγματος trust noone και όχι για looting ή trolling. Αυτό μπορεί να αλλάξει μέσα από το ίδιο το game αργότερα μεταφέροντας μακάρι την φιλοσοφία και το mentality της συνεργασίας και της αλληλεγγύης και έξω από τον χώρο του game βάζοντας τέλος στον ατομισμό και την καχυποψία. Και όλα αυτά τα γράφω μετά από snipe εμένα και του φίλου μου στο NW airfield xD

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν λίγο καιρό:

Orcs Must Die 2

 

Τώρα:

Day-Z κυρίως αλλά και Mount and Blade Warband

 

Στο κοντινό μέλλον

Dark Souls και torchlight 2 (και τα δύο peorder)

War Of The Roses (όταν γίνει open beta)

 

Η βαθμολογία είναι ένα υποκειμενικό πράγμα και καλό είναι να αποφεύγεται ωστέ να μην δίνονται λάθος εντυπώσεις απο ένα νουμεράκι. Πχ το Day-Z είναι σε alpha stage και προφανως είναι bugfeast ενώ λόγω και της ιδιατερότητας του {survival mmo military sim (pve + pvp)} δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο για να το συγκρίνουμε. Αυτό που με εξιτάρει πιο πολύ περισσότερο και απο την ατμόσφαιρά σε δαύτο είναι πιο πολύ η κοινωνιολογική μελέτη και η συμπεριφορά των players. Μπορείς να πετύχεις απο trolls που κόβουν βόλτες με ελικόπτερα στην ακτογραμμή θερίζοντας τα "noob" spwns just 4 funz, μέχρι άτομα που θα σε πλησιάσουν θα συζητήσετε σαν πολιτισμένοι άνθρωποι, θα βοηθήσετε ο ένας τον άλλο ή θα σε σώσουν και θα σου δώσουν προμήθειες χωρίς ανταλάγματα! οι περισσότεροι φόνοι μεταξύ των survs πιστεύω είναι βάσει του δόγματος trust noone και όχι για looting ή trolling. Αυτό μπορεί να αλλάξει μέσα από το ίδιο το game αργότερα μεταφέροντας μακάρι την φιλοσοφία και το mentality της συνεργασίας και της αλληλεγγύης και έξω από τον χώρο του game βάζοντας τέλος στον ατομισμό και την καχυποψία. Και όλα αυτά τα γράφω μετά από snipe εμένα και του φίλου μου στο NW airfield xD

 

Δεν υπάρχει πρόβλημα αν θέλει κάποιος να προσθέσει μια βαθμολογία σε ένα παιχνίδι. Αν είναι έτσι τότε γιατί μπορούμε να προτείνουμε παιχνίδια σε άλλους από την στιγμή που άρεσαν σε εμάς? Υποκειμενικό πράγμα πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Η βαθμολογία είναι ένα υποκειμενικό πράγμα ...

 

Correct me if I'm wrong, αλλά μια και μιλάμε για καθαρά interactive medium, δεν θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητο αυτό; Η αντικειμενικότητα του οποιουδήποτε review/score γίνεται σχεδόν αδύνατη* απο την στιγμή που το "αντικείμενο" απαιτεί την ενεργή και άμεση συμμετοχή του χρήστη (κάτι που ισχύει κατά 99% μόνο στα video games) -- με άλλα λόγια, μια και ο παίχτης επηρεάζει άμεσα την συνολική εμπειρία (απο stories με multiple paths μέχρι αναπροσαρμοζόμενη δυσκολία), οποιαδήποτε άποψη εκφέρεις αναγκαστικά θα είναι ανάλογη των προσωπικών σου εμπειριών.

 

*Με εξαίρεση τον τεχνικό τομέα, όπου υπάρχουν καθαρές "διαβαθμίσεις" και κατηγορίες (resolution, engine optimization, netcode κ.ο.κ.) και συνεπώς είναι δυνατόν να σχηματιστεί μια πιο αντικειμενική άποψη.

 

...καλό είναι να αποφεύγεται ωστέ να μην δίνονται λάθος εντυπώσεις απο ένα νουμεράκι...

Εδώ θα διαφωνήσω, αλλά με δύο πολύ συγκεκριμένες προϋποθέσεις:

 

1. Οι έκαστοι reviewer/poster/κ.τ.λ να δίνουν μια μικρή εξήγηση που να δικαιολογεί την βαθμολογία (και παράλληλα να μην προσπαθούν να παρουσιάσουν προσωπικές απόψεις ως αντικειμενικές με την δικαιολογία της πείρας/επαγγελματικής εμπειρίας/κ.τ.λ -- κάτι που το κάνουν κατά κόρον τα δήθεν "μεγάλα" ονόματα του χώρου).

 

2. Οι αναγνώστες/αναγνώστριες να αντιλαμβάνονται και (πάνω απ'όλα) να σέβοντα οτι οποιαδήποτε βαθμολογία και review είναι κυρίως υποκειμενικές απόψεις (κυρίως για την αποφυγή fanboy comments -- όρος τον οποίο δεν συμπαθώ καθόλου by the way :P).

 

Αλλιώς ναι, συμφωνώ ότι η ξερή βαθμολογία είναι κακό indicator για οποιοδήποτε παιχνίδι και κάνουν παραπάνω κακό παρά καλό.

 

P.S. Συγνώμη για το long post αλλά είναι απο τα topics τα οποία χαίρουν πολύ λιγότερης συζήτησης απο οτι θα'πρεπε (βρήκα την ευκαιρία με λίγα λόγια :P)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Correct me if I'm wrong, αλλά μια και μιλάμε για καθαρά interactive medium, δεν θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητο αυτό; Η αντικειμενικότητα του οποιουδήποτε review/score γίνεται σχεδόν αδύνατη* απο την στιγμή που το "αντικείμενο" απαιτεί την ενεργή και άμεση συμμετοχή του χρήστη (κάτι που ισχύει κατά 99% μόνο στα video games) -- με άλλα λόγια, μια και ο παίχτης επηρεάζει άμεσα την συνολική εμπειρία (απο stories με multiple paths μέχρι αναπροσαρμοζόμενη δυσκολία), οποιαδήποτε άποψη εκφέρεις αναγκαστικά θα είναι ανάλογη των προσωπικών σου εμπειριών.

 

*Με εξαίρεση τον τεχνικό τομέα, όπου υπάρχουν καθαρές "διαβαθμίσεις" και κατηγορίες (resolution, engine optimization, netcode κ.ο.κ.) και συνεπώς είναι δυνατόν να σχηματιστεί μια πιο αντικειμενική άποψη.

 

[/font][/color]

Εδώ θα διαφωνήσω, αλλά με δύο πολύ συγκεκριμένες προϋποθέσεις:

 

1. Οι έκαστοι reviewer/poster/κ.τ.λ να δίνουν μια μικρή εξήγηση που να δικαιολογεί την βαθμολογία (και παράλληλα να μην προσπαθούν να παρουσιάσουν προσωπικές απόψεις ως αντικειμενικές με την δικαιολογία της πείρας/επαγγελματικής εμπειρίας/κ.τ.λ -- κάτι που το κάνουν κατά κόρον τα δήθεν "μεγάλα" ονόματα του χώρου).

 

2. Οι αναγνώστες/αναγνώστριες να αντιλαμβάνονται και (πάνω απ'όλα) να σέβοντα οτι οποιαδήποτε βαθμολογία και review είναι κυρίως υποκειμενικές απόψεις (κυρίως για την αποφυγή fanboy comments -- όρος τον οποίο δεν συμπαθώ καθόλου by the way :P).

 

Αλλιώς ναι, συμφωνώ ότι η ξερή βαθμολογία είναι κακό indicator για οποιοδήποτε παιχνίδι και κάνουν παραπάνω κακό παρά καλό.

 

P.S. Συγνώμη για το long post αλλά είναι απο τα topics τα οποία χαίρουν πολύ λιγότερης συζήτησης απο οτι θα'πρεπε (βρήκα την ευκαιρία με λίγα λόγια :P)

 

Ωραίο post Greygore +1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Greygore δε διαφωνώ πουθενά σε αυτά που γράφεις, το ίδιο πράγμα εννοούμε. Δηλαδή οτί ή εξήγηση και η ανάλυση πίσω απο την βαθμολογία είναι πολύ σημαντικότερη από το ίδιο το νούμερο. Nα εξηγήσω όμως γιατί είμαι τόσο "κατά" της βαθμολογίας. Δεν είναι λόγω της υποκειμενικότητας, όσο ότι έχει γίνει μπούσουλας και εργαλείο (βλέπε metacritic) για τους publishers ή ακόμα ακόμα και για μερικούς developers. Πρόσφατο παράδειγμα το στούντιο που ετοιμάζει το Bioshock infinity ζήτησε από τους νεοπροσλαμβανόμενους dev να έχουν στο βιογραφικό τους και ένα τουλάχιστον game που έχει στο metacritic 85+ score. Αν καθίσουμε να αραδιάσουμε πόσες παιχνιδάρες έχουν 84- score στο metacritic θα χάσουμε την μέρα μας. Προφανώς οι developer του gothic 2 (74) δεν έχουν θέση σε ένα μεγάλο στούντιο , ακόμα και αν πολλά games τους είχαν εκατομύρια bugs at launch? Τέλος πάντων είμαι πολύ πιο άνετος όταν κάποιος βαθμολογεί συγκεκριμένα πράγματα πχ πόσο καλό port είναι στο pc ή πως τα πάει στον γραφικό/ηχητικό τομέα παρά όλο το game. Ακόμα και το gameplay-χειρισμός είναι καθαρά υποκειμενικό. Αλλιώς μου φαινόταν το mount and blade όταν το πρωτόπαιξα και αλλιώς τώρα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εδω και κανα μηνα που τελειωσα το στρατο εχω επιδοθει σε ανελεητο gaming για να καλυψω το χαμενο εδαφος, οποτε ξεκινησα με τα "βασικα" της σεζον που εχασα (μονο ac revelations ειχα παιξει προς το πασχα) ..

οποτε εφυγε το mass effect 3 (δε τρελαθηκα απλα και στο 2 απλα ηθελα να δω το τελος) , πηγα μετα σε max payne 3 (θεικο) στη συνεχεια ξεκιναω επιτελους skyrim που το χα καημο , παω διακοπες οπου τερματιζω το broken sword στο tablet (γιατι δε το χα παιξει) , γυρναω τελειωνω το μεγαλο ογκο του skyrim (56 ωρες ) και τωρα παιζω witcher 2 το οποιο το βρισκω αρκετα ενδιαφερον και φυσικα πανεμορφο και παραλληλα εβαλα και το dawnguard στο skyrim

 

βαθμολογια σε αυτα που παιζω αυτο το καιρο:

 

skyrim : 9/10 υπηρξαν bugs αν και το επαιξα τοσα patch μετα , επισης σε καποια σημεια εγινε πιο απλοικο σε σχεση με το oblivion , αλλα τελικα καλυτερο και πιο ισορροπημενο. η ιστορια καλη και ενδιαφερουσα οπως και καποια side quests . σιγουρα μια καλη εξελιξη του oblivion το οποιο ειχε πολλα περισσοτερα αρνητικα

 

witcher 2 : 9/10 αν και εχω παιξει μονο 2 chapters και μπορει να αλλαξω γνωμη.. χωρις να εχω παιξει το πρωτο ειχα καποια δυσκολια στο να προσαρμοστω και στο gameplay του αλλα και στο κοσμο του

μου φαινεται οτι εχει ιστορια με βαθος , ειναι πανεμορφο οπτικα και ειναι πιο "εγκεφαλικο" rpg απο το skyrim ,με την εννοια οτι απαιτει περισσοτερη στρατηγικη στις μαχες , βεβαια υστερει στο οτι δεν ειναι open world , αλλα εδω που τα λεμε κατι τετοιο δεν ειναι και απαραιτητο

ελπιζω να μη με απογοητευσει στη συνεχεια

 

δε μπορω να ξεχωρισω ποιο απο τα δυο μου αρεσει περισσοτερο ,αν και σαν οπαδος των elder scrolls θα πω οτι τεινω προς το skyrim. ομως ο κοσμος του witcher ειναι πολυ ωραιος και πιο "ωμος" και ρεαλιστικος απο τον "ηρωικο" κοσμο του skyrim (τον οποιο ομως θελουν να μπορουν να πουλησουν και σε ανηλικους)

 

 

αφου τελειωσω τα παραπανω σκεφτομαι να συνεχισω το dungeon siege 3 που το ειχα αφησει στη μεση , επισης να πω οτι εγκατελειψα το rage γιατι το βρηκα τελειως βαρετο

Επεξ/σία από qsis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

-snip-

 

Θυμάμαι επίσης το φιάσκο που είχε παιχτεί με το (νομίζω) Fallout: New Vegas, καθώς η Obsidian δεν πληρώθηκε royalties βάσει του συμβολαίου με την Bethesda, το οποίο δήλωνε οτι για να πληρωθούν royalties επι των πωλήσεων θα έπρεπε να φτάσει Metascore 85+ (και ειρωνικά, έφτασε 84) -- τραγικό δε για την Obsidian, η οποία αναγκάστηκε να απολύσει μέρος του εργατικού δυναμικού της για να "επιβιώσει".

 

Πάντως, για το MetaCritic τουλάχιστον, πιστεύω οτι μεγάλο ρόλο παίζει και η κακή "εκπαίδευση" των CEO και λοιπών ηγετικών στελεχών σε μεγάλα dev/ publishing house, καθώς προέρχονται συνήθως απο πιο συντηρητικές βιομηχανίες, στις οποίες το όλο creative process δεν παίζει μεγάλο ρόλο ενώ τα metrics (καλή ώρα όπως τα aggregate scores του MetaCritic) αποτελούν μεγάλο κομμάτι του business plan -- βλέπε κολοσσούς όπως Activision-Blizzard, EA, ZeniMax κ.ο.κ. (ειδικά Kotick και Riccitiello αν δεις τι έχουν δηλώσει κατά καιρούς...).

 

Anyway, συμφωνούμε μια φορά άρα τέλος και αυτό το off-topic :P.

Επεξ/σία από Greygore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκίνησα σήμερα το Winterbottom. Πολύ δύσκολο παιχνιδάκι. Ταυτόχρονα όμως είναι ευχάριστο. Κόλλησα σε μία πίστα μου την έδωσε και το έκλεισα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...